Amen to that brother sisterquote:Op donderdag 23 april 2009 19:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
Hou het vriendelijk en RESPECTEER elkaar!
quote:
Neequote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef LasTeR het volgende:
Gaan de tortelduifjes ook daten na afloop van het spektakel hier?
Ligt er maar net aan...quote:
Klopt of beide het willen maar er is volgens mij (nog) geen date geweest.quote:
Wat niet is kan nog komen... En krijg ik nog antwoord op mn "krabbel"?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:07 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Klopt of beide het willen maar er is volgens mij (nog) geen date geweest.
Vooruit.. goedgekeurdquote:
Wel lief dat je ondanks je afzegging, toch de topic wilde openen.quote:
Its okay. No problem.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wel lief dat je ondanks je afzegging, toch de topic wilde openen.
Jimbo met Kwiwi en Arjen met RenRen geloof ik. De rest was niet zo'n succes?quote:
Ik hoop dat maandag ook weer successvol wordquote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jimbo met Kwiwi en Arjen met RenRen geloof ik. De rest was niet zo'n succes?
Net ff teruggelezen omdat ik het gisteren niet kon volgen
Afgelopen woensdag ging wel lekker snelquote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik hoop dat maandag ook weer successvol word
Dat krijg je met jonge dames hè, en dat laatste zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Wel een beetje jammer dat iemand van 29 al te oud was (of was het een smoesje omdat het een griezel was?)
Wat krentenbol zegtquote:Op donderdag 23 april 2009 23:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat krijg je met jonge dames hè, en dat laatste zijn jouw woorden.
Ben jij er maandag ookquote:
Zou je wel willen hehquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef Chocolate het volgende:
[..]
jups maandag welwas woensdag helemaal vergeten
![]()
hoezo?gaan we jou beoordelen?
Dat krijg je als ik deze pasfoto van me gebruikquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Wel een beetje jammer dat iemand van 29 al te oud was (of was het een smoesje omdat het een griezel was?)
Ik mis iets, ah ja.. Dat is het... Humorquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat krijg je als je deze foto gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Je hebt inderdaad iets gemist: het is zelfspotquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Aneurism het volgende:
Ik mis iets, ah ja.. Dat is het... Humor
Frankenstein is nog hot vergeleken bij mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat krijg je als je deze foto gebruikt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Frankenstein is nog hot vergeleken bij mij
ach kom op nou! Ook in het echte televisieprogramma komt het vaak voor dat mannen zonder date weggaan. Dat hoort bij het spel, als je daar niet tegen kan dan moet je niet meedoen. Ongeacht de leeftijd van de dames.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jan-Beton, heb je zin om nog een keer mee te doen wanneer de oudere vrouwen meedoen?
Ach... het was een leuk spelletje... 1x is wel genoeg (en wat Chocolate zegt).quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
Jan-Beton, heb je zin om nog een keer mee te doen wanneer de oudere vrouwen meedoen?
Het probleem was dat er woensdag maar vijf dames waren om te keuren. En daar zat geen enkele "oudere" (25+ zeg maar) bij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ach kom op nou! Ook in het echte televisieprogramma komt het vaak voor dat mannen zonder date weggaan. Dat hoort bij het spel, als je daar niet tegen kan dan moet je niet meedoen. Ongeacht de leeftijd van de dames.
hmm tjah maar 5 dames is inderdaad wel weinigquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het probleem was dat er woensdag maar vijf dames waren om te keuren. En daar zat geen enkele "oudere" (25+ zeg maar) bij.
Misschien is het een goed idee om maar een man per avond te doen. En een minimum aantal juryleden in te stellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef Chocolate het volgende:
[..]
hmm tjah maar 5 dames is inderdaad wel weinig
heb je dan wel wat oudere dames die gewillig zijn om mee te doen?
Ja regel jij dat even, en los meteen de credietcrisis opquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om maar een man per avond te doen. En een minimum aantal juryleden in te stellen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja regel jij dat even, en los meteen de credietcrisis op![]()
Ja is goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Me neitherquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Maar AA en KF?
Denken jullie, na al jullie promootwerk, nogsteeds vrouwen er bij te krijgen?
Ik denk gewoon dat het er niet in zit.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik leuke vrouwen tegenkom spam ik ze in het fobo maar meer ook niet. Misschien dat er nog een paar zich aanmelden na een paar ronden. Maar ik denk dat er niet meer inzit dan dit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Maar AA en KF?
Het zijn maar voorstellen om het spel te verbeteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]Dat dus... Ze hebben geen idee "what it takes"...
[..]
Als ik leuke vrouwen tegenkom spam ik ze in het fobo maar meer ook niet. Misschien dat er nog een paar zich aanmelden na een paar ronden. Maar ik denk dat er niet meer inzit dan dit.
We hebben nu 12 vrouwen, als ze allemaal meedoen is het ook genoeg..
Ja snappen wequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn maar voorstellen om het spel te verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja snappen we
Maar ik denk dat weer frontpage attention nodig hebben
Heb jij nog iets van PR gehoord AA ?Nee, KF, ik heb verder niets meer gehoord van PR. SF (surveillance-fiets) zou nog wat regelen maar daar heb ik niets meer van vernomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
KF: kan jij anders SF ff PMen aangezien ik zometeen wegga en pas zondag weer terugkom?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja snappen we
Maar ik denk dat weer frontpage attention nodig hebben
Heb jij nog iets van PR gehoord AA ?Het is al goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas kan ik daar niet bij helpen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
PM naar SF:quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee, KF, ik heb verder niets meer gehoord van PR. SF (surveillance-fiets) zou nog wat regelen maar daar heb ik niets meer van vernomen...
Edit:
KF: kan jij anders SF ff PMen aangezien ik zometeen wegga en pas zondag weer terugkom?
quote:Hey SF !
Ik had en klein verzoekje
Zou ik nog 1x frontpage aandacht kunnen krijgen voor Take Me Out! ?
Het spel is helemaal uitgewerkt en overzichtelijk
Verder lijkt het me handig om de link van het eerste spel erin te zetten
Ik denk dat dit kan zorgen voor nieuwe aanmeldingen die we écht nodig hebben.
Ik hoor het wel !
Thnx in advance !
KudFokker!
supâhquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
PM terug gehad van SF, hij gaat het topic nog een keer omhoog schoppen
Heb net gevraagd of het nog aangepast kon worden
Ik ga nu eerst even etenhet is al bijna 8 uur
heeft het uberhaupt ooit op de frontpage gestaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Maar AA en KF?
Ik snap het goed van jan-beton. Als je al in de eerste ronde word weggestemd, dan zal ik ook weinig behoeft om me foto te laten staan. Ik gunde het jan-beton van harte, maar helaas heeft hij zijn leeftijd tegen. Over het algemeen zijn de dames die hier op Fok! posten redelijk zelfbewust en niet bepaald makkelijk "te scoren". Godzijdank, als Breezer chick heb je op Fok! niets te zoeken. En zal hun keurig totaal niet serieus nemenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef Espabilado het volgende:
jammer dat jan-beton zn foto alweer verwijderd heeft, als je wilt teruglezen is het toch wel zo leuk als je nog alle foto's kan zien. Maar goed is zn goed recht.
En valt me wel beetje op dat prinsesje beide keren al een beetje apart verontwaardigt reageert als ze niet wordt gekozenis misschien niet helemaal serieus
TerugVindJimboquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Jimbo het volgende:
ah ik heb gister gemistben nu weer up to date
Kwi
Dan had je maar aanwezig moeten zijn wanneer de ronde zich plaatsvond. Als je dat niet kan, dan is het gewoon jammer voor je.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:43 schreef Espabilado het volgende:
Naja als je meedoet kies je er voor jezelf te laten zien. Het meest interessante aan dit hele spel is juist dat je meemaakt hoe iemand gekeurd wordt. Op diens uiterlijk, diens hobby's etc.
Nu kan je dus niet zien hoe degene die door iedereen is afgekeurd er uit zag op die foto. Daar hebben we dan dus niks aan en doet beetje af aan het spel.
Ofwel als je niet bereid bent je foto te laten staan, iig ten dure van het hele spel, doe dan niet mee.
Als een mening goed onderbouwt word is er geen probleem. Het was gewoon even de druppel voor mij dat er geen goede meningen worden gegeven en maakt het mij uit als ik niet gekozen word. Maar lees goed en wees eerlijk en dat is niet gebeurd. Ik heb afgesproken dat ik het even aankijk misschien doe ik maandag wel mee. Ik verwacht gewoon respect en dat was ver te zoeken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef Espabilado het volgende:
jammer dat jan-beton zn foto alweer verwijderd heeft, als je wilt teruglezen is het toch wel zo leuk als je nog alle foto's kan zien. Maar goed is zn goed recht.
En valt me wel beetje op dat prinsesje beide keren al een beetje apart verontwaardigt reageert als ze niet wordt gekozenis misschien niet helemaal serieus
Och. Ik weet niet hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 @ 13:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als een mening goed onderbouwt word is er geen probleem. Het was gewoon even de druppel voor mij dat er geen goede meningen worden gegeven en maakt het mij uit als ik niet gekozen word. Maar lees goed en wees eerlijk en dat is niet gebeurd. Ik heb afgesproken dat ik het even aankijk misschien doe ik maandag wel mee. Ik verwacht gewoon respect en dat was ver te zoeken.
Wat je zegt is dus dat jij bepaalt of iemands mening goed is of niet. Dat is raar, aangezien je praat over een mening van een ander persoon.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Het was gewoon even de druppel voor mij dat er geen goede meningen worden gegeven
quote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Situatie voor morgen:
Vrouwen die meedoen:
Chocolate
Duimelot
Fraubitch
Frosting
Maok
RenRen-
Soofje
The_witch
Vrouwen die het nog niet weten:
Breathtaking
Vrouwen die er niet bijzijn:
L.No
Prinsesje4you (heeft zich teruggetrokken)
Vrouwen die niet gereageerd hebben:
Kwiwi
Liiszle
* AlmightyArjen heeft...
- de vrouwen die meedoen een reminder gestuurd
- de vrouwen die het nog niet weten gevraagd of ze het al weten
- de vrouwen die nog niet gereageerd hebben nogmaals gevraagd of ze erbij zijn
Pff, fail!quote:Op zondag 26 april 2009 23:14 schreef L.no het volgende:
Oh, dan ben ik de enige die niet kan deelnemen (uitgezonderd mensen die terugtrekken).
Jij was er de eerste 2 keer wel bijquote:Op zondag 26 april 2009 23:14 schreef L.no het volgende:
Oh, dan ben ik de enige die niet kan deelnemen (uitgezonderd mensen die terugtrekken).
Joepie!quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kwiwi en Liiszle zijn er ook bij vanavond!![]()
Misschien dat ik ze een keer in mijn FoBo zet... Ik ben er nog niet uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef Espabilado het volgende:
Ik? Hoe kom je daaar nou bij?quote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt er hier iemand dat er vanaaf ruimte is voor drie keuringen
JB, je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, maar dat komt omdat ik lui benquote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze een keer in mijn FoBo zet... Ik ben er nog niet uit
Omdat de topic titel ooit is veranderd door een modje "-Slowchat" toegevoegd. Eerst stond er wel altijd een nummer, volgens mij is dit deeltje 3quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef maok het volgende:
Waarom heeft dit topic trouwens geen nummer zoals bij de meeste reeksen.
quote:
Ik schaam me nergens voor. Sterker nog: ik heb de foto's toch weer op mijn FoBo gezet (ik moet toch van mijn newbie status afkomen, toch?!). Dan zal ik wat meer in trek komenquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
JB, je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, maar dat komt omdat ik lui ben
Hoezo niet?, ik ben nog lang niet aan de beurtquote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef maok het volgende:
Ik ben er vanavond bij. Ik weet alleen nog niet of ik meerdere keuringen achter elkaar ga doen. Dat zie ik dan wel weer.
We moeten haar overhalen maat. Ze moet blijven keuren. De hele avond !quote:Op maandag 27 april 2009 16:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo niet?, ik ben nog lang niet aan de beurt
Gewoon bij iedereenquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef maok het volgende:
Ik moet gewoon nog meer dingen doen vanavond. Dus als het een beetje vlot verloopt blijf ik gewoon hoor
Welke gebruikte je voor ronde 1? Die in pak?quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor. Sterker nog: ik heb de foto's toch weer op mijn FoBo gezet (ik moet toch van mijn newbie status afkomen, toch?!). Dan zal ik wat meer in trek komenPM's zijn altijd welkom (ik heb nog genoeg ruimte).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |