van mijn kant wel!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Ziehier de bevestiging van Mariell dat de streams al aan zijn tijdens de rondleiding: klique![]()
![]()
Lizzie en haar Shadow zijn er dus ook bij!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Ziehier de bevestiging van Mariell dat de streams al aan zijn tijdens de rondleiding: klique![]()
![]()
Dan ga ik toch ff kijken, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
![]()
Nee, die wonen te ver weg en dan missen ze de kickoffquote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lizzie en haar Shadow zijn er dus ook bij!
zijn er al mensen die zich hebben opgegeven Pietje en zo ja wie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil jij voelen wat de kandidaten voelen? Doe dan mee aan deze eenmalige actie en bezoek de Bunker!
Hoe gaat 't in z'n werk?Aanstaande vrijdag (24 april) is er van 16:00 - 18:00 de kans om een exclusieve rondleiding te krijgen De Bunker is in de Marconilaan 72, te Eindhoven meer info Hoe kan je je opgeven? Stuur een e-mail naar bunker@fok.nl Vermeld in deze mail je echte naam Hierop krijg je een reply, print deze e-mail (dit is je toegangsbewijs) Vergeet je id-kaart niet mee te nemen vrijdag, deze is verplicht De bunkercrew houdt zich het recht voor om mensen te weigeren als ze niet meewerken, het is dus niet de bedoeling dat je de boel daar gaat verstieren. Er zal gedurende de hele sessie voldoende security aanwezig zijn. Camera's en andere opname-apparatuur zijn niet toegestaan (ook mobieltjes zullen worden ingenomen)
Durf jij 't aan? Tot vrijdag in de bunker!
ow.......quote:Op woensdag 22 april 2009 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen hebben zich opgegeven met hun echte naam die ik niet direct kan linken aan een FOK!naam, dus nee die informatie heb ik niet.
Je bent geweigerd.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer krijg ik de bevestigingsmail????
Ik verwacht vanavond.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer krijg ik de bevestigingsmail????
static-principe.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
De streams aan tijdens de rondleiding? ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Je bezoekt een plek met 40 camera's, dan ga je maar niet,quote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
De streams aan tijdens de rondleiding? ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Deze reaktie vind ik erg kort door de bocht. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die het wel willen zien maar er niet om vragen om op de streams te komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je bezoekt een plek met 40 camera's, dan ga je maar niet,
Kiezen of delen dan dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef Chanel5 het volgende:
Deze reaktie vind ik erg kort door de bocht. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die het wel willen zien maar er niet om vragen om op de streams te komen.
Die mensen kunnen gewoon de streams bekijken voor hun rondleiding.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze reaktie vind ik erg kort door de bocht. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die het wel willen zien maar er niet om vragen om op de streams te komen.
Dat je niet naar een plaats met veel camera's moet gaan als je niet gefilmd/gefotografeerd wilt worden.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de bevestigingsmail zojuist verzonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |