Precies. Meest overgewaardeerde speler.quote:
Nee, dat is jouw held Vincken al.quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Meest overgewaardeerde speler.
Die doen niks, omdat ze weten dat Biseswar toch alleen maar voor eigen gewin gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 13:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind je het gek als Tomasson en Makaay zo staan te slapen?
inderdaad had al 0-2 moeten staanquote:Op zondag 26 april 2009 13:21 schreef Kopbal het volgende:
Die goal van AdoLiep Bahia weer lekker te slapen.
Jammer dat Tomasson en Makaay de scherpte missen, anders had je nu met 0-3 voorgestaan.
Ja. Anders heb je er geen tering aan, als hij niet scoort of voorzetten geeft. Dreiging is leuk, maar je hebt er geen poep aan, je wint er geen wedstrijden mee.quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent pas tevreden als hij er twee inkrult?
Dat je dit soort wedstrijden op strijd minder bent is gewoon normaal tegenwoordig. Vraag me niet wat het is. En dat is absoluut niet alleen bij Feyenoord.quote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
we worden weer op strijd afgetroefd tegen een degradatiekandidaat.
Zie het Volendam scenario weer voor me.
Tegenstander zit er bovenop, dan is het blijkbaar niet mogelijk voor de heren om er met hun creativiteit iets aan te doen...quote:Op zondag 26 april 2009 13:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat je dit soort wedstrijden op strijd minder bent is gewoon normaal tegenwoordig. Vraag me niet wat het is. En dat is absoluut niet alleen bij Feyenoord.
Maar de simpelste dingen gaan fout, dat is het vandaag. Allemaal verkeerde passen, aannames, schoten, alles gaat fout. Alleen de verdediging staat goed, maar levert ook steeds elke bal in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |