Precies, een beetje zoals de Jostiband probeert om mooie muziek te maken voor hun 'publiek'.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen keihard hun best om leuke streams te maken voor ons.
ik weet het, ik weet het, en ik doe keihard mijn best om het leuk te vinden... maar gaat niet meer lukken vanavond......quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen keihard hun best om leuke streams te maken voor ons.
Nja, met de echte bunker word het toch wel wat spannender he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies, een beetje zoals de Jostiband probeert om mooie muziek te maken voor hun 'publiek'.
'vindt'quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik in dit soort gesprekken verzeild raak (gelukkig niet vaak), vraag ik me altijd af of iedereen het ook echt leuk vind, of dat er ook mensen bijzitten die uit beleefdheid meelachen.
Danny is ook leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Copycat het volgende:
Staat Danny leuk!
Dat is wel kut. Ik vind Danny nu een leuke gozer die ik in zijn wangen wil knijpen. Dat is onwennig. En best eng.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef TN. het volgende:
[..]
Nja, met de echte bunker word het toch wel wat spannender he?
Kan je jezelf op 1 van de caps aanwijzen, ik heb je echt gemistquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
zooooooooo hier ben ik weer. Dementor en Juud zijn ook onderweg.
Neuh, ik ken hem al een tijdje heur, slijmen heb ik sowieso nergens voor nodig.quote:
Duizend diggels.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
zooooooooo hier ben ik weer. Dementor en Juud zijn ook onderweg.
Ik ben ook amper gecappedquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je jezelf op 1 van de caps aanwijzen, ik heb je echt gemist!
Kan alsnog hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook amper gecapped. Bij de kickoff stond ik buiten het shot
.
neuh, die kale met dat ringbaardje en dat puma shirtquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HoiJij was toch met dat blauwe overhemd en die camera?
kheb je gezien CC..leuk!quote:
Ja, heb nog effe staan kletsen met Dementor en Juudquote:
Mischa Klein.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef LaTourette het volgende:
Hey WA wat een griezel zeg die witte homo.
Hoe heet die?
zelfs geen stukje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook amper gecapped. Bij de kickoff stond ik buiten het shot
.
ga je gangquote:
ik stond zegmaar rechts van copycat, met die camera achter de paalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |