Het wachten is op Martijn Krabbé, misschien dat hij even een muurtje kan omtrappen wat wel had moeten blijven staanquote:
leuk zo'n updatequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Juud79 het volgende:Dementor is al even in The Bunker. Heeft net samen met Bart eieren staan bakken.
Ow en de geverfde vloer is nog nat!
Spanning en sensatie in The Bunker, is de vloer op tijd droog voor vnvnd!!
Is een beetje moeilijk verven als er nog heel veel moet gebeuren aan de hardware en er dus mensen af en aan overheen moeten lopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch, vlak voor de kick-off nog even een vloer gaan verven...... mag er strax tijdens de rondleiding niemand overheen lopen
Opdracht 1: apekooien!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch, vlak voor de kick-off nog even een vloer gaan verven...... mag er strax tijdens de rondleiding niemand overheen lopen
Wat denk je van de chemische verfgeur? Je kunt er niet echt luchten. Maar das wel weer tof, als Jaap ineens out gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is al even in The Bunker. Heeft net samen met Bart eieren staan bakken.
Ow en de geverfde vloer is nog nat!
Spanning en sensatie in The Bunker, is de vloer op tijd droog voor vnvnd!!
Binnen mag alleen nog maar watergedragen verf gebruikt worden, dus schadelijk is het niet echt, maar het stinkt welquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat denk je van de chemische verfgeur? Je kunt er niet echt luchten. Maar das wel weer tof, als Jaap ineens out gaat.
Mij ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Lijkt me toch wel heel leuk om er mee te helpen
Leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mij ook!
Ik moet helaas gewoon werken vandaag, anders waren we samen in de auto gestapt vanochtend.
Hij blijft me vast wel updaten, dus als ik weer wat hoor post ik het hier.
Cc, doet jouw PC nog raar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is een beetje moeilijk verven als er nog heel veel moet gebeuren aan de hardware en er dus mensen af en aan overheen moeten lopen.
Die is al dood. Mijn probleem was iets anders: hij bleef hangen in het opstartproces. Komende week de harde schijf eruit halen en dan kan ik die data op mijn nieuwe laptop zetten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cc, doet jouw PC nog raar?
Ik kwam erachter dat sinds ik dat SQ had draaien, dat hij hier ook te pas en te onpas uit ging en vanzelf opstartte.
Nu heb ik die verwijderd en heb geen last meer.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Cc, doet jouw PC nog raar?
Ik kwam erachter dat sinds ik dat SQ had draaien, dat hij hier ook te pas en te onpas uit ging en vanzelf opstartte.
Nu heb ik die verwijderd en heb geen last meer.
Dat is het ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Lijkt me toch wel heel leuk om er mee te helpen
Ik vind het bijzonder knap wat ze doen, de motivatie is duidelijk aanwezig om er iets leuks van te maken denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is het ook!het is een gezellig boeltje met veel leuke mensen die stijf staan van de insomnia
.
Zeker weten, alhoewel het misschien beter was geweest voor de makers om een klein stapje terug te doen voor het overzicht..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder knap wat ze doen, de motivatie is duidelijk aanwezig om er iets leuks van te maken denk ik
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, al zullen er vast nog wel een paar (letterlijke) kinkjes in de kabels zijn als de boel van start gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeker weten, alhoewel het misschien beter was geweest voor de makers om een klein stapje terug te doen voor het overzicht..
Die gasten zijn zowat 24/7 in de weer. Professioneel en volop enthousiasme. Ze doen het toch maar even. Niet als een groot productiebedrijf, maar als een stel enthousiastelingen die zelf iets op poten zetten. Niet blijven hangen in 'dat zou leuk zijn', maar gewoon doen. Met alle gedoe van dien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder knap wat ze doen, de motivatie is duidelijk aanwezig om er iets leuks van te maken denk ik
Je kan overdrijven natuurlijk.quote:
I agreequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gasten zijn zowat 24/7 in de weer. Professioneel en volop enthousiasme. Ze doen het toch maar even. Niet als een groot productiebedrijf, maar als een stel enthousiastelingen die zelf iets op poten zetten. Niet blijven hangen in 'dat zou leuk zijn', maar gewoon doen. Met alle gedoe van dien.
Dat op zich vind ik al een heel charmant gegeven en een compliment waard, ongeacht of het een 'succes' wordt.
De techniek en de mensen bij de regie zijn errug professioneel, dat kan ik je alvast verklappenquote:
Ja, dat kan. Maar feit is dat de crew stuk voor stuk uit professionals bestaat. Feit is ook dat een groot deel van die crew al vanaf BB1 bij het maken van RLS's betrokken is. Nauw betrokken en verdomd goed het klappen van de zweep kent. Dus ja, dat noem ik dan professioneel.quote:
Heb je ergens een kort verslagje geschreven over hoe 't was, ik heb niet alles bijgelezenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef Maanvis het volgende:
De techniek en de mensen bij de regie zijn errug professioneel, dat kan ik je alvast verklappen.
Staat in de vorige SC rond 00:30 of wat later.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je ergens een kort verslagje geschreven over hoe 't was, ik heb niet alles bijgelezen.
Het stomme was dat ik me daar helemaal niet van bewust was. Totdat jij me erop attendeerdequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat het een unieke ervaring was om daar te klussen terwijl de camera's al werken. 35 camera's die meekijken hoe je een schroefje tot 3 keer toe laat vallen. Nu weet ik iig hoe de DGK-ers zich voelden
.
Sorryquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik me daar helemaal niet van bewust was. Totdat jij me erop attendeerde.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Sorry. Wie weet zijn onze escapades in de bunker wel de eerste spraakmakende streamcaps die ze gemaakt hebben
.
Het had me wel leuk geleken, maar ik begin 6 mei met nieuwe baan en dat is toch even iets belangrijker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je spijt van dat je niet gaat of ben je nu wel blij?
Wat ben je schattig als je bloostquote:
Zie je! Werkt altijd! Kun je ff die stekker in dat stopcontact steken?quote:
Ik steek mijn 'stekker' maar wat graag in jouw 'stopcontact'quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Werkt altijd! Kun je ff die stekker in dat stopcontact steken?
Ja, gewoon voor de lol want ik heb het natuurlijk allang allemaal gezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ga jij trouwens vandaag alsnog naar die 'rondleiding'?
Ik zie de chat niet eens verschijnen bij mij hier, maargoed de PC waar ik gebruik van maak is ook potdicht, flash disabled etc.quote:
Waarschijnlijk via de officiële site van de bunker, op dit moment zijn de mainstreams nog niet actief iigquote:
Nog niet.quote:
o, ze zijn dus nog niet begonnenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk via de officiële site van de bunker, op dit moment zijn de mainstreams nog niet actief iig
Vanmiddag vanaf 16:00uur is er een rondleiding misschien dat ze dan voor het eerst online gaan?quote:
Hoezo, heb je necrofiele neigingen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Trouwens Maanvis! Dat jij nog leeft. Volgende keer toch maar twee snufjes cyaankali door de macaroni.
De webcam is nu toch niet online?quote:
Vandaarquote:
Ja en veel ook, ga met een uurtje ofo eens een rondje maken hierquote:
eens kijken of me dat wel lukt, ik heb natuurlijk geen ontluikend decolleteetje dus moet het met mijn karakterkop doen!quote:
Spitting Image van Paul de Leeuw toch??quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eens kijken of me dat wel lukt, ik heb natuurlijk geen ontluikend decolleteetje dus moet het met mijn karakterkop doen!
Hiquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ah, kijk daar is Fann al....... heb je misschien toch nog een decolletee om je karakterkop in te verstoppen![]()
Hi Fann
Trekjes van Paul de Leeuw en George Clooneyquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spitting Image van Paul de Leeuw toch??
pictures please!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Trekjes van Paul de Leeuw en George Clooney
Wou je zeggen dat ik geen karakter heb?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
eens kijken of me dat wel lukt, ik heb natuurlijk geen ontluikend decolleteetje dus moet het met mijn karakterkop doen!
Dat niet zozeer.. je hebt alleen een beetje een gespleten persoonlijkheid.. maar allebei je karakters zijn heel zachtaardig hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik geen karakter heb?
Waar is vanrinsum?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heeft bier in deze SC meer kans
Welk bier vind jij nou lekker Lea?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
Nou, dat werkte dus uitstekend..... decolletee tot onderwerp maken.
Volgens mij heeft bier in deze SC meer kans
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Maanvis het volgende:
Juud79, kun je ff vragen of alle camera's nu wel vastgeschroefd zijn?
Ik drink meestal een fluitje of een vaasje van het merk wat de kroeg waar we toevallig zijn op tap heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Welk bier vind jij nou lekker Lea?
Te zwaar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:18 schreef Maanvis het volgende:
gulpener gladiator, daar heb ik er nog 2 van, die liggen nu over de datum in mijn koelkast
ja zoiets, of in een bierloze periode niet opgedronken.quote:
Leuk! Dan zie ik jullie ook een keer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is nog druk doende in The Bunker.
Ik ben vanavond toch gewoon vrij en rij rond half zeven ook die kant op.
Kan ik snel even om de hoek kijken en mijn lief weer fijn mee naar huis nemen.
Dat is bij mij tussen 7 uur 's ochtends en 13.00 uur smiddagsquote:
Ja, ik vind het ook leuk om jou eens te ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk! Dan zie ik jullie ook een keer.
Lunch je pas om 13:00 uur?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is bij mij tussen 7 uur 's ochtends en 13.00 uur smiddags
Jeetje, dat begon gisteren toch al? Wat naar zeg, wel fijn dat het nu weer wegtrekt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk redelijk migrainevrij. Goedemiddag.
Ja, thanx. Soms heb ik maanden geen last en dan ineens is het raak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef Juud79 het volgende:
Jeetje, dat begon gisteren toch al? Wat naar zeg, wel fijn dat het nu weer wegtrekt.
Goedemiddag! Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Hoi en thanxquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag! Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent!
Ik moet sowieso mijn fiets ophalen, die vandaag als runnerbike wordt gebruikt. En er zal zeker nog veel te doen zijn, qua kutklusjes. Aangezien ik die klusjes thuis laat liggen, doe ik ze dan maar daar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef beequeen het volgende:
Hoi en thanx, ga je straks weer huisvrouw spelen in de kelder?
![]()
Lijkt me leuk, zo iedereen zien enzo.
Ik weet het, maar er zijn nog geen streams.quote:
Heb er al mijn eerste post gezetquote:
Doe ik graag, maar ik ben het spoor bijster qua chat. Er zijn er inmiddels vier volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voorbeschouwen BQ, heul belangrijk.
Ik chat nooit op IRC etc., houd het wel bij FOK! en volg zodoende The Cellarquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het forum is toch ook veel leuker.
Is ook, maar ik begreep dat de redactie daar ook aanwezig zou zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het forum is toch ook veel leuker.
Toch ook wel in de COS?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, maar ik begreep dat de redactie daar ook aanwezig zou zijn.
Nou ja, boeien. Ik blijf gewoon HIER.
Redactie zit op een andere chat maar ik ga er vanuit dat ze ook wel zo nu en dan hier zullen meepostenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook, maar ik begreep dat de redactie daar ook aanwezig zou zijn.
Nou ja, boeien. Ik blijf gewoon HIER.
Wat dacht jij dan?quote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
* beequeen zit op het puntje van haar stoel.
Een heuse gouden koets.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
Thanx Juud, leuk die updates.
Bedoel je die enorme pooierbak van Vlemmix?
Tuuluk, wat is een Soestdijk || zonder een replica van dgk.quote:
Hebben ze het bestek al gevonden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:52 schreef Juud79 het volgende:
NetDementor weer aan de foon, tis een beetje houtje touwtje werk daar, maar reuze gezellig en vermakelijk.
Hij is t internet aan het regelen van de redactie, her en der klussen mensen.
Hij heeft even geleden de koets van Johan Vlemmix moeten verplaatsen, omdat ie in de weg stond.![]()
Ik blijf het hilarisch vinden dat het in de kiet van Vlemmix is.
Links naast het fornuis in de la.quote:
Sprak onze keldersloof.quote:
O ja, echt?quote:
Sukkels. Bart heeft me gister tot twee keer toe moeten vertellen waar de bestekbak was (ik luister altijd half) en nu weet ie het zelf niet meer?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
O ja, echt?
Had begrepen dat ze het bestek niet konden vinden, maar het lag dan ook op een enorm moeilijke plaats waar je het niet verwacht.
Ik zet het hier ook maar even neer, geen idee wat ik ermee moetquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Juud, wees jij eens bereikbaar voor je lief joh!![]()
Ik krijg net een smsje van dementor dat het hele gebeuren om 20:00 begint en of ik dat even op Fok! Wilde zetten, bij deze dus
(Misschien inmiddels oud nieuws, maar ik zie het smsje nu net pas, en heb geen tijd om alles terug te lezen)
Je kan het beter ook ff hier [TBO COS # 1] Commentaren Op de Streams! postenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zet het hier ook maar even neer, geen idee wat ik ermee moet
Proost alvastquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga borrelen. Het is tenslotte vrijdag
Cheers en zie je straks op de streams.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga borrelen. Het is tenslotte vrijdag
Om je gegevens door te verkopen en daar weer wat extra inkomsten mee te genereren natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:34 schreef lies1958 het volgende:
waarom moet je je adres gegevens en zo invullen om je te registeren bij de bunker. Dat snap ik niet daar hebben ze toch helemaal niets mee te maken waar ik woon en wat mijn telefoonnummer is.
Weet een van jullie misschien de reden?
Ja en dat wil ik dus pertinent niet. Dus meld ik me maar niet aan. Jammer vind ik het wel maar ik ga echt geen persoonlijk adres en telefoonnummer geven om me aan te melden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Om je gegevens door te verkopen en daar weer wat extra inkomsten mee te genereren natuurlijk
Dus het is weer over, gelukkigquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Vraag ik mij ook af, wat is de reden daarachter, ik heb het uiteraard braaf ingevuld want ik wil zo graag maar de reden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:34 schreef lies1958 het volgende:
waarom moet je je adres gegevens en zo invullen om je te registeren bij de bunker. Dat snap ik niet daar hebben ze toch helemaal niets mee te maken waar ik woon en wat mijn telefoonnummer is.
Weet een van jullie misschien de reden?
Kom er net achter dat het ook lukt zonder die gegevens in te vullen. Ja ben echt blond dat blijkt maar weer. Daar doet een ander kleurtje verf niets aan.quote:
quote:
Goftedomme Cc, je bent een lekker wijf om te zienquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPunker.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben helemaal lost met dat Cos en de Sc enzo.
Hoeveel flessen wijn heb je op enzo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
jahoor, maar had het op het eind wel ff gezienquote:
't Valt ook niet mee, zoveel nieuwe ontwikkelingen voor je latelyquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Valt ook niet mee, zoveel nieuwe ontwikkelingen voor je lately
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
Oh ja ik was dit topic straaaaaaaaal vergeten
Dit topic kan ik nog een beetje bijhouden de cos gaat veel te snel voor mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
Oh ja ik was dit topic straaaaaaaaal vergeten
Had ik twee jaar geleden ook. Je moet er even aan wennen, maar na een paar dagen volg je het helemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit topic kan ik nog een beetje bijhouden de cos gaat veel te snel voor mij.
quote:
hoiquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
Commentaar Op Streams (lullen over wat we nu zien dus) en Slowchat, slap gelul over De Bunker in het algemeen/ Wat is iedereen hier toch behulpzaam he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
verklap het plan nou nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef Frenker het volgende:
[..]
Commentaar Op Streams (lullen over wat we nu zien dus) en Slowchat, slap gelul over De Bunker in het algemeen/ Wat is iedereen hier toch behulpzaam he?
Anyways..momenteel gebeurt er vrij weinig, kennen we die bende nu Danny er ligt te slapen niet onder water zetten?
Volg jij geen nieuwsquote:
Duckiequote:Op zaterdag 25 april 2009 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volg jij geen nieuws
De koningin is afgetreden
Nee, dat wordt een andere debiel die geen verstand heeft van voetbalquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:35 schreef PC eend het volgende:
Dan wordt ze vast ook geen voorzitter van ajax
Ik ook niet. Nevermind..quote:
Ik zag het al voor me, iedereen met koninginnendag in een ajaxshirtquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een andere debiel die geen verstand heeft van voetbal
Als dat ooit gaat gebeuren ga ik nog sneller emigrerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me, iedereen met koninginnendag in een ajaxshirt
Goedemorgen, Yvonne !quote:
En dan heb je ook nog 2 sc's die je bij moet houdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog 2 sc's die je bij moet houden![]()
Moet met Ideal geloof ik, hoe en wat weet ik ook niet precies, maar dat zullen ze wel hier bekend komen makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Maar nergens zie ik iets over hoe te betalen voor de streams.
OP de chat lees ik , dat er al veel betaald hebben,quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet met Ideal geloof ik, hoe en wat weet ik ook niet precies, maar dat zullen ze wel hier bekend komen maken
Ik zou het niet weten, heb het niet geprobeerd en ga het ook niet doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
OP de chat lees ik , dat er al veel betaald hebben,
Dacht , zal ook eens kijken, maar ik kan nergens wat vinden.
Gisteren gemiddeld zo een dertig man, dus best wel veel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb het niet geprobeerd en ga het ook niet doen
Zijn er veel mensen op de chat?
Dat had een vriendin gisteren ook, dan is het niet de goede.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef Manu82 het volgende:
ja heb hem nu, hij wordt alleen de hele tijd zwart en begrijp niet hoe ik dat moet uitschakelen...
Mogge hier! Wie is die kerel met dat witte haar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag komt Jaap
Ik kan alleen het linkje voor de streams nergens meer vinden
Gelukkig heb ik wel een tuin met veel zon nu
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:23 schreef FANN het volgende:
ow die flikker heeft wel een zwarte onderbroek......
Die link van Hondjes heb ik gebruikt en die werkt goedquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
probeer deze eens manu
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/
Dat wil ik ook ooitquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig heb ik wel een tuin met veel zon nu
Ribas noemde je net op de streams!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:23 schreef FANN het volgende:
ow die flikker heeft wel een zwarte onderbroek......
Thanks, but oh so no thanksquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij bent trouwens een lekker ding...![]()
Waarom blijf jij niet een maandje in de bunker? Is goed voor de kijkcijfers!!
Ik vind het wel grappig, nu met Ruud er ook bij.quote:
't Is een gezellig onderonsjequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, nu met Ruud er ook bij.
En nog: thanks.
Had eerst een ander plaatje, maar die wilde niet hotlinken ofzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit - thanx, het plaatje laadde pas nadat ik gepost had
Bloedserieusquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus? Of trap ik weer eens ergens in.
Stiekem is hij pas 15, maar dat mag je niet doorvertellenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Of trap ik weer eens ergens in.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef evaxsis het volgende:
Hallo Fokkers
Weet iemand van jullie hoe je met een mac het beeld van de stream lichter kan maken?
Moet je die Mac dan niet een paar op de kop houden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef evaxsis het volgende:
Hallo Fokkers
Weet iemand van jullie hoe je met een mac het beeld van de stream lichter kan maken?
Daar moet dat kreng van mij ook staanquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef evaxsis het volgende:
ik zet hem liever gewoon op de leuning van het bankstel
wel zo handig
ja toch anders verbrand ik mijn boven benen :Squote:Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar moet dat kreng van mij ook staan
We moeten allemaal nog ff wennen, vind 't prima gaan allemaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef Jimbo het volgende:
wat doen de COS topics er lang over om geopend te worden
Open er gewoon eentje dan!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef Jimbo het volgende:
wat doen de COS topics er lang over om geopend te worden
Yup, hebben we het weleens over gehad toch...dacht ik?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
Woon jij ook al bij mij in de buurt, Talitha?
Dat zeker ! Jammer dat alleen de dochter er is en niet de moeder (ik ben zo slecht in namen). Was leuk irritatie-materiaal geweest voor de fans hier.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt! Klopt ja!
Ik vind 't vanmiddag een gezellig reüniesfeertje hebben.
Ik ook niet, maar je aanwezigheid is genoegquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Talitha het volgende:
Heel effies maar Manu, ik ga het NIET volgen.
Dat ligt eraan wat je intenties zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef Manu82 het volgende:
Als ik nu zou zeggen dat ik fan ben van Juud, zou ik dan Dementor achter me aan krijgen of zou hij juist trots zijn?
Heb nooit zoveel intentiesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je intenties zijn.
Avond allemaal, gisteren was tof. Mooi om zo eens een kijkje te nemen achter de schermen.
Vanochtend werd ik wakker met enorme hoofdpijn en koorts, tot vanmiddag alleen maar geslapen, nu na flink wat paracetemol gaat t weer. En nee, t komt niet door drank, want ik moest rijden.![]()
Vanavond maar eens een poosje streams volgen met mijn lief samen, hij heeft vandaag weer een dagje in de tuin gewerkt, druk druk druk.
Je zit niet in de COS, Mylene.quote:
quote:
Die zaten allemaal in de huiskamerquote:Op zondag 26 april 2009 00:17 schreef Talitha het volgende:
Oe, feli Pietje!![]()
![]()
Weinig verjaarsvisite hier...
ik heb het gelezen..... ik was er nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ribas noemde je net op de streams!
Het ging over FOK! en dat Ribas daar graag leest.
Ribas "Er was die meisje die nam het echt in álles voor me op. Álles!"
Bart: "FANN"
Ribas en Jaap waren niet bij elkaar weg te slaan.quote:Op zondag 26 april 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het gelezen..... ik was er niet![]()
![]()
maar ik heb hem nog wel gezien
Nog even en dan is het topic vol.quote:Op zondag 26 april 2009 09:10 schreef Pl0x het volgende:
Gaapgaap
Ik ben al lang wakkerquote:Op zondag 26 april 2009 09:16 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Was al wakker, maar wilde de rest niet wakker maken
hoezo,,zet anders even in de koelkast en spuit er wat room overheen,quote:Op zondag 26 april 2009 09:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben al lang wakker
Alleen is die kuttaart mislukt
Waren in slaap gevallen en kwamen er om 2 uur pas achter dat die taart 3 uur in de oven had gestaanquote:Op zondag 26 april 2009 09:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
hoezo,,zet anders even in de koelkast en spuit er wat room overheen,
als de smaak maar goed is,,gewoon de rest opvrolijken als ze komen, nu niet, kan niet met spuitbus room, alleen vlak voor opdienen van de taart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |