ja dat is waar daar kan ik me wel wat bij voorstellen iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb stiekum een zwak voor dingen op orde brengen en zo
mooie mapjes maken als ik iets uit moet delen en zo
en het lijkt me heerlijk stressvrij zeg maar
iig geen leerlingen over wie je je thuis nog zorgen moet maken en zo
(gister op stage school hoorde ik ook weer zo veel zooi over mn (nu dus ex) leerlingen.... dat is soms toch wel dat je denkt)
Ja echt te erg gewoonquote:
Ik heb niet altijd zin om te winkelen hoorquote:
snapje nou serieus niet dat een ander soort problemen is als waar ik mee te maken heb?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
of je hebt een zakenreis gepland.. en je baas is dus onderweg..
denk dat je dan thuis ook nog nadenkt of je alles wel goed geregeld hebt. zal alles goed gaan. als hij nu maar niet in de problemen zit daar.. enz
Ik zat laatste 2 maanden rond de 300 á 400 per maand. En dan heb ik bezuinigd door kortere smsjes (dus niet 2 in 1 bericht) en eerder af te kappen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik merk ook wel dat ik vééé en vééél meer sms als ik een nieuw meisje heb, of daar aan het werken ben....
Dan kom ik ook wel tegen de 1.000 smsjes aan
Ohw ok dat kan... mij mag je ervoor wakker makenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd zin om te winkelen hoor
Beidequote:
ik ben nog steeds niet geweest! goed he!quote:
Mij niet altijd:+quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ok dat kan... mij mag je ervoor wakker maken
Nou mij niet, ik vind het lang niet altijd leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kijk dat er iemand zelfmoord heeft gepleegt weet ik natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snapje nou serieus niet dat een ander soort problemen is als waar ik mee te maken heb?
een van mijn leerlingen heeft zelfmoord gepleegt zoals de meeste hier wel weten, daarna zijn we weet ik hoe lang bezig geweest met damage control, alle andere suicidale leerlingen extra goed in de gaten houden, veel gesprekken voeren, zorgen dat ze zich geen gekke dingen in hun hoofd halen
sorry hoor maar dat is wel ff andere stress dan of een volwassen man in een goed hotel zit of niet
maar what ever, jij gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is een uitzondering en geen maandelijks terugkomend iets gok ik?
dus dat moet je dan ook wel even relativeren![]()
mij ook hoewel ik soms meer zin in heb in online shoppen, geen passen en jezelf van winkel naar winkel slepenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben hier nog maar één keer geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet geweest! goed he!
volgens mij als je een keer gaat, blijf je gaan
Hihiquote:
Dat vind jijquote:
Ja das idd wel een heel groot verschil en als secretaresse hoef je je alleen zorgen te maken over het "zakelijke" gedeelte das toch wel heeel wat anders...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snapje nou serieus niet dat een ander soort problemen is als waar ik mee te maken heb?
een van mijn leerlingen heeft zelfmoord gepleegt zoals de meeste hier wel weten, daarna zijn we weet ik hoe lang bezig geweest met damage control, alle andere suicidale leerlingen extra goed in de gaten houden, veel gesprekken voeren, zorgen dat ze zich geen gekke dingen in hun hoofd halen
sorry hoor maar dat is wel ff andere stress dan of een volwassen man in een goed hotel zit of niet
maar what ever, jij gelijk
Ik kijk dus nooit op één of twee of drie smsjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Als ik sms, sms ik altijd tussen de 290 en 300 voor minder doe ik niet
Echte Hollander
Oh LUNCHPAUZE
dat is het wel, ik werk met probleem jongerenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk dat er iemand zelfmoord heeft gepleegt weet ik natuurlijk ook niet.
En kan begrijpen dat je nu dan even hele zware weken hebt.
Maar dit is een uitzondering en geen maandelijks terugkomend iets gok ik?
dus dat moet je dan ook wel even relativeren
Ja klopt dat vind ik ook fijn om te doen.... ennee idd shoppen is shoppen niet altijd alleen maar voor kledingquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mij ook hoewel ik soms meer zin in heb in online shoppen, geen passen en jezelf van winkel naar winkel slepen
maar shoppen is shoppen
Online shoppen is zo slecht nog niet.. van de week voor het eerst gedaan, alleen de broek die ik besteld had pas ik totaal niet, maar dat moet gewoon een foutje zijn geweest... en gewoon terugsturen als het niets is..!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mij ook hoewel ik soms meer zin in heb in online shoppen, geen passen en jezelf van winkel naar winkel slepen
maar shoppen is shoppen
Idd:Yquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja klopt dat vind ik ook fijn om te doen.... ennee idd shoppen is shoppen niet altijd alleen maar voor kleding
Dit is echt grote steden praat want dat hebben wij hier nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is het wel, ik werk met probleem jongeren
zelfmoord is niet maandelijks nee
mishandeling, tienerzwangerschappen, bedreiging, criminele zooi, leerlingen die worden uitgehuwlijkt etc
dat zijn toch echt wel terugkerende dingen
en dat is ook de reden dat ik momenteel geen docent meer benquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mishandeling, tienerzwangerschappen, bedreiging, criminele zooi, leerlingen die worden uitgehuwlijkt etc
ja tof he!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Online shoppen is zo slecht nog niet.. van de week voor het eerst gedaan, alleen de broek die ik besteld had pas ik totaal niet, maar dat moet gewoon een foutje zijn geweest... en gewoon terugsturen als het niets is..!
ja idd ff snuffelen naar leuke prulletjes en kaarsjes voor in huis is net zo leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Idd:Y
hoewel shoppen voor mn huis of zo vind ik ook mee tellen
leuk shoppen iig
wehkamp.nl volgende dag in huis! en het past en is leuk en enquote:
Dat komt overal voor hoor.... [alleen in mindere mate en waarschijnlijk niet alle vormen]quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit is echt grote steden praat want dat hebben wij hier niet![]()
Maar niet minder erg natuurlijk
Daarbij blijft zoiets 9 van de 10 keer binnenshuis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat komt overal voor hoor.... [alleen in mindere mate en waarschijnlijk niet alle vormen]
ik was helemaal vergeten dat jij ooit docent was!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat is ook de reden dat ik momenteel geen docent meer ben
meisjes die opgehaald worden in grote mercedessen waarvan je weet dat ze verhuurd worden, blinde woede aanvallen etc etc.
Shoppen vind ik altijd zo heerlijk ontspannend als je niet goed in je vel zit. Dan denk ik niet meer aan alle klote zooi hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vanavond heel even shoppen, als ik bij de kapper ben geweest
Ik had gisteravond een "kledingparty" bij een vriendin, dat was echt sow leuk... ben weer 3 broeken, 2 jurkjes en 4 shirtjes rijkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vanavond heel even shoppen, als ik bij de kapper ben geweest
Hmm, klopt zelfmoord ben ik ook wel 1 vriend aan kwijt, maar voor de rest niks van het andere.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat komt overal voor hoor.... [alleen in mindere mate en waarschijnlijk niet alle vormen]
heb alleen stage gelopen hoor, maar het was een vmbo school in kanaleneiland.. wat ik daar allemaal gezien heb..quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was helemaal vergeten dat jij ooit docent was!!
nu moet ik eerlijk zijn dat het op deze school erger is als normaal, omdat het een speciale school is
maar ik weet nog op mijn eerste dag, op een gewone middelbare school, dat een leerling andere leerlingen ging bedreigen met een mes
Dat kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Shoppen vind ik altijd zo heerlijk ontspannend als je niet goed in je vel zit. Dan denk ik niet meer aan alle klote zooi hoor.
Dat is echt zware shit, zeg! Om tegenwoordig leraar te zijn moet je echt sterk in je schoenen staan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef liefie_ het volgende:
ja at is wel het gevaar hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wehkamp.nl volgende dag in huis! en het past en is leuk en enwil meer!
maar had al voor 330 euro totaal geshopt
Ja ikke ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja at is wel het gevaar haha
ik heb altijd een verlanglijstje klaar staan bij H&M.nl en als ik dan geld over heb gooi ik dat allemaal in mn mandje
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk dat er iemand zelfmoord heeft gepleegt weet ik natuurlijk ook niet.
En kan begrijpen dat je nu dan even hele zware weken hebt.Ik ga er alsnog vanuit dat een leraar/lerares meer stress ondervindt dan een secretaresse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is een uitzondering en geen maandelijks terugkomend iets gok ik?
dus dat moet je dan ook wel even relativeren
Heeft een secretaresse dat, dan heeft ze haar taken niet op rolletjes lopen. Op een school
werk je met veel personen (leerlingen), een secretaresse.... mja.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef Adolecens het volgende:
Hier is sinds kort een Esprit winkel.. Die hebben ook leuk spul wel
En nu ga ik ff boodschappen doen!
het is anders denk ik als je op een gymnasium les geeftquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is echt zware shit, zeg! Om tegenwoordig leraar te zijn moet je echt sterk in je schoenen staan.
Esprit en mexx, toch wel mijn favo merken eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef Adolecens het volgende:
Hier is sinds kort een Esprit winkel.. Die hebben ook leuk spul wel
En nu ga ik ff boodschappen doen!
ik probeer mezelf in te houden en alleen dingen te pakken waarvan ik denk jaaahaaahaaaaa!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ikke ookmaar meestal is het zoveel dat ik het in delen moet bestellen
Haha jaaa ik ken hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik probeer mezelf in te houden en alleen dingen te pakken waarvan ik denk jaaahaaahaaaaa!
maar ik heb er nu al 3 paar schoenen op staandus ik denk dat ik dingen moet schrappen
Esprit, H&M en New yorker, daar slaag ik wel vaker voor kleding.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Esprit en mexx, toch wel mijn favo merken eigenlijk
Dit zal ik nooooooooit begrijpen 3 paar schoenenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik probeer mezelf in te houden en alleen dingen te pakken waarvan ik denk jaaahaaahaaaaa!
maar ik heb er nu al 3 paar schoenen op staandus ik denk dat ik dingen moet schrappen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit zal ik nooooooooit begrijpen 3 paar schoenen
1 paar voor de zomer is toch genoeg? en als je moet werken doe je gewoon je werkschoenen/schoenen van vorig jaar aan
My simple mind,
ik heb alleen al 4 paar slippersquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]zelfs voor een man vind ik 1 paar niet acceptabel
je wil toch kunnen varieren?
en er zijn zo veel verschillende modellen die leuk zijn
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
niet dat ik 1 paar heb maar ik bedoel meer waarom 3 paar nieuwe schoenen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.
Ja lekker met blote voetjes door het zand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!
Dat raad ik toch ten strengste af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.En strand en van de zomer werkte ik er ook op.
Daar is geen zomer voor nodig hoor.. in de winter loop ik ook nog op mn slippertjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja lekker met blote voetjes door het zand.Ik wil zomer!
Lopen gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.En strand en van de zomer werkte ik er ook op.
Hier is toch geen strand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!
slecht voor je voeten?! koop eens goede!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat raad ik toch ten strengste af.
Aangezien die dingen behoorlijk slecht voor je voeten zijn.
Maar ach ze zijn zo lekker makkelijk
Ja ik weet dat ze niet heel goed zijn. Maar het was óf mijn All Stars of de flipflops. Als het dan 30 graden is buiten kies ik toch voor de flip-flops (het woord alleen alquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Aangezien die dingen behoorlijk slecht voor je voeten zijn.
Maar ach ze zijn zo lekker makkelijk
En btw, ik werkte 's morgens van 8 tot 12 in de keukenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
slecht voor je voeten?! koop eens goede!
dan moet je wat normalere voeten nemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En btw, ik werkte 's morgens van 8 tot 12 in de keukenDus zeg maar alles op het gemak enzo. Daar kon dat prima.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook zooltjes maar ik luister er niet zo goed naar![]()
(daarom kon ik gister ook niet uit haha mn been was aan gort, maar ja)
succes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ohw zo evaluatie gesprek,
Even proberen te relaxen.
.
..
...
oke zo kan ik er wel tegen aan
Crocks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggen
dat zijn geen flip flops en moeten verboden wordenquote:
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stiekum he, is secretaresse een van mijn droombanen
Je weet wel iedereen heeft wel zo'n ow het gras is daar vast groener baan
Da's nog heul goedkoop hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik moet 300 euro betalen om op jou te mogen rijden?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
* Den_Haag mompelt iets over 10 a 15 paar schoenenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
dat roept eigenlijk om foto's!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".
Ik zeg "Ja, dat komt omdat ik in 't weekend ook in een secretaresse pakje rondloop. Is mijn droom".
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag mompelt iets over 10 a 15 paar schoenen
auto dat is erg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Schoenen
Ik snap nog steeds niet dat ik deze winter (volgens mij....) géén nieuwe heb gekocht :trots:
Hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".
Ik zeg "Ja, dat komt omdat ik in 't weekend ook in een secretaresse pakje rondloop. Is mijn droom".
heb jij teveel geld ofzo? ik kan dat niet hoor, zoveel schoenen kopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik koop trouwens schoenen zoals een ander haarspeltjes of tijdschriften
ik kan gerust uit school ff langs een schoenwinkel fietsen voor een paar
Alleen nu moet ik een paar hebben voor onder dat jurkje dat ik liet zien (2 paar vind ik eigenlijk, een met hakken en een plat paar) en ik weet natuurlijk precies hoe die er uit moeten zien maar ik kan ze niet vinden
ik heb een paar dat er super goed onder zou kunnen, maar die zitten dus ergens in een zak, ik kan ze nergens vinden
Er wordt alleen wel een beetje vergeten dat het vanaf augustus alleen maar geregend heeft zo'n beetje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
maar dat was vooral in 2006 toen het zo stikheet was![]()
heerlijke zomer was dat!!!
Ja, eigenlijk wel hèquote:
ik eigenlijk ook niet hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij teveel geld ofzo? ik kan dat niet hoor, zoveel schoenen kopen
ben je in T?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè
En ik heb er wél weggegooid! Misschien moet ik straks/vanavond even naar de stad![]()
Nee, sorry... En volgende week ben ik alleen maandag, maar dan moet ik meteen terug naar R'daalquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je in T?
Ik moet zo/morgen ook ff
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar ja, ook ik kan stressen.
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Dit weer maakt me zo ge... gezellig als de pest.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef liefie_ het volgende:
Alleen nu moet ik een paar hebben voor onder dat jurkje dat ik liet zien (2 paar vind ik eigenlijk, een met hakken en een plat paar) en ik weet natuurlijk precies hoe die er uit moeten zien maar ik kan ze niet vinden
same herequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond eens jagen op Friso
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Hihiquote:
ik ben juist zo relaxed omdat ik vroeger het tegenovergestelde was.......quote:
Dat is niet grappig!quote:
Ik kan nog steeds behoorlijk stressen, maar ik ben ook wel veranderdquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben juist zo relaxed omdat ik vroeger het tegenovergestelde was.......
werd helemaal gek van mezelf, en iedereen om me heen ook. (van mij dus)
ergens is dat een keer veranderd naar hoe ik nu ben
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
same here
nou ja "gezellig"... jagerig, flirterig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
heb je mn jurkje gezien? cute hequote:
quote:
Sorry... Kusje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
Pfffff.
Dat wordt een feestje vanavond, dat zeg ik je wel
O nee kut, eerst nog laatste training voor de vakantie.. dus ik kan niet eens meer lopen vanavondJe maakt 'm zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry... Kusje?Van jou altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ook dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van jou altijd!
Dat dacht ik al welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* automatic_ geeft heel veel kusjes aan Nouk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
Pfffff.
Dat wordt een feestje vanavond, dat zeg ik je wel
O nee kut, eerst nog laatste training voor de vakantie.. dus ik kan niet eens meer lopen vanavondfriso... dat is eindhoven he? of zijn die nou ook overal net als pann?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik nog nooit geweest
pann vind ik echtthough
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
ja dat we, maar relativeren word dan een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
ook dat wist ik niet.
en die persoonlijke problemen zijn zeker erger dan een mobiel die niet werkt of een laptop oid.
maar als jij een persoon bent die dingen mee naar huis neemt, dan ga je dat ook doen met je sectretaressewerk, en dus ook stress.
Jurkjes en hakjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je mn jurkje gezien? cute he
maar ja zoals altijd: als je iets in je hoofd hebt dan kun je het niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Eindhoven ja, geen tour.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
friso... dat is eindhoven he? of zijn die nou ook overal net als pann?
ben ik nog nooit geweest
pann vind ik echtthough
Stoppen met studeren danquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik studeer niet voor niets helaas! Collegegelden![]()
En dat terwijl ik later gewoon full-time huisman/vader wil worden!
Daar hebben we een woord voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja ik ken alleen die van on tour in breda en tilburgquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven ja, geen tour.
Pann.... alleen als het on tour is vind ik 't leuk.
In Utrecht vind ik 't.... zo.... modenichterig huppelig arrogant tienerig.
Ja het kost inderdaad een hoop geldquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik studeer niet voor niets helaas! Collegegelden![]()
En dat terwijl ik later gewoon full-time huisman/vader wil worden!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jurkjes en hakjes
hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
Waarom? Als ouder kan je nooit over-gekwalificeerd zijn! Kan ik later zelf mijn kind bij spijkeren mochten ze moeite hebben met bepaalde vakken! Wat ik nu aan collegegelden uitgeef bespaar ik later weer aan bijlesquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom? Als ouder kan je nooit over-gekwalificeerd zijn! Kan ik later zelf mijn kind bij spijkeren mochten ze moeite hebben met bepaalde vakken! Wat ik nu aan collegegelden uitgeef bespaar ik later weer aan bijles
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hierleuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor schoenen? Open hakjes? Zwart of rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch kun je in een gewone kantoorbaan ook wel stress hebben en dingen mee naar huis nemen. Ik had er een jaar geleden flink last van gehad. Een project wat aan een zijden draadje hing. Een planning die helemaal niet realistisch was. Collega's die alles ook nog eens mooi en volgens het boekje willen doen. En uiteindelijk kwam ik erachter dat het helemaal niets uitmaakte.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef liefie_ het volgende:
ja dat we, maar relativeren word dan een stuk makkelijker
ls een laptop het niet doet is dat heeeel kut en hangt er vast wat vanaf maar toch net wat anders zeg maar
Maar dat lijkt me zo'n enorm duffe studie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is waarOf je gaat Pedagogiek doen, dan kan je je kinderen "perfect" opvoeden
Stress is overal en altijdquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Howl het volgende:
[..]
En toch kun je in een gewone kantoorbaan ook wel stress hebben en dingen mee naar huis nemen. Ik had er een jaar geleden flink last van gehad. Een project wat aan een zijden draadje hing. Een planning die helemaal niet realistisch was. Collega's die alles ook nog eens mooi en volgens het boekje willen doen. En uiteindelijk kwam ik erachter dat het helemaal niets uitmaakte.
Mja... Bij mij ligt de weerstand er mee in "dat je dan zelf een hele goede ouder moet zijn". Ik heb het als minor gedaan en tja.. het was wel interessant, maar niet echt uitdagend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me zo'n enorm duffe studie!
Dat is de moeitequote:
Het was toch een manager?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
De telefoon van de directeur gefixeddie pik helemaal blij
haha
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
leuk!!!!
Wat voor schoenen? Open hakjes? Zwart of rood?ik wil zwarte open hakjes iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en missschien een leuk rood plat schoentje of met een klein hakje
het is voor een feest dus dan doe ik die platte in mn tas voor laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
O ja ff gluurbuur gespeeld! Psychologie! Dat is wel interessant! Niets zo ongrijpbaar als de menselijke psyche!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... Bij mij ligt de weerstand er mee in "dat je dan zelf een hele goede ouder moet zijn". Ik heb het als minor gedaan en tja.. het was wel interessant, maar niet echt uitdagend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |