We doen het meestal gewoon bij mij thuis hoor, zijn bedje is te kleinquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
Hé bah, Sjimz en SCH kunnen jullie geen kamer in een hotel regelen ofzo?
Uh, eerst door de play-offs komen he....quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En dan...dan nog steeds uefa...
Jawel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
Hé bah, Sjimz en SCH kunnen jullie geen kamer in een hotel regelen ofzo?
Lijkt me iets gemakkelijker dan die play offs van de CL, denk je zelf ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uh, eerst door de play-offs komen he....
Ooit.quote:
Klopt, heb laatst nog een 1:1 foto van Sjimz bed gezien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
We doen het meestal gewoon bij mij thuis hoor, zijn bedje is te klein
Hij oogt een beetje gefrustreerd.quote:
Dat is heel wat anders, jij doet net of er niets verandert als je van plek 4 naar 5 gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lijkt me iets gemakkelijker dan die play offs van de CL, denk je zelf ook niet.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay aan de bal is unstoppable.²
quote:'Afellay is bezig man te worden en blijft bij PSV'
25/04/2009 10:15
Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Ibrahim Afellay ook komend seizoen bij PSV speelt. Zaakwaarnemer Rob Jansen vertelt in de Volkskrant over de toekomstplannen van de zestienvoudig Oranje-international, die nog tot medio 2011 onder contract staat bij de Eindhovense club.
'Hij is continu met één ding bezig: zijn drang om beter te worden. Daarom zal Ibrahim op het juiste moment voor de juiste club moeten kiezen', benadrukt Jansen. 'Hij is aan het wennen aan de wereld waarin hij zich beweegt en is bezig een man te worden. Daarom kijken wij eerst rustig wat zich aandient en wat het beste voor hem is.'
Zowel Sef Vergoossen als Foppe de Haan pleit voor een langer verblijf van Afellay in Nederland. Voormalig PSV-trainer Vergoossen: 'Er zijn bij PSV grote twijfels geweest over zijn fysieke vermogens. Hij is daarmee aan de slag gegaan, waardoor hij een betere voetballer is geworden. De volgende stap is dat hij ook grote wedstrijden gaat beslissen.'
'Afellay moet nu nog niet weggaan bij PSV, zeker niet nu Fred Rutten komt', meent voormalig bondscoach van Jong Oranje, De Haan. 'Hij moet nog leren anderen beter te laten voetballen, dat is ook een kunst. Deze types moeten 25, 26 jaar zijn als ze naar het buitenland gaan, niet al op hun 23ste. Afellay is fysiek nog niet volgroeid en bankzitten is niets voor hem. Zo'n stap lijkt me ook niet handig met het WK op komst.'
Idd! Kutzooi, t is al zo'n kutclub en dan ook nog zo gruwelijk onverdiendquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef Espabilado het volgende:
Kut NACuitgerekend die debiel lurling
Vind ik een mooie voetballer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef Espabilado het volgende:
Kut NACuitgerekend die debiel lurling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |