Denk niet dat het er veel meer dan 1000 zullen worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
En 10.000 streamers (buiten een paar FoK!-ers) zitten daar echt op te wachten.
Nee, de meerderheid wacht op de deelnemers maandag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is toch ook maar de kick-offquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
'Alles' heb ik uiteraard nog niet gezien, maar dit vind ik helemaal niks en ik voorspel dat de hele zooi gaat floppen.quote:
Zou kunnen, er hangen meer van dezelfde dingen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon zo'n gasmasker?
de bunker mascottequote:
Die mot naar schoolquote:
Zag het ja, niemand die het opviel volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Flikkert er zomaar iets van de muur af, wat een feelgood-tv, prachtig.
Boeie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zodra de deelnemers erin zitten komt er competitie en ik denk dat dát het juist leuk maakt. De kick-off zegt mij ook niet zoveel, maar ik vind het niet onaardig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
'Alles' heb ik uiteraard nog niet gezien, maar dit vind ik helemaal niks en ik voorspel dat de hele zooi gaat floppen.
Jammer, leuk initiatief....
Danny kan z'n hele leven niet meer over straat, wordt door iedereen herkend!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk hoor, dat streamen.... Merk nu pas hoe ik het gemist heb. Mooie TV!
Same here.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk hoor, dat streamen.... Merk nu pas hoe ik het gemist heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |