Aldus de NOSquote:Oud-voorzitter Jorien van den Herik heeft een rechtszaak aangespannen tegen Feyenoord. De vergoeding van juridische kosten vormen de inzet van de zaak.
Het gaat om de kosten die door Van den Herik werden gemaakt in de toenmalige FIOD-affaire. Feyenoord zou die kosten vergoeden, zo werd afgesproken. Volgens Van den Herik zou dat inclusief rente zijn. Dat laatste bestrijdt Feyenoord.
De club meent dat er nog 730.000 euro aan Van den Herik betaald moet worden. Zelf houdt de oud-voorzitter het op een bedrag van rond de 1 miljoen euro. Een uitspraak van de rechter wordt binnen twee maanden verwacht.
quote:Van Dijk vervangt zieke Timmer onder Feyenoord-lat
Rob van Dijk verdedigt in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag, zondag, opnieuw het doel van Feyenoord. Eerste keus Henk Timmer kampte eerder deze week met rugklachten en is nu te ziek om plaats te nemen tussen de palen.
De veertigjarige Van Dijk stond vorige maand ook in het doel tijdens de gewonnen wedstrijden tegen NAC Breda (basis) en PSV (na rust). Giovanni van Bronckhorst is in de residentie niet inzetbaar voor interim-trainer Leon Vlemmings, na zijn twee gele kaarten tegen FC Twente vorige week. Verder kan Feyenoord achterin niet beschikken over Kevin Hofland (nek), Theo Lucius (ribben) en Ron Vlaar (knie).
Op het middenrif staat Jonathan De Guzman niet ter beschikking wegens knieklachten en komt de wedstrijd tegen ADO nog te vroeg voor Karim El Ahmadi. Eerder dit seizoen wonnen de Rotterdammers in eigen huis vrij eenvoudig van de Hofstedelingen. Het werd 3-1 door doelpunten van Roy Makaay, Leroy Fer en Luigi Bruins. Eerstgenoemde speelt zondag zijn vijfhonderdste duel in het betaald voetbal, als hij in actie komt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef Kopbal het volgende:
Je hoeft niet elk nieuw woord met een hoofdletter te beginnen hoor.
Inderdaad. Haakneuzen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef Kopbal het volgende:
Je hoeft niet elk nieuw woord met een hoofdletter te beginnen hoor.
Dat jij je hier nog durft te vertonenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat nog lastig genoeg worden zondag
quote:Vlemmings kan hoofdtrainer worden
24 april 2009
Feyenoord-trainer Leon Vlemmings is door een club uit de Eredivisie benaderd om volgend seizoen hoofdtrainer te worden. De huidige interim-trainer van de Stadionclub heeft laten weten geen interesse te hebben.
Vlemmings, die de naam van de club niet wil noemen, wil volgend seizoen bij Feyenoord blijven als assistent van de nieuwe trainer Mario Been. "Ik kan nog heel veel leren bij deze club en vind het niet chique om na één seizoen Feyenoord alweer te verlaten'', aldus Vlemmings
Feyenoord kocht aan het begin van het seizoen het nog vijf jaar lopende contract bij NAC af.
Vertel?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef Blawh het volgende:
Dus Feyenoord blijft al jarenlang in gebreke.
quote:
Die zaak is volgens mij al een tijdje verleden tijd en hij heeft zijn geld nog niet.quote:De club meent dat er nog 730.000 euro aan Van den Herik betaald moet worden.
Zolang ze nog wedstrijden met 5-1 kunnen winnen gaat het aardigquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Die zaak is volgens mij al een tijdje verleden tijd en hij heeft zijn geld nog niet.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zolang ze nog wedstrijden met 5-1 kunnen winnen gaat het aardig
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat loopt iedereen nou te kankeren op Jorien van den Herik? Als dat de afspraak was dan moet Feyenoord die nakomen. Kun je hoog of laag springen maar dat geld is gewoon van hem.
Als dat zo zou zijn zal de rechter dat wel zeggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.
Jij zou meer dan 7 ton eigen geld laten schieten wanneer je een beetje ongelukkig gefuncioneerd hebt bij een bedrijf?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jorien heeft Feyenoord in z'n laatste jaren miljoenen gekost met z'n enorme wanbeleid. Hij zou Feyenoord geld moeten betalen, niet andersom.
Feyenoord zegt dat ¤740.000 is, Jorien zegt ¤1.010.000 miljoen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij zou meer dan 7 ton eigen geld laten schieten wanneer je een beetje ongelukkig gefuncioneerd hebt bij een bedrijf?
730k is van hem ja, die andere 270k niet. Komt hij weer aanzetten met z'n rente bullshit. Flikker op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat loopt iedereen nou te kankeren op Jorien van den Herik? Als dat de afspraak was dan moet Feyenoord die nakomen. Kun je hoog of laag springen maar dat geld is gewoon van hem.
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Ritmo het volgende:
Jorien tief opAls hij en z'n gezin straks weer lastig gevallen worden is het nu z'n eigen schuld.
Moeilijk oordelen over gemaakte afspraken waar wij niet bij zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
730k is van hem ja, die andere 270k niet. Komt hij weer aanzetten met z'n rente bullshit. Flikker op.
Vlemmings
Dat zal wel weer een opgeblazen verhaal zijn. Overal in Nederland heb je droeftoeters, maar zo erg?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?
Sorry hoor, maar z'n laatste jankverhaaltje zaten ook vol onwaarheden. Niet heel raar als ik dan elk woord dat Jorien zegt sterk in twijfel trek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef Juk het volgende:
[..]
Moeilijk oordelen over gemaakte afspraken waar wij niet bij zijn geweest.
Maar als Jorientje echt zo'n geweldige vent was geweest die heel betrokken zou zijn bij "zijn" cluppie komt hij niet nu met een rechtszaak.
Dat hij recht heeft op dat geld is 1 ding, maar als de club moet lenen om zijn spelers de betalen is natuurlijk geen lekker moment om over dat geld te komen aankloppen.
Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de bestequote:24-04-2009 VLEMMINGS: ‘WIJ HEBBEN VEEL MEER KWALITEIT DAN ADO’
Anders is hij na dit weekend voor psv ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:10 schreef heiden6 het volgende:
Jorien een beetje kennende zal hij wel gelijk hebben en krijgen.
Ik bedoel de echte Jorien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders is hij na dit weekend voor psv ofzo
Owquote:
dus dat. Zeg dit tegen de sukkel die dit namens de club afgesproken heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je komt teveel in het Ajax topic..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de beste
Laat mij hem kopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam tijdens het opruimen van mijn kast het blauwe uitshirt van 1998-1999 weer tegen!
die heb ik met nr. 8. Mooi shirt idd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam tijdens het opruimen van mijn kast het blauwe uitshirt van 1998-1999 weer tegen!
Hoax, toen was jij er nog niet eens. Liegert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die heb ik met nr. 8. Mooi shirt idd!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Hoax, toen was jij er nog niet eens. Liegert.
Ik heb precies hetzelfde, ik was wellicht een beetje bevooroordeeld vanwege dat achterlijke accent, maar vond hem bv bij Studio Voetbal laatst sterk overkomen, er lijkt eindelijk getraind te worden op dode spelmomenten en zijn wissels pakken ook goed uit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef Kopbal het volgende:
Netjes van hem. Vind die Vlemmings sowieso overkomen als een sympathieke en rustige man die verstand van zaken heeft. Ik had toentertijd liever een interim-trainer gezien, maar ik moet daar nu toch op terugkomen.
Dan kunnen we die proflicentie wel vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord zegt dat ¤740.000 is, Jorien zegt ¤1.010.000 miljoen.
Nee we steken ze voortaan gewoon neer netals jullie bij den haagquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gaan jullie dan weer kleine kinderen bedreigen bij het schoolplein?
Maar rente krijgen over een bepaald bedrag als het na een lange tijd niet is betaald is vrij normaal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar z'n laatste jankverhaaltje zaten ook vol onwaarheden. Niet heel raar als ik dan elk woord dat Jorien zegt sterk in twijfel trek.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar rente krijgen over een bepaald bedrag als het na een lange tijd niet is betaald is vrij normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |