quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit zal ik nooooooooit begrijpen 3 paar schoenen
1 paar voor de zomer is toch genoeg? en als je moet werken doe je gewoon je werkschoenen/schoenen van vorig jaar aan
My simple mind,
ik heb alleen al 4 paar slippersquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]zelfs voor een man vind ik 1 paar niet acceptabel
je wil toch kunnen varieren?
en er zijn zo veel verschillende modellen die leuk zijn
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
niet dat ik 1 paar heb maar ik bedoel meer waarom 3 paar nieuwe schoenen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en heb ook maar 1 paar schoenen. En flip-flops voor in de zomer.
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind flip-flops dus echt iets voor in huis of achterom.
Ja lekker met blote voetjes door het zand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!
Dat raad ik toch ten strengste af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.En strand en van de zomer werkte ik er ook op.
Daar is geen zomer voor nodig hoor.. in de winter loop ik ook nog op mn slippertjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja lekker met blote voetjes door het zand.Ik wil zomer!
Lopen gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga er makkelijk mee naar de stad enzo.En strand en van de zomer werkte ik er ook op.
Hier is toch geen strand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! op het strand, in de beach houses, op de fiets, als het warm is, zooo relaxed zijn die dingen!
slecht voor je voeten?! koop eens goede!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat raad ik toch ten strengste af.
Aangezien die dingen behoorlijk slecht voor je voeten zijn.
Maar ach ze zijn zo lekker makkelijk
Ja ik weet dat ze niet heel goed zijn. Maar het was óf mijn All Stars of de flipflops. Als het dan 30 graden is buiten kies ik toch voor de flip-flops (het woord alleen alquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Aangezien die dingen behoorlijk slecht voor je voeten zijn.
Maar ach ze zijn zo lekker makkelijk
En btw, ik werkte 's morgens van 8 tot 12 in de keukenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
slecht voor je voeten?! koop eens goede!
dan moet je wat normalere voeten nemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En btw, ik werkte 's morgens van 8 tot 12 in de keukenDus zeg maar alles op het gemak enzo. Daar kon dat prima.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook zooltjes maar ik luister er niet zo goed naar![]()
(daarom kon ik gister ook niet uit haha mn been was aan gort, maar ja)
succes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ohw zo evaluatie gesprek,
Even proberen te relaxen.
.
..
...
oke zo kan ik er wel tegen aan
Crocks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggen
dat zijn geen flip flops en moeten verboden wordenquote:
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stiekum he, is secretaresse een van mijn droombanen
Je weet wel iedereen heeft wel zo'n ow het gras is daar vast groener baan
Da's nog heul goedkoop hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik moet 300 euro betalen om op jou te mogen rijden?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
* Den_Haag mompelt iets over 10 a 15 paar schoenenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
dat roept eigenlijk om foto's!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".
Ik zeg "Ja, dat komt omdat ik in 't weekend ook in een secretaresse pakje rondloop. Is mijn droom".
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag mompelt iets over 10 a 15 paar schoenen
auto dat is erg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Schoenen
Ik snap nog steeds niet dat ik deze winter (volgens mij....) géén nieuwe heb gekocht :trots:
Hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".
Ik zeg "Ja, dat komt omdat ik in 't weekend ook in een secretaresse pakje rondloop. Is mijn droom".
heb jij teveel geld ofzo? ik kan dat niet hoor, zoveel schoenen kopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik koop trouwens schoenen zoals een ander haarspeltjes of tijdschriften
ik kan gerust uit school ff langs een schoenwinkel fietsen voor een paar
Alleen nu moet ik een paar hebben voor onder dat jurkje dat ik liet zien (2 paar vind ik eigenlijk, een met hakken en een plat paar) en ik weet natuurlijk precies hoe die er uit moeten zien maar ik kan ze niet vinden
ik heb een paar dat er super goed onder zou kunnen, maar die zitten dus ergens in een zak, ik kan ze nergens vinden
Er wordt alleen wel een beetje vergeten dat het vanaf augustus alleen maar geregend heeft zo'n beetje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
maar dat was vooral in 2006 toen het zo stikheet was![]()
heerlijke zomer was dat!!!
Ja, eigenlijk wel hèquote:
ik eigenlijk ook niet hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij teveel geld ofzo? ik kan dat niet hoor, zoveel schoenen kopen
ben je in T?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè
En ik heb er wél weggegooid! Misschien moet ik straks/vanavond even naar de stad![]()
Nee, sorry... En volgende week ben ik alleen maandag, maar dan moet ik meteen terug naar R'daalquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je in T?
Ik moet zo/morgen ook ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |