Serieus? Haha grappig! Ik zal het laten weten als ik met de trein gaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef liefie_ het volgende:
west dat ik serieus super dicht bij mn huis
en mijn haar is ook maar een stukje voorbij mn bh bandje hoor
Dat is dan toch een beetje nieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet ook nodig naar een kapper. Maar niet voor een nieuw kapsel. Gewoon de dode puntjes er af. En mss highlights weer. Maar de eerste anderhalve week zal dat er nog niet in zitten
Ah, heb je weer nieuwe?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef liefie_ het volgende:
west dat ik serieus super dicht bij mn huis
en mijn haar is ook maar een stukje voorbij mn bh bandje hoor
Laagjes zijn inderdaad fijn, dan springt het ook zo leukquote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn haar is ietsje korter dan tot mn bh-bandje
en ik heb t pas laten knippen, ook in laagjes (vind ik fijn) en dan lijkt het tenminste nog wat, het is zo dun
En met krullen is het helemaal mooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laagjes zijn inderdaad fijn, dan springt het ook zo leuk
Ja, dat zeker! Die heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En met krullen is het helemaal mooi.
Tof, jij ook al?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
Ik heb mijn haar ook korter dan een bh bandje
Haha, bij mij zit er altijd wat "spring" in, maar met laagjes is dat veul meerquote:Op donderdag 23 april 2009 18:11 schreef liefie_ het volgende:
mijn haar springt niet, ja behalve als ik een bad hairday heb
het is hardstikke stijl
Ik alleen als ik tijd heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker! Die heb ik dan weer niet
Haar echte naam begint met een E?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
De nickname van een meisje dat ik via internet ken is E, iemand een idee waarom?
ik hou niet zo van korte damesquote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb een geweldige kapster. kort en krullen
Ik voel een verhaal aan komen...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
BH's. Je had je laatste toch kapotgeneukt?
Nopequote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haar echte naam begint met een E?
en ik wil stijl haar (als het weer wat langer isquote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef liefie_ het volgende:
ik ging een tijd terug naar de kapper om het op te laten steken en ik wilde wat krul er in, maar het lukte hem niet
zooooooo stijl en zwaar is mn haar
en ik wil krullen
Ohh! Ze blijven er bij mij ook nooit lang in hoor. Maar ik word er al beter in.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef liefie_ het volgende:
ik ging een tijd terug naar de kapper om het op te laten steken en ik wilde wat krul er in, maar het lukte hem niet
zooooooo stijl en zwaar is mn haar
en ik wil krullen
Begrijpelijkquote:
Is je geld er al?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig even bij de crew-cut blijf. Bevalt prima zo.
nou ja niet letterlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
BH's. Je had je laatste toch kapotgeneukt?
Ahhhquote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, net gestort!![]()
(En dat gaat dan om een lousy 100 euro...)
Zien. Ik krijg toch nog foto's van je.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja niet letterlijk
hij was overleden in the process ja
maar ik heb weer kei veel nieuwe!
whaha dat jij vind dat je pics moet hebben wil niet zeggen dat je ze krijgtquote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Zien. Ik krijg toch nog foto's van je.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha dat jij vind dat je pics moet hebben wil niet zeggen dat je ze krijgt
Dankje liefie_ je voldeed aan de verwachtingquote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef liefie_ het volgende:
serieus box hoe moeten wij dat nou weten?
Wij kennen haar toch niet?
Misschien is het haar favo letter
Ik stem voor. Wil jouw blonde lokken ook wel eens aanschouwen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar zwartequote:
Met kant?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar zwarte
ik ben zooooo saai
Jij bent gewoon te veeleisend voor jezelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
box doe ff normaal, dat jou tenen zo lang zijn dat ik er nu weer op sta kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dankje liefie_ je voldeed aan de verwachting![]()
2 hebben een randje, en een van die 2 heeft dat bandje op je rug en zo ook van kantquote:
Ze moeten ook niet te veel kant hebben. Maar kanten randjes zijn altijd wel prima.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
2 hebben een randje, en een van die 2 heeft dat bandje op je rug en zo ook van kant
maar ik ben niet zo'n kant fan
tja die geweldige look van mij kost wat werkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te veeleisend voor jezelf.Eerst een uur voor de spiegel voordat er een piccie gemaakt mag worden.
Nee je staat niet op tenen, relaxquote:Op donderdag 23 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
box doe ff normaal, dat jou tenen zo lang zijn dat ik er nu weer op sta kan ik ook niks aan doen
ik vond het een meer dan redelijk antwoord van mezelf maar oke
wij kennen dat meisje toch niet? vraag het haar of zo
nee ik verf het in de zomer altijd blonder hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging "net even checken" en jij hebt echt stijl haar liefie_
En blondIs het nu nog zo blond?
kom je ze life aanschouwen?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet te veel kant hebben. Maar kanten randjes zijn altijd wel prima.
Haha, uhu. Nu wil ik natuurlijk wel een voor en na.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tja die geweldige look van mij kost wat werk
Ooo vandaar! Haha. Je hebt inderdaad twee verschillende kleurenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik verf het in de zomer altijd blonder haha
maar ik denk dat ik dat deze zomer niet ga doen
ik ben wel klaar met dat geverf
Heb je wel setjes gekocht dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom je ze life aanschouwen?
ik geef wel een klein modeshowtje voor je
showen !quote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja niet letterlijk
hij was overleden in the process ja
maar ik heb weer kei veel nieuwe!
euh neequote:Op donderdag 23 april 2009 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, uhu. Nu wil ik natuurlijk wel een voor en na.
MNR Hoestie vandaag ?quote:
Sletjes ook soms...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sletjes ook soms...HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
voor jou doe ik het allebeiquote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan mag je wel een modeshow geven. Of een striptease?
Hoi djayzzquote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef djayzz het volgende:
Ik ga kijken voor nieuwe speakers voor mijn cabriootje![]()
van wat voor muziek hou je?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat belooft wat. Op wat voor muziek dan? Langzaam nummer?
Spannend! Wat is het geworden?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben vandaag naar de kapper geweest
Doe es niet zo hetero..quote:
Zo, dan ben je nu weer helemaal knapquote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
En nu hangt het niet meer op je schouders?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
quote:
quote:
Dus de rij wordt nu weer alleen maar langer en langer?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Gewoon weer bijgewerkt, gekortwiekt enzo...
welke rij?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus de rij wordt nu weer alleen maar langer en langer?
haai emmenerretjequote:
ow jeetje daar moet ik even over nadenken hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe snel wil je uit de kleren?![]()
Doe maar lekker langzaam.
ow...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
De rij vrouwen natuurlijk, what else?
Nespresso. Du'h.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
De rij vrouwen natuurlijk, what else?
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jeetje daar moet ik even over nadenken hoor
maar wat is je stijl? top 40? metal? (ik gok van niet maar toch en volgens mij stript metal nogal kut maar ja)
nou dealquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil het je op metal wel zien proberen.
Top 40.
Doe dat maar. De foto's zien we wel verschijnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow...![]()
Geen idee, ben net thuis, zal zo eens buiten kijken
Gekortwiektquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Gewoon weer bijgewerkt, gekortwiekt enzo...
Mannen met 'praktische' kapsels. Die zijn nog erger dan vrouwen met praktische kapsels...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Ludootje het volgende:
Gekortwiekt![]()
Ik moet het binnenkort weer een beetje bij laten knippen aan de zijkanten en in de nek. Maar bovenop mag het lekker aaibaar blijven.
Finally? Mag ik ook eerst eten en zo? En nu de kids naar bed doen.quote:
Vooruit dan. En ik heb nog geen pm. Inmiddels is er al een week voorbij.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Finally? Mag ik ook eerst eten en zo? En nu de kids naar bed doen.
quote:
ik wou er niks over zeggen, maar dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen met 'praktische' kapsels. Die zijn nog erger dan vrouwen met praktische kapsels...
Ik zou jou ook helemaal niet pm'en!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Vooruit dan. En ik heb nog geen pm. Inmiddels is er al een week voorbij.
Hey, het staat mij gewoon goed!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen met 'praktische' kapsels. Die zijn nog erger dan vrouwen met praktische kapsels...
quote:
Uhuh. Latente hetero.quote:
Van strippen op metal word ik nietquote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had minstens een
verwacht! minstens
Is er dan een andere verklaring dat je structureel single bent?quote:
jij wilde het!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Van strippen op metal word ik niet. Eerder
of
Er staat toch top 40 onder?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij wilde het!
je wil me alleen maar uitlachen
dan ga ik wel voor iemand anders strippen
Mijn beschadigde jeugd in combinatie met een Oedipuscomplex, m'n moeder heeft me laten vallen toen ik een baby was, gescheiden ouders en een ongezonde relatie met mijn nichtje denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er dan een andere verklaring dat je structureel single bent?
er staat!quote:
dus dan wil ik dat doen en dan is het nog niet goedquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil het je op metal wel zien proberen.
* AirwiN noteert: Gebrek aan zelfreflectie. Geeft voortdurend anderen de schuld.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
Mijn beschadigde jeugd in combinatie met een Oedipuscomplex, m'n moeder heeft me laten vallen toen ik een baby was, gescheiden ouders en een ongezonde relatie met mijn nichtje denk ik.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn beschadigde jeugd in combinatie met een Oedipuscomplex, m'n moeder heeft me laten vallen toen ik een baby was, gescheiden ouders en een ongezonde relatie met mijn nichtje denk ik.
Externaliseren? Dat doe ik nooit! Andere mensen zeggen de hele tijd dat ik dat doe maar dat slaat nergens op!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: Gebrek aan zelfreflectie. Geeft voortdurend anderen de schuld.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou jou ook helemaal niet pm'en!
Zijn dat die happy couples uit je sig toevallig?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef Ludootje het volgende:
Externaliseren? Dat doe ik nooit! Andere mensen zeggen de hele tijd dat ik dat doe maar dat slaat nergens op!
En de modeshow?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er staat!
[..]
dus dan wil ik dat doen en dan is het nog niet goed
Nee je hebt je kansen verspeelt dame, geen stripact voor jou
Zo scherp ken ik je weer!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn dat die happy couples uit je sig toevallig?
quote:
quote:
Jij begon met niet pm'en!quote:
Af en toe wil je eerst dat iemand comfortabel zit voor je de poten onder zijn stoel vandaan zaagt...quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En de modeshow?
Kan ik 't anders goed maken met een striptease voor jou?
Het helpt als die persoon de stoel ook even voor je vasthoud en je de zaag aanreikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe wil je eerst dat iemand comfortabel zit voor je de poten onder zijn stoel vandaan zaagt...
Heb je het nou al weer over PM'en? Jij bent echt een PM sloerie he?quote:
Vanavond niet, morgenochtend tentamen. Morgen?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat doe je vanavond?
hiervoor ga ik wel uren in de trein zitten hoor!
Samenwerken! Allemaal geleerd van Bert en Ernie. En dat moeten de kindertjes van tegenwoordig missen door de veranderde uitzendtijd...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Ludootje het volgende:
Het helpt als die persoon de stoel ook even voor je vasthoud en je de zaag aanreikt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vanavond niet, morgenochtend tentamen. Morgen?
Nope. Ik doe er maar eentje tegelijk. Nu staat de jouwe openquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je het nou al weer over PM'en? Jij bent echt een PM sloerie he?
Ik heb een praktisch kapselquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, en kijk waar dat toe leidt? In mijn tijd waren er nog geen breezermeisjes (helaas...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samenwerken! Allemaal geleerd van Bert en Ernie. En dat moeten de kindertjes van tegenwoordig missen door de veranderde uitzendtijd...
ga je mee? ik ga de stad in denk ikquote:
Mijn PM box is voorbehouden aan één vrouw. Bij jou zie ik er al drie. Als ik als man drie vrouwen aan het lijntje zou houden dan werd ik echt wel een sloerie genoemd.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Nope. Ik doe er maar eentje tegelijk. Nu staat de jouwe open
En verder met MNR (ja sorry, ook die is belangrijk voor mijn pm-gehalte) , en pien en JB hebben mijn inbox volgespamd gisteren en eergisteren, maar die stroom is ook gestopt inmiddels. Nou. Dat valt toch best mee?
Maar wel studenten. Zoals Ofresca bijvoorbeeld. Of rhu.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, en kijk waar dat toe leidt? In mijn tijd waren er nog geen breezermeisjes (helaas...)!
Prima, als ik voor morgen 8 uur maar thuis ben vind ik alles bestquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je mee? ik ga de stad in denk ik
als mn beentjes mee werken
Vooralsnog laat je fotoboek mij in de waan dat dat niet zo is...quote:
Da's dan weer wel zo!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar wel studenten. Zoals Ofresca bijvoorbeeld. Of rhu.
Dat kan ze veranderen wanneer ze wil! Zij is Mistique!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog laat je fotoboek mij in de waan dat dat niet zo is...
Ik doe er niks aan... was het eens in de 2 dagen, meer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog laat je fotoboek mij in de waan dat dat niet zo is...
Je bent al de 100ste die t zegtquote:Op donderdag 23 april 2009 19:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat kan ze veranderen wanneer ze wil! Zij is Mistique!
Het is lang en dat maakt het al niet praktisch voor mij. Je beautytips vergeet ik gemakshalve maar even.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik doe er niks aan... was het eens in de 2 dagen, meer nietBorstel het negen van de tien keer niet eens uit 's ochtends
't Is voor mij anders wel heul praktischquote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is lang en dat maakt het al niet praktisch voor mij. Je beautytips vergeet ik gemakshalve maar even.
Wel typisch dat zoveel mensen die link leggen dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je bent al de 100ste die t zegtMaar dat was niet het idee er achter
vriendinnetje van mij precies het zelfde en toch zit haar haar altijd prachtigquote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe er niks aan... was het eens in de 2 dagen, meer nietBorstel het negen van de tien keer niet eens uit 's ochtends
Komt door de kleurquote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel typisch dat zoveel mensen die link leggen dan...
Wat haat je nou niet echt? Haar als in je vriendin of haar als in haren?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vriendinnetje van mij precies het zelfde en toch zit haar haar altijd prachtig
ik haat haar
(niet echt hoor mannen, ik dacht leg het meteen maar even uit)
allebei nietquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat haat je nou niet echt? Haar als in je vriendin of haar als in haren?
In 't begin vond ik 'm nog wel redelijk. Toen kwam die bontkraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
KF in de echte take me out!
Een kerel die zich zelf het mannetje noemt
(zijn special talent is op het achterwiel van zn scooter rijden)
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
KF in de echte take me out!
Een kerel die zich zelf het mannetje noemt
(zijn special talent is op het achterwiel van zn scooter rijden)
Oh... en dan ik heb het nog niet eens over mijn msn gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn PM box is voorbehouden aan één vrouw. Bij jou zie ik er al drie. Als ik als man drie vrouwen aan het lijntje zou houden dan werd ik echt wel een sloerie genoemd.
erg he die bontkraagjesquote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In 't begin vond ik 'm nog wel redelijk. Toen kwam die bontkraag.
Kijk mij niet verbaasd zijn...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
Oh... en dan ik heb het nog niet eens over mijn msn gehad
Vanavond!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef liefie_ het volgende:
ow people! jullie moeten vanavond echt the notebook kijken
die is zo
en waar lul ik over heen?
Al gezien. Moet bekennen dat ik een zwak heb voor romantische films.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef liefie_ het volgende:
ow people! jullie moeten vanavond echt the notebook kijken
die is zo
en waar lul ik over heen?
maar deze is wel super zeg maar zo in zn genre en zoquote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Al gezien. Moet bekennen dat ik een zwak heb voor romantische films.
Mij een beetje blij maken met een dooie mus!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef liefie_ het volgende:
owja
ik ga niet
ik ben een burgertrut, ik wilde net ook al enthousiast posten dat mn zonnebloem aan het ontkiemen is
ik heb gezapt, kijk nu DWDD over martin brilquote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oohh, die die nu is.Hij's sjielugh!
mezelf ookquote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mij een beetje blij maken met een dooie mus!
Ik weet nog steeds niet of ik hun muziek nou wel of niet leuk vind. Het was in ieder geval wel aangenaam om ze te zien spelen als voorprogramma van Radiohead.quote:
Klote bonnen ook elke keer hoeveel KM nu ?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Nouk84 het volgende:
Nog een cadeautje van het CJIB!!
Maar wel een cd met allemaal oude foto's![]()
![]()
En ik ga zo mijn haar verven
Alweer? Dat gaat goed met je! Ik wacht nog steeds braaf bij mijn brievenbus op de 2 die ik verwacht, maar misschien komen ze wel niet meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Ik vind beide cd's erg mooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik hun muziek nou wel of niet leuk vind. Het was in ieder geval wel aangenaam om ze te zien spelen als voorprogramma van Radiohead.
waar moet je vandaan komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind beide cd's erg mooi.
Waren ze live goed?
Ik wil er eigenlijk 19 mei heen in de Melkweg
maar da's een dinsdag
Ja, ik vond het prima te verteren. Denk overigens dat ze in de Melkweg stukken beter tot hun recht komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind beide cd's erg mooi.
Waren ze live goed?
Ik wil er eigenlijk 19 mei heen in de Melkweg
maar da's een dinsdag
14 km te hard...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klote bonnen ook elke keer hoeveel KM nu ?
welke kleur ?
Ja had ik wel verwacht hoor, aangezien het op dezelfde route als de vorige boetes was..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alweer? Dat gaat goed met je! Ik wacht nog steeds braaf bij mijn brievenbus op de 2 die ik verwacht, maar misschien komen ze wel niet meer.
Ik, maar niet dagelijks.quote:
ik was even nieuwsgierigquote:
Wat, de boete, of blonder?quote:
Ja, hij kon zeer goed schrijven.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was even nieuwsgierig
ik vond hem tof
die stukken vanuit zn hondje waren tof
nou ja niet tof want het ging over zn ziek zijn en zo maar toch
Serieus...? Haha. Waar nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Zelfde stuk, maar toen de week erna...quote:
Jaa nadat Nouk zo aan het vertellen was voer boete bij Arnhem dacht ik ook de sjaak te zijn maar het valt nog meequote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik krijg binnenkort na vijfentwintig jaar ook mijn allereerste fanmail uit Leeuwarden!
Maandelijks weten ze mij te vindenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik krijg binnenkort na vijfentwintig jaar ook mijn allereerste fanmail uit Leeuwarden!
Koester hetquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
De mijne gaat 75 of 90 euro zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa nadat Nouk zo aan het vertellen was voer boete bij Arnhem dacht ik ook de sjaak te zijn maar het valt nog mee
Haha oké. Nu weet je dat je daar heel goed moet uitkijken..!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfde stuk, maar toen de week erna...
Boete op de weg naar Arnhem, was de trajectcontrole (quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa nadat Nouk zo aan het vertellen was voer boete bij Arnhem dacht ik ook de sjaak te zijn maar het valt nog mee
Dag dag!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey mupkes, ik ben er vandoor!
Ik heb m'n snelheidboete en andere boete ook bewaard haha.quote:
Ik vond het wel tijd worden dat ik erkenning kreeg voor het feit dat ik een boefje ben!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n snelheidboete en andere boete ook bewaard haha.
Dat is wel slechtquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boete op de weg naar Arnhem, was de trajectcontrole () bij Nieuwegein...
Ja hier mist een deel van het verhaalquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n snelheidboete en andere boete ook bewaard haha.
Haha, maar jij vindt iedereen een boefje!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vond het wel tijd worden dat ik erkenning kreeg voor het feit dat ik een boefje ben!
Ik zal niet meer reageren.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hier mist een deel van het verhaal![]()
Wat kan ik eraan veranderen dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
ik snap niet dat jullie dat niet erg vinden een boete
maar ja ik ben irl heel braaf haha
Ja maar ik heb er zélf nooit officieel erkenning voor gekregen...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maar jij vindt iedereen een boefje!
je moet zorgen dat je ze sowieso niet krijgtquote:
Weetje hoe lekker beetje doorrijden isquote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
ik snap niet dat jullie dat niet erg vinden een boete
maar ja ik ben irl heel braaf haha
Mag dat niet dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er zélf nooit officieel erkenning voor gekregen...
Nu kan ik het overtreden van artikel 81 van de Algemene Plaatselijke Verordening van Utrecht op mijn wc-deur krijten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je moet zorgen dat je ze sowieso niet krijgt
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weetje hoe lekker beetje doorrijden ismaar het is ook de kunst om ze niet te halen natuurlijk
Het verhandelen in drugs is toch per definitie verboden in Nederland?quote:Artikel 68
Verbod begeven op de weg of het water om drugs te verhandelen
Onverminderd het bepaalde in de Opiumwet is het verboden op of aan de weg post te vatten of
zich daar heen en weer te bewegen en zich op of aan wegen in of op een voertuig te bevinden of
daarmee heen en weer of rond te rijden of op of aan openbaar water post te vatten, zich daar
heen en weer te bewegen, alsmede zich op of aan het openbaar water in of op een vaartuig te
bevinden of daarmee heen en weer te varen, met het kennelijk doel om middelen als bedoeld in
de artikelen 2 en 3 van de Opiumwet, of daarop gelijkende waar, al dan niet tegen betaling af te
leveren, aan te bieden of te verwerven, daarbij behulpzaam te zijn of daarin te bemiddelen.
Nee, niet binnen de bebouwde kom. Daarom staat het ook in de APVquote:
Ik snap er werkelijk niks van. Kan iemand mij vertellen wat daar staat.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Ludootje het volgende:
Wtf, staan ook vreemde dingen in die AVP:
[..]
Het verhandelen in drugs is toch per definitie verboden in Nederland?
Oke, goed dat ik dat weet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, niet binnen de bebouwde kom. Daarom staat het ook in de AVP
Dat je niet op straat of vanaf de gracht drugs mag dealen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk niks van. Kan iemand mij vertellen wat daar staat.
Hoezo heb je zo'n slecht humeur dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar wat lezen.... Niet dat m'n humeur daar beter van wordt, maar toch...
ik kijk dreamgirls! hardstikke leuk!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar wat lezen.... Niet dat m'n humeur daar beter van wordt, maar toch...
Reken je fit!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Rauw. het volgende:
Hmmm, ik ben weer eens lekker mijzelf aan het evalueren...
Things to change:
Minder stappen (wat meer bij vrienden thuis gaan zitten gevolgd door een goede nachtrust)
Op de centen letten (Kijken of ik het nodig ben voor ik het aankoop)
en meer sporten (m'n sportschoolabbonement weer betalen en minimaal 3x in de week fitnessen)
3 actiepunten minder dan de laatste evaluatie
1 nieuwe![]()
en 2 die nog steeds staan sinds de laatste![]()
Dat zou betekenen dat als ik deze punten doorvoer dat ik goed op weg ben![]()
Oh staat dat er. Dus binnenshuis mag het wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat je niet op straat of vanaf de gracht drugs mag dealen.
Precies, zoals het in de APV staat wel. Maar dan heb je natuurlijk ook nog de Opiumwet waar je je aan moet houden. Zal wel meer als aanvulling bedoeld zijn, maar enigszins dubbelop als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh staat dat er. Dus binnenshuis mag het wel.
Het is gewoon fijn om te zien dat ik van 5 actiepunten nog maar 3 overheb binnen een aantal maandenquote:
Inderdaad de AVP is een aanvulling op bestaanden wetten en regels.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, zoals het in de AVP staat wel. Maar dan heb je natuurlijk ook nog de Opiumwet waar je je aan moet houden. Zal wel meer als aanvulling bedoeld zijn, maar enigszins dubbelop als je het mij vraagt.
Dat zijn nog nette bedragen!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef Rauw. het volgende:
Mijn laatste boete was trouwens 16 euro, normaal zie ik die boefjes altijd wel staan flitsen aan de kant, deze keer net iets te laat![]()
Hoogste boete ooit was 49 euro, kwam dagelijks langs een flitspaal die al een aantal jaar buiten gebruik was.
Totdat ik na al die jaren weer eens op de foto kwam
welke 2 heb je al kunnen schrappen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn om te zien dat ik van 5 actiepunten nog maar 3 overheb binnen een aantal maanden
Reken er maar dat je die bekeuring krijgt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zijn nog nette bedragen!
Ik hoop dat die agent van mij het in de drukte vergeten is... Hij had me niet eens een echte bon gegeven, alleen mijn gegevens in zijn notitieboekje genoteerd (waarschijnlijk om later goed uit te schrijven) omdat ze het zo druk hadden. Zou mij wel minimaal 75 euro schelen...
zachtjes rijden is zo saai dan ga ik me vervelen. gelukkig vind ik het al snel hard dus ik hoef niet zo heel hard te scheuren om wakker te blijven, maar dan nog, zachtjes rijden blijft saai...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weetje hoe lekker beetje doorrijden ismaar het is ook de kunst om ze niet te halen natuurlijk
Zoals 100quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zachtjes rijden is zo saai dan ga ik me vervelen. gelukkig vind ik het al snel hard dus ik hoef niet zo heel hard te scheuren om wakker te blijven, maar dan nog, zachtjes rijden blijft saai...
Sorry...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef liefie_ het volgende:
jongens bedoelen jullie niet gewoon de APV ipv die AVP waar jullie het nu al posts lang over hebben?
Euh jaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef liefie_ het volgende:
jongens bedoelen jullie niet gewoon de APV ipv die AVP waar jullie het nu al posts lang over hebben?
ow maar nu we op een lijn zitten kan ik wel ff mijn licht laten schijnen over dat dubbel op gedeeltequote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry...
Zo'n irritante tikfout die je gauw maakt...
Gewoon een auto kopen met een kleine moter dan kan je ook niet zo hard rijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zachtjes rijden is zo saai dan ga ik me vervelen. gelukkig vind ik het al snel hard dus ik hoef niet zo heel hard te scheuren om wakker te blijven, maar dan nog, zachtjes rijden blijft saai...
ja met 100 bedoel ik zachtjes ja.quote:
ik heb zelf geen auto en die van kwaak kan gelukkig hardquote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een auto kopen met een kleine moter dan kan je ook niet zo hard rijden.
Dat haalt mijn auto niet eens 150.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja met 100 bedoel ik zachtjes ja.
mijn kinderhandje is gauw gevuld, 120 trek ik al een heel stuk beter
gelukkig rijd ik nu bijna nooit, toen ik wel veel reed was 150 mijn favo snelheid en toch nooit geflitst(ik wist waar het kon, hihi)
maar ik ben dan ook wel zo'n mietje dat ik ook niet harder durf dan 150...denk dat ik het nu niet eens haal
ik heb al gegeten maar ik heb een ouderwetse bankhang avond met mezelf en nu heb ik zin in chips of zoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
ik maak intussen ff wat te eten hoor, begin trek te krijgen
Dat zul je zaterdag zienquote:
Ja maar de politie heeft wettelijk gezien toch zelf al de ruimte om hier tegen op te treden als uitvoerend instrument van de overheid/gemeente?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow maar nu we op een lijn zitten kan ik wel ff mijn licht laten schijnen over dat dubbel op gedeelte
het staat er dan in zodat de gemeente de ruimte heeft om het ook zelf af te handelen of van die verordeningen te geven
dacht ik
Dat kan ook. Wie betaald de boetes?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb zelf geen auto en die van kwaak kan gelukkig hard![]()
maargoed daar heb ik pas 2x in gereden
ja maar zo hoef je het OM niet telkens er bij te betrekken en zoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar de politie heeft wettelijk gezien toch zelf al de ruimte om hier tegen op te treden als uitvoerend instrument van de overheid/gemeente?
Hahah ik ga dus echt nooi harder dan 30 km/p te hard, dat wel doen is gewoon domquote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja met 100 bedoel ik zachtjes ja.
mijn kinderhandje is gauw gevuld, 120 trek ik al een heel stuk beter
gelukkig rijd ik nu bijna nooit, toen ik wel veel reed was 150 mijn favo snelheid en toch nooit geflitst(ik wist waar het kon, hihi)
maar ik ben dan ook wel zo'n mietje dat ik ook niet harder durf dan 150...denk dat ik het nu niet eens haal
Jawelquote:
Dus jij rijdt wel 50 km/u in een 30-zone?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahah ik ga dus echt nooi harder dan 30 km/p te hard, dat wel doen is gewoon dom
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij rijdt wel 50 km/u in een 30-zone?
Chill, ik ben erquote:
Kom jij ook danquote:
Meer respect hebben voor andere mensen & blijer zijn met wat ik wél heb ipv treuren om wat ik niet heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welke 2 heb je al kunnen schrappen?
Wat mooi R&P-technisch verantwoord!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Meer respect hebben voor andere mensen & blijer zijn met wat ik wél heb ipv treuren om wat ik niet heb.
Je weet dat je met 2 keer de maximum snelheid ook je rijbewijs kwijt bent?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die gekken van gemeentes zijn dus alle andere wegen dan ring wegen naar 30 aan het transformeren, woonerf is andere koek
Er wordt sowieso wat afgemeet in dit topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef liefie_ het volgende:
gaan jullie nou allemaal zaterdag al meeten?
die grote meet zorgt wel voor meer kleine meets heb ik het idee
als ik de auto mee heb genomen moet ik betalen denk ik....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook. Wie betaald de boetes?![]()
Wat ga je eten dan?
En met twee verschillende maten ook zelfs!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er wordt sowieso wat afgemeet in dit topic.
XXL Tieten?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En met twee verschillende maten ook zelfs!
Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik de auto mee heb genomen moet ik betalen denk ik....
ik eet sla en gebakken aardappels en vegodingen, zelfde als gisteren...had over...
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En met twee verschillende maten ook zelfs!
Ja de pre-singlemeet bij KZ in scheveningen.quote:
Meten met twee maten, een uitdrukking.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
LekkerIk krijg honger van. Ik ga zo maar eens wat aardbijen met vanillavla eten.
[..]
Niet officeel ! maar ja, kom je ookquote:
Okequote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Meten met twee maten, een uitdrukking.
Ik heb een semi afspraak staan, daar laat ik het even van afhangen. Maar je gaat met echt wel een keer ontmoeten hoor Box. Sowieso in septemberquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet officeel ! maar ja, kom je ook![]()
![]()
Of moet ik echt een persoonlijke meet plannen om je in het echt eens te mogen beleven
Op het strand van Scheveningen.quote:
Grote meet = september meet of mei meet?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef liefie_ het volgende:
wie gaan er eigenlijk allemaal naar de grote meet?
Nu probeer ik ook een beetje R&P verantwoord te zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat mooi R&P-technisch verantwoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |