Yup, hebben we het weleens over gehad toch...dacht ik?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
Woon jij ook al bij mij in de buurt, Talitha?
Dat zeker ! Jammer dat alleen de dochter er is en niet de moeder (ik ben zo slecht in namen). Was leuk irritatie-materiaal geweest voor de fans hier.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt! Klopt ja!
Ik vind 't vanmiddag een gezellig reüniesfeertje hebben.
Ik ook niet, maar je aanwezigheid is genoegquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Talitha het volgende:
Heel effies maar Manu, ik ga het NIET volgen.
Dat ligt eraan wat je intenties zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef Manu82 het volgende:
Als ik nu zou zeggen dat ik fan ben van Juud, zou ik dan Dementor achter me aan krijgen of zou hij juist trots zijn?
Heb nooit zoveel intentiesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je intenties zijn.
Avond allemaal, gisteren was tof. Mooi om zo eens een kijkje te nemen achter de schermen.
Vanochtend werd ik wakker met enorme hoofdpijn en koorts, tot vanmiddag alleen maar geslapen, nu na flink wat paracetemol gaat t weer. En nee, t komt niet door drank, want ik moest rijden.![]()
Vanavond maar eens een poosje streams volgen met mijn lief samen, hij heeft vandaag weer een dagje in de tuin gewerkt, druk druk druk.
Je zit niet in de COS, Mylene.quote:
quote:
Die zaten allemaal in de huiskamerquote:Op zondag 26 april 2009 00:17 schreef Talitha het volgende:
Oe, feli Pietje!![]()
![]()
Weinig verjaarsvisite hier...
ik heb het gelezen..... ik was er nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ribas noemde je net op de streams!
Het ging over FOK! en dat Ribas daar graag leest.
Ribas "Er was die meisje die nam het echt in álles voor me op. Álles!"
Bart: "FANN"
Ribas en Jaap waren niet bij elkaar weg te slaan.quote:Op zondag 26 april 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het gelezen..... ik was er niet![]()
![]()
maar ik heb hem nog wel gezien
Nog even en dan is het topic vol.quote:Op zondag 26 april 2009 09:10 schreef Pl0x het volgende:
Gaapgaap
Ik ben al lang wakkerquote:Op zondag 26 april 2009 09:16 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Was al wakker, maar wilde de rest niet wakker maken
hoezo,,zet anders even in de koelkast en spuit er wat room overheen,quote:Op zondag 26 april 2009 09:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben al lang wakker
Alleen is die kuttaart mislukt
Waren in slaap gevallen en kwamen er om 2 uur pas achter dat die taart 3 uur in de oven had gestaanquote:Op zondag 26 april 2009 09:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
hoezo,,zet anders even in de koelkast en spuit er wat room overheen,
als de smaak maar goed is,,gewoon de rest opvrolijken als ze komen, nu niet, kan niet met spuitbus room, alleen vlak voor opdienen van de taart.
Je moet dat soort dingen ook gewoon regelen en afmaken voordat je het bed in stapt.quote:Op zondag 26 april 2009 09:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waren in slaap gevallen en kwamen er om 2 uur pas achter dat die taart 3 uur in de oven had gestaan
Dat is niet zo mooi, dus dit wordt gevalletje prullenbak,quote:Op zondag 26 april 2009 09:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waren in slaap gevallen en kwamen er om 2 uur pas achter dat die taart 3 uur in de oven had gestaan
Die fucking wekker is niet afgegaanquote:Op zondag 26 april 2009 09:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook gewoon regelen en afmaken voordat je het bed in stapt.![]()
Eruit moeten omdat er iets klaar is (een was / een taart) is zo verrot, zeker als je flink wat op hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |