Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat loopt iedereen nou te kankeren op Jorien van den Herik? Als dat de afspraak was dan moet Feyenoord die nakomen. Kun je hoog of laag springen maar dat geld is gewoon van hem.
Als dat zo zou zijn zal de rechter dat wel zeggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.
Jij zou meer dan 7 ton eigen geld laten schieten wanneer je een beetje ongelukkig gefuncioneerd hebt bij een bedrijf?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.
Feyenoord zegt dat ¤740.000 is, Jorien zegt ¤1.010.000 miljoen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij zou meer dan 7 ton eigen geld laten schieten wanneer je een beetje ongelukkig gefuncioneerd hebt bij een bedrijf?
730k is van hem ja, die andere 270k niet. Komt hij weer aanzetten met z'n rente bullshit. Flikker op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat loopt iedereen nou te kankeren op Jorien van den Herik? Als dat de afspraak was dan moet Feyenoord die nakomen. Kun je hoog of laag springen maar dat geld is gewoon van hem.
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Ritmo het volgende:
Jorien tief opAls hij en z'n gezin straks weer lastig gevallen worden is het nu z'n eigen schuld.
Moeilijk oordelen over gemaakte afspraken waar wij niet bij zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
730k is van hem ja, die andere 270k niet. Komt hij weer aanzetten met z'n rente bullshit. Flikker op.
Vlemmings
Dat zal wel weer een opgeblazen verhaal zijn. Overal in Nederland heb je droeftoeters, maar zo erg?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?
Sorry hoor, maar z'n laatste jankverhaaltje zaten ook vol onwaarheden. Niet heel raar als ik dan elk woord dat Jorien zegt sterk in twijfel trek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef Juk het volgende:
[..]
Moeilijk oordelen over gemaakte afspraken waar wij niet bij zijn geweest.
Maar als Jorientje echt zo'n geweldige vent was geweest die heel betrokken zou zijn bij "zijn" cluppie komt hij niet nu met een rechtszaak.
Dat hij recht heeft op dat geld is 1 ding, maar als de club moet lenen om zijn spelers de betalen is natuurlijk geen lekker moment om over dat geld te komen aankloppen.
Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de bestequote:24-04-2009 VLEMMINGS: ‘WIJ HEBBEN VEEL MEER KWALITEIT DAN ADO’
Anders is hij na dit weekend voor psv ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:10 schreef heiden6 het volgende:
Jorien een beetje kennende zal hij wel gelijk hebben en krijgen.
Ik bedoel de echte Jorien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders is hij na dit weekend voor psv ofzo
Owquote:
dus dat. Zeg dit tegen de sukkel die dit namens de club afgesproken heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je komt teveel in het Ajax topic..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de beste
Laat mij hem kopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam tijdens het opruimen van mijn kast het blauwe uitshirt van 1998-1999 weer tegen!
die heb ik met nr. 8. Mooi shirt idd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam tijdens het opruimen van mijn kast het blauwe uitshirt van 1998-1999 weer tegen!
Hoax, toen was jij er nog niet eens. Liegert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die heb ik met nr. 8. Mooi shirt idd!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Hoax, toen was jij er nog niet eens. Liegert.
Ik heb precies hetzelfde, ik was wellicht een beetje bevooroordeeld vanwege dat achterlijke accent, maar vond hem bv bij Studio Voetbal laatst sterk overkomen, er lijkt eindelijk getraind te worden op dode spelmomenten en zijn wissels pakken ook goed uit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef Kopbal het volgende:
Netjes van hem. Vind die Vlemmings sowieso overkomen als een sympathieke en rustige man die verstand van zaken heeft. Ik had toentertijd liever een interim-trainer gezien, maar ik moet daar nu toch op terugkomen.
Dan kunnen we die proflicentie wel vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord zegt dat ¤740.000 is, Jorien zegt ¤1.010.000 miljoen.
Nee we steken ze voortaan gewoon neer netals jullie bij den haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?
Maar rente krijgen over een bepaald bedrag als het na een lange tijd niet is betaald is vrij normaal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar z'n laatste jankverhaaltje zaten ook vol onwaarheden. Niet heel raar als ik dan elk woord dat Jorien zegt sterk in twijfel trek.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar rente krijgen over een bepaald bedrag als het na een lange tijd niet is betaald is vrij normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |