Het wachten is op Martijn Krabbé, misschien dat hij even een muurtje kan omtrappen wat wel had moeten blijven staanquote:
leuk zo'n updatequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Juud79 het volgende:Dementor is al even in The Bunker. Heeft net samen met Bart eieren staan bakken.
Ow en de geverfde vloer is nog nat!
Spanning en sensatie in The Bunker, is de vloer op tijd droog voor vnvnd!!
Is een beetje moeilijk verven als er nog heel veel moet gebeuren aan de hardware en er dus mensen af en aan overheen moeten lopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch, vlak voor de kick-off nog even een vloer gaan verven...... mag er strax tijdens de rondleiding niemand overheen lopen
Opdracht 1: apekooien!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch, vlak voor de kick-off nog even een vloer gaan verven...... mag er strax tijdens de rondleiding niemand overheen lopen
Wat denk je van de chemische verfgeur? Je kunt er niet echt luchten. Maar das wel weer tof, als Jaap ineens out gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is al even in The Bunker. Heeft net samen met Bart eieren staan bakken.
Ow en de geverfde vloer is nog nat!
Spanning en sensatie in The Bunker, is de vloer op tijd droog voor vnvnd!!
Binnen mag alleen nog maar watergedragen verf gebruikt worden, dus schadelijk is het niet echt, maar het stinkt welquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat denk je van de chemische verfgeur? Je kunt er niet echt luchten. Maar das wel weer tof, als Jaap ineens out gaat.
Mij ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Lijkt me toch wel heel leuk om er mee te helpen
Leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mij ook!
Ik moet helaas gewoon werken vandaag, anders waren we samen in de auto gestapt vanochtend.
Hij blijft me vast wel updaten, dus als ik weer wat hoor post ik het hier.
Cc, doet jouw PC nog raar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is een beetje moeilijk verven als er nog heel veel moet gebeuren aan de hardware en er dus mensen af en aan overheen moeten lopen.
Die is al dood. Mijn probleem was iets anders: hij bleef hangen in het opstartproces. Komende week de harde schijf eruit halen en dan kan ik die data op mijn nieuwe laptop zetten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cc, doet jouw PC nog raar?
Ik kwam erachter dat sinds ik dat SQ had draaien, dat hij hier ook te pas en te onpas uit ging en vanzelf opstartte.
Nu heb ik die verwijderd en heb geen last meer.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Cc, doet jouw PC nog raar?
Ik kwam erachter dat sinds ik dat SQ had draaien, dat hij hier ook te pas en te onpas uit ging en vanzelf opstartte.
Nu heb ik die verwijderd en heb geen last meer.
Dat is het ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Lijkt me toch wel heel leuk om er mee te helpen
Ik vind het bijzonder knap wat ze doen, de motivatie is duidelijk aanwezig om er iets leuks van te maken denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is het ook!het is een gezellig boeltje met veel leuke mensen die stijf staan van de insomnia
.
Zeker weten, alhoewel het misschien beter was geweest voor de makers om een klein stapje terug te doen voor het overzicht..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder knap wat ze doen, de motivatie is duidelijk aanwezig om er iets leuks van te maken denk ik
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, al zullen er vast nog wel een paar (letterlijke) kinkjes in de kabels zijn als de boel van start gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeker weten, alhoewel het misschien beter was geweest voor de makers om een klein stapje terug te doen voor het overzicht..
Die gasten zijn zowat 24/7 in de weer. Professioneel en volop enthousiasme. Ze doen het toch maar even. Niet als een groot productiebedrijf, maar als een stel enthousiastelingen die zelf iets op poten zetten. Niet blijven hangen in 'dat zou leuk zijn', maar gewoon doen. Met alle gedoe van dien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder knap wat ze doen, de motivatie is duidelijk aanwezig om er iets leuks van te maken denk ik
Je kan overdrijven natuurlijk.quote:
I agreequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gasten zijn zowat 24/7 in de weer. Professioneel en volop enthousiasme. Ze doen het toch maar even. Niet als een groot productiebedrijf, maar als een stel enthousiastelingen die zelf iets op poten zetten. Niet blijven hangen in 'dat zou leuk zijn', maar gewoon doen. Met alle gedoe van dien.
Dat op zich vind ik al een heel charmant gegeven en een compliment waard, ongeacht of het een 'succes' wordt.
De techniek en de mensen bij de regie zijn errug professioneel, dat kan ik je alvast verklappenquote:
Ja, dat kan. Maar feit is dat de crew stuk voor stuk uit professionals bestaat. Feit is ook dat een groot deel van die crew al vanaf BB1 bij het maken van RLS's betrokken is. Nauw betrokken en verdomd goed het klappen van de zweep kent. Dus ja, dat noem ik dan professioneel.quote:
Heb je ergens een kort verslagje geschreven over hoe 't was, ik heb niet alles bijgelezenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef Maanvis het volgende:
De techniek en de mensen bij de regie zijn errug professioneel, dat kan ik je alvast verklappen.
Staat in de vorige SC rond 00:30 of wat later.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je ergens een kort verslagje geschreven over hoe 't was, ik heb niet alles bijgelezen.
Het stomme was dat ik me daar helemaal niet van bewust was. Totdat jij me erop attendeerdequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat het een unieke ervaring was om daar te klussen terwijl de camera's al werken. 35 camera's die meekijken hoe je een schroefje tot 3 keer toe laat vallen. Nu weet ik iig hoe de DGK-ers zich voelden
.
Sorryquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik me daar helemaal niet van bewust was. Totdat jij me erop attendeerde.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Sorry. Wie weet zijn onze escapades in de bunker wel de eerste spraakmakende streamcaps die ze gemaakt hebben
.
Het had me wel leuk geleken, maar ik begin 6 mei met nieuwe baan en dat is toch even iets belangrijker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je spijt van dat je niet gaat of ben je nu wel blij?
Wat ben je schattig als je bloostquote:
Zie je! Werkt altijd! Kun je ff die stekker in dat stopcontact steken?quote:
Ik steek mijn 'stekker' maar wat graag in jouw 'stopcontact'quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Werkt altijd! Kun je ff die stekker in dat stopcontact steken?
Ja, gewoon voor de lol want ik heb het natuurlijk allang allemaal gezienquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ga jij trouwens vandaag alsnog naar die 'rondleiding'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |