dan moet je wat normalere voeten nemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En btw, ik werkte 's morgens van 8 tot 12 in de keukenDus zeg maar alles op het gemak enzo. Daar kon dat prima.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook zooltjes maar ik luister er niet zo goed naar![]()
(daarom kon ik gister ook niet uit haha mn been was aan gort, maar ja)
succes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ohw zo evaluatie gesprek,
Even proberen te relaxen.
.
..
...
oke zo kan ik er wel tegen aan
Crocks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm die zijn er niet, ik heb ze namelijk nog niet gezien met zo`n bepaald ingebouwd systeem dat mijn speciale zooltjes er in blijven liggen
dat zijn geen flip flops en moeten verboden wordenquote:
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stiekum he, is secretaresse een van mijn droombanen
Je weet wel iedereen heeft wel zo'n ow het gras is daar vast groener baan
Da's nog heul goedkoop hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik moet 300 euro betalen om op jou te mogen rijden?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
* Den_Haag mompelt iets over 10 a 15 paar schoenenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]zelfs voor een man vind ik 1 paar niet acceptabel
je wil toch kunnen varieren?
en er zijn zo veel verschillende modellen die leuk zijn
dat roept eigenlijk om foto's!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".
Ik zeg "Ja, dat komt omdat ik in 't weekend ook in een secretaresse pakje rondloop. Is mijn droom".
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag mompelt iets over 10 a 15 paar schoenen
auto dat is erg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Schoenen
Ik snap nog steeds niet dat ik deze winter (volgens mij....) géén nieuwe heb gekocht :trots:
Hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net in de meetign te horen dat ik "de beste notulen van heel het bedrijf maak".
Ik zeg "Ja, dat komt omdat ik in 't weekend ook in een secretaresse pakje rondloop. Is mijn droom".
heb jij teveel geld ofzo? ik kan dat niet hoor, zoveel schoenen kopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef liefie_ het volgende:
ik koop trouwens schoenen zoals een ander haarspeltjes of tijdschriften
ik kan gerust uit school ff langs een schoenwinkel fietsen voor een paar
Alleen nu moet ik een paar hebben voor onder dat jurkje dat ik liet zien (2 paar vind ik eigenlijk, een met hakken en een plat paar) en ik weet natuurlijk precies hoe die er uit moeten zien maar ik kan ze niet vinden
ik heb een paar dat er super goed onder zou kunnen, maar die zitten dus ergens in een zak, ik kan ze nergens vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |