Precies, een beetje zoals de Jostiband probeert om mooie muziek te maken voor hun 'publiek'.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen keihard hun best om leuke streams te maken voor ons.
ik weet het, ik weet het, en ik doe keihard mijn best om het leuk te vinden... maar gaat niet meer lukken vanavond......quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen keihard hun best om leuke streams te maken voor ons.
Nja, met de echte bunker word het toch wel wat spannender he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies, een beetje zoals de Jostiband probeert om mooie muziek te maken voor hun 'publiek'.
'vindt'quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik in dit soort gesprekken verzeild raak (gelukkig niet vaak), vraag ik me altijd af of iedereen het ook echt leuk vind, of dat er ook mensen bijzitten die uit beleefdheid meelachen.
Danny is ook leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Copycat het volgende:
Staat Danny leuk!
Dat is wel kut. Ik vind Danny nu een leuke gozer die ik in zijn wangen wil knijpen. Dat is onwennig. En best eng.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef TN. het volgende:
[..]
Nja, met de echte bunker word het toch wel wat spannender he?
Kan je jezelf op 1 van de caps aanwijzen, ik heb je echt gemistquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
zooooooooo hier ben ik weer. Dementor en Juud zijn ook onderweg.
Neuh, ik ken hem al een tijdje heur, slijmen heb ik sowieso nergens voor nodig.quote:
Duizend diggels.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
zooooooooo hier ben ik weer. Dementor en Juud zijn ook onderweg.
Ik ben ook amper gecappedquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je jezelf op 1 van de caps aanwijzen, ik heb je echt gemist!
Kan alsnog hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook amper gecapped. Bij de kickoff stond ik buiten het shot
.
neuh, die kale met dat ringbaardje en dat puma shirtquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HoiJij was toch met dat blauwe overhemd en die camera?
kheb je gezien CC..leuk!quote:
Ja, heb nog effe staan kletsen met Dementor en Juudquote:
Mischa Klein.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef LaTourette het volgende:
Hey WA wat een griezel zeg die witte homo.
Hoe heet die?
zelfs geen stukje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook amper gecapped. Bij de kickoff stond ik buiten het shot
.
ga je gangquote:
ik stond zegmaar rechts van copycat, met die camera achter de paalquote:
Nee niet de sneeuwman, die nieuwequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Roel Hofman? http://www.roelhofman.nl/
Oh, geen idee. Waarom is hij er eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee niet de sneeuwman, die nieuwe.
ooooh, daarom ligt ie zo vaak onder de zonnebank. Hij hoopt zelf ook ooit 5000 euro op te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
5000 euro voor dit doek, afkomstig uit de People of Africa reeks.
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
Ik vind het niet zo donker? En ik denk dat die petjes is om duidelijk te maken dat het crew is?quote:waarom is het zo donker in die bunker en waarom hebben sommige mensen een petje op?
Kwam buiten voorbij lopen gok ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Waarom is hij er eigenlijk?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef FuTilE het volgende:
ooooh, daarom ligt ie zo vaak onder de zonnebank. Hij hoopt zelf ook ooit 5000 euro op te kunnen brengen.
Wel eentje die gewend is 60 kilo-balen te sjouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef FuTilE het volgende:
Ha, eindelijk, de sosdealer schuift aaan.
Die foute Sonny Crocket...quote:
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/article1352971.ece ??quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wie is die Remco, helemaal fout die gast
Ik vond je ook veruit de leukste van het gezelschap.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn plan om snel mijn fiets op te pikken en me thuis om te kleden en dan weer terug te gaan, viel door de hectiek nogal in duigen.
Ik vond mezelf een beetje too much. Qua tiet. Ik zag ergens een inzoomgif.
En ik moet echt op mijn houding letten.
[..]
Ik vind het niet zo donker? En ik denk dat die petjes is om duidelijk te maken dat het crew is?
Wij niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef Copycat het volgende:
Ik vond mezelf een beetje too much. Qua tiet.
quote:
ik luister meestal alleen naar het geluidquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Copycat het volgende:
Wie is die gozer eigenlijk?
Ik ben echt een slechte streamer. Ik kán dat niet.
Z;o fout dat het lijkt alsof ie het erom doét.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wie is die Remco, helemaal fout die gast
Aahquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/article1352971.ece ??
Jep ik ook, ondertussen FOK!'enquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:41 schreef Maanvis het volgende:
ik luister meestal alleen naar het geluid.
Dat doe ik ook halfquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:41 schreef Maanvis het volgende:
ik luister meestal alleen naar het geluid.
Een inzoomgifquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn plan om snel mijn fiets op te pikken en me thuis om te kleden en dan weer terug te gaan, viel door de hectiek nogal in duigen.
Ik vond mezelf een beetje too much. Qua tiet. Ik zag ergens een inzoomgif.
En ik moet echt op mijn houding letten.
[..]
Ik vind het niet zo donker? En ik denk dat die petjes is om duidelijk te maken dat het crew is?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
Z;o fout dat het lijkt alsof ie het erom doét.
De trainer van Chelsea... Guus Hiddink.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik ook half.
Zingen bij Chelsea, versta ik?
Hoe weet jij hoe ze voelen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu denk ik bij iedere post van Cc aan d'r tieten, wat een heerlijk gevoel.
Dementor kwam al met de term 'cup Dubbel C'quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu denk ik bij iedere post van Cc aan d'r tieten, wat een heerlijk gevoel.
jup, dat ben ikquote:
hahaha had ik toch effe een ander beeld bij jequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jup, dat ben ik. moe en voldaan na het klussen
Scherp, scherpquote:
Decoratie... Volgens mij is het ook gewoon een 19" CRT die aan de andere kant van de gipswand nog 27 centimeter uitsteekt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef Nostalgist het volgende:
Die pc doet het dus niet.... wat is het doel van dat ding dan ???
Ik gokte ook op die bollequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha had ik toch effe een ander beeld bij je
Die was voor bestellingen zeiden ze eerder deze avondquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef Nostalgist het volgende:
Die pc doet het dus niet.... wat is het doel van dat ding dan ???
GVD heb ik net de TL's in de keuken vervangen door donkerderequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
De belichting is niet optimaal, het mag nog wel wat lichter.
wbquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Maanvis het volgende:
GVD heb ik net de TL's in de keuken vervangen door donkerdere
Een drama om te cappen. Maar goed, ik ga toch niet betalen voor streams.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
prima hoor... Peter is gewoon zo'n nerd die altijd alle lichten knalfel aan heeft... gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GVD heb ik net de TL's in de keuken vervangen door donkerdere
Harde werker!quote:
Je kunt hem openen in mediaspeler en licht aanpassenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Nee niet blówen binnen, volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ze mochten niet roken van Bram
[ afbeelding ]
Jaquote:
Die is denk ik een bruine kabouter op de trein zetten.quote:
Ik zie het verschil nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee niet blówen binnen, volgens mij.
Ha Dementor. Van de week nog een paar dagen aan de bak dus?
Ze zocht een afstudeerproject? Promotiemateriaal?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
Mooiboy heeft een vriendin..... Een psychologe.....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef Supersoep het volgende:
Jij gaat voortaan rondlopen met coltruien. Altijd, en overal.
Hij is aan het feestvierenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is denk ik een bruine kabouter op de trein zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |