Aldus de NOSquote:Oud-voorzitter Jorien van den Herik heeft een rechtszaak aangespannen tegen Feyenoord. De vergoeding van juridische kosten vormen de inzet van de zaak.
Het gaat om de kosten die door Van den Herik werden gemaakt in de toenmalige FIOD-affaire. Feyenoord zou die kosten vergoeden, zo werd afgesproken. Volgens Van den Herik zou dat inclusief rente zijn. Dat laatste bestrijdt Feyenoord.
De club meent dat er nog 730.000 euro aan Van den Herik betaald moet worden. Zelf houdt de oud-voorzitter het op een bedrag van rond de 1 miljoen euro. Een uitspraak van de rechter wordt binnen twee maanden verwacht.
quote:Van Dijk vervangt zieke Timmer onder Feyenoord-lat
Rob van Dijk verdedigt in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag, zondag, opnieuw het doel van Feyenoord. Eerste keus Henk Timmer kampte eerder deze week met rugklachten en is nu te ziek om plaats te nemen tussen de palen.
De veertigjarige Van Dijk stond vorige maand ook in het doel tijdens de gewonnen wedstrijden tegen NAC Breda (basis) en PSV (na rust). Giovanni van Bronckhorst is in de residentie niet inzetbaar voor interim-trainer Leon Vlemmings, na zijn twee gele kaarten tegen FC Twente vorige week. Verder kan Feyenoord achterin niet beschikken over Kevin Hofland (nek), Theo Lucius (ribben) en Ron Vlaar (knie).
Op het middenrif staat Jonathan De Guzman niet ter beschikking wegens knieklachten en komt de wedstrijd tegen ADO nog te vroeg voor Karim El Ahmadi. Eerder dit seizoen wonnen de Rotterdammers in eigen huis vrij eenvoudig van de Hofstedelingen. Het werd 3-1 door doelpunten van Roy Makaay, Leroy Fer en Luigi Bruins. Eerstgenoemde speelt zondag zijn vijfhonderdste duel in het betaald voetbal, als hij in actie komt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef Kopbal het volgende:
Je hoeft niet elk nieuw woord met een hoofdletter te beginnen hoor.
Inderdaad. Haakneuzen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef Kopbal het volgende:
Je hoeft niet elk nieuw woord met een hoofdletter te beginnen hoor.
Dat jij je hier nog durft te vertonenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat nog lastig genoeg worden zondag
quote:Vlemmings kan hoofdtrainer worden
24 april 2009
Feyenoord-trainer Leon Vlemmings is door een club uit de Eredivisie benaderd om volgend seizoen hoofdtrainer te worden. De huidige interim-trainer van de Stadionclub heeft laten weten geen interesse te hebben.
Vlemmings, die de naam van de club niet wil noemen, wil volgend seizoen bij Feyenoord blijven als assistent van de nieuwe trainer Mario Been. "Ik kan nog heel veel leren bij deze club en vind het niet chique om na één seizoen Feyenoord alweer te verlaten'', aldus Vlemmings
Feyenoord kocht aan het begin van het seizoen het nog vijf jaar lopende contract bij NAC af.
Vertel?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef Blawh het volgende:
Dus Feyenoord blijft al jarenlang in gebreke.
quote:
Die zaak is volgens mij al een tijdje verleden tijd en hij heeft zijn geld nog niet.quote:De club meent dat er nog 730.000 euro aan Van den Herik betaald moet worden.
Zolang ze nog wedstrijden met 5-1 kunnen winnen gaat het aardigquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Die zaak is volgens mij al een tijdje verleden tijd en hij heeft zijn geld nog niet.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zolang ze nog wedstrijden met 5-1 kunnen winnen gaat het aardig
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat loopt iedereen nou te kankeren op Jorien van den Herik? Als dat de afspraak was dan moet Feyenoord die nakomen. Kun je hoog of laag springen maar dat geld is gewoon van hem.
Als dat zo zou zijn zal de rechter dat wel zeggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.
Jij zou meer dan 7 ton eigen geld laten schieten wanneer je een beetje ongelukkig gefuncioneerd hebt bij een bedrijf?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.
Feyenoord zegt dat ¤740.000 is, Jorien zegt ¤1.010.000 miljoen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij zou meer dan 7 ton eigen geld laten schieten wanneer je een beetje ongelukkig gefuncioneerd hebt bij een bedrijf?
730k is van hem ja, die andere 270k niet. Komt hij weer aanzetten met z'n rente bullshit. Flikker op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat loopt iedereen nou te kankeren op Jorien van den Herik? Als dat de afspraak was dan moet Feyenoord die nakomen. Kun je hoog of laag springen maar dat geld is gewoon van hem.
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Ritmo het volgende:
Jorien tief opAls hij en z'n gezin straks weer lastig gevallen worden is het nu z'n eigen schuld.
Moeilijk oordelen over gemaakte afspraken waar wij niet bij zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
730k is van hem ja, die andere 270k niet. Komt hij weer aanzetten met z'n rente bullshit. Flikker op.
Vlemmings
Dat zal wel weer een opgeblazen verhaal zijn. Overal in Nederland heb je droeftoeters, maar zo erg?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?
Sorry hoor, maar z'n laatste jankverhaaltje zaten ook vol onwaarheden. Niet heel raar als ik dan elk woord dat Jorien zegt sterk in twijfel trek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef Juk het volgende:
[..]
Moeilijk oordelen over gemaakte afspraken waar wij niet bij zijn geweest.
Maar als Jorientje echt zo'n geweldige vent was geweest die heel betrokken zou zijn bij "zijn" cluppie komt hij niet nu met een rechtszaak.
Dat hij recht heeft op dat geld is 1 ding, maar als de club moet lenen om zijn spelers de betalen is natuurlijk geen lekker moment om over dat geld te komen aankloppen.
Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de bestequote:24-04-2009 VLEMMINGS: ‘WIJ HEBBEN VEEL MEER KWALITEIT DAN ADO’
Anders is hij na dit weekend voor psv ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:10 schreef heiden6 het volgende:
Jorien een beetje kennende zal hij wel gelijk hebben en krijgen.
Ik bedoel de echte Jorien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders is hij na dit weekend voor psv ofzo
Owquote:
dus dat. Zeg dit tegen de sukkel die dit namens de club afgesproken heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je komt teveel in het Ajax topic..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de beste
Laat mij hem kopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam tijdens het opruimen van mijn kast het blauwe uitshirt van 1998-1999 weer tegen!
die heb ik met nr. 8. Mooi shirt idd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam tijdens het opruimen van mijn kast het blauwe uitshirt van 1998-1999 weer tegen!
Hoax, toen was jij er nog niet eens. Liegert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die heb ik met nr. 8. Mooi shirt idd!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Hoax, toen was jij er nog niet eens. Liegert.
Ik heb precies hetzelfde, ik was wellicht een beetje bevooroordeeld vanwege dat achterlijke accent, maar vond hem bv bij Studio Voetbal laatst sterk overkomen, er lijkt eindelijk getraind te worden op dode spelmomenten en zijn wissels pakken ook goed uit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef Kopbal het volgende:
Netjes van hem. Vind die Vlemmings sowieso overkomen als een sympathieke en rustige man die verstand van zaken heeft. Ik had toentertijd liever een interim-trainer gezien, maar ik moet daar nu toch op terugkomen.
Dan kunnen we die proflicentie wel vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord zegt dat ¤740.000 is, Jorien zegt ¤1.010.000 miljoen.
Nee we steken ze voortaan gewoon neer netals jullie bij den haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?
Maar rente krijgen over een bepaald bedrag als het na een lange tijd niet is betaald is vrij normaal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar z'n laatste jankverhaaltje zaten ook vol onwaarheden. Niet heel raar als ik dan elk woord dat Jorien zegt sterk in twijfel trek.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar rente krijgen over een bepaald bedrag als het na een lange tijd niet is betaald is vrij normaal.
Vlemmings word denk ik geen hele grote. Maar hij is zeker goed op weg met Feyenoord, heeft laten zien over tactisch inzicht te beschikken en het belangrijkste: trainen van dodespel-momenten. Rustige coach is top voor Feyenoord opt moment.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef Hamilcar het volgende:
Mooi dat Vlemmings blijft. Volgens mij gaat hij nog een hele grote trainer worden - tactisch lijkt hij het wel te begrijpen, alleen kan hij erg weinig met de huidige selectie. De 'top'spelers zijn langdurig of te vaak geblesseerd en hij moet noodgedwongen jeugdspelers laten schitteren ..
Over dat geld van Jorien kan ik alleen maar zuchten. We zouden eens iemand niet veel geld schuldig zijn -_-
Hij is nog geen 40 en mits hij in de komende jaren aan de bak kan als hoofd-trainer van een fatsoenlijke club, kan hij zich nog goed omhoog werken. Maar dat zien we dan wel :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Vlemmings word denk ik geen hele grote. Maar hij is zeker goed op weg met Feyenoord, heeft laten zien over tactisch inzicht te beschikken en het belangrijkste: trainen van dodespel-momenten. Rustige coach is top voor Feyenoord opt moment.
quote:Feyenoord nog in trek bij investeerders
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de laatste dagen opnieuw diverse gesprekken gevoerd met een groep potentiële investeerders. Beide partijen spraken uitvoerig over de mogelijkheden en onmogelijkheden, alsmede over de penibele financiële bij de Rotterdamse club.
ARCHIEFFOTO
Tot een akkoord heeft dat nog niet geleid en de verwachting is dat daar nog enige tijd overheen zal gaan. Namens de investeerders was Michel Perridon van Trust als voorman bij de onderhandelingen aanwezig.
Ook staalondernemer Rob Slotboom en zakenman Ad Sint Nicolaas maken nog altijd deel uit van de investeerdersgroep en waren betrokken bij de gesprekken. Zowel de club als de geldschieters willen niet officieel reageren op de lopende zaken, maar duidelijk is dat een deal nog niet binnen handbereik is.
Feyenoord is nog altijd bezig financieel orde op zaken te stellen en heeft zijn begroting voor komend seizoen nog niet rond. Andersom hebben de geldschieters nog geen concreet investeringsplan klaarliggen. Wel hebben de investeerders nogmaals de intentie uitgesproken om de club te helpen.
Het totale verwachte investeringsbedrag en de eisen die daar tegenover staan, zijn nog volop onderwerp van discussie en onderhandeling. De totale groep investeerders is kleiner dan in eerste instantie werd aangenomen. Een aantal partijen is - mede door de financiële crisis en de publiciteit van de laatste weken - inmiddels deels of volledig afgehaakt.
270 op 730 is ongeveer 35%quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef Happel het volgende:
Valt mee dat Jorien niet 12% rente heeft geëist
De Heer houdt zich dit keer in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:10 schreef Happel het volgende:
Valt mee dat Jorien niet 12% rente heeft geëist
Wat is dit nou weer voor kutpost man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Verstandig van De Vlem om niet in te gaan op aanbiedingen van de clubs.
Minder geld willen investeren dan je eerst van plan was..?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je nou deels afhaken? Je haakt af of je haakt niet af. Anyway, goed nieuws. Ook met 'slechts' ¤10 miljoen kan Feyenoord vooruit.
Ik denk dat je daar echt helemaal niets mee opschiet, of het moet van maximaal 5 mensen af komen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je nou deels afhaken? Je haakt af of je haakt niet af. Anyway, goed nieuws. Ook met 'slechts' ¤10 miljoen kan Feyenoord vooruit.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feesie bouwen vanavond!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:10 schreef Kopbal het volgende:
Het is vandaag exact 10 jaar geleden dat onze club voor het laatst kampioen werd.
Klopt ja, heb de vlag hier nog hangen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:10 schreef Kopbal het volgende:
Het is vandaag exact 10 jaar geleden dat onze club voor het laatst kampioen werd.
Haha, ik heb ook nog altijd die Canal+ kampioensschaal op m'n kamer hangen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt ja, heb de vlag hier nog hangen.
Ik ook, begin van de middag toen meegenomen en hij is nog steeds in dezelfde staat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook nog altijd die Canal+ kampioensschaal op m'n kamer hangen.
Ik dacht er ook al aan, heb speciaal mijn shirt aangetrokken ervoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:10 schreef Kopbal het volgende:
Mooie datum.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan, heb speciaal mijn shirt aangetrokken ervoor!
Overigens worden mijn maatjes vandaag kampioen van de vijfde klasse, niet dat iemand dat boeit! hehe
Hangt er denk ik behoorlijk vanaf waar je zit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Feyenoorders!!
Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen ben ik VVV fan. Nu weer zeker is dat we volgend jaar weer in de Eredivisie zitten, zou ik graag naar Feyenoord-VVV gaan. Ik heb behoorlijk wat vrienden in Rotterdam die aan kaarten kunnen komen, maar nu is mijn vraag: kan ik gewoon in mijn Venlo shirtje tussen de Rotterdammers in gaan zitten zonder problemen?
quote:FEYENOORD B1 PAKT LANDSTITEL
Feyenoord B1 is zaterdagmiddag kampioen van de eredivisie voor B-junioren geworden. In een rechtstreeks duel met de enige overgebleven concurrent Ajax B1 werd op een drukbezocht Varkenoord met 2-1 gewonnen. Luc Castaignos en Stefan de Vrij verzorgden de Rotterdamse doelpunten. De landstitel van Feyenoord B1 was alweer de vierde in de laatste zes jaar. De ontlading na het laatste fluitsignaal was groot onder de spelers van trainer Cor Adriaanse. ‘Dit kampioenschap is een teamprestatie’, zei de trainer na afloop. ‘We hebben gedurende het seizoen de nodige personele problemen gehad en dat keer op keer goed op weten te vangen. Wij zijn de terechte kampioen.’
Terwijl zijn spelers met de kampioensschaal een ereronde langs het veld maakten, keek Adriaanse alweer verder dan zijn eigen elftal. ‘We moeten nu proberen ook A1 kampioen te maken’, zei de coach. ‘Ons feest komt later.’
Beide ploegen waren de eerste helft aan elkaar gewaagd, waarbij Ajax de meeste plaagstootjes uit wist te delen. Feyenoord deed zeker niet onder voor de Amsterdammers, maar wist maar weinig uitgespeelde kansen af te dwingen. ‘Wedstrijden tegen Ajax blijven altijd apart’, zei Adriaanse. ‘De eerste helft was van onze kant niet goed, maar als je naar heel de wedstrijd kijkt is het in mijn ogen een terechte overwinning.’
De 1-0 van Castaignos na 24 minuten kwam dan ook uit de lucht vallen. De centrumaanvaller controleerde op twintig meter van het Ajax-doel een hoge bal en schoot zonder dat het leer de grond had geraakt vervolgens op schitterende wijze binnen.
Op slag van rust kwam Ajax uit een strafschop op gelijke hoogte. Boy de Jong, die met enkele goede ingrepen zijn ploeg eerder in de eerste helft nog op de been had gehouden, werd door een Ajax-aanvaller gepasseerd, waarna Bruno Martins Indi aan de noodrem trok. Cecilio Cijntje benutte de buitenkans vanaf elf meter eenvoudig. ‘Boy verdient een pluim voor hoe hij vandag heeft staan keepen’, zei Adriaanse. ‘Hij heeft ons in de wedstrijd gehouden.’
Na ruim een kwartier in de tweede helft nam Feyenoord weer de leiding, toen De Vrij een corner van Osama Rashid in het strafschopgebied in alle rust aan mocht nemen, om vervolgens beheerst binnen te schieten. Feyenoord kreeg in het restant van de wedstrijd nog kansen op meer, maar wist het net geen derde keer te vinden. Het feest na het laatste fluitsignaal was er niet minder om. De felicitaties waren er van hoofd jeugdopleidingen Stanley Brard, die met een glimlach toekeek hoe aanvoerder Ryan Bouwmeester de schaal in ontvangst nam.
Fotoverslag komt later beschikbaar.
Opstelling Feyenoord B1: De Jong; De Vrij, Kruithof, Van Huijgevoort, Martins Indi; Bouwmeester, Van den Engel (79’ Wijmer), Rashid; Schoonheijm (78’ Karim), Castaignos en Velder (65’ Jansen).
Jij wil de Pool in de gracht de groeten doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Feyenoorders!!
Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen ben ik VVV fan. Nu weer zeker is dat we volgend jaar weer in de Eredivisie zitten, zou ik graag naar Feyenoord-VVV gaan. Ik heb behoorlijk wat vrienden in Rotterdam die aan kaarten kunnen komen, maar nu is mijn vraag: kan ik gewoon in mijn Venlo shirtje tussen de Rotterdammers in gaan zitten zonder problemen?
De Jong en De Vrij zijn nu al klassiekersquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:29 schreef Lastpost het volgende:
Nee, in die zin dat ik niet zou kunnen garanderen dat je niets overkomt.
Ligt er wel een beetje aan welk vak je gaat zitten natuurlijk, daarmee kun je een beetje je eigen risicoanalyse maken.
Dus ik kan mij niet in mijn VVV shirtje langs het Legioen begeven ofzo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hangt er denk ik behoorlijk vanaf waar je zit.
Ze heten dan ook eigenlijk Jongerão en Vrijginho.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Jong en De Vrij zijn nu al klassiekers
Ik zou de Stadiontribune mijden voor de zekerheid, maar kan me niet voorstellen dat je in CC in elkaar geklapt wordt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
[..]
Dus ik kan mij niet in mijn VVV shirtje langs het Legioen begeven ofzo?
Zijn ze daar echt zo fanatiek dan?
Op z'n minst.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze heten dan ook eigenlijk Jongerão en Vrijginho.
Maar waarom in Godsnaam?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou de Stadiontribune mijden voor de zekerheid, maar kan me niet voorstellen dat je in CC in elkaar geklapt wordt.
Nou, als VVV in de laatste minuut gelijk maakt en jij gaat juichen en er zit een agressieve idioot in de buurt, dan weet je nooit wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Maar waarom in Godsnaam?
Als ik met een Utrecht of 020 shirt in de Kuip rond zou gaan rennen kan ik me nog voorstellen dat ik problemen zou komen (gebeurt hier ook met mvv en roda..jammer genoeg)...maar wat voor reden hebben Feyenoorders om een VVV fan in elkaar te slaan?
Ja oké. Kan ik inkomen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, als VVV in de laatste minuut gelijk maakt en jij gaat juichen en er zit een agressieve idioot in de buurt, dan weet je nooit wat er gebeurt.
Geen enkele reden. Je moet natuurlijk niet in de vakken van de harde kern aan het veld gaan zitten maar er gebeurd je heus niets hoor als je je normaal gedraagt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Maar waarom in Godsnaam?
Als ik met een Utrecht of 020 shirt in de Kuip rond zou gaan rennen kan ik me nog voorstellen dat ik problemen zou komen (gebeurt hier ook met mvv en roda..jammer genoeg)...maar wat voor reden hebben Feyenoorders om een VVV fan in elkaar te slaan?
Precies.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Over het algemeen geeft het dus niet veel problemen, uitzonderingen daargelaten?
Juist, over het algemeen heb ik er ook geen problemen mee als er supporters rondhangen die een andere club aanhangen (buiten bepaalde clubs) en zo kun je een beetje ouwehoeren over de verschillen en de manier van beleving.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Over het algemeen geeft het dus niet veel problemen, uitzonderingen daargelaten?
Je gaat niet op bezoek bij hockeyclub Bloemendaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maar een andere vraag. Als ik al met mijn VVV shirt op moet passen, is er dan niet altijd wat loos daar?
Lekker in de combi en maximaal 1 pakkie Wickie mee mogen nemen, no nee, dank, mij niet gezien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Net kaartje kaartje voor utrecht wezen halen. Ben benieuwd.
Ik lust geen Wickie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker in de combi en maximaal 1 pakkie Wickie mee mogen nemen, no nee, dank, mij niet gezien.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef n00000b het volgende:
Hebben we genoeg aan de 9e plaats voor de playoffs?
Ik zie SC Heerenveen 5e worden afwachten dus.quote:Nummer negen nog niet zeker
De verdeling van de Europese tickets is een onvervalste hersenkraker. De nummer negen van de eredivisie is vrijwel zeker van een plaats in de play-offs voor een ticket in de voorronde van de Europa League. Maar de nummer negen moet wél hopen dat SC Heerenveen de beker wint of dat FC Twente als bekerwinnaar niet tweede wordt.
Er is immers één scenario mogelijk, dat de nummer negen toch de boot mist. Dat is het geval wanneer FC Twente de beker wint én zich als nummer twee plaatst voor de voorronde van de Champions League, terwijl SC Heerenveen vijfde wordt. SC Heerenveen krijgt dan als verliezend finalist een ticket voor de voorronde van de Europa League, maar dan wel het minst gunstige ticket (instromen in kwalificatieronde 2). Omdat in de play-offs dan een beter ticket is te verdienen voor de voorronde van de Europa League (instromen in kwalificatieronde 3) gaat SC Heerenveen als nummer vijf toch deelnemen aan de play-offs, waardoor de nummer negen buiten de boot valt. Als SC Heerenveen er niet in slaagt de play-offs te winnen, krijgt die ploeg alsnog het minst gunstige ticket (instromen in kwalificatieronde 2). Als SC Heerenveen wel de play-offs wint krijgt SC Heerenveen het betere ticket (instromen in kwalificatieronde 3) en de verliezend play-off-finalist het minder gunstige ticket (instromen in kwalificatieronde 2).
Je had gewoon van Volendam MOETEN WINNEN!!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef TN-FR het volgende:
Hmmm kut van die laatste goal van nac. Morgen sowieso maar zelf winnen
En De Graafschap thuis en ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Je had gewoon van Volendam MOETEN WINNEN!!!!
Je hoeft ook nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker in de combi en maximaal 1 pakkie Wickie mee mogen nemen, no nee, dank, mij niet gezien.
Nee hoor, door het verlies van NEC is Feyenoord vrijwel zeker van tenminste plek 9 als ze vanmiddag winnen van Den Haag. Wat overigens nog lastig genoeg wordt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef TN-FR het volgende:
Hmmm kut van die laatste goal van nac. Morgen sowieso maar zelf winnen
Ik zal wel eens zien voor wat voor vakken ze kaarten kunnen krijgen en dan beslis ik wel of ik mijn shirt aandoe.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegen De Graafschap zat ik altijd tussen de boeren in m'n Feyenoord-shirt. Stond ik lekker te juichen als we goal op goal in het doel ramden. Toegegeven, stond niet tussen de harde kern...
Overigens is mijn broertje (Ajax-fan) wel eens meegeweest naar de Kuip en toen had hij gewoon zijn Ajax-shirt aan. (Hij was toen 5 of 6 geloof ik. Maar dat waren andere tijden, bijna 15 jaar geleden.)
Voor het overige zou ik zeggen dat het op zich wel kan in vakken als OO, CC (zit ik zelf), en dergelijke, al is de sfeer dit seizoen natuurlijk enorm gespannen. Mocht Feyenoord onverhoopt verliezen van VVV dan geef ik geen cent voor je gezondheid.
Bron: Goal.comquote:Opnieuw domper voor Vincken
Een flinke domper voor Tim Vincken. Na lang blessureleed zat hij vorige week tegen FC Twente op de bank. Vandaag zou de blessuregevoelige buitenspeler weer bij de selectie zitten, maar uit voorzorg moest hij op de laatste training afhaken.
Feyenoord zal vanmiddag tegen ADO Den Haag in dezelfde opstelling spelen als tegen Twente. Dat betekent een basisplaats voor Dwight Tiendalli en Kelvin Leerdam.
Bij Feyenoord was er een domper voor Tim Vincken. De aanvaller zat vorige week voor het eerst na twee jaar blessureleed weer op de reservebank en zou tegen ADO Den Haag opnieuw bij de selectie zitten. Op de laatste training heeft hij echter uit voorzorg af moeten haken. Feyenoord speelt in dezelfde formatie als in de tweede helft tegen FC Twente, dus met een basisplaats voor Dwight Tiendalli en met Kelvin Leerdam op het middenveld.
Alleen keert in vergelijking met vorige week Leroy Fer terug van een schorsing. Hij speelt op de plek van de geschorste Giovanni van Bronckhorst. Bovendien vervangt Rob van Dijk de zieke Henk Timmer.
Daarvoor moet Feyenoord ook al aan het rotten zijn geweest, alleen werd het verbloemt door de successen van de schaal en UEFA Cup. In 2001/2002 of het jaar erop hadden we namelijk gewoon kampioen moeten worden. Bosvelt ging niet voor niets weg uit onvrede.quote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef Happel het volgende:
Het is allemaal (de misère) begonnen met de aanstelling van Wattuh en Dil.
Tuurlijk komt het wel goed, de vraag is alleen hoe lang we daar op moeten wachten..quote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Andere vraag van een buitenstaander: Denken jullie dat het goed zal komen met Feyenoord?
Ik hoop het trouwens wel. Feyenoord heeft een mooie historie en ik gun 020 hun plezier niet.
In 2001/2002 of 2002/2003 haalden we 80 punten, normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap.quote:Op zondag 26 april 2009 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarvoor moet Feyenoord ook al aan het rotten zijn geweest, alleen werd het verbloemt door de successen van de schaal en UEFA Cup. In 2001/2002 of het jaar erop hadden we namelijk gewoon kampioen moeten worden. Bosvelt ging niet voor niets weg uit onvrede.
Hmmz, je hebt gelijk inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 12:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
In 2001/2002 of 2002/2003 haalden we 80 punten, normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap.
Leerdam een keer op het middenveld, ben benieuwdquote:Feyenoord: Van Dijk; Tiendalli, Landzaat, Bahia, De Cler; Wijnaldum, Fer, Tomasson, Leerdam; Biseswar en Makaay.
Als Beenhakker en Been gewoon 4 jaar (of meer) blijven en een goede organisatie neer zetten gaat het nog wel goed komen. Ze moeten nu wel bezig zijn met de lange termijn en niet de korte. Dus als je spelers koopt haal dan spelers van 18-23 die nog restwaarde hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Andere vraag van een buitenstaander: Denken jullie dat het goed zal komen met Feyenoord?
Ik hoop het trouwens wel. Feyenoord heeft een mooie historie en ik gun 020 hun plezier niet.
Precies. Korte termijn is geprobeerd en hopeloos mislukt. Lange termijn is nu hetgeen waar het om draait.quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als Beenhakker en Been gewoon 4 jaar (of meer) blijven en een goede organisatie neer zetten gaat het nog wel goed komen. Ze moeten nu wel bezig zijn met de lange termijn en niet de korte. Dus als je spelers koopt haal dan spelers van 18-23 die nog restwaarde hebben.
Dan moeten de investeerders wel komen. Zonder geld kan je niks.quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als Beenhakker en Been gewoon 4 jaar (of meer) blijven en een goede organisatie neer zetten gaat het nog wel goed komen. Ze moeten nu wel bezig zijn met de lange termijn en niet de korte. Dus als je spelers koopt haal dan spelers van 18-23 die nog restwaarde hebben.
Of er moet eens een goed aan- en verkoopbeleid komen. Slim aankopen voor weinig geld, verkopen voor heel veel geld.quote:Op zondag 26 april 2009 12:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan moeten de investeerders wel komen. Zonder geld kan je niks.
Ik zal het met interesse volgen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Precies. Meest overgewaardeerde speler.quote:
Nee, dat is jouw held Vincken al.quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Meest overgewaardeerde speler.
Die doen niks, omdat ze weten dat Biseswar toch alleen maar voor eigen gewin gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 13:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind je het gek als Tomasson en Makaay zo staan te slapen?
inderdaad had al 0-2 moeten staanquote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef Kopbal het volgende:
Die goal van AdoLiep Bahia weer lekker te slapen.
Jammer dat Tomasson en Makaay de scherpte missen, anders had je nu met 0-3 voorgestaan.
Ja. Anders heb je er geen tering aan, als hij niet scoort of voorzetten geeft. Dreiging is leuk, maar je hebt er geen poep aan, je wint er geen wedstrijden mee.quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent pas tevreden als hij er twee inkrult?
Dat je dit soort wedstrijden op strijd minder bent is gewoon normaal tegenwoordig. Vraag me niet wat het is. En dat is absoluut niet alleen bij Feyenoord.quote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
we worden weer op strijd afgetroefd tegen een degradatiekandidaat.
Zie het Volendam scenario weer voor me.
Tegenstander zit er bovenop, dan is het blijkbaar niet mogelijk voor de heren om er met hun creativiteit iets aan te doen...quote:Op zondag 26 april 2009 13:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat je dit soort wedstrijden op strijd minder bent is gewoon normaal tegenwoordig. Vraag me niet wat het is. En dat is absoluut niet alleen bij Feyenoord.
Maar de simpelste dingen gaan fout, dat is het vandaag. Allemaal verkeerde passen, aannames, schoten, alles gaat fout. Alleen de verdediging staat goed, maar levert ook steeds elke bal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |