quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben helemaal lost met dat Cos en de Sc enzo.
Hoeveel flessen wijn heb je op enzo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
jahoor, maar had het op het eind wel ff gezienquote:
't Valt ook niet mee, zoveel nieuwe ontwikkelingen voor je latelyquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Valt ook niet mee, zoveel nieuwe ontwikkelingen voor je lately
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
Oh ja ik was dit topic straaaaaaaaal vergeten
Dit topic kan ik nog een beetje bijhouden de cos gaat veel te snel voor mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
Oh ja ik was dit topic straaaaaaaaal vergeten
Had ik twee jaar geleden ook. Je moet er even aan wennen, maar na een paar dagen volg je het helemaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit topic kan ik nog een beetje bijhouden de cos gaat veel te snel voor mij.
quote:
hoiquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
Commentaar Op Streams (lullen over wat we nu zien dus) en Slowchat, slap gelul over De Bunker in het algemeen/ Wat is iedereen hier toch behulpzaam he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
verklap het plan nou nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:02 schreef Frenker het volgende:
[..]
Commentaar Op Streams (lullen over wat we nu zien dus) en Slowchat, slap gelul over De Bunker in het algemeen/ Wat is iedereen hier toch behulpzaam he?
Anyways..momenteel gebeurt er vrij weinig, kennen we die bende nu Danny er ligt te slapen niet onder water zetten?
Volg jij geen nieuwsquote:
Duckiequote:Op zaterdag 25 april 2009 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volg jij geen nieuws
De koningin is afgetreden
Nee, dat wordt een andere debiel die geen verstand heeft van voetbalquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:35 schreef PC eend het volgende:
Dan wordt ze vast ook geen voorzitter van ajax
Ik ook niet. Nevermind..quote:
Ik zag het al voor me, iedereen met koninginnendag in een ajaxshirtquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een andere debiel die geen verstand heeft van voetbal
Als dat ooit gaat gebeuren ga ik nog sneller emigrerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me, iedereen met koninginnendag in een ajaxshirt
Goedemorgen, Yvonne !quote:
En dan heb je ook nog 2 sc's die je bij moet houdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog 2 sc's die je bij moet houden![]()
Moet met Ideal geloof ik, hoe en wat weet ik ook niet precies, maar dat zullen ze wel hier bekend komen makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Maar nergens zie ik iets over hoe te betalen voor de streams.
OP de chat lees ik , dat er al veel betaald hebben,quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet met Ideal geloof ik, hoe en wat weet ik ook niet precies, maar dat zullen ze wel hier bekend komen maken
Ik zou het niet weten, heb het niet geprobeerd en ga het ook niet doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
OP de chat lees ik , dat er al veel betaald hebben,
Dacht , zal ook eens kijken, maar ik kan nergens wat vinden.
Gisteren gemiddeld zo een dertig man, dus best wel veel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb het niet geprobeerd en ga het ook niet doen
Zijn er veel mensen op de chat?
Dat had een vriendin gisteren ook, dan is het niet de goede.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef Manu82 het volgende:
ja heb hem nu, hij wordt alleen de hele tijd zwart en begrijp niet hoe ik dat moet uitschakelen...
Mogge hier! Wie is die kerel met dat witte haar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag komt Jaap
Ik kan alleen het linkje voor de streams nergens meer vinden
Gelukkig heb ik wel een tuin met veel zon nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |