Ja dat ligt er maar aan wat je leuk vind of wat je ervan verwacht.. ik dacht ook altijd wow directiesecretaresse.. dat is hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stiekum he, is secretaresse een van mijn droombanen
Je weet wel iedereen heeft wel zo'n ow het gras is daar vast groener baan
Maar ik kan Tele2 nog niet opzeggen. Ben kan ik elke maand verhogen, verlagen en stopzetten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan had je beter een HI abbo kunnen nemen
¤9,95 voor 1000 smsjes per maand
Mijn record is bijna 1800quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zat vorige maand op 1300, deze maand rond de 1000
Das dan weer wel leukquote:
liefie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooh ik kon zo heerlijk slapen gistergeen stress dromen en zo
alleen is de buurvrouw opeens met een of ander lawaaiig apparaat bezig
ik dacht zal ik ff gaan zeggen hallo ik heb net vakantie
maar toen dacht ik misschien heeft zij ook net vakantie en wil ze al heeeel lang met dat apparaat aan de gang en zo
Och, een vage bekende van me (een trucker) had een rekening van 3200 euro... Bellen van uit Noorwegen/Zweden met z'n nieuwe vriendinquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het bedrag wat ik ook normaal gesproken heb. 60-70 euro. voor 500 minuten en onbeperkt smse ofzo....
dit is vanwege vakantie
Mijn rekeningen zijn vaak rond de ¤30,- dus dat valt heus wel meequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef liefie_ het volgende:
jongens wat geven jullie veel geld uit aan je mobi trouwens
Dat haal ik echt niet
ik denk dat ik 20, hooguit 30 euro per maand uit geef (deze maand bv 30 maar ja ik ben ook naar het buitenland geweest)
Valt best mee, ik heb ook geen vaste telefoonquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef liefie_ het volgende:
jongens wat geven jullie veel geld uit aan je mobi trouwens
Dat haal ik echt niet
ik denk dat ik 20, hooguit 30 euro per maand uit geef (deze maand bv 30 maar ja ik ben ook naar het buitenland geweest)
ik heb stiekum een zwak voor dingen op orde brengen en zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat ligt er maar aan wat je leuk vind of wat je ervan verwacht.. ik dacht ook altijd wow directiesecretaresse.. dat is hetmaar heb het 2 jaar gedaan en zoveel stelde het ook niet voor hoor..
ja en? ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb ook geen vaste telefoon
Lekker aan het genieten van je vakantie?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van je vakantie?
Klopt, maar als je het goed doet, verdient het wel lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat ligt er maar aan wat je leuk vind of wat je ervan verwacht.. ik dacht ook altijd wow directiesecretaresse.. dat is hetmaar heb het 2 jaar gedaan en zoveel stelde het ook niet voor hoor..
chips dan sms/bel ik wel helemaal weinig 20 eypo doe ik 3/4 maand meequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn rekeningen zijn vaak rond de ¤30,- dus dat valt heus wel mee
Hell no!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef liefie_ het volgende:
en het lijkt me heerlijk stressvrij zeg maar
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
chips dan sms/bel ik wel helemaal weinig 20 eypo doe ik 3/4 maand mee
Wowquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
chips dan sms/bel ik wel helemaal weinig 20 eypo doe ik 3/4 maand mee
Mijne ook. Veel hoger wil ik ook niet want zoveel kan ik per maand niet missen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn rekeningen zijn vaak rond de ¤30,- dus dat valt heus wel mee
Niet eens shoppen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]ik denk dat ik niet eens ga shoppen vandaag
zoooo lam ben ik haha
Vanavond nog lekker een ouderwetse date
Dat dus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |