boom, touw.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Klopt, dat zijn dezelfde figuren die met een hond lopen die voor geen meter luistert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je je kinderen fatsoenlijk opvoedt heb je echt wel vrijheid. Alleen het gros van de Nederlandse bevolking kan hun kinderen niet fatsoenlijk opvoeden.
Je kunt ook naar doktor en je op de kosten van je medezorgverzekeringbetalers je laten steriliseren.quote:
Hij heeft net 2 weken een kind hoor.:Oquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Dat schijnen artsen geregeld te weigeren bij jonge, gewenst kinderloze vrouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je kunt ook naar doktor en je op de kosten van je medezorgverzekeringbetalers je laten steriliseren.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nadinarama het volgende:
Heb ook altijd het zelfde gezegd, totdat mijn eierstokken gingen rammelen.
7 weken! En ik kan nog net zoveel doen als daarvoor. Dus kul argument.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij heeft net 2 weken een kind hoor.:O
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nadinarama het volgende:
Heb ook altijd het zelfde gezegd, totdat mijn eierstokken gingen rammelen.
Mischien komt dat omdat je hiervoor ook geen flikker deedquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
7 weken! En ik kan nog net zoveel doen als daarvoor. Dus kul argument.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mischien komt dat omdat je hiervoor ook geen flikker deed
Jammer dat je ouders er niet zo over dachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Smart_ass het volgende:
Eens. Kinderen.Wil ze nu niet en nooit niet. Ze kosten geld, zijn irritant, en beperken je inderdaad enorm in je vrijheid. Genoeg redenen om er niet aan te beginnen dus.
Het is zo makkelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders er niet zo over dachten.
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om zo'n hilarische opmerking.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders er niet zo over dachten.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoegquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef miodzio het volgende:
Terechte klacht, in Nederland wordt je al raar aangekeken als je geen 'normaal' leven hebt met huisje, vriendje/vriendinnetje, boompje, beestje en kinderen. En als je dat niet voor je 30ste hebt ben je al laat.
En nee, ik ben geen alto maar móet iedere Nederlander precies zo leven?
Ja dat moet anders zitten we hier straks alleen nog maar met Turken en Marokkanen in dit land, aangevuld met een stelletje hippies van Nederlanders die lekker geen kinderen willen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef miodzio het volgende:
Terechte klacht, in Nederland wordt je al raar aangekeken als je geen 'normaal' leven hebt met huisje, vriendje/vriendinnetje, boompje, beestje en kinderen. En als je dat niet voor je 30ste hebt ben je al laat.
En nee, ik ben geen alto maar móet iedere Nederlander precies zo leven?
Toch blijft het jammer dat je ouders niet zoals jij denken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om zo'n hilarische opmerking.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef tulpie123 het volgende:
Elke vrouw krijgt wel een keer de vraag wanneer ze aan kinderen gaat beginnen, nou ik hoef geen kinderen, nu niet en nooit niet. En wat zegt je collega dan: wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen. Ik wil geen kinderen, de wereld is al vol genoeg. Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Klacht: mensen die beginnen over rammelende eierstokken
...tot je eierstokken gaan rammelen!..quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Wacht maar.
Toch jammer dat jij niet zoals mij denkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch blijft het jammer dat je ouders niet zoals jij denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |