Dat is mooi. Maar wel apart dat t 1 ruimte is nu terwijl ze het eerst echt over kamers hadden.quote:
Pff als we niks zien liggen ze domweg in een auping ...quote:Op donderdag 23 april 2009 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Welnee, een grote ruimte, met slaapvertrekken, de keuien, het luchtplaatsje.
Zo niet close.quote:
Is al oud heb deze al gezien,,quote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Stefan het volgende:
Deze vind ik net via Google.
[ afbeelding ]
Rechts achteraan komt de slaapkamer, links achteraan is de keuken. De rest is woonkamer.
Nou ja ze moeten niks natuurlijk, maar elke zichzelf respecterende streamleverancier zou toch moeten weten wat interessant is voor een streamer zou je zeggen. Geld maakt me niks uit, maar als ik streams neem wil ik ook streams en geen 1 stream. Het hele zappen is de fun.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef BobbyRond het volgende:
Als partner moet KPN een extra stream toch wel voor een mooi bedrag leveren?
Ik heb geen verstand van verbindingen en de prijzen daarvan, er zijn vast mensen hier die daar wel wat van weten, ik denk dat je er nog van kan schrikken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:03 schreef BobbyRond het volgende:
Stomme vraag: KPN Is toch partner? Of gewoon het bedrijf waar de streams van worden afgenomen...
Als partner moet KPN een extra stream toch wel voor een mooi bedrag leveren?
Nee, maar als KPN partner is, dan zou je toch ook een beetje incentive van hun kant verwachten, dan zouden zij er namelijk ook bij gebaat zijn...quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van verbindingen en de prijzen daarvan, er zijn vast mensen hier die daar wel wat van weten, ik denk dat je er nog van kan schrikken.
En KPN is geen sinterklaas.
euh ja da's idd waarquote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
Het is één grote woon-eet-kook-slaapruimte. En daarnaast een aparte natte ruimte.
Maanvis komt het zo wel beamen.
Gok ik.
de locaties die jij aangeeft kloppen nog steeds, maar dan is het zegmaar een 'open plan' woonkamer/slaapkamer etc etcquote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is wat ze vertelden op FOK!tv
Hier komt de keuken, hier komt de slaapkamer, hier komt de woonkamer.
ALs je je niet eens kunt terugtrekken en afzonderen dan slaan ze elkaar na 2 dagen al de hersens in.
Ik denk dat laatste, want het partnerschap van fok stelt volgens mij nou ook niet zo heel veel voor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee, maar als KPN partner is, dan zou je toch ook een beetje incentive van hun kant verwachten, dan zouden zij er namelijk ook bij gebaat zijn...
Of is het woord partner door B&B gewoon wat ongunstig gekozen?
Ik denk dat ze zendertjes moeten dragen maar dat boven de eettafel wel een microfoon komt te hangen (aan de bedrading te zien, ben vandaag daar aan het thai wrappen geweestquote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit het met de microfoons eigenlijk? Moeten ze allemaal zendertjes dragen of hangen ze daar microfoons op?
Ze zitten met z'n achten op een kluitje, dus ik vind 1 stream wel genoeg. En hoezo minstens elke bewoner kunnen volgen? Dan heb je wel erg veel streams nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Redactie heeft geen moer te maken met De Bunker. Wat zich binnen afspeelt DAT is de game. Je moet toch minstens in staat zijn elke bewoner te kunnen volgen? Er komen geen TV samenvattingen, dus je moet t doen met wat je KUNT ziebn. Dat is nu wel heel erg beperkt.
The Bunker is INTERNET ONLY. Dat houdt in dat je meer moet bieden dan 1 streampje. Ze willen bovendien eerlijke internettv maken. Hoe is het eerlijk als we de regie alleen kunnen volgen? Er moet minstens 1 stream voor elke ruimte zijn.
Ja vind ik dan he, anno 2009.
Idd, 4 streams en de streams stonden gericht op de gedeeltes van het huis waar de meeste activiteit was. Wilden mensen zich af zonderen dan schakelde de stream doorgaans vrij snel over naar het gedeelte waar die mensen zich op dat moment bevonden . In de streamverslagen zag je dan eigenlijk vrijwel alle gesprekken in afzonderlijke ruimtes terug omdat iedereen wel een voorkeur had m.b.t. een gesprek. Als Willem met Ruus samenzweerderig bij dat buitenbadvat zat dan kon je dat belsuiteren, zat Bart met die blonde doos in de slaapkamer dan kon je kijken of daar nog iets interessants gebeurde.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
A: de vraag is duidelijk over de hoeveelheid
B: ze is de PR dame voor een internet-evenement. Dus het lijkt me dat ze best weet wat een stream is.
Bij DGK waren er hele volksstammen die van een stream wegzapte omdat een aversie tegen bepaalde bewoners hadden ontwikkeld, dat wordt wel wat lastig met 1 stream.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze zitten met z'n achten op een kluitje, dus ik vind 1 stream wel genoeg. En hoezo minstens elke bewoner kunnen volgen? Dan heb je wel erg veel streams nodig
Niet dat ik dat niet leuk zou vinden, daar niet van
We krijgen inderdaad allemaal een zendertje.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit het met de microfoons eigenlijk? Moeten ze allemaal zendertjes dragen of hangen ze daar microfoons op?
Moeten jullie ook zelf dokken als je hem sloopt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We krijgen inderdaad allemaal een zendertje.
Ja, maar dat lijkt me logisch toch? Als ik jouw telefoon stukgooi, verwacht je ook een nieuwequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moeten jullie ook zelf dokken als je hem sloopt?
quote:bunkerman: en hoeveel streams 4?
redactie_thebunkeronline: nope, helaas, maar 1
redactie_thebunkeronline: vind het ook balen...
bunkerman: 1?
redactie_thebunkeronline: maar het is heel duur om er meer te doen
hidiho: kost genoeg denk ik
redactie_thebunkeronline: en dat hebben we momenteel niet
redactie_thebunkeronline: misschien wel in the bunker 2
Die dingen schijnen nogal snel stuk te gaan, ook zonder gooien zeg maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me logisch toch? Als ik jouw telefoon stukgooi, verwacht je ook een nieuwe
gelukkig ! ... ik zag zo maar al een rondschreeuwende gebarentalende Peter rondrennen.........quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We krijgen inderdaad allemaal een zendertje.
Nou, daar gaat je concept van transparantie en daar gaat je hype. Zodra de bewoners zich van elkaar gaan afzonderen moet je dus meegaan met de regisseur. Zo kun je nooit complete streamverslagen schrijven of maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:27 schreef Maanvis het volgende:
Maar 1 stream dus, zojuist nogmaals bevestigd door Mariell op de chat.
bunkerman: en hoeveel streams 4?
redactie_thebunkeronline: nope, helaas, maar 1
redactie_thebunkeronline: vind het ook balen...
bunkerman: 1?
redactie_thebunkeronline: maar het is heel duur om er meer te doen
hidiho: kost genoeg denk ik
redactie_thebunkeronline: en dat hebben we momenteel niet
redactie_thebunkeronline: misschien wel in the bunker 2
Je vat mijn gevoel in deze heel goed samen en ik denk dat er vrij veel mensen snel zullen afhaken als je niet ziet hoe bewoner 1 en 2 reageren op bepaalde zaken omdat 3 en 6 elkaar aan het troosten zijn in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, daar gaat je concept van transparantie en daar gaat je hype. Zodra de bewoners zich van elkaar gaan afzonderen moet je dus meegaan met de regisseur. Zo kun je nooit complete streamverslagen schrijven of maken.
Dit is echt het meest essentiele van de bunker: interactiviteit. Ja en dan kan het duur zijn maar dan had je misschien meer tijd moeten nemen sponsors te zoeken of meer betaalopties moeten hebben.
Als er 1 stream is kan ik thuis na het werken savonds net zo goed dat ene streamverslag lezen of kijken.
Dat dus, je hebt minder invloed (behalve op het geld wat ze mogen besteden aan de boodschappen) Ze hebben toiletartikelen bij zich, schone kleren ect. Bij 1 van de rls zat trouwens een *ik ben allergisch voor pindakaas* meisje, die kreeg ander voerquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:13 schreef Stefan het volgende:
Het is een enorme stap terug omdat er geen TV is die samenvattingen toont. 24/7 is het LIVE,
Die 8 euro is geen bezwaar, die krijgen ze sowieso wel van me. Maar als er iets unieks zou moeten zijn aan internet only dan is het interactiviteit. Niet door ze maden te laten eten, nee om ze te observeren.
En zelf te kunnen bepalen wat en wie ik volg.
Maar wat als er snachts wat gebeurd? Ze mogen een uur per dag luchten dus ze raken elk besef van tijd kwijt. Dan voelt het voor hen 3 uur snachts aan als 9 uur savonds. En dan is er dus 1 stilstaande stream. En de vraag is nog maar of de microfoonzenders dan ook aan zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:22 schreef Maanvis het volgende:
het heeft op zich wel 1 voordeel dat het 1 grote ruimte is, alleen de luchtruimte en de douche/wc ruimte zijn echt afgesloten, dus het moet wel mogelijk zijn om een beetje shots te maken van het grotere geheel in de main kamer.
Dat heb ik dan weer niet. Ik neem The Bunker als RLS voor wat het is maar ik heb respect voor het initiatief. Bram heeft een klein bedrijfje en dan is het heel wat om je nek uit te steken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:26 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe de meesten hier The Bunker toch redelijk serieus nemen terwijl ik alleen maar amateurisme zie gedoemd om te mislukken en alleen ff ga kijken als ramptoerist. Gewoon, omdat het kan
Vooral het 'de kijker bepaalt' gebeuren zal een rommeltje worden, als het al zover komt en de techniek uberhaupt werkt.
Vreemd, aangezien er 2 dagen geleden nog een oproep werd gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:38 schreef Maanvis het volgende:
Bram kwam op mij erg terughoudend over om meer mensen bij het project te betrekken..
Tja allemaal heel leuk als iemand met ambitieuze plannen komt, maar dat verdient niet automatisch respect. Talloze mensen met projectjes die ten onder gaan, meestal verdient en eigen schuld dikke bult. Zoals je zelf al aangeeft moet je dingen wel vakkundig aanpakken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Ik neem The Bunker als RLS voor wat het is maar ik heb respect voor het initiatief. Bram heeft een klein bedrijfje en dan is het heel wat om je nek uit te steken.
Ze nemen alleen veel te weinig tijd om het goed voor te bereiden. Ze zijn er nog niet klaar voor. Had het FOK!kers laten testen voor een paar weken. Mensen erin voor een paar dagen, streams testen, kijken of er stromend water is. Maak een pilot en schaaf bij.
da's 2 dagen geleden, terwijl er al eerder een hoop mensen bij betrokken hadden moeten zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien er 2 dagen geleden nog een oproep werd gedaan
http://www.nftvm.nl/index.php?page=prikbord&prikbord=2&view=66844&level=0&PHPSESSID=67576a36afc3f76594087f1b56c26bec
Je kijkt er niet op de juiste manier naar imo.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Stefan het volgende:
1 stream, sjonge. Na 10 jaar internet en RLS hebben we toch wel meer bereikt.
Beetje onzinnig Pietje, het feest begint over drie dagen. Het is echt wel ontzettend kneus dat dit soort zaken én de regels nog niet goed bekend en/of over het voetlicht gebracht zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, we doen allemaal veel te hard ons best om geen kusjekroel site te zijn. Het resultaat, azijnpisserij om halve informatie en dus negativiteit alom. Heb gewoon geduld en wees positief / negatief gebaseerd om waarneembare feiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |