Ik zou je alleen al geen promotie geven als ik je dossier gelezen had!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat is van een hele tijd geleden. Ik ben tegenwoordig heel vaak op tijd op mijn werk. En ik ben al een hele tijd maar heel weinig ziek geweest.
Deze is ook best wel aardig hoor: Sabbaticalquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Lees deze juweeltjes even door, en trek je conclusie wat betreft de inzet, betrokkenheid en capaciteiten:
Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Kan ik naar de borrel gaan
Die was ook al gepost.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:31 schreef JumpingJacky het volgende:
Deze is ook best wel aardig hoor: Sabbatical
Je vergeet nog zijn recht op sabatical, hij is minder vaak ziek (lees, nu nog maar 1x per 2 weken), de baas is nooit aanwezig dus waarom moet hij dat wel zijn, etcquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:58 schreef teamlead het volgende:
ik hoop dat ts niet serieus is. Dienstjaren, promotie eisen... Te mooi om waar te zijn
Ik heb nog steeds een iets hogere dunk van de gemiddelde mens en ben er dan ook vrij zeker van dat DRA gewoon een troll is die eens in de zoveel tijd met een bagger topic als dit komt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:40 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Die was ook al gepost.
Maar heerlijk hoe hilarisch de TS is met z'n promotie, ziek zijn, sabbatical etc
Dat gaat vanzelf overquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:37 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een iets hogere dunk van de gemiddelde mens ....
Geh, natuurlijk :-)quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef BlueMage het volgende:
TS lijkt 'n bekende te zijn hier.Om toch maar even min of meer serieus hier op in te gaan: je zou het eens kunnen aankaarten bij de baas dat je wel ambities hebt om wat hogerop te komen maar als ik jouw 'dossier' hier zo lees zou ik er niet al te veel van verwachten.
Serieus erop in gaan heeft geen enkele zin, DRA is gewoon de weg kwijt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef BlueMage het volgende:
TS lijkt 'n bekende te zijn hier.Om toch maar even min of meer serieus hier op in te gaan: je zou het eens kunnen aankaarten bij de baas dat je wel ambities hebt om wat hogerop te komen maar als ik jouw 'dossier' hier zo lees zou ik er niet al te veel van verwachten.
Een van mijn favorieten blijft Hoe weet je wat een beschermd dier is?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef karr-1 het volgende:
Hey er is weer een echt DRA topic, dit moet ik gewoon volgen. Als deze net zo goed wordt als voorgaande juweeltjes.....
Die is echt geniaal inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Een van mijn favoreiten blijft Hoe weet je wat een beschermd dier is?
Mensen kunnen veranderen. Ik geef toe dat ik in het verleden wel eens rare dingen heb gedaan, maar dat is verleden tijd. Zelfs mijn vorige baas vertelde mij bij zijn vertrek dat ik goed bezig was. Lijkt me meer dan voldoende voor een promotie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten blijft Hoe weet je wat een beschermd dier is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |