Er wordt alleen wel een beetje vergeten dat het vanaf augustus alleen maar geregend heeft zo'n beetje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
maar dat was vooral in 2006 toen het zo stikheet was![]()
heerlijke zomer was dat!!!
Ja, eigenlijk wel hèquote:
ik eigenlijk ook niet hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij teveel geld ofzo? ik kan dat niet hoor, zoveel schoenen kopen
ben je in T?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè
En ik heb er wél weggegooid! Misschien moet ik straks/vanavond even naar de stad![]()
Nee, sorry... En volgende week ben ik alleen maandag, maar dan moet ik meteen terug naar R'daalquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je in T?
Ik moet zo/morgen ook ff
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar ja, ook ik kan stressen.
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Dit weer maakt me zo ge... gezellig als de pest.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef liefie_ het volgende:
Alleen nu moet ik een paar hebben voor onder dat jurkje dat ik liet zien (2 paar vind ik eigenlijk, een met hakken en een plat paar) en ik weet natuurlijk precies hoe die er uit moeten zien maar ik kan ze niet vinden
same herequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond eens jagen op Friso
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Hihiquote:
ik ben juist zo relaxed omdat ik vroeger het tegenovergestelde was.......quote:
Dat is niet grappig!quote:
Ik kan nog steeds behoorlijk stressen, maar ik ben ook wel veranderdquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben juist zo relaxed omdat ik vroeger het tegenovergestelde was.......
werd helemaal gek van mezelf, en iedereen om me heen ook. (van mij dus)
ergens is dat een keer veranderd naar hoe ik nu ben
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
same here
nou ja "gezellig"... jagerig, flirterig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
heb je mn jurkje gezien? cute hequote:
quote:
Sorry... Kusje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
Pfffff.
Dat wordt een feestje vanavond, dat zeg ik je wel
O nee kut, eerst nog laatste training voor de vakantie.. dus ik kan niet eens meer lopen vanavondJe maakt 'm zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry... Kusje?Van jou altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ook dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is het wel, ik werk met probleem jongeren
zelfmoord is niet maandelijks nee
mishandeling, tienerzwangerschappen, bedreiging, criminele zooi, leerlingen die worden uitgehuwlijkt etc
dat zijn toch echt wel terugkerende dingen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van jou altijd!
Dat dacht ik al welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* automatic_ geeft heel veel kusjes aan Nouk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
Pfffff.
Dat wordt een feestje vanavond, dat zeg ik je wel
O nee kut, eerst nog laatste training voor de vakantie.. dus ik kan niet eens meer lopen vanavondfriso... dat is eindhoven he? of zijn die nou ook overal net als pann?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik nog nooit geweest
pann vind ik echtthough
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
ja dat we, maar relativeren word dan een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
ook dat wist ik niet.
en die persoonlijke problemen zijn zeker erger dan een mobiel die niet werkt of een laptop oid.
maar als jij een persoon bent die dingen mee naar huis neemt, dan ga je dat ook doen met je sectretaressewerk, en dus ook stress.
Jurkjes en hakjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je mn jurkje gezien? cute he
maar ja zoals altijd: als je iets in je hoofd hebt dan kun je het niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Eindhoven ja, geen tour.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
friso... dat is eindhoven he? of zijn die nou ook overal net als pann?
ben ik nog nooit geweest
pann vind ik echtthough
Stoppen met studeren danquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik studeer niet voor niets helaas! Collegegelden![]()
En dat terwijl ik later gewoon full-time huisman/vader wil worden!
Daar hebben we een woord voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja ik ken alleen die van on tour in breda en tilburgquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven ja, geen tour.
Pann.... alleen als het on tour is vind ik 't leuk.
In Utrecht vind ik 't.... zo.... modenichterig huppelig arrogant tienerig.
Ja het kost inderdaad een hoop geldquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik studeer niet voor niets helaas! Collegegelden![]()
En dat terwijl ik later gewoon full-time huisman/vader wil worden!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jurkjes en hakjes
hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
Waarom? Als ouder kan je nooit over-gekwalificeerd zijn! Kan ik later zelf mijn kind bij spijkeren mochten ze moeite hebben met bepaalde vakken! Wat ik nu aan collegegelden uitgeef bespaar ik later weer aan bijlesquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom? Als ouder kan je nooit over-gekwalificeerd zijn! Kan ik later zelf mijn kind bij spijkeren mochten ze moeite hebben met bepaalde vakken! Wat ik nu aan collegegelden uitgeef bespaar ik later weer aan bijles
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hierleuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor schoenen? Open hakjes? Zwart of rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch kun je in een gewone kantoorbaan ook wel stress hebben en dingen mee naar huis nemen. Ik had er een jaar geleden flink last van gehad. Een project wat aan een zijden draadje hing. Een planning die helemaal niet realistisch was. Collega's die alles ook nog eens mooi en volgens het boekje willen doen. En uiteindelijk kwam ik erachter dat het helemaal niets uitmaakte.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef liefie_ het volgende:
ja dat we, maar relativeren word dan een stuk makkelijker
ls een laptop het niet doet is dat heeeel kut en hangt er vast wat vanaf maar toch net wat anders zeg maar
Maar dat lijkt me zo'n enorm duffe studie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is waarOf je gaat Pedagogiek doen, dan kan je je kinderen "perfect" opvoeden
Stress is overal en altijdquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Howl het volgende:
[..]
En toch kun je in een gewone kantoorbaan ook wel stress hebben en dingen mee naar huis nemen. Ik had er een jaar geleden flink last van gehad. Een project wat aan een zijden draadje hing. Een planning die helemaal niet realistisch was. Collega's die alles ook nog eens mooi en volgens het boekje willen doen. En uiteindelijk kwam ik erachter dat het helemaal niets uitmaakte.
Mja... Bij mij ligt de weerstand er mee in "dat je dan zelf een hele goede ouder moet zijn". Ik heb het als minor gedaan en tja.. het was wel interessant, maar niet echt uitdagend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me zo'n enorm duffe studie!
Dat is de moeitequote:
Het was toch een manager?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
De telefoon van de directeur gefixeddie pik helemaal blij
haha
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
leuk!!!!
Wat voor schoenen? Open hakjes? Zwart of rood?ik wil zwarte open hakjes iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en missschien een leuk rood plat schoentje of met een klein hakje
het is voor een feest dus dan doe ik die platte in mn tas voor laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
O ja ff gluurbuur gespeeld! Psychologie! Dat is wel interessant! Niets zo ongrijpbaar als de menselijke psyche!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... Bij mij ligt de weerstand er mee in "dat je dan zelf een hele goede ouder moet zijn". Ik heb het als minor gedaan en tja.. het was wel interessant, maar niet echt uitdagend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |