Denk niet dat het er veel meer dan 1000 zullen worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
En 10.000 streamers (buiten een paar FoK!-ers) zitten daar echt op te wachten.
Nee, de meerderheid wacht op de deelnemers maandag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is toch ook maar de kick-offquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
'Alles' heb ik uiteraard nog niet gezien, maar dit vind ik helemaal niks en ik voorspel dat de hele zooi gaat floppen.quote:
Zou kunnen, er hangen meer van dezelfde dingen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon zo'n gasmasker?
de bunker mascottequote:
Die mot naar schoolquote:
Zag het ja, niemand die het opviel volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Flikkert er zomaar iets van de muur af, wat een feelgood-tv, prachtig.
Boeie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zodra de deelnemers erin zitten komt er competitie en ik denk dat dát het juist leuk maakt. De kick-off zegt mij ook niet zoveel, maar ik vind het niet onaardig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
'Alles' heb ik uiteraard nog niet gezien, maar dit vind ik helemaal niks en ik voorspel dat de hele zooi gaat floppen.
Jammer, leuk initiatief....
Danny kan z'n hele leven niet meer over straat, wordt door iedereen herkend!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk hoor, dat streamen.... Merk nu pas hoe ik het gemist heb. Mooie TV!
Same here.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk hoor, dat streamen.... Merk nu pas hoe ik het gemist heb.
Welquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zag het ja, niemand die het opviel volgens mij
Okay, zal wel aan mij liggen dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:
Zodra de deelnemers erin zitten komt er competitie en ik denk dat dát het juist leuk maakt. De kick-off zegt mij ook niet zoveel, maar ik vind het niet onaardig.
niks gescript ... beetje cameraschuw nog ..nog zoekende van waar kunnen we nu over lullen ....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
'Alles' heb ik uiteraard nog niet gezien, maar dit vind ik helemaal niks en ik voorspel dat de hele zooi gaat floppen.
Jammer, leuk initiatief....
Johan doet voor hoe je moet schijten.quote:
Is 't ook. Was niet nodig geweest als Ribas, Sandy, Jeroen etc. waren komen opdagen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel wat armoedig dat Marielle en haar ouders erbij zitten, maar goed.
Johan doet voor hoe je een hobbykabouter op de trein zet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Johan doet voor hoe je moet schijten.
In een paardencondoomquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ow......quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel plezier, ik zet de streams af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef snetje het volgende:
[..]
niks gescript ... beetje cameraschuw nog ..nog zoekende van waar kunnen we nu over lullen ....
alleen vlemmix is zich zelf ... en jaaaaaa daar komt tie weer met een andere uitvinding![]()
ik ben nu fan van vlemmix![]()
![]()
![]()
Contractje en je bent klaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is 't ook. Was niet nodig geweest als Ribas, Sandy, Jeroen etc. waren komen opdagen.
Dat hadden ze beter moeten veiligstellen. Kan gebeuren dat iemand afzegt, maar dit zijn er wel erg veel. Het was dus te vrijblijvend.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef LaTourette het volgende:
Bart kan straks mooi die bakkebaarden over z'n kale plaat heen kammen.
Ze doen keihard hun best om leuke streams te maken voor ons.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef FANN het volgende:
en danny zit ineens met een masker ?????
o jezus ik denk dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen....
Precies, een beetje zoals de Jostiband probeert om mooie muziek te maken voor hun 'publiek'.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen keihard hun best om leuke streams te maken voor ons.
ik weet het, ik weet het, en ik doe keihard mijn best om het leuk te vinden... maar gaat niet meer lukken vanavond......quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen keihard hun best om leuke streams te maken voor ons.
Nja, met de echte bunker word het toch wel wat spannender he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies, een beetje zoals de Jostiband probeert om mooie muziek te maken voor hun 'publiek'.
'vindt'quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik in dit soort gesprekken verzeild raak (gelukkig niet vaak), vraag ik me altijd af of iedereen het ook echt leuk vind, of dat er ook mensen bijzitten die uit beleefdheid meelachen.
Danny is ook leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Copycat het volgende:
Staat Danny leuk!
Dat is wel kut. Ik vind Danny nu een leuke gozer die ik in zijn wangen wil knijpen. Dat is onwennig. En best eng.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef TN. het volgende:
[..]
Nja, met de echte bunker word het toch wel wat spannender he?
Kan je jezelf op 1 van de caps aanwijzen, ik heb je echt gemistquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
zooooooooo hier ben ik weer. Dementor en Juud zijn ook onderweg.
Neuh, ik ken hem al een tijdje heur, slijmen heb ik sowieso nergens voor nodig.quote:
Duizend diggels.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
zooooooooo hier ben ik weer. Dementor en Juud zijn ook onderweg.
Ik ben ook amper gecappedquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je jezelf op 1 van de caps aanwijzen, ik heb je echt gemist!
Kan alsnog hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook amper gecapped. Bij de kickoff stond ik buiten het shot
.
neuh, die kale met dat ringbaardje en dat puma shirtquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HoiJij was toch met dat blauwe overhemd en die camera?
kheb je gezien CC..leuk!quote:
Ja, heb nog effe staan kletsen met Dementor en Juudquote:
Mischa Klein.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef LaTourette het volgende:
Hey WA wat een griezel zeg die witte homo.
Hoe heet die?
zelfs geen stukje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook amper gecapped. Bij de kickoff stond ik buiten het shot
.
ga je gangquote:
ik stond zegmaar rechts van copycat, met die camera achter de paalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |