boom, touw.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Klopt, dat zijn dezelfde figuren die met een hond lopen die voor geen meter luistert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je je kinderen fatsoenlijk opvoedt heb je echt wel vrijheid. Alleen het gros van de Nederlandse bevolking kan hun kinderen niet fatsoenlijk opvoeden.
Je kunt ook naar doktor en je op de kosten van je medezorgverzekeringbetalers je laten steriliseren.quote:
Hij heeft net 2 weken een kind hoor.:Oquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Dat schijnen artsen geregeld te weigeren bij jonge, gewenst kinderloze vrouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je kunt ook naar doktor en je op de kosten van je medezorgverzekeringbetalers je laten steriliseren.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nadinarama het volgende:
Heb ook altijd het zelfde gezegd, totdat mijn eierstokken gingen rammelen.
7 weken! En ik kan nog net zoveel doen als daarvoor. Dus kul argument.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij heeft net 2 weken een kind hoor.:O
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nadinarama het volgende:
Heb ook altijd het zelfde gezegd, totdat mijn eierstokken gingen rammelen.
Mischien komt dat omdat je hiervoor ook geen flikker deedquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
7 weken! En ik kan nog net zoveel doen als daarvoor. Dus kul argument.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mischien komt dat omdat je hiervoor ook geen flikker deed
Jammer dat je ouders er niet zo over dachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Smart_ass het volgende:
Eens. Kinderen.Wil ze nu niet en nooit niet. Ze kosten geld, zijn irritant, en beperken je inderdaad enorm in je vrijheid. Genoeg redenen om er niet aan te beginnen dus.
Het is zo makkelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders er niet zo over dachten.
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om zo'n hilarische opmerking.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoegquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef miodzio het volgende:
Terechte klacht, in Nederland wordt je al raar aangekeken als je geen 'normaal' leven hebt met huisje, vriendje/vriendinnetje, boompje, beestje en kinderen. En als je dat niet voor je 30ste hebt ben je al laat.
En nee, ik ben geen alto maar móet iedere Nederlander precies zo leven?
Ja dat moet anders zitten we hier straks alleen nog maar met Turken en Marokkanen in dit land, aangevuld met een stelletje hippies van Nederlanders die lekker geen kinderen willen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef miodzio het volgende:
Terechte klacht, in Nederland wordt je al raar aangekeken als je geen 'normaal' leven hebt met huisje, vriendje/vriendinnetje, boompje, beestje en kinderen. En als je dat niet voor je 30ste hebt ben je al laat.
En nee, ik ben geen alto maar móet iedere Nederlander precies zo leven?
Toch blijft het jammer dat je ouders niet zoals jij denken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om zo'n hilarische opmerking.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef tulpie123 het volgende:
Elke vrouw krijgt wel een keer de vraag wanneer ze aan kinderen gaat beginnen, nou ik hoef geen kinderen, nu niet en nooit niet. En wat zegt je collega dan: wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen. Ik wil geen kinderen, de wereld is al vol genoeg. Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Klacht: mensen die beginnen over rammelende eierstokken
...tot je eierstokken gaan rammelen!..quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Wacht maar.
Toch jammer dat jij niet zoals mij denkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch blijft het jammer dat je ouders niet zoals jij denken.
Dat is waar, die Turken en Marokkanen importeren/maken kinderen bij de vleet, een legbatterij is er niks bij. TS, waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat moet anders zitten we hier straks alleen nog maar met Turken en Marokkanen in dit land, aangevuld met een stelletje hippies van Nederlanders die lekker geen kinderen willen.
dat vind k ook zo'n non opmerking.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zie hier de term: Neuken voor je vaderlandquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat moet anders zitten we hier straks alleen nog maar met Turken en Marokkanen in dit land, aangevuld met een stelletje hippies van Nederlanders die lekker geen kinderen willen.
laat ze lekker neuken IN vaderlandquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zie hier de term: Neuken voor je vaderland
Of een ongelooflijke kneus waar geen vrouw iets mee te maken wil hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:23 schreef sezten het volgende:
En iedereen die geen vrouw of vriendin heeft is homo
quote:
Ah, dus dat is het veroveringsplan! Over een paar generaties zijn er geen 'echte' Nederlanders meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je kunt ook naar doktor en je op de kosten van je medezorgverzekeringbetalers je laten steriliseren.
Ik hou van kinderen, gek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Preventief een breinaald in de eierstokken van alle vrouwen.
Alleen een baby van een paar maanden is weinig aan op te voeden, die blijft je 's nachts gewoon wakker huilen hoor. En uitgaan zal ook wel een stuk minder worden, want er moet toch iemand op vrijdag/zaterdag op de kinderen passen. Of ben jij zo'n figuur die z'n kind 5 dagen per week bij opa en oma dumptquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je je kinderen fatsoenlijk opvoedt heb je echt wel vrijheid. Alleen het gros van de Nederlandse bevolking kan hun kinderen niet fatsoenlijk opvoeden.
met de vlag in je hand...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mensen met kinderen zijn egoïstisch.quote:
Zo'n mooie uitspraak. Die ga ik vanavond gebruiken als openingszin in de dizkoteec.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef tulpie123 het volgende:
wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen.
Kop een trein.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Mensen met kinderen zijn egoïstisch.Wie wil er nou kroost hebben rondlopen op deze kutplaneet vol honger, oorlog en misdaad?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef LordNemephis het volgende:
Wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen dan piep je wel anders
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Kopbal het volgende:
Wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen.
En de arrogantie van mensen die het beter denken te weten is ook irritant.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:54 schreef Sjeen het volgende:
ik word al 24
Ik wil TS over 10 jaar nog wel eens spreken
Ik beweer niet dat ik het beter weet... TS is nog jong en in 10 jaar kan heel veel gebeuren. Menig ouder moest met 24 ook helemaal niet eraan denken dat ze ooit kinderen zouden krijgen. Heel normaal op die leeftijd hoor...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
En de arrogantie van mensen die het beter denken te weten is ook irritant.
Alsof je zelf zou oud en wijs bentquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef Sjeen het volgende:
(...) TS is nog jong en in 10 jaar kan heel veel gebeuren. Menig ouder moest met 24 ook helemaal niet eraan denken dat ze ooit kinderen zouden krijgen. Heel normaal op die leeftijd hoor... (...)
Ja, met 34 ben je net een beetje aan het opgroeien.quote:
Klik eens op het poppetje, poppetje...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof je zelf zou oud en wijs bent![]()
Over 10 jaar is TS pas 34, lijkt me nog een beetje erg vroeg voor kinderen.
Hoor je die klok dan niet keihard tikken met 34 ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof je zelf zou oud en wijs bent![]()
Over 10 jaar is TS pas 34, lijkt me nog een beetje erg vroeg voor kinderen.
Alsof iedere vrouw (van 34) kinderen wil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:07 schreef Elfy het volgende:
[..]
Hoor je die klok dan niet keihard tikken met 34 ?
En dan blijk je straks geen kinderen te kunnen krijgen enzo
en voor je dan aan ivf toe bent breekt het zweet je uit, of niet ?
Zou juist beter zijn als veel mensen geen kinderen nemen. De wereld is al overbevolkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:08 schreef Aardappelbeertje het volgende:
TS is er zo een die nog met 40 in de disco staat te swingen.![]()
Geen kinderen willen kan, maar dan ook echt alleen als je helemaal niets met kinderen hebt of je erg onhandig er mee bent ofzo. Anders is het gewoon een plicht. Als iedereen nou zou zeggen ''ik wil geen kinderen hoor'', dan is de aarde zo over 100 jaar leegOf stel je voor dat je ouders hetzelfde dachten, dan was jij er ook niet geweest om te zeggen dat je geen kinderen wilt.
Het is geen plicht! het is een oerdrift die velen niet kunnen onderdrukkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:08 schreef Aardappelbeertje het volgende:
TS is er zo een die nog met 40 in de disco staat te swingen.![]()
Geen kinderen willen kan, maar dan ook echt alleen als je helemaal niets met kinderen hebt of je erg onhandig er mee bent ofzo. Anders is het gewoon een plicht. Als iedereen nou zou zeggen ''ik wil geen kinderen hoor'', dan is de aarde zo over 100 jaar leegOf stel je voor dat je ouders hetzelfde dachten, dan was jij er ook niet geweest om te zeggen dat je geen kinderen wilt.
Wel eens in Noord-Groningen geweest? Of in Mongolie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou juist beter zijn als veel mensen geen kinderen nemen. De wereld is al overbevolkt.
Daar had ik al op geklikt voordat ik die reactie postequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klik eens op het poppetje, poppetje...
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou juist beter zijn als veel mensen geen kinderen nemen. De wereld is al overbevolkt.
De aarde is dan niet leeg, er zijn zat andere dieren en planten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:08 schreef Aardappelbeertje het volgende:
(...) Anders is het gewoon een plicht. Als iedereen nou zou zeggen ''ik wil geen kinderen hoor'', dan is de aarde zo over 100 jaar leeg(...)
Ja, en ? Is dat zo erg dan ?quote:Of stel je voor dat je ouders hetzelfde dachten, dan was jij er ook niet geweest om te zeggen dat je geen kinderen wilt.
Van sommigen zou ik inderdaad willen dat ze zich maar niet voortplanten...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weleens in New York geweest? India?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wel eens in Noord-Groningen geweest? Of in Mongolie?
Ja leuk, bloempjes en varkentjes enzo, maar ik denk dat er heel wat mensen zijn die het toch wat sneu vinden als ze ''al dat werk'' voor niets hebben gedaan en er nadat ze dood zijn niemand er gebruik van kan maken. Of zijn mensen tegenwoordig zo enorm egoistisch á la ''ik ben dood en met de rommel die ik achterlaat mogen ze zelf weten wat ze er mee doen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De aarde is dan niet leeg, er zijn zat andere dieren en planten.
[..]
Ja, en ? Is dat zo erg dan ?
Misschien de slaap eens uit je ogen wrijven danquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Daar had ik al op geklikt voordat ik die reactie poste
We hebben al te veel mensen, een factor 100 of 1000 minder zou geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Als er echt steeds meer mensen niet voor kinderen kiezen doordat ze ''zo druk zijn met hun carrière'', word het toch heel wat minder gezellig op de wereld. En er gaan altijd weer mensen dood. Als het er teveel worden, verzinnen we gewoon een reden om oorlog te voeren ofzo.
En dan met name vrouwen. Helemaal erg zijn vrouwen die een kind willen, terwijl hun man er niks van moet weten en dan aankomen met geintjes als "oeps! ik ben al een paar dagen de pil vergeten".quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Het is geen plicht! het is een oerdrift die velen niet kunnen onderdrukken![]()
zelden zulke kwatsj gehoordquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ja leuk, bloempjes en varkentjes enzo, maar ik denk dat er heel wat mensen zijn die het toch wat sneu vinden als ze ''al dat werk'' voor niets hebben gedaan en er nadat ze dood zijn niemand er gebruik van kan maken. Of zijn mensen tegenwoordig zo enorm egoistisch á la ''ik ben dood en met de rommel die ik achterlaat mogen ze zelf weten wat ze er mee doen?
Niet. Ze zijn gewoon erg onhandig over de wereld verdeeld.quote:
Mensen die vinden dat er te veel mensen zijn mogen eerst.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
We hebben al te veel mensen, een factor 100 of 1000 minder zou geen probleem moeten zijn.
en die gaan vanzelf dood dus niks aan de hand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet. Ze zijn gewoon erg onhandig over de wereld verdeeld.
Hoe kan jij nu 'oud en wijs' zijn, mensen worden momenteel nog helemaal niet oud, de 'oudste' persoon ooit waarvan we de leeftijd zeker weten werd 122 jaar en 164 dagen. Wat is nu 122 jaar ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien de slaap eens uit je ogen wrijven dan
Ik wil niet beweren dat ik wijs ben, maar helaas wel al zo oud
Ah nu kan ik hem een keer posten:quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Wacht maar tot ik je eierstokken in elkaar rammel, dan piep je wel anders"
wacht even... ik probeer het nog eens:quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu 'oud en wijs' zijn, mensen worden momenteel nog helemaal niet oud, de 'oudste' persoon ooit waarvan we de leeftijd zeker weten werd 122 jaar en 164 dagen. Wat is nu 122 jaar ?
Ken inderdaad nog een mooi zanderig stuk land ergens in het noorden van afrika, misschien een optie voor nieuwe kanswijken...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet. Ze zijn gewoon erg onhandig over de wereld verdeeld.
Dat kan zijn, maar je moet daarbij wel rekening houden met het feit dat het kan zijn dat dat puur de "rammelende eierstokken" zijn, en niet een daadwerkelijke rationele beslissing. Emoties mogen nooit de reden zijn om te kiezen voor een kind.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef Sjeen het volgende:
(...)
Ik zeg, ik wil TS over 10 jaar nog eens spreken. Waarom, omdat ikzelf 10 jaar verder ben en weet dat de denkbeeld die je op je 24e hebt, totaal anders kunnen zijn dan de denkbeelden die je er op je 33/34e op na houdt...
(...)
Precies. Dan kunnen mensen in de toekomst wellicht een fatsoenlijk stuk grond krijgen om te wonen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
We hebben al te veel mensen, een factor 100 of 1000 minder zou geen probleem moeten zijn.
Ahhh, ok... Wat is in jouw ogen de meest geschikte leeftijd om een kind op de wereld te zetten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:38 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar je moet daarbij wel rekening houden met het feit dat het kan zijn dat dat puur de "rammelende eierstokken" zijn, en niet een daadwerkelijke rationele beslissing. Emoties mogen nooit de reden zijn om te kiezen voor een kind.
Ouders zijn verantwoordelijk voor het op de rails zetten van een mensenleven, ik vind dat je hier best eisen aan mag stellen. Ook ben ik van mening dat mensen van 34 nog niet volwassen genoeg zijn om hier mee om te kunnen gaan. Met 34 loop je net zelf niet meer in luiers rond.
Whehe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah nu kan ik hem een keer posten:
[ afbeelding ]
Nu nog wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Verkapt kijk_mij_lekker_tegendraads_zijn topic.
Dan kies je toch een partner van je eigen ras. Dat is sowieso een aanrader, volbloed kinderen zijn meer waard dan halfbloed kinderen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef Nowak het volgende:
Ik wil ook geen kinderen hoor, stel je voor dat je een neger krijgt!
en al helemaal in de donor handel...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:49 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Dan kies je toch een partner van je eigen ras. Dat is sowieso een aanrader, volbloed kinderen zijn meer waard dan halfbloed kinderen.
Klinkt zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:08 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Als iedereen nou zou zeggen ''ik wil geen kinderen hoor'', dan is de aarde zo over 100 jaar leeg![]()
Maar halfbloed kinderen erven wel vaak de goede eigenschappen van beiden rassen. ergo, halfbloedjes zijn vaak intelligent, halfbloed meisjes vaak mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:49 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Dan kies je toch een partner van je eigen ras. Dat is sowieso een aanrader, volbloed kinderen zijn meer waard dan halfbloed kinderen.
Het is maar net wat jij belangrijker vindt. Een halfbloed kind hecht geen waarde aan cultuur en tradities. Uiteindelijk zal een halfbloed kind zelf ook een partner van een ander ras kiezen. Zo vernietig je dus eeuwenoude tradities en cultuur.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar halfbloed kinderen erven wel vaak de goede eigenschappen van beiden rassen. ergo, halfbloedjes zijn vaak intelligent, halfbloed meisjes vaak mooi.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah nu kan ik hem een keer posten:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je je kinderen fatsoenlijk opvoedt heb je echt wel vrijheid. Alleen het gros van de buitenlandse bevolking kan hun kinderen niet fatsoenlijk opvoeden.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg![]()
![]()
Dat je altijd en eeuwig de verantwoordig over zo'n kind hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:14 schreef Koploperkopper het volgende:
In welke zin beperkt een kind je vrijheid? Dat je je niet meer helemaal klem kan zuipen op je 45e als single in de kanslozenbar?
Wat wil je doen dan waar je je kind niet mee naartoe kan nemen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je altijd en eeuwig de verantwoordig over zo'n kind hebt.
Beperkt je toch aardig in je vrijheid, nietwaar?
Naar de parenclub.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:57 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan waar je je kind niet mee naartoe kan nemen?
Een restaurant want die hoerenkinderen gaan de hele tijd door de zaak rennen ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:57 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Overal kan je een kind wel meezeulen, of het gewenst en goed voor het kind is, is de tweede vraag.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:57 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een kwestie van opvoeden en daar ontbreekt het dikwijls aan...quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een restaurant want die hoerenkinderen gaan de hele tijd door de zaak rennen ?
Of op vakantie moet je constant opletten dat ze niet weglopen.
Kindersvoor mij hoeft het nog niet voor de komende 100-200 jaar
Klopt maar dat doen de meeste mensen neit, die laten die kinderen maar wat rondrennen / anderen irriteren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een kwestie van opvoeden en daar ontbreekt het dikwijls aan...
Idd, kost teveel moeitequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt maar dat doen de meeste mensen neit, die laten die kinderen maar wat rondrennen / anderen irriteren.
Restaurants zonder kinderen
Vakanties/hotels zonder kinderen
Voor de meeste mensen wel, toevallig laatst was ik op een uiterst geheime locatie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, kost teveel moeite![]()
Neem ze dan niet, het is geen mode item...
Ja want je grote doel in het leven is kinderen krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen wel, toevallig laatst was ik op een uiterst geheime locatie.
Ving ik een gesprek op van een gast die toch maar ging overwegen om kinderen te nemen omdat mensen in zijn omgeving het vreemd vonden dat hij nog geen kinderen had ( was begin 30 volgens mij ).mensen die onzeker worden omdat mensen in hun omgeving het vreemd vinden dat je begin 30 nog geen kinderen hebt :/
Royal
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:23 schreef sezten het volgende:
En iedereen die geen vrouw of vriendin heeft is homo
Dat is denk ik ook maar verstandig dat jij geen kinderen neemt, alhoewel de scooterbranche daar wel blij mee zou zijn..quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kindersvoor mij hoeft het nog niet voor de komende 10-20 jaar
Wie weet heb ik al 2 kinderenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:37 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook maar verstandig dat jij geen kinderen neemt, alhoewel de scooterbranche daar wel blij mee zou zijn..
heb je een foto?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef tulpie123 het volgende:
Elke vrouw krijgt wel een keer de vraag wanneer ze aan kinderen gaat beginnen, nou ik hoef geen kinderen, nu niet en nooit niet. En wat zegt je collega dan: wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen. Ik wil geen kinderen, de wereld is al vol genoeg. Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Klacht: mensen die beginnen over rammelende eierstokken
Viespeukquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
heb je een foto?
Ik wil ook geen kinderen maar wel elke dag neuken neuken neuken!
Neuken?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
Mijn vrouw en ik hadden ook afgesproken om geen kinderen te nemen, tot haar eierstokken gingen rammelen en toen heeft zij me in mijn slaap verkracht. Ik zal blij zijn als ze het huis uit zijn, dan heb ik weer vrijheid.
Moeten nog wel. Als ze het niet doet krijgt ze een nekschot.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Frasier het volgende:
TS is waarschijnlijk een feministisch trutje die zo nodig ook zelf carriere moet gaan maken.
Wie zegt dat je als vrouw geen carrière kan maken als je kinderen hebt? Daar is totaal geen causaal verband aanwezigquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Frasier het volgende:
TS is waarschijnlijk een feministisch trutje die zo nodig ook zelf carriere moet gaan maken.
Mannen die zich door hun vrouw laten temmenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wie zegt dat je als vrouw geen carrière kan maken als je kinderen hebt? Daar is totaal geen causaal verband aanwezigGewoon je kerel beter temmen.
Ze bestaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen die zich door hun vrouw laten temmen
Als ik zo om mij heen kijk heeft het merendeel van de vrouwen de man onder de duim.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen die zich door hun vrouw laten temmen
De meesten doen maar alsof in de nabijheid van hun vriendin/vrouw omdat ze toch graag een wijf hebben om 's avonds in bed mee te liggen rollebollen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik zo om mij heen kijk heeft het merendeel van de vrouwen de man onder de duim.
Net zoals vrouwen altijd doen of alles samen moet, terwijl ze gewoon de baas zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De meesten doen maar alsof in de nabijheid van hun vriendin/vrouw omdat ze toch graag een wijf hebben om 's avonds in bed mee te liggen rollebollen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:36 schreef Elfy het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen altijd doen of alles samen moet, terwijl ze gewoon de baas zijn
Ik bedoel vrouwen zonder pemmel gekkiequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]dus die 3 biatches in mijn kelder die gekneveld zijn en elkaar nu aan het bevredigen zijn met poep zijn nu ook de baas!?
Mensen die alles tegelijkertijd willenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wie zegt dat je als vrouw geen carrière kan maken als je kinderen hebt? Daar is totaal geen causaal verband aanwezigGewoon je kerel beter temmen.
pemmel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:12 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik bedoel vrouwen zonder pemmel gekkie
Zoals wij leren op de uni: prachtig land, dat Denemarken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die alles tegelijkertijd willen![]()
En kinderen, en een carrière...
Nog steeds vraag naar zie ik. Sorry, uitverkochtquote:
Juist!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Dat zijn juist moedersquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef zomgmoz het volgende:
TS heeft ook een rood, kort, vlot en pittig kapsel?
Ook als een vrouw een rood, kort, vlot en pittig kapsel heeft?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De meesten doen maar alsof in de nabijheid van hun vriendin/vrouw omdat ze toch graag een wijf hebben om 's avonds in bed mee te liggen rollebollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |