Lambiekje is cool.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef Slappy het volgende:
Het is denk ik beter voor Lambiekje dat ie een ban krijgt.Zelden zo idioot op Fok gezien
Neem aan dat je doelt op de nieuwsberichten uit Gouda? (Zou makkelijk zijn als je ff zegt wat je bedoeldquote:Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef Provinciaal het volgende:
Waarom doen jullie niets meer aan dubbele topics?
Het woord wordt gezien als aanmatigend. Dan kunnen mensen gaan denken: "als hij iemand kankerpauper mag noemen dan wil ik het ook". En dan komen we op een hellend vlak omdat de volgende er dan nog een ziekte of genetische aandoening aan toevoegt.quote:
Niet dommer dan de opmerking van TS in de OPquote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Slappy het volgende:
Joodse jongen dood gemarteld door islamieten in Frankrijk
Domme onzin kind
Ja beetje doorgedraaid is diequote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet dommer dan de opmerking van TS in de OP
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het in dit tempo door gaat in het Westen, wacht ons allen hetzelfde lot.
Je weet het verschil tussen de OpeningsPost en de Topic Titel?quote:
Je bent als exmod vergeten dat mods in de posthistory kunnen duiken en zien hoevaak en wat er is gewijzigd in en aan een reactie?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen de OpeningsPost en de Topic Titel?
Overigens zou ik wel even de spatie in de TT weghalen tussen dood en gemarteld. Nu staat er dat hij is gemarteld toen hij al dood was.
Je bent vergeten dat als je de OP gewijzigd had er een grijs regeltje gestaan had, dat jij de post zo en zoveel procent gewijzigd hebt? JD kan de OP wel gewijzigd hebben, maar zijn stelling erin is nog net zo infantiel.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent als exmod vergeten dat mods in de posthistory kunnen duiken en zien hoevaak en wat er is gewijzigd in en aan een reactie?
De % wijziging is een bekende bug en werkt niet altijd. En ok.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat als je de OP gewijzigd had er een grijs regeltje gestaan had, dat jij de post zo en zoveel procent gewijzigd hebt? JD kan de OP wel gewijzigd hebben, maar zijn stelling erin is nog net zo infantiel.
En in mijn tijd kon dat nog niet, trouwens.
Er rust copyright op de foto gebruikt in de OP, er wordt prima info verstrekt wat niet perse juist is en de privacy van betrokkenen en genoemden kan schaden en er is een centraal topic waar het verder kan.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:02 schreef thloreg het volgende:
Ja mag ik vragen waarom je collega "anaal_admiraal" mijn topic dichtgooid terwijl er in feite niets aan de hand is omdat dit gewoon nieuws is ovv persvrijheid!
Wordt aangevraagd.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef freako het volgende:
H1N1 Flu WorldWide Outbreak? #11
Alarmfase 5 wegens Mexicaanse griep
Merge?
Ik zal naar (heel) het topic kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef Andries1 het volgende:
Excusez-moi, dit is een le walgelijke reactie, pls remove it mod, kthxbye.
Joodse jongen doodgemarteld door Bende van de Barbaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |