dat kan, maar na dat tijdstip is de bunker bewoond dus het kan niet andersquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef Dementor het volgende:
Wat een stom tijdstip, er zijn ook mensen die op dat moment gewoon nog moet werken.
Ja daar kwam ik tijdens het douchen opeens weer op, het is anders erg kort dag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan, maar na dat tijdstip is de bunker bewoond dus het kan niet anders
Yep. Trap af, voorbij de snackbar lopen en je staat voor de hekken van Paleis Soestdijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ligt naast station Eindhoven Beukenlaan. Zo te zien prima te bereiken dus.
Het ligt zelfs ONDER station beukenlaan. Als je bij het juiste perron de trap naar beneden kunt pakken dan ben je er eigenlijk al, moet je alleen ff om de begraafplaats heen lopen en dan ligt het daarquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ligt naast station Eindhoven Beukenlaan. Zo te zien prima te bereiken dus.
vrijdag volgens mij. geen idee hoe laat enzo. heb ik nog niks over gehoord verder. geen idee ook of ik nog wat mee moet nemen (zeep, handdoeken, beddengoed). Ik weet dat ik erin ga, maar verder weet ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:45 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer ga jij erin Danny? Kunnen we je nog ff een lik over je kale knar geven voordat je erin gaat?
Anders moeten ze iedereen na de rondleiding ook weer controleren..... Jantje ging met 2 mobieltjes naar binnen, heeft hij er ook nog 2 als hij naar buiten gaat??quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over alles met mobieltjes innemen etc? Dacht dat het een eerlijk programma ging worden?
plus dat je met de meeste mobieltjes ook foto's en filmpjes kunt maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anders moeten ze iedereen na de rondleiding ook weer controleren..... Jantje ging met 2 mobieltjes naar binnen, heeft hij er ook nog 2 als hij naar buiten gaat??
Het zal niet de bedoeling zijn dat de deelnemers beschikking over een mobieltje hebben.
Die leek me obviousquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Danny het volgende:
[..]
plus dat je met de meeste mobieltjes ook foto's en filmpjes kunt maken.
Hee, die achtste bewoner..... weten we zeker dat ie geen Barack of George heetquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het nogal krampachtig. Het is maar een realitysoap, geen topontmoeting tussen osama en bush ofzo.
Ja idd, het zou vreselijk zijn als er foto's zijn van een ruimte waar dag en nacht de videobeelden van 30 camera's bekeken kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef Danny het volgende:
[..]
plus dat je met de meeste mobieltjes ook foto's en filmpjes kunt maken.
neuh, da's jeroen oostveen uit mougins (frankrijk)quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, die achtste bewoner..... weten we zeker dat ie geen Barack of George heet![]()
Uit oogpunt van marketing wel ja, als je een leuke 'verrassende' kickoff wil hebben is 't niet leuk als alles al uitgelekt is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja idd, het zou vreselijk zijn als er foto's zijn van een ruimte waar dag en nacht de videobeelden van 30 camera's bekeken kunnen worden
Lul je nou uit je nek of is dat de werkelijke reden?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uit oogpunt van marketing wel ja, als je een leuke 'verrassende' kickoff wil hebben is 't niet leuk als alles al uitgelekt is.
Ik had gewoon wat minder krampachtig gedoe verwacht. We zijn maar FOK!kers, geen mensen van Geenstijl oidquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
Omdat je -logisch- je mobieltje moet inleveren, is de eerlijkheid naar de Maan(vis)?
Een doodsimpele veiligheidsmaatregel. Is toch niks krampachtig aan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gewoon wat minder krampachtig gedoe verwacht. We zijn maar FOK!kers, geen mensen van Geenstijl oid
Ik vind de veiligheid niet verbeteren doordat ik geen mobieltje in m'n zak mag hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een doodsimpele veiligheidsmaatregel. Is toch niks krampachtig aan?
En juist omdat 'we' FOK!kers zijn ...
Je kunt ook gewoon zeggen dat er geen foto's of filmpjes geschoten mogen worden.. doen ze in bioscopen en musea ook, werkt perfectquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Veiligheid uiteraard in de breedste zin van het woord. Dat ze dus niet het risico nemen dat jij of ongewenst foto's en filmpjes gaat schieten of je mobieltje achterlaat voor een bevriende overlever.
Ja, want in bioscopen en musea maakt ook niemand stiekem foto's of filmpjes omdat er gezegd wordt dat het niet magquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat er geen foto's of filmpjes geschoten mogen worden.. doen ze in bioscopen en musea ook, werkt perfect. En persoonlijk zou ik me meer zorgen maken als er andere zaken achtergelaten worden (bijv. wapens) dan een mobieltje
.
Ga er nog ff lekker op in ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
En dat lief behandelen zit in het toelaten van opnameapparatuur, in welke vorm dan ook. Right.
Jij snapt niet dat ik dat simpelweg leuk vind, hè?quote:
Generatiekloof.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat ik dat simpelweg leuk vind, hè?
Standaard veiligheidsmaatregel is 'geen foto's, niet filmen'quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het feit dat we een rondleiding kunnen krijgen is gewoon erg tof. Dat daarbij de standaard veiligheidsmaatregelen worden genomen is logisch.
Tegen die tijd hangen er al een stel BN-ers rond, en die willen nou eenmaal niet allemaal gefotografeerd worden. Gewone telefoontjes mogen best mee maar geen foons die een ingebouwde camera hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het nogal krampachtig. Het is maar een realitysoap, geen topontmoeting tussen osama en bush ofzo.
Da's wel vreemd, want 2 uur na de rondleiding staan de camera's toch op ze gericht (bij mijn weten zelfs al eerder). Maargoed, wel leuk dat we al wat BN-ers te zien krijgen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Tegen die tijd hangen er al een stel BN-ers rond, en die willen nou eenmaal niet allemaal gefotografeerd worden. Gewone telefoontjes mogen best mee maar geen foons die een ingebouwde camera hebben.
Ik heb het zelf met ze afgesproken gisteren, dit is dus geen speculatiequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:55 schreef Maanvis het volgende:
Da's wel vreemd, want 2 uur na de rondleiding staan de camera's toch op ze gericht (bij mijn weten zelfs al eerder)
PS: Het zou helpen als jullie als crew 1 samenhangend verhaal als reden aangeven ipv speculaties over wat de mogelijke reden zou kunnen zijn.
Dat merken we vanzelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt voor je uitleg Iteejer.
Is het trouwens waar dat ze de streams gaan proefdraaien op vrijdagavond tijdens de rondleiding?
Wow, wat gaafquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:01 schreef iteejer het volgende:
tijdens de streams is de redactie zelf ook per webcam te volgen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:01 schreef iteejer het volgende:
tijdens de streams is de redactie zelf ook per webcam te volgen.
Ik heb er iig geen bezwaar tegenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat merken we vanzelfGeen idee, hebben we het niet over gehad.
Ik heb geen bunker-functie. Het is min of meer vanzelf zo gekomen dat ik vooral het directe contact onderhou met het bunkerteam over de organisatorische en zakelijke kant van de samenwerking bunker <->fok.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb er iig geen bezwaar tegen. Hoop alleen niet dat ze me verwarren met Danny ivm mijn huidige coupe
.
Wat is jouw functie in de bunker?
van mijn kant wel!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Ziehier de bevestiging van Mariell dat de streams al aan zijn tijdens de rondleiding: klique![]()
![]()
Lizzie en haar Shadow zijn er dus ook bij!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Ziehier de bevestiging van Mariell dat de streams al aan zijn tijdens de rondleiding: klique![]()
![]()
Dan ga ik toch ff kijken, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
![]()
Nee, die wonen te ver weg en dan missen ze de kickoffquote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lizzie en haar Shadow zijn er dus ook bij!
zijn er al mensen die zich hebben opgegeven Pietje en zo ja wie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil jij voelen wat de kandidaten voelen? Doe dan mee aan deze eenmalige actie en bezoek de Bunker!
Hoe gaat 't in z'n werk?Aanstaande vrijdag (24 april) is er van 16:00 - 18:00 de kans om een exclusieve rondleiding te krijgen De Bunker is in de Marconilaan 72, te Eindhoven meer info Hoe kan je je opgeven? Stuur een e-mail naar bunker@fok.nl Vermeld in deze mail je echte naam Hierop krijg je een reply, print deze e-mail (dit is je toegangsbewijs) Vergeet je id-kaart niet mee te nemen vrijdag, deze is verplicht De bunkercrew houdt zich het recht voor om mensen te weigeren als ze niet meewerken, het is dus niet de bedoeling dat je de boel daar gaat verstieren. Er zal gedurende de hele sessie voldoende security aanwezig zijn. Camera's en andere opname-apparatuur zijn niet toegestaan (ook mobieltjes zullen worden ingenomen)
Durf jij 't aan? Tot vrijdag in de bunker!
ow.......quote:Op woensdag 22 april 2009 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen hebben zich opgegeven met hun echte naam die ik niet direct kan linken aan een FOK!naam, dus nee die informatie heb ik niet.
Je bent geweigerd.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer krijg ik de bevestigingsmail????
Ik verwacht vanavond.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer krijg ik de bevestigingsmail????
static-principe.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
De streams aan tijdens de rondleiding? ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Je bezoekt een plek met 40 camera's, dan ga je maar niet,quote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
De streams aan tijdens de rondleiding? ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Deze reaktie vind ik erg kort door de bocht. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die het wel willen zien maar er niet om vragen om op de streams te komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je bezoekt een plek met 40 camera's, dan ga je maar niet,
Kiezen of delen dan dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef Chanel5 het volgende:
Deze reaktie vind ik erg kort door de bocht. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die het wel willen zien maar er niet om vragen om op de streams te komen.
Die mensen kunnen gewoon de streams bekijken voor hun rondleiding.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze reaktie vind ik erg kort door de bocht. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die het wel willen zien maar er niet om vragen om op de streams te komen.
Dat je niet naar een plaats met veel camera's moet gaan als je niet gefilmd/gefotografeerd wilt worden.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de bevestigingsmail zojuist verzonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |