Daarom staan wij 5e enjullie 18equote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, die is echt niet veel beter dan Castro -om maar iemand te noemen-
KHVBquote:
Nu moet je niet overdrijven, 17e.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef venomsnake het volgende:
Geel Janmaat.
BESTE LANDGENOTEN...quote:
Als jullie keeper (of verdediging) beter was dan stonden jullie eerste. Maar 3 minder tegen dan Castro. En tien keer minder verliezen. Nee, dan doe je het goedquote:
Godverdomme, Limburgse logica dit. De tangus met een zachte g.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als jullie keeper (of verdediging) beter was dan stonden jullie eerste. Maar 3 minder tegen dan Castro. En tien keer minder verliezen. Nee, dan doe je het goed
Ja ik zei toch dat ik hier goed in wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Heerenveen doe eens scoren![]()
kijken of het werkt
DK is niet onlinequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
Sneu, al die Ajacieden die voor Heerenveen juichen!!___!
Ik kop hem maar alvast in
Dat kwam door mijn enthousiasme.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Quote dan in ieder geval niet met de spelfout er nog in
PSV moet nog uitkijken dat Heerenveen ze niet voorbij gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef BeamofLight het volgende:
Twente en Neuzen strijden om een been en PSV naait eruit met da ding!
Ga lekker met je zee-egel spelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat kwam door mijn enthousiasme.
Ik vind het wel gezellig eigenlijjkquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
Sneu, al die Ajacieden die voor Heerenveen juichen!!___!
Ik kop hem maar alvast in
Maar het klopt wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, Limburgse logica dit. De tangus met een zachte g.
En dan...dan nog steeds uefa...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV moet nog uitkijken dat Heerenveen ze niet voorbij gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |