Ik heb vanochtend een vliegje doodgeknepenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef sp3c het volgende:
we gaan trouwens zowieso geen discussies voeren over welke misdaad/moordpartij je van welke user al dan niet verwacht
Waarom niet, omdat jij gelooft dat die mafketels van jou niet zoiets kunnen doen als in Apeldoorn door Karst T. is gedaan?quote:
Oh, dit is chantagequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:23 schreef sp3c het volgende:
wordt je nu uit de partij van de dieren getrapt of houd je het geheim?
ik geloof dat best hoor, iedereen kan dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom niet, omdat jij gelooft dat die mafketels van jou niet zoiets kunnen doen als in Apeldoorn door Karst T. is gedaan?
-knip -
nu ja schantage ... ik vang er nix voor natuurlijk, het is voor de lolquote:
En waarom bij Oversight niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof dat best hoor, iedereen kan dat.
maar het lijkt mij nogal een beledigende suggestie
Nou fascinerend hoor, wat er allemaal in jouw hoofd omgaatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En waarom bij Oversight niet?
Ik dacht werkelijkwaar een seconde dat een JohnDope of een Lemmeb dat gedaan konden hebben.
Gelukkig reageren we inhoudelijk niet op een troll, hebben we geleerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou fascinerend hoor, wat er allemaal in jouw hoofd omgaat
bij Oversight ookquote:
ja dat vraag ik me ook af jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fuck the duck man, wat ben jij nou aan het doen.
Ik zeg nooit wat over die lui, deze opmerking trek je uit je duim, stumpert.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij Oversight ook
dat doe je maar ergens anders, constante gezeur tegen specifieke users komt me mijn keel uit
De enige trol hier ben JIJquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gelukkig reageren we inhoudelijk niet op een troll, hebben we geleerd.
Nee, meneer haalt uit fatsoen dingen weg.quote:
je zegt in dit topic 3x hetzelfde over die luiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg nooit wat over die lui, deze opmerking trek je uit je duim, stumpert.
behalve me moedahquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, meneer haalt uit fatsoen dingen weg..
Aanfluiting ben je..
Ongehoord, je slaat alles.
Ik kaart alleen aan dat je dingen weghaalt, die jij niet bevallen. Weghalen is sws niet sterk natuurlijk. Topics op slot gooien, zoals van die kip, en eerder ook al, ook niet, en dan omdat 1 persoontje klaagt dat het een nieuwsdump is? Laat maar staan, er kan altijd nog een interessante discussie uit voortkomen, heel anders dan die dumpert bedoelde.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zegt in dit topic 3x hetzelfde over die lui
maar goed, ik noemde jouw niet specifiek stumoert, het gaat over de hele linie en daar wordt over geklaagd en daar proberen we af en toe wat aan te doen, het soort onderwerp dat jij nu wilt aankaarten is iig een ticket 4 disaster
1 persoon klaagt, dan ga ik kijken wat er aan de hand is en dan zie ik eerst 355 reacties in de trend van 'aha noordafrikaan' en dan denk ik ... mwah misschien heeft L_V wel gelijkwant de OP is ook drie keer nixquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kaart alleen aan dat je dingen weghaalt, die jij niet bevallen. Weghalen is sws niet sterk natuurlijk. Topics op slot gooien, zoals van die kip, en eerder ook al, ook niet, en dan omdat 1 persoontje klaagt dat het een nieuwsdump is?
lol het is ook nooit goed hequote:Laat maar staan, er kan altijd nog een interessante discussie uit voortkomen, heel anders dan die dumpert bedoelde.
Ik kwam er op dat de Nederlandse jeugd misschien, heel misschien wel een stuk gevaarlijker zou kunnen zijn dan die allochtone kutjochies.
Oversight is ook not done, BSB en SCH ook niet, die worden ook gewoon allemaal weggehaald en een stuk vaker ook, dan zijn er hier en daar wat gemist ... big fucking deal, die topics gingen zo hard, als je even een eitje ging bakken waren ze drie delen verderquote:En sommigen dachten aan Oversight, ik dacht aan JohnDope en Lemmeb, die zijn wmb, en nofi, gek genoeg. En waarom zou ik dat niet mogen uitspreken? Waarom is denken aan Oversight wel done en denken aan JohnDope of Lemmeb not done, leg mij dat even uit aub?
flamequote:In mijn ogen zijn ook Dr. Nikita en zoalshetis ook gek genoeg om zoiets te doen. Is dat een taboe om te zeggen? Mag ik niet zeggen dat ik die lui potentieel net zo gek vind als Karst T.?
Waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |