Ben jij er maandag ookquote:
Zou je wel willen hehquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef Chocolate het volgende:
[..]
jups maandag welwas woensdag helemaal vergeten
![]()
hoezo?gaan we jou beoordelen?
Dat krijg je als ik deze pasfoto van me gebruikquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef kingmob het volgende:
Wel een beetje jammer dat iemand van 29 al te oud was (of was het een smoesje omdat het een griezel was?)
Ik mis iets, ah ja.. Dat is het... Humorquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat krijg je als je deze foto gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Je hebt inderdaad iets gemist: het is zelfspotquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Aneurism het volgende:
Ik mis iets, ah ja.. Dat is het... Humor
Frankenstein is nog hot vergeleken bij mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:49 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat krijg je als je deze foto gebruikt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Frankenstein is nog hot vergeleken bij mij
ach kom op nou! Ook in het echte televisieprogramma komt het vaak voor dat mannen zonder date weggaan. Dat hoort bij het spel, als je daar niet tegen kan dan moet je niet meedoen. Ongeacht de leeftijd van de dames.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jan-Beton, heb je zin om nog een keer mee te doen wanneer de oudere vrouwen meedoen?
Ach... het was een leuk spelletje... 1x is wel genoeg (en wat Chocolate zegt).quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
Jan-Beton, heb je zin om nog een keer mee te doen wanneer de oudere vrouwen meedoen?
Het probleem was dat er woensdag maar vijf dames waren om te keuren. En daar zat geen enkele "oudere" (25+ zeg maar) bij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ach kom op nou! Ook in het echte televisieprogramma komt het vaak voor dat mannen zonder date weggaan. Dat hoort bij het spel, als je daar niet tegen kan dan moet je niet meedoen. Ongeacht de leeftijd van de dames.
hmm tjah maar 5 dames is inderdaad wel weinigquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het probleem was dat er woensdag maar vijf dames waren om te keuren. En daar zat geen enkele "oudere" (25+ zeg maar) bij.
Misschien is het een goed idee om maar een man per avond te doen. En een minimum aantal juryleden in te stellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef Chocolate het volgende:
[..]
hmm tjah maar 5 dames is inderdaad wel weinig
heb je dan wel wat oudere dames die gewillig zijn om mee te doen?
Ja regel jij dat even, en los meteen de credietcrisis opquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om maar een man per avond te doen. En een minimum aantal juryleden in te stellen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja regel jij dat even, en los meteen de credietcrisis op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |