abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68513527
quote:
Proces tegen ‘Bende van de Barbaren’ begint later deze maand

Frankrijk – Op 21 januari 2006 wordt de Joodse Ilan Halimi, 23, gekidnapt door de ‘Bende van de Barbaren’ (‘Le Gang des Barbares’).

Ilan werd gekidnapt, omdat de bende ervan uitging, dat een ‘Jood’ altijd rijk is en bovendien door zijn gemeenschap steeds geholpen wordt. Vierentwintig dagen lang wordt de familie van Ilan meer dan 600 keer opgebeld door de bende, waarbij losgeld wordt gevraagd, alhoewel er nooit een plaats of uur wordt afgesproken voor de ruil.

Later blijkt dat de jongeman in een appartement in Hauts-de-Seine wordt vastgehouden en gemarteld. Op 13 februari van datzelfde jaar wordt Ilan’s naakte en verminkte lichaam bij een spoorweg gevonden in het zuiden van Parijs. Hij is nog steeds gekneveld, de handen zijn vastgebonden en 80% van zijn lichaam vertoont sporen van martelingen en verbrandingen.

Op 29 april gaat het proces van start tegen de vermeende bendeleider Youssouf Fofana en 28 andere bendeleden, waarvan de meeste amper 16 jaar oud zijn. Het proces zal achter gesloten deuren verlopen; maar Ruth Halimi (moeder van Ilan), wenst nochtans dat dit proces openbaar plaatsvindt. Haar wens lijkt echter niet te zullen worden vervuld, waarom is onduidelijk.

bron: http://joodsactueel.be/20(...)ater-deze-maand.html

Als het in dit tempo door gaat in het Westen, wacht ons allen hetzelfde lot.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68513721
OT Verschrikkelijk. Ik hoop dat de daders zeer zwaar zullen worden gestraft voor deze weerzinwekkende misdaad tegen een onschuldige jongen.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 22:21:59 ]
pi_68513824
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef JohnDope het volgende:

Als het in dit tempo door gaat in het Westen, wacht ons allen hetzelfde lot.
Je misbruikt het slachtoffer om je mening over allochtonen in Nederland duidelijk te maken. Walgelijk.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:14:31 #4
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_68513842
What the fuck hoe ziek kun je zijn
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 29 april 2009 @ 22:16:34 #5
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68513914
Fucking zieke shit dit.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 22:22:23 ]
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_68513947
Walgelijk dit maar daders zijn vast jaloers op Joden.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68514039
Typisch een van de sneue kneuzen die de hele dag maar zoeken naar nieuws waarin moslims wat flikken. En dan topictitels dat je denkt dat het in Nederland is gebeurd maar het moet echt uit alle gaten en hoeken van de wereld komen en dan door refereren naar NL. Ja, we gaan er echt allemaal aan hoor.
Echt om schijtziek van te worden.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 22:22:37 ]
pi_68514097
Ziekelijk. Hebben al die jonge islamietjes een complexje?
pi_68514109
Wat zieke grappen en reacties daarop weggehaald sorry daarvoor, maar het topic niet volbaggeren aub.
pi_68514115
Niet te bevatten.
pi_68514183
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef Provinciaal het volgende:
Niet te bevatten.
Dat dus, jongen in de bloei van zijn leven, wat verschilt er aan hem dan de gemiddelde Arabier / mocro behalve zijn afkomst? Ik zou hem zo voor een moslim kunnen aanzien, tho ik schaam me wel dat de daders van mijn afkomst zijn, martelen wat mij betreft die gasten.
pi_68514228
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Stali het volgende:

Typisch een van de sneue kneuzen die de hele dag maar zoeken naar nieuws waarin moslims wat flikken. En dan topictitels dat je denkt dat het in Nederland is gebeurd maar het moet echt uit alle gaten en hoeken van de wereld komen en dan door refereren naar NL. Ja, we gaan er echt allemaal aan hoor.
Echt om schijtziek van te worden.
Het was net gewoon op het nieuws.

Maargoed ook voor jou geldt: we kunnen het blijven zeggen, maar jij en jouw kameraden zullen het toch tot en met de Sharia blijven bagatelliseren.
Zelfs al zouden ze jouw moeder of god mag weten wie wat aan doen, dan nog zullen jullie het goed praten.

[ Bericht 12% gewijzigd door JohnDope op 29-04-2009 22:37:48 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68514296
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan nemen we het nieuws zoals ze is, zie TT.
pi_68514328
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan nemen we het nieuws zoals ze is, zie TT.
Het waren wel islamieten die het gedaan hebben. Hoe kan het ook anders.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:29:33 #15
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_68514354
>>> Zie ook: hier
Wie dit leest is alfabeet.
pi_68514443
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat dus, jongen in de bloei van zijn leven, wat verschilt er aan hem dan de gemiddelde Arabier / mocro behalve zijn afkomst? Ik zou hem zo voor een moslim kunnen aanzien, tho ik schaam me wel dat de daders van mijn afkomst zijn, martelen wat mij betreft die gasten.
Neuh, hij is duidelijk Joods hoor. .

Maar hoezo zou jij je nu schamen dat de daders van jouw afkomst zijn? Omdat jullie hetzelfde geloof delen?
Ik schaam me ook niet voor de capriolen van bv een stel voetbalhooligans die een hoop verpesten. Ik noem maar even wat hoor. Misschien ben ik wat idealistisch maar dat wij, hullie en zullie zou beter eens kunnen ophouden.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:32:17 #17
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68514448
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Je misbruikt het slachtoffer om je mening over allochtonen in Nederland duidelijk te maken. Walgelijk.
Domme Dhimmie.
pi_68514462
- edit : ga elders trollen -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 23:33:22 ]
pi_68514533
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar hoezo zou jij je nu schamen dat de daders van jouw afkomst zijn? Omdat jullie hetzelfde geloof delen?
Ik schaam me ook niet voor de capriolen van bv een stel voetbalhooligans die een hoop verpesten. Ik noem maar even wat hoor. Misschien ben ik wat idealistisch maar dat wij, hullie en zullie zou beter eens kunnen ophouden.
Het verschil is alleen dat hooligans vechten met mensen die van vechten houden.
Die vriendjes van jou, terroriseren mensen die niet van vechten houden.

Een wereld van verschil dus.
pi_68514658
quote:

[..]

Maargoed ook voor jou geldt: we kunnen blijven zeggen, maar jij en jouw kameraden zullen toch altijd blijven bagatelliseren.
Zelfs al zouden ze jouw moeder of god mag weten wie wat aan doen, dan nog zullen jullie het goed praten.
Als strax de vlam in de pan slaat dan komen we na afloop verhaal halen bij alle mensen die continu en overal het vuurtje proberen op te stoken.
Jesus saves but death prevails.
pi_68514674
quote:

[..]

Maargoed ook voor jou geldt: we kunnen blijven zeggen, maar jij en jouw kameraden zullen toch altijd blijven bagatelliseren.

Maar besef wel dat als straks de vlam in de pan slaat dat jij en al die theedrinkers medeverantwoordelijk zijn en daar dus ook de tol voor zullen moeten betalen.
Naar het individu kijken is echt moeilijk voor jou he? Want ik weet niet wat je steeds bedoelt met jullie maar Ik ben niet schizo iig. Gewoon een persoon.

Overigens drink ik koffie en geen thee. .
pi_68514697
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef Shivo het volgende:

[..]

Als strax de vlam in de pan slaat dan komen we na afloop verhaal halen bij alle mensen die continu en overal het vuurtje proberen op te stoken.
Die enige die het vuurtje lopen op te stoken, zijn die haatbaarden en hun volgelingen.

Maar in principe zijn die haatbaarden nog minder erg dan al die theedrinkers die al die haatbaarden hebben mogelijk gemaakt en hebben lopen stimuleren.

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 29-04-2009 22:50:51 ]
pi_68514776
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die enige die het vuurtje lopen op te stoken, zijn die haatbaarden en hun volgelingen.

Maar in principe zijn die haatbaarden nog minder erg dan al die theedrinkers die al die haatbaarden hebben mogelijk gemaakt en hebben lopen stimuleren.
De paternalisten die moeite hebben met inzien van de twee kanten van ieder verhaal zijn evengoed schuldig.

Ik woon in een land vol met moslims maar de problemen hier zijn sociaal economisch van aard en hebben weinig van doen met religie (althans, niet met de Islam). Er wonen bijvoorbeeld alleen al in Californie 2 miljoen Iraniers. Toch is er nooit een probleem.
Jesus saves but death prevails.
pi_68514826
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat hooligans vechten met mensen die van vechten houden.
Die vriendjes van jou, terroriseren mensen die niet van vechten houden.

Een wereld van verschil dus.

Wil je misschien eens even ophouden met dat gejullie? Ik stelde een vraag aan Triggershot.
Niet aan jullie.
pi_68514863
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat zie je er zo duidelijk Joods aan. En wat heeft het uiterlijk daar uberhaupt mee te maken. Enlighten me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')