Haha jaaa ik ken hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik probeer mezelf in te houden en alleen dingen te pakken waarvan ik denk jaaahaaahaaaaa!
maar ik heb er nu al 3 paar schoenen op staandus ik denk dat ik dingen moet schrappen
Esprit, H&M en New yorker, daar slaag ik wel vaker voor kleding.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Esprit en mexx, toch wel mijn favo merken eigenlijk
Dit zal ik nooooooooit begrijpen 3 paar schoenenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik probeer mezelf in te houden en alleen dingen te pakken waarvan ik denk jaaahaaahaaaaa!
maar ik heb er nu al 3 paar schoenen op staandus ik denk dat ik dingen moet schrappen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit zal ik nooooooooit begrijpen 3 paar schoenen
1 paar voor de zomer is toch genoeg? en als je moet werken doe je gewoon je werkschoenen/schoenen van vorig jaar aan
My simple mind,
ik heb alleen al 4 paar slippersquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]zelfs voor een man vind ik 1 paar niet acceptabel
je wil toch kunnen varieren?
en er zijn zo veel verschillende modellen die leuk zijn
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
niet dat ik 1 paar heb maar ik bedoel meer waarom 3 paar nieuwe schoenen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.
Ja lekker met blote voetjes door het zand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!
Dat raad ik toch ten strengste af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.En strand en van de zomer werkte ik er ook op.
Daar is geen zomer voor nodig hoor.. in de winter loop ik ook nog op mn slippertjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja lekker met blote voetjes door het zand.Ik wil zomer!
Lopen gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.En strand en van de zomer werkte ik er ook op.
Hier is toch geen strand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!
slecht voor je voeten?! koop eens goede!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat raad ik toch ten strengste af.
Aangezien die dingen behoorlijk slecht voor je voeten zijn.
Maar ach ze zijn zo lekker makkelijk
Ja ik weet dat ze niet heel goed zijn. Maar het was óf mijn All Stars of de flipflops. Als het dan 30 graden is buiten kies ik toch voor de flip-flops (het woord alleen alquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Aangezien die dingen behoorlijk slecht voor je voeten zijn.
Maar ach ze zijn zo lekker makkelijk
En btw, ik werkte 's morgens van 8 tot 12 in de keukenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
slecht voor je voeten?! koop eens goede!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |