Dan stemmen we gewoon dat ze bij elkaar moeten blijven, en omstebeurt moeten pratenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Al heb je 2 mensen dan is 4 streams nog geen overkill. Elke vijf dagen gaat er iemand weg dus tijdens de finaledag heb je er sowieso nog 4 mensen.
Juist wél, kun je zien dat mensen gek worden van verlangen naar een lekker vers broodje bijv.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, dat stimuleerd nou niet echt om streams aan te schaffen....
Kooi, plusminus 100 camera's, 4 streams, the Bunker, 35 camera's ehh...quote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hebben ook 35 camera's, dus waarom dan niet meer streams? Dan kun je net zo goed 4 camera;s in de bunker stoppen.
Het is helemaal niet zielig speculeren als de bron de PR zelf is.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:35 schreef Soury het volgende:
Nou blijft zielig speculeren zonder dat we de beelden 'gratis' kunnen bekijken ..
Ze hebben 4 a 5 ruimtes. Dussssquote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kooi, plusminus 100 camera's, 4 streams, the Bunker, 35 camera's ehh...
Minder ruimtes, veel minder ruimtes, dusss
Het zal mij een worst zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zielig speculeren als de bron de PR zelf is.
Dat kan toch niet, 40 vierkante meter. Blijf niks van over.quote:
Het is een vrij ruime kelder, de woonkamer zal redelijk zijn, slaapkamer staan stapelbedden, er komt 1 bed in of naast de woonkamer. Er is een keuken, een dagboekkamer en een binnenruimte. En douce en sanitair. Dus er zijn hoeken genoeg om te filmen en die interressant zijn om te streamen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, 40 vierkante meter. Blijf niks van over.
Waar heb ik eigenlijk gelezen dat het 40 vierkante meter is?
Ik kom ook niet verder dan één hoofdruimte+keuken en een nisje voor Dagboeknisje en de lucht ehhh spleet..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, 40 vierkante meter. Blijf niks van over.
Waar heb ik eigenlijk gelezen dat het 40 vierkante meter is?
Zo simpel is het ..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:45 schreef Suikeroom het volgende:
doe eerst ff dan een dag gratis streams, dan ik daarna bepalen of ik ze neem
Oeii echt veel dus, maar zijn het aparte ruimtes? ....weet je, ik vind dit een leuk alternatief, ze denken dat ze het kunnen, LAAT ze het dan bewijzen, tuurlijk heb ik ook mijn bedenkingen...maar ben niet van plan om in de negativiteit mee te gaan. Die jongens werken er hard genoeg voor, staan er voor en laat maar zien wat ze kunnen..quote:
Klinkt het er nogb steeds zo hol als op FOK!tv?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
Het is één grote woon-eet-kook-slaapruimte. En daarnaast een aparte natte ruimte.
Maanvis komt het zo wel beamen.
Gok ik.
Ach jou mening is niet ondergrond, je bent verliefdquote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
Het is één grote woon-eet-kook-slaapruimte. En daarnaast een aparte natte ruimte.
Maanvis komt het zo wel beamen.
Gok ik.
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef Stefan het volgende:
Klinkt het er nogb steeds zo hol als op FOK!tv?
Maanvis.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef Soury het volgende:
Ach jou mening is niet ondergrond, je bent verliefd
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |