Ja!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhhh wat een lieve felicitaties in het vorige topic allemaal!Al die lolcats
Die van m'n mamsie was het mooist, though
![]()
![]()
Hee Co, ik was de enige die aan jouw verzoek van foute glitterkrabbel op je verjaardag had voldaan he?!
What makes you think dat mariniers geen boeken lezen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee serieus niet! Ik maakte niet eens een grapje!
Ik val meer op mannen die ook nog weleens een boek lezen en dan niet de handleiding van een kalashnikov!!
Volgens mij heb ik dat? Ik heb in ieder geval nooit iets op slot gezet dacht ik. Heb jij hyves?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
En Co: dan moet je je krabbels openzetten voor iedereen én je hyves openbaar maken...dan krijg je geheid heel veel geraniumsverjaardagkrabbels!
eheh...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Ja?
(Niets zeggen hoor, Co kijkt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Meredith ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik heb in een marinestad gewoond en dat was een kutstad, ik tel dat bij elkaar op en trek daaruit mijn conclusies. Niet helemaal eerlijk maar wel lekker makkelijk.het lijkt niet wat het is![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef mspoez het volgende:
Tink? Claudia kon niet niet-eten want zwanger. Jij toch niet ook...?Noooooooit meer. Echt. Daar zorg ik wel voor
![]()
Ik heb gewoon vreselijk veel trek de laatste tijd.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Die ene van jou, die exsamenwonert was ook niet zo'n lieverdje toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
What makes you think dat mariniers geen boeken lezen?
Geloof me, die zitten juist geen voetbal te kijken als ze weg zijn hoor![]()
Oke, ze bestaan wel, van die dommekrachten, maar de mariniers die ik ken zijn stuk voor stuk hele normale intelligente kerelsMaar hé, graag of niet he?
![]()
Ik zeg ook niet dat ze dom zijn, maar ze zijn wel ver verwijderd van hun metro-kant, zeg maar....Nou ja en ik heb wat tegen dat hele legergedoe, die hierarchie, die stoere mannenwereld. Het is iets te ver van mijn bed allemaal......![]()
Den Helder?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef neen het volgende:
Ik heb in een marinestad gewoond en dat was een kutstad, ik tel dat bij elkaar op en trek daaruit mijn conclusies. Niet helemaal eerlijk maar wel lekker makkelijk.
Maar hó, vergis je niet in het verschil 'marine' en 'mariniers' he?
Ik dacht ook altijd dat dat hetzelfde was.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Mijn ex-samenwoner is dan ook de minst aardige marinier die ik ken, raar maar waarquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ene van jou, die exsamenwonert was ook niet zo'n lieverdje toch?
Ik zeg ook niet dat ze dom zijn, maar ze zijn wel ver verwijderd van hun metro-kant, zeg maar....Nou ja en ik heb wat tegen dat hele legergedoe, die hierarchie, die stoere mannenwereld. Het is iets te ver van mijn bed allemaal......
Met vier anderen ben ik nog heel lang omgegaan en dat zijn hele stoere maar zeker ook hele lieve mannen.
Heel anders dan je denkt. Maar ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je er over denkt hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Den Helder jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Den Helder?
Maar hó, vergis je niet in het verschil 'marine' en 'mariniers' he?
Ik dacht ook altijd dat dat hetzelfde was.
wat een kutstad, mét mariniers en antillianen wat een waar genot om te wonen, maar ik denk het niet.
het lijkt niet wat het is![]()
AKnynke!Spannende spoilerts!
Oeh oeh, uitslag x-factor.
En dan hou ik die mariniers wel lekker voor mezelf heur
Co, ga je wel een keer met ze mee stappen? Dan hoef je er niets mee verder, beloofd!
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ken geen enkele marinier met een snor.
Al die vooroordelen hier!
Ik zou bijna denken dat het een photoshop is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Bah, dit is van de miss Universe contest in Australie:
[ afbeelding ]
Lengte: 183
Gewicht: 48 kilo
Nou dan mag ik nog overgewicht hebben maar dat vind ik toch echt mooier dan dit.![]()
anorexiaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewicht: 48 kilo
ze is veel te mager
![]()
tis net of haar hoofd niet vastzit aan haar lichaam....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewicht: 48 kiloIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Het artikel ging ook juist over het feit dat ze heel veel kritiek van de jury kreeg.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ohja, dit ook nog he:
Naumoska denied she had an eating disorder. "I eat six to eight healthy meals a day," she said. Pageant director Deborah Miller said Naumoska had Macedonian heritage, which accounted for her extreme thinness. "They have long, lithe bodies and small bones. It is their body type, just like Asian girls tend to be small," she said.
En sorry neen![]()
![]()
Maakt niet uit hoor, jij mag het.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, dit ook nog he:
Naumoska denied she had an eating disorder. "I eat six to eight healthy meals a day," she said. Pageant director Deborah Miller said Naumoska had Macedonian heritage, which accounted for her extreme thinness. "They have long, lithe bodies and small bones. It is their body type, just like Asian girls tend to be small," she said.
En sorry neen
Ja ik vind het goed dat ze zoveel kritiek krijgt. Het is ook belachelijk dat ze zo dun is en überhaupt mee mocht doen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Het artikel ging ook juist over het feit dat ze heel veel kritiek van de jury kreeg.
![]()
Het is echt idioot 48 kilo bij 1meter83. Zo zonde, want ze heeft wel een mooi koppie. (hoewel nu ook iets te mager!)![]()
Ja! Ik ga nu even in de stad een biertje drinken, dan zet ik hem op jou rekening!quote:
ik heb net een heerlijk biertje op, en nu ga ik zo lekker slapen denk ik! Morgen maar weer hardlopen om al het gesnoep van vandaag er af te krijgen...quote:Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Whihihihi. Ik bedoelde die huppelkutjes die de laatste 20 sec. van x-factor mochten volblèrenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de chipito's van Muis bedoelde!!
Slaap lekker Neen!
Waar zit je met je poezelige hoofdje? Neen gaat stappen. Nynke gaat slapen!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik bedoelde die huppelkutjes die de laatste 20 sec. van x-factor mochten volblèren
Slaap lekker Neen!
![]()
Ik denk dat ik wat moet gaan opruimen. Morgen komt het Bolletje eten en ik heb m'n bed nog steeds in de woonkamer. Het begint nu toch redelijk vreemd te worden.
O ik las dat heer G weg was morgen!! Kom je ook anders??![]()
Oh ik las het verkeerd ja!![]()
Slaap lekker AKnynke!En stap fijn Neen!
Co, doe maar lekker met Bolletje samen hoor! Da's gezellig joh, met zijn tweetjes.
Ik ben dan misschien een ietwat overheersende factor, ik ken mezelf
Wij gaan binnenkort weer een keertje lekkere hapjes bestellen
Ik zou het wel gezellig vinden hoor!! Kijk maar, je kan ook morgen nog beslissen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Oh ik las het verkeerd ja!![]()
Slaap lekker AKnynke!En stap fijn Neen!
Co, doe maar lekker met Bolletje samen hoor! Da's gezellig joh, met zijn tweetjes.
Ik ben dan misschien een ietwat overheersende factor, ik ken mezelf
Wij gaan binnenkort weer een keertje lekkere hapjes bestellen
![]()
Niet dat ik denk dat Bolletje niet op mij zit te wachten, maar ik kakel dan misschien de hele boel plat en het is voor haar leuk als ze ook een keer lekker met jou kan kletsenIk ben een beetje een ongeleid projectiel en ik weet niet of Bolletje in het echt mondig genoeg is om er gewoon doorheen te praten als ik te lang en te vaak op mijn praatstoel zit. Dat is het meer een beetje
Maar we houden wel even contact morgen!
Komt goed uit, dan kan Bolletje je helpen het bed op de goede plek te zetten. Voor dat soort dingen zijn extra handen heeeel nuttig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik wat moet gaan opruimen. Morgen komt het Bolletje eten en ik heb m'n bed nog steeds in de woonkamer. Het begint nu toch redelijk vreemd te worden.
crap in = crap out![]()
Nu bij Oprah, boekbespreking over hoe mannen naar vrouwen kijken. Hilarisch.
[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 25-04-2009 00:26:08 ]crap in = crap out![]()
Mijn meneer is thuis. Dan kan ik Oprah écht vergetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:05 schreef loveli het volgende:
Nu bij Oprah, boekbesprekin over hoe mannen naar vrouwen kijken. Hilarisch.
Hij zat al enorm te zuchten tijdens die terreur van x-factor
gruwel!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, dit ook nog he:
En sorry neen
Prrrrr![]()
ik heb, gewoon op mijn naam,quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat? Ik heb in ieder geval nooit iets op slot gezet dacht ik. Heb jij hyves?
Prrrrr![]()
Dat meisje is echt heel erg dun! Als ze geen ana heeft heeft ze een hele nare stofwisselingsziekte..![]()
Ik heb net m'n telefoonnummer gegeven aan een broekie van 24 en nou wil ie afspreken![]()
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
goo merel! Gewoon doen als hij leuk is! Ik moet je pm nog beantwoorden maar dat kan niet op m'n telefoon.![]()
Ja ik ga morgen wel bedenken wat ik ga doen. Goed voor m'n ego hoor, maar dit gaat ook niet m'n prins op het witte paard zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:33 schreef P.F het volgende:
goo merel! Gewoon doen als hij leuk is! Ik moet je pm nog beantwoorden maar dat kan niet op m'n telefoon.
PM zie ik dan wel!"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
En ik had een keigoeie dag op werk vandaag, allemaal lof en complimenten, en toen dus onverwachts een hele leuk avond met 24-jarige broekies, en dat had ik echt even nodig, zo'n dag
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Goeiemorgen!
Dat plaatje van kaas, hmm?
Valt jullie niks op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Wat is er mis met 24 jarigequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:31 schreef Merel het volgende:
Ik heb net m'n telefoonnummer gegeven aan een broekie van 24 en nou wil ie afspreken![]()
![]()
ik ga ff mn overhemd strijken en dan naar mn werk. Heel fijn, ik mis de kwalificatie vandaag van de GP
![]()
![]()
![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Echte bazen eten appels en geen aardbeien.
Baas
Boven Baas
B2The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.![]()
Wat weer een prachtige ochtend.
Ik ben wezen hardlopen, het is hier zó mooi dat m'n ronde iedere keer langer wordt dan ik van plan was. Wel een goeie manier de eigen omgeving te verkennen, ik loop steeds ergens anders.
Vorige week ging twee dagen achter elkaar een lang stuk rennen niet goed: op zondag had ik last van mijn buik, het ging zelfs een raar lawaai maken (vriendlief:heb je een koektrommel ingeslikt? ).
Dus nu heb ik rustig aan gedaan. In totaal wel bijna een uur hardgelopen, maar in stukken van 10 tot 20 minuten en tussendoor 5 à 10 minuten kalm lopen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Idd een mooie ochtend om zo eens even te gaan slapen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.![]()
goedemorgen vanuit een weiland in de buurt van Halle!
Inmiddels zo goed als 24 uur wakker en 't gaat nog best. We krijgen veel pannenkoeken en koffieLijstje is te chaotisch om te posten
Het is wel weer heerlijk weer hier
![]()
Het is echt leuk om ondanks de vermoeidheid van iedereen elke loper en fietser enthousiast aan te moedigennog maar 8 uur tot aan Enschede
Ja doei.![]()
Zeau, heerlijk 10u geslapen, bijna aan één stuk![]()
Nu nog tot maandag doorbikkelen, daarna een week vrij. Een week metweer, hoezee
![]()
Als ik vanmiddag al langskom moeten jullie me maar wegsturen![]()
![]()
Merel wat fijn. EN hey, je kan het best met de schildknaap doen zolang de prins er niet is ntuurlijk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:37 schreef Merel het volgende:
En ik had een keigoeie dag op werk vandaag, allemaal lof en complimenten, en toen dus onverwachts een hele leuk avond met 24-jarige broekies, en dat had ik echt even nodig, zo'n dag
Prrrrr![]()
Goedemorgen
Merel wat leuk!
Menuutje vandaag (voor zover in te vullen) :
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: water + banaan
L: dubbele boterham met gerookte zalm en komkommer
T: water + appel + handje chips
D: burrito of shoarma en chocoladeijs toe
Als mijn eten zometeen gezakt is ga ik een poging doen te gaan hardlopen. Nu eerst mijn koffer inpakken, ben als de dood dat ik vanalles vergeet mee te nemen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:44 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Dat plaatje van kaas, hmm?
Valt jullie niks op?toch nog iemand die ´t opmerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is het wel een heel klein slotje!
![]()
Een week metquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:10 schreef SiTu het volgende:
Zeau, heerlijk 10u geslapen, bijna aan één stuk![]()
Nu nog tot maandag doorbikkelen, daarna een week vrij. Een week metweer, hoezee
![]()
Als ik vanmiddag al langskom moeten jullie me maar wegsturenweer? Nee toch? Ik wil zon op koninginnedag!
Prrrrr![]()
Vier het in Spanjequote:Op zaterdag 25 april 2009 09:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Een week metweer? Nee toch? Ik wil zon op koninginnedag!
![]()
![]()
Heb ik ook gezien. Zo gaaf!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
The Blue Man Group was bij Dr. Phil vandaag
Die show heb ik gezien in Amsterdam destijds en da's ook zo tof!
.
Goeiemorgen. Even aan het bijlezen heurrr
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Lijstje gisteren:
O: frambozen yoghurt, sap
T: 2 cappuccino, 3 kwartier rennen
T: pompoensoep, cracker gekookt ei
L: salade met kropsla (was bitter, huu!), tomaten, komkommer, garnalen
T: dropjes
D: pasta met saus, 2 bokkenpootjes
T: glas witte wijn, petit-four
T: 2 crackers filet americain, kwark met vanilleyoghurt, dropjes, 1 paaseitje
En op mijn ronde (uitgebreid wegens mijn geweldige snelheid) kwam ik in het Rare Bosje achter het Haagse Bos, waar ze ineens allemaal hekken hadden neergezet om de hele oude muren die daar staan te 'restaureren'. Maar ze slaan ze helemaal aan stukjes
Nieuwe techniek
![]()
![]()
Ok, bijgelezen.
Greys d'r koppelpogingen. Foto's van Arie, om nom nom!
. Arie is tof!
En nu ga ik er weer vandoor. Fijne dag allemaal![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
goeiemorgen!
Al hardgelopen, en nu zo maar eens ontbijten en de krant van vorige week lezen. Vanaf morgen 2 nederlandse kranten in huis, daar heb ik izn in!
Met hardlopen merkte ik erg de vermoeidheid van gister in m'n benen,d us heb maar een klein rondje gelopen, maar wel met een sprintje de berg op....Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Mogguh. Uitgeslapen, vandaag mooi weer en relaxte avond gehad gister. Oppassen was zeer ok, half 8 lag alles al in bed
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
![]()
Mooie foto's van Arie!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Moggels!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:34 schreef P.F het volgende:
en syrena ik heb een hele grote nieuwe fles dove sun shiné voor je in de aanbieding.
Thanx PF, maar de fles van vorig jaar staat nu bij mijn moederIk vind het zo stinken
![]()
Ik ga zo even voor de pilletjes kijken bij da Kruidvat en dan snel naar mijn ouders om in de tuin te gaan liggen voordat de regen komt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of nietsquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:19 schreef mspoez het volgende:
Merel wat fijn. EN hey, je kan het best met de schildknaap doen zolang de prins er niet is ntuurlijk!
Wat een eisenpakket weer zeg.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of niets
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat een eisenpakket weer zeg.....
Klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of niets![]()
![]()
Vanochtend 72,8
En ik kan mijn witte broek weer aan![]()
Die paste ik vorig jaar nog niet, en hij zat voor het laatst goed toen ik 15 was geloof ik
Whoeeee ik ben zo blij
![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
Vanochtend 72,8
En ik kan mijn witte broek weer aan![]()
Die paste ik vorig jaar nog niet, en hij zat voor het laatst goed toen ik 15 was geloof ik
Whoeeee ik ben zo blij
fotos?
![]()
Goedzo Daph_!
Merel ik snap je wel ik hoef ook geen schildknapen meer. Hoewel ik twijfel of er nog ridders over zijn, dat is dan wel weer jammer. Maar goed, aandacht is altijd leuk, ook van 24jarigen !Prrrrr![]()
Zelfbruinpilletjes??quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moggels!
Thanx PF, maar de fles van vorig jaar staat nu bij mijn moederIk vind het zo stinken
![]()
Ik ga zo even voor de pilletjes kijken bij da Kruidvat en dan snel naar mijn ouders om in de tuin te gaan liggen voordat de regen komt.
![]()
Ik heb een hele partij schone was gestreken. Ik had geen broeken meer in mn kast liggen
Dus ik moest wel Zo maar eens aankleden en ontbijten.
Shalom! Gisteren niet online geweest wegens werk - eten - naar de poolhal, dus!
Even een late GEFELICITEERD GOODBYEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ben ik er al weer vandoor
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Grmpf. Ben ik op tijd m'n bed uitgekomen om naar bodyshape-les te gaan, krijgen meneer en ik 5 minuten voor vertrek ruzie. Nu ben ik bloody giftig en heb ik niet eens gesport![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Ben ik op tijd m'n bed uitgekomen om naar bodyshape-les te gaan, krijgen meneer en ik 5 minuten voor vertrek ruzie. Nu ben ik bloody giftig en heb ik niet eens gesport![]()
Ben je nu te laat? Anders kan je het er toch nog even lekker uitsporten?![]()
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Ben je nu te laat? Anders kan je het er toch nog even lekker uitsporten?
![]()
![]()
hardloop kleren aan en een rondje lopen? Hier schijnt het zonnetje vol op!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoor
Moesten jullie niet naar Nederland vandaag? staat me zoiets bij..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Vervelendquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardooren een rondje gaan hardlopen nu?
![]()
Nee, volgende week weerquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hardloop kleren aan en een rondje lopen? Hier schijnt het zonnetje vol op!
Moesten jullie niet naar Nederland vandaag? staat me zoiets bij..
Hardlopen heb ik gisteren al gedaan, moet een beetje om mijn knie denken. Ik denk dat ik zo 10x ga opdrukken en wat buikspieroefeningen ga doen en dat ik het voor de rest wel mooi vind, allemaal.![]()
Kusjekroelquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
En: mannenwat kunnen ze toch vreselijk tegen het zere been schoppen, soms
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Oké maakt niet uit. Ik heb echt nog liter in de aanbieding, ik krijg ze altijd cadeau (quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moggels!
![]()
Ik ga zo even voor de pilletjes kijken bij da Kruidvat en dan snel naar mijn ouders om in de tuin te gaan liggen voordat de regen komt.
?)
![]()
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
![]()
zo heerlijk confronterend soms he....ik merk nu dat ik mezelf zoveel beter leer kennen en ook al m'n slechte eigenschappen zoveel duidelijker zie....quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Hij flapte er iets uit (mbt afvallen) waarvan hij achteraf spijt had. Maar het landde niet zo lekker, zeg maarquote:![]()
![]()
Je vind ze toch niet leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
O en ik wil ook graag de asos jurkjes van Miss_S zien!maar ik plaats wel weer foto's als ik ze echt een keer heb aangehad.
Net 15 minuten cardio gedaan met mijn moederdie moest van de fysio vaker even bewegen dus toen heb ik maar meegedaan.
![]()
knufquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
En een link naar de asos foto?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je vind ze toch niet leukmaar ik plaats wel weer foto's als ik ze echt een keer heb aangehad.
Net 15 minuten cardio gedaan met mijn moederdie moest van de fysio vaker even bewegen dus toen heb ik maar meegedaan.
![]()
Hmmm.. Gevoelig punt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij flapte er iets uit (mbt afvallen) waarvan hij achteraf spijt had. Maar het landde niet zo lekker, zeg maar
Echt iets gemeens of?![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga maar eens opruimen ... en dan wat nuttigs doen. Zit mezelf weer eens vreselijk in de weg.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Nah, meer iets heel doms, denk ik. Maar dan net van die dingen die je ook over jezelf denkt, ofzo. Vaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmm.. Gevoelig punt.
Echt iets gemeens of?
![]()
![]()
Volgens de meiden ook niet bij mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Die tweede is vrolijk! Die eerste staat niet zo mooi bij het model..maar ik vind hem wel echt heel leuk.
En die tweede is gewoon een leuk zomerjurkje![]()
Het was vast niet heel naar, tochquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, meer iets heel doms, denk ik. Maar dan net van die dingen die je ook over jezelf denkt, ofzo. Vaag
?
Hm.. Ja ik moet soms ook oppassen.
vriendje zei dat hij te weinig at. Dus ik zei: nou als je je alcohol meetelt zit je wel aan genoeg kcal..
En hij nou... volgens mij niet.
En ik: Nou je hebt toch een buikje.
En hij:?
En ik: en een beetje rugvet
En hij .....?
Dat was echt gemeen![]()
Ik moet vaker zeggen dat ie mooi en prachtig is want dat is ie![]()
![]()
![]()
Vrouwen die zijn vaag.
Ik stel het fietsen uit tot morgenik denk dat ik wel een korte broek aandoe dan, nu even naar Groningen om lekker te eten
Goedemiddag!
Ik heb vandaag lekker een ik-eet-alles-waar-ik-zin-in-heb dagje.
Tot nu toe:
O: special K met Kellogs
L1: zo'n goodnoodles zakje
L2: twee sneetjes turks brood met pesto
Vanavond eten we zuid-afrikaanse Bobotie (wereldgerecht), is ontzettend calorierijk, maar dat moet maar kunnen voor een keertje. Daarna een feestje, dus waarschijnlijk ook nog lekker aan de witte wijn.
Hurray !![]()
![]()
ik wacht tot mijn studeermood komt. Ik hoef alleen maar m'n research design voor een paper te schrijven vandaag. Het zit grotendeels in m'n hoofd, maar wil maar niet in word komen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef P.F het volgende:
Ik wacht tot m'n ouders terug zijn maar had al lang onder weg willen zijn naar de UB
Hmpf.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Yups. Ik gebruik normaal Zonnebruin, maar die was nergens te vinden. Ik heb nu Bronzecare van bij de Etos genomen.quote:
En loop ik daar door de stad, minding my own business, roept ineens iemand: "Hoi *mijn naam*"
ARGH. Mijn ex, met zijn vrouw. Waarom ziet hij mij altijd wel en ik hem niet en waarom roept ie dan?! WHY?
En waarom was ik niet fabulous vandaag, met bruine benen in een rok en loshangend gewassen haar?!
En waarom moest mijn vriend zonodig mensen gaan verhuizen in plaats van met mij fabulous te wezen in de stad?!
En waarom boeit het me zoveel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Die eerste vind ik echt een leuk jurkjequote:. Maar voor mezelf wat kort en in de verkeerde kleur
.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yups. Ik gebruik normaal Zonnebruin, maar die was nergens te vinden. Ik heb nu Bronzecare van bij de Etos genomen.
En loop ik daar door de stad, minding my own business, roept ineens iemand: "Hoi *mijn naam*"
ARGH. Mijn ex, met zijn vrouw. Waarom ziet hij mij altijd wel en ik hem niet en waarom roept ie dan?! WHY?
En waarom was ik niet fabulous vandaag, met bruine benen in een rok en loshangend gewassen haar?!
En waarom moest mijn vriend zonodig mensen gaan verhuizen in plaats van met mij fabulous te wezen in de stad?!
En waarom boeit het me zoveel
Onze eigen Bridget Jones!!
![]()
+1 herkenbaar.Ik ben een keer niet naar een schoolreunie gegaan, omdat ik me niet zo fab voelde
![]()
![]()
En nu wil ik weg maar tijdens de ruzie gister heeft m'n vader m'n schoenen weg gegooid. Dus ik moet schoenen lenen of op slippersquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wacht tot mijn studeermood komt. Ik hoef alleen maar m'n research design voor een paper te schrijven vandaag. Het zit grotendeels in m'n hoofd, maar wil maar niet in word komen..
![]()
![]()
Bah, ik baal ervan dat ik zo labiel ben. Ik zou het me niet zo aan moeten trekkenHet is zo moeilijk om rationeel te zijn over je zelfbeeld
Syrena, kan het me voorstellen, hoor![]()
Ben trouwens zeer benieuwd of die pillen werken; gebruik je ze voor het eerst?![]()
Co! M'n telefoon is leeg! En ik heb alleen een autolader! Maar ik mag nooooooooooooooit meer de auto lenen en vrienden met een auto zijn weg. Dus ik kan hem nu niet opladen![]()
![]()
nee vrouwen zijn lekker tactvol.............quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
CFLekker bot kunnen ze af en toe zijn he, mannen
dr loopt er hier op de afdeling rond die is echt keihard soms.![]()
Ja joh, was wel aardig maar aardig is niet goed genoeg natuurlijk. Ik zal het contact warmhouden denk ik en meer nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wazzup neen? Jij had toch een date ofzeau?
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
[..]
En nu wil ik weg maar tijdens de ruzie gister heeft m'n vader m'n schoenen weg gegooid. Dus ik moet schoenen lenen of op slippers
En weggegooid als echt in de vuilnisbak?![]()
Oh wat vreselijk trouwens van dat Nederlandse gezin in Luxemburg![]()
Ben je gezellig weg met je kindjes, lekke band, band verwisselen en aangereden op de vluchtstrook.
Vrouw dood, man zwaargewond in het ziekenhuis en de kindjes stonden achter de vangrail en hebben niets, behalve een trauma for life natuurlijk
De rest van m'n schoenen staat in Amsterdam! Of laarzen, maar die zijn veel te warm..quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?
Ben je gezellig weg met je kindjes, lekke band, band verwisselen en aangereden op de vluchtstrook.
Vrouw dood, man zwaargewond in het ziekenhuis en de kindjes stonden achter de vangrail en hebben niets, behalve een trauma for life natuurlijk
Nouuuuuuu m'n vader had een beetje ruzie met mij dus gooide die schoenen naar mij toe. In ieder geval een, de andere heb ik niet meer kunnen vinden. En dat ik blij mocht zijn dat hij mij niet in mijn gezicht stompte, zo boos was hij.
Maar nu ignored hij mij al de hele tijd terwijl ik niet echt hard feelings heb en het alleen maar vervelend vind.
Jeetje. Ik ben altijd zo bang dat zo iets gebeurt ,aangereden worden tijdens het op de vluchtstrook staan en terecht dat ik mij daar zorgen over maak zo te horenVreselijk.
![]()
Whehe, ik had hier beneden in de woonkamer ook 4 paar schoenen liggen waaronder m'n hardloopschoenen en die heeft m'n vader verstopt opdat ik zou beloven die schoenen meteen op te ruimen
wow dat heb ik niet gehoord (leuk dat werken op zaterdag) maar klinkt als een groot familiedrama!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?
![]()
Nou. Ik vind je hartstikke leuk (als dat waar is) maar ik heb geen gevoelens voor je, en die zullen er ook nooit komen,quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoe zou jij tegen iemand zeggen die jou leuk vind dat je hem niet leuk vind?
-Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Tenzij je heel opdringerig bent (tien keer de hint niet snappen vijf keer de boodschap niet begrijpen)
Dan zou ik zeggen. JIJ-IK --> Gaat niet werken. Nu niet. Nooit niet. Si?![]()
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeel, Engerd! ga weg ik moest niets van je!@!@@ HELP HELP HIJ PROBEERT ME TE VERKRACHTENquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoe zou jij tegen iemand zeggen die jou leuk vind dat je hem niet leuk vind?
Moet ik toch nog lachen vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef neen het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeel, Engerd! ga weg ik moest niets van je!@!@@ HELP HELP HIJ PROBEERT ME TE VERKRACHTEN
![]()
![]()
ik soms ook. en dan denk ik "nee, zo meelevend kan ik niet zijn, toch?"quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:42 schreef P.F het volgende:
Ik denk steeds dat Greys Nynke is!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Maar die schoenen moeten dus nog gewoon in huis zijn dus PF?
Ligt die andere niet onder de bank o.i.d.? Of heeft je moeder de andere schoen niet ergens gezien?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
En het is nog niet eens 2 uur, er wordt vandaag dus nog genoeg gelachenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik soms ook. en dan denk ik "nee, zo meelevend kan ik niet zijn, toch?"Gekkie!
Ik zie jouw avatar nooit!Ik zie bij jou niets!
Nja, mijn zwager komt zo, ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef neen het volgende:
[..]
En het is nog niet eens 2 uur, er wordt vandaag dus nog genoeg gelachen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: