abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68513527
quote:
Proces tegen ‘Bende van de Barbaren’ begint later deze maand

Frankrijk – Op 21 januari 2006 wordt de Joodse Ilan Halimi, 23, gekidnapt door de ‘Bende van de Barbaren’ (‘Le Gang des Barbares’).

Ilan werd gekidnapt, omdat de bende ervan uitging, dat een ‘Jood’ altijd rijk is en bovendien door zijn gemeenschap steeds geholpen wordt. Vierentwintig dagen lang wordt de familie van Ilan meer dan 600 keer opgebeld door de bende, waarbij losgeld wordt gevraagd, alhoewel er nooit een plaats of uur wordt afgesproken voor de ruil.

Later blijkt dat de jongeman in een appartement in Hauts-de-Seine wordt vastgehouden en gemarteld. Op 13 februari van datzelfde jaar wordt Ilan’s naakte en verminkte lichaam bij een spoorweg gevonden in het zuiden van Parijs. Hij is nog steeds gekneveld, de handen zijn vastgebonden en 80% van zijn lichaam vertoont sporen van martelingen en verbrandingen.

Op 29 april gaat het proces van start tegen de vermeende bendeleider Youssouf Fofana en 28 andere bendeleden, waarvan de meeste amper 16 jaar oud zijn. Het proces zal achter gesloten deuren verlopen; maar Ruth Halimi (moeder van Ilan), wenst nochtans dat dit proces openbaar plaatsvindt. Haar wens lijkt echter niet te zullen worden vervuld, waarom is onduidelijk.

bron: http://joodsactueel.be/20(...)ater-deze-maand.html

Als het in dit tempo door gaat in het Westen, wacht ons allen hetzelfde lot.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68513721
OT Verschrikkelijk. Ik hoop dat de daders zeer zwaar zullen worden gestraft voor deze weerzinwekkende misdaad tegen een onschuldige jongen.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 22:21:59 ]
pi_68513824
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef JohnDope het volgende:

Als het in dit tempo door gaat in het Westen, wacht ons allen hetzelfde lot.
Je misbruikt het slachtoffer om je mening over allochtonen in Nederland duidelijk te maken. Walgelijk.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:14:31 #4
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_68513842
What the fuck hoe ziek kun je zijn
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 29 april 2009 @ 22:16:34 #5
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68513914
Fucking zieke shit dit.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 22:22:23 ]
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68513947
Walgelijk dit maar daders zijn vast jaloers op Joden.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68514039
Typisch een van de sneue kneuzen die de hele dag maar zoeken naar nieuws waarin moslims wat flikken. En dan topictitels dat je denkt dat het in Nederland is gebeurd maar het moet echt uit alle gaten en hoeken van de wereld komen en dan door refereren naar NL. Ja, we gaan er echt allemaal aan hoor.
Echt om schijtziek van te worden.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 22:22:37 ]
pi_68514097
Ziekelijk. Hebben al die jonge islamietjes een complexje?
pi_68514109
Wat zieke grappen en reacties daarop weggehaald sorry daarvoor, maar het topic niet volbaggeren aub.
pi_68514115
Niet te bevatten.
pi_68514183
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef Provinciaal het volgende:
Niet te bevatten.
Dat dus, jongen in de bloei van zijn leven, wat verschilt er aan hem dan de gemiddelde Arabier / mocro behalve zijn afkomst? Ik zou hem zo voor een moslim kunnen aanzien, tho ik schaam me wel dat de daders van mijn afkomst zijn, martelen wat mij betreft die gasten.
pi_68514228
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Stali het volgende:

Typisch een van de sneue kneuzen die de hele dag maar zoeken naar nieuws waarin moslims wat flikken. En dan topictitels dat je denkt dat het in Nederland is gebeurd maar het moet echt uit alle gaten en hoeken van de wereld komen en dan door refereren naar NL. Ja, we gaan er echt allemaal aan hoor.
Echt om schijtziek van te worden.
Het was net gewoon op het nieuws.

Maargoed ook voor jou geldt: we kunnen het blijven zeggen, maar jij en jouw kameraden zullen het toch tot en met de Sharia blijven bagatelliseren.
Zelfs al zouden ze jouw moeder of god mag weten wie wat aan doen, dan nog zullen jullie het goed praten.

[ Bericht 12% gewijzigd door JohnDope op 29-04-2009 22:37:48 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68514296
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan nemen we het nieuws zoals ze is, zie TT.
pi_68514328
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan nemen we het nieuws zoals ze is, zie TT.
Het waren wel islamieten die het gedaan hebben. Hoe kan het ook anders.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:29:33 #15
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_68514354
>>> Zie ook: hier
Wie dit leest is alfabeet.
pi_68514443
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat dus, jongen in de bloei van zijn leven, wat verschilt er aan hem dan de gemiddelde Arabier / mocro behalve zijn afkomst? Ik zou hem zo voor een moslim kunnen aanzien, tho ik schaam me wel dat de daders van mijn afkomst zijn, martelen wat mij betreft die gasten.
Neuh, hij is duidelijk Joods hoor. .

Maar hoezo zou jij je nu schamen dat de daders van jouw afkomst zijn? Omdat jullie hetzelfde geloof delen?
Ik schaam me ook niet voor de capriolen van bv een stel voetbalhooligans die een hoop verpesten. Ik noem maar even wat hoor. Misschien ben ik wat idealistisch maar dat wij, hullie en zullie zou beter eens kunnen ophouden.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:32:17 #17
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68514448
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Je misbruikt het slachtoffer om je mening over allochtonen in Nederland duidelijk te maken. Walgelijk.
Domme Dhimmie.
pi_68514462
- edit : ga elders trollen -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 23:33:22 ]
pi_68514533
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar hoezo zou jij je nu schamen dat de daders van jouw afkomst zijn? Omdat jullie hetzelfde geloof delen?
Ik schaam me ook niet voor de capriolen van bv een stel voetbalhooligans die een hoop verpesten. Ik noem maar even wat hoor. Misschien ben ik wat idealistisch maar dat wij, hullie en zullie zou beter eens kunnen ophouden.
Het verschil is alleen dat hooligans vechten met mensen die van vechten houden.
Die vriendjes van jou, terroriseren mensen die niet van vechten houden.

Een wereld van verschil dus.
pi_68514658
quote:

[..]

Maargoed ook voor jou geldt: we kunnen blijven zeggen, maar jij en jouw kameraden zullen toch altijd blijven bagatelliseren.
Zelfs al zouden ze jouw moeder of god mag weten wie wat aan doen, dan nog zullen jullie het goed praten.
Als strax de vlam in de pan slaat dan komen we na afloop verhaal halen bij alle mensen die continu en overal het vuurtje proberen op te stoken.
Jesus saves but death prevails.
pi_68514674
quote:

[..]

Maargoed ook voor jou geldt: we kunnen blijven zeggen, maar jij en jouw kameraden zullen toch altijd blijven bagatelliseren.

Maar besef wel dat als straks de vlam in de pan slaat dat jij en al die theedrinkers medeverantwoordelijk zijn en daar dus ook de tol voor zullen moeten betalen.
Naar het individu kijken is echt moeilijk voor jou he? Want ik weet niet wat je steeds bedoelt met jullie maar Ik ben niet schizo iig. Gewoon een persoon.

Overigens drink ik koffie en geen thee. .
pi_68514697
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef Shivo het volgende:

[..]

Als strax de vlam in de pan slaat dan komen we na afloop verhaal halen bij alle mensen die continu en overal het vuurtje proberen op te stoken.
Die enige die het vuurtje lopen op te stoken, zijn die haatbaarden en hun volgelingen.

Maar in principe zijn die haatbaarden nog minder erg dan al die theedrinkers die al die haatbaarden hebben mogelijk gemaakt en hebben lopen stimuleren.

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 29-04-2009 22:50:51 ]
pi_68514776
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die enige die het vuurtje lopen op te stoken, zijn die haatbaarden en hun volgelingen.

Maar in principe zijn die haatbaarden nog minder erg dan al die theedrinkers die al die haatbaarden hebben mogelijk gemaakt en hebben lopen stimuleren.
De paternalisten die moeite hebben met inzien van de twee kanten van ieder verhaal zijn evengoed schuldig.

Ik woon in een land vol met moslims maar de problemen hier zijn sociaal economisch van aard en hebben weinig van doen met religie (althans, niet met de Islam). Er wonen bijvoorbeeld alleen al in Californie 2 miljoen Iraniers. Toch is er nooit een probleem.
pi_68514826
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wil je misschien eens even ophouden met dat gejullie? Ik stelde een vraag aan Triggershot.
Niet aan jullie.
pi_68514863
quote:

[..]

Wat zie je er zo duidelijk Joods aan. En wat heeft het uiterlijk daar uberhaupt mee te maken. Enlighten me.
pi_68514873
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Wil je misschien eens even ophouden met dat gejullie? Ik stelde een vraag aan Triggershot.
Niet aan jullie.
Ik zeg zo vaak als ik "jullie" zeg:
quote:
Jullie (ja jij dus ook)......
Ik bedoel jou dus ook.
pi_68514965
Echt vreselijk dat die weer gebeurd.

Hopelijk worden de daders zwaar gestrafd.
Ook al is dit gebeurd in 2006 het valt mij op dat er vooral ook de afgelopen maanden weer joden worden aangevallen. Natuurlijk die oorlog in Gaza helpt het imago niet echt omhoog voor de joden maar het lijkt wel of we weer richting de jaren 30-40 gaan van de vorige eeuw.

pi_68514981
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Oh en voor jouw informatie, ik hou niet van vechten wel doe ik fanatiek aan karate.
En verder ben ik wel Joods maar heb ik vrijwel niets met het geloof.
pi_68515009
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef SoldMayor het volgende:
Echt vreselijk dat die weer gebeurd.

Hopelijk worden de daders zwaar gestrafd.
Ook al is dit gebeurd in 2006 het valt mij op dat er vooral ook de afgelopen maanden weer joden worden aangevallen. Natuurlijk die oorlog in Gaza helpt het imago niet echt omhoog voor de joden maar het lijkt wel of we weer richting de jaren 30-40 gaan van de vorige eeuw.

Misschien moet je de geschiedenisboeken er even bijpakken voordat je deze vergelijking maakt.
pi_68515025
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef Stali het volgende:
En verder ben ik wel Joods maar heb ik vrijwel niets met het geloof.
Ja tuurlijk jij wel.
pi_68515105
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja tuurlijk jij wel.
Dan niet joh. Best.
pi_68515370
quote:

[..]

Meen je dit of is dit politiek correct?
Waarom schamen voor iets waar jij totaal niets mee te maken hebt.
X
pi_68515417
quote:

[..]
ho ik schaam me wel dat de daders van mijn afkomst zijn, martelen wat mij betreft die gasten.
Kopje thee er bij en iedereen is het weer vergeten.

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDope op 29-04-2009 23:09:52 ]
pi_68515445
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Alulu het volgende:

[..]

Meen je dit of is dit politiek correct?
Waarom schamen voor iets waar jij totaal niets mee te maken hebt.
Niet zo vreemd natuurlijk. Het is altijd vervelend als mensen die tot een groep behoren door een of meerdere kenmerken zich ernstig misdragen als je met die groep een binding hebt.
pi_68515746
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:59 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Niet zo vreemd natuurlijk. Het is altijd vervelend als mensen die tot een groep behoren door een of meerdere kenmerken zich ernstig misdragen als je met die groep een binding hebt.

Okay.

Hierbij bied ik mijn nederige excuses aan voor bijna alle posts van Sjonnie.

Dat is toch belachelijk? Ik begrijp dat niet zo goed. Stel ik hou van een bepaalde voetbalclub en een zooitje gare hooligans lopen de boel voor iedereen te verkloten. Dan heb je in de basis iets gemeen maar waarom zou je je automatisch met doorgeslagen idioten moeten identificeren? Pak die idioten aan maar niet elke liefhebber is een gestoorde gek.
pi_68515776
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kopje thee er bij, ja toch.

Lekker aan het editten makker?
pi_68515802
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Okay.

Dat is toch belachelijk? Ik begrijp dat niet zo goed. Stel ik hou van een bepaalde voetbalclub en een zooitje gare hooligans lopen de boel voor iedereen te verkloten. Dan heb je in de basis iets gemeen maar waarom zou je je automatisch met doorgeslagen idioten moeten identificeren? Pak die idioten aan maar niet elke liefhebber is een gestoorde gek.
Voor de zoveelste keer: Hooligans hebben eer en code en vechten niet met mensen die niet van vechten houden.

==

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 01-05-2009 02:04:31 ]
pi_68515817
-edit-

[ Bericht 20% gewijzigd door paddy op 01-05-2009 02:05:59 ]
pi_68515865
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer: Hooligans hebben eer en code en vechten niet met mensen die niet van vechten houden.

Jouw vrienden en die vrienden van triggershot, terroriseren mensen die helemaal niet van vechten houden.
Eer en code?
Tering he, je bent nog gekker dan ik dacht. Mensen met eer en code, jij zou je zo kunnen aansluiten bij die misdadigers in je OP. Eer en code. Groepen. Hullie tegen zullie.

Stakker. !
pi_68515872
quote:

[..]

Okay.

Misschien voelen sommige mensen daar meer bij dan andere mensen. Genoeg voetballiefhebbers die het heel erg vervelend vinden als supporters van hun club zich misdragen om bij het door jou aangedragen voorbeeld te blijven. Dat wil niet zeggen dat deze mensen zich met die andere mensen identificeren.
  woensdag 29 april 2009 @ 23:14:39 #41
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_68515898
quote:

[..]

Okay.

Misschien is juist de reden wel dat je ook als liefhebber door sommigen ineens als 'gestoorde gek' wordt gezien. Bovendien is het toch niet zo raar dat je een bepaalde verbondenheid hebt met iets, met een goede dosis verbondenheid en trots lijkt me niets mis. Als dan iemand anders die naam beschadigt,zeker als het in naam van die club/nationaliteit/levensovertuiging/... gebeurt, dan kun je je daar toch best onprettig bij voelen. 1, omdat je hij 'inbreuk maakt' op je trots en verbondenheid; 2, omdat jij daar als niet-direct betrokkene nog best wel eens de negatieve gevolgen van zou kunnen gaan ervaren.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_68515908
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kan het blijven editten maar die godvergeten kakkerlakken zijn overal geinfiltreerd zelfs hier op fok delen ze de lakens uit.
En dat is wat Wilders bedoelt, vroeg of laat heeft dat ongedierte zoveel macht en nemen ze ons over!
Zo is het wel genoeg, vind je zelf ook niet?
pi_68515917
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Eer en code?
Tering he, je bent nog gekker dan ik dacht. Mensen met eer en code, jij zou je zo kunnen aansluiten bij die misdadigers in je OP. Eer en code. Groepen. Hullie tegen zullie.

Stakker. !
Die barbaren hebben geen erecode, want anders zou dat ongedierte wel mensen aanpakken die ook van aanpakken weten.
pi_68515938
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Zo is het wel genoeg, vind je zelf ook niet?
Ik heb het gewoon correct geformuleerd. Mensen die mij en mijn mensen met respect behandelen krijgen uiteraard respect terug. Ik ken meer nationaliteiten dan wie ook hier.

Maar mensen die mij als minder dan honden en varkens zien, zie ik als ongedierte.

Hilarisch toch mensen Ik gebruik een keertje het woord "ongedierte" en men staat meteen op de achterste benen, terwijl die haatbaarden maar alles moeten kunnen zeggen.
Zo erg is het al in dit Godvergeten Nederland; wij moeten al dat haat maar incasseren, maar owee als we een keertje wat terug zeggen

[ Bericht 3% gewijzigd door JohnDope op 29-04-2009 23:21:46 ]
pi_68515940
Tja...Moet ie maar zijn drugsgeld maar betalen...
Eerste hele tijd lopen snuiven en dan lopen huilen als je klappen krijgt
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_68516013
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Misschien is juist de reden wel dat je ook als liefhebber door sommigen ineens als 'gestoorde gek' wordt gezien. Bovendien is het toch niet zo raar dat je een bepaalde verbondenheid hebt met iets, met een goede dosis verbondenheid en trots lijkt me niets mis. Als dan iemand anders die naam beschadigt,zeker als het in naam van die club/nationaliteit/levensovertuiging/... gebeurt, dan kun je je daar toch best onprettig bij voelen. 1, omdat je hij 'inbreuk maakt' op je trots en verbondenheid; 2, omdat jij daar als niet-direct betrokkene nog best wel eens de negatieve gevolgen van zou kunnen gaan ervaren.
Tuurlijk die schaamte is er ook op volle schaal. Maar dat neemt niet weg dat het niet is om je te schamen voor daden die andere mensen doen, ook al heb je er wat mee gemeen.

Hitler hield van zijn hond en ik hou van mijn hond.
pi_68516242
Laten we eerlijk wezen Stali, dat is toch hilarisch?
pi_68516281
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon correct geformuleerd. Mensen die mij en mijn mensen met respect behandelen krijgen uiteraard respect terug. Ik ken meer nationaliteiten dan wie ook hier.

Maar mensen die mij als minder dan honden en varkens zien, zie ik als ongedierte.

Hilarisch toch mensen Ik gebruik een keertje het woord "ongedierte" en men staat meteen op de achterste benen, terwijl die haatbaarden maar alles moeten kunnen zeggen.
Zo erg is het al in dit Godvergeten Nederland; wij moeten al dat haat maar incasseren, maar owee als we een keertje wat terug zeggen
Het gaat jou iig niet om om een jongen als Ilan Halimi maar gewoon lekker wij-en, zij-en en doorgekookte spruitjes. Over lijken ga je. Letterlijk.
Je bent echt zo triest. Dat editten maakt het er echt niet beter op.
pi_68516303
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Het gaat jou iig niet om om een jongen als Ilan Halimi maar gewoon lekker wij-en, zij-en en doorgekookte spruitjes. Over lijken ga je. Letterlijk.
Je bent echt zo triest. Dat editten maakt het er echt niet beter op.
Dat bedoel ik dus; als jullie (ja jij dus ook) het niet meer weten draaien jullie er maar om heen.
Geef nou gewoon een keertje toe dat je hypocriet bent.
pi_68516378
quote:

[..]

Het schamen is meer dan mijn gemeenschap zijn theologische en genetische halfbroer slacht om wat simpel materie, namelijk wat geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')