Serieus? Haha grappig! Ik zal het laten weten als ik met de trein gaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef liefie_ het volgende:
west dat ik serieus super dicht bij mn huis
en mijn haar is ook maar een stukje voorbij mn bh bandje hoor
Dat is dan toch een beetje nieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet ook nodig naar een kapper. Maar niet voor een nieuw kapsel. Gewoon de dode puntjes er af. En mss highlights weer. Maar de eerste anderhalve week zal dat er nog niet in zitten
Ah, heb je weer nieuwe?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef liefie_ het volgende:
west dat ik serieus super dicht bij mn huis
en mijn haar is ook maar een stukje voorbij mn bh bandje hoor
Laagjes zijn inderdaad fijn, dan springt het ook zo leukquote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn haar is ietsje korter dan tot mn bh-bandje
en ik heb t pas laten knippen, ook in laagjes (vind ik fijn) en dan lijkt het tenminste nog wat, het is zo dun
En met krullen is het helemaal mooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laagjes zijn inderdaad fijn, dan springt het ook zo leuk
Ja, dat zeker! Die heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En met krullen is het helemaal mooi.
Tof, jij ook al?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
Ik heb mijn haar ook korter dan een bh bandje
Haha, bij mij zit er altijd wat "spring" in, maar met laagjes is dat veul meerquote:Op donderdag 23 april 2009 18:11 schreef liefie_ het volgende:
mijn haar springt niet, ja behalve als ik een bad hairday heb
het is hardstikke stijl
Ik alleen als ik tijd heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker! Die heb ik dan weer niet
Haar echte naam begint met een E?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
De nickname van een meisje dat ik via internet ken is E, iemand een idee waarom?
ik hou niet zo van korte damesquote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb een geweldige kapster. kort en krullen
Ik voel een verhaal aan komen...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
BH's. Je had je laatste toch kapotgeneukt?
Nopequote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haar echte naam begint met een E?
en ik wil stijl haar (als het weer wat langer isquote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef liefie_ het volgende:
ik ging een tijd terug naar de kapper om het op te laten steken en ik wilde wat krul er in, maar het lukte hem niet
zooooooo stijl en zwaar is mn haar
en ik wil krullen
Ohh! Ze blijven er bij mij ook nooit lang in hoor. Maar ik word er al beter in.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef liefie_ het volgende:
ik ging een tijd terug naar de kapper om het op te laten steken en ik wilde wat krul er in, maar het lukte hem niet
zooooooo stijl en zwaar is mn haar
en ik wil krullen
Begrijpelijkquote:
Is je geld er al?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef Ludootje het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig even bij de crew-cut blijf. Bevalt prima zo.
nou ja niet letterlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
BH's. Je had je laatste toch kapotgeneukt?
Ahhhquote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, net gestort!![]()
(En dat gaat dan om een lousy 100 euro...)
Zien. Ik krijg toch nog foto's van je.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja niet letterlijk
hij was overleden in the process ja
maar ik heb weer kei veel nieuwe!
whaha dat jij vind dat je pics moet hebben wil niet zeggen dat je ze krijgtquote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Zien. Ik krijg toch nog foto's van je.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha dat jij vind dat je pics moet hebben wil niet zeggen dat je ze krijgt
Dankje liefie_ je voldeed aan de verwachtingquote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef liefie_ het volgende:
serieus box hoe moeten wij dat nou weten?
Wij kennen haar toch niet?
Misschien is het haar favo letter
Ik stem voor. Wil jouw blonde lokken ook wel eens aanschouwen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar zwartequote:
Met kant?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar zwarte
ik ben zooooo saai
Jij bent gewoon te veeleisend voor jezelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
box doe ff normaal, dat jou tenen zo lang zijn dat ik er nu weer op sta kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dankje liefie_ je voldeed aan de verwachting![]()
2 hebben een randje, en een van die 2 heeft dat bandje op je rug en zo ook van kantquote:
Ze moeten ook niet te veel kant hebben. Maar kanten randjes zijn altijd wel prima.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
2 hebben een randje, en een van die 2 heeft dat bandje op je rug en zo ook van kant
maar ik ben niet zo'n kant fan
tja die geweldige look van mij kost wat werkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te veeleisend voor jezelf.Eerst een uur voor de spiegel voordat er een piccie gemaakt mag worden.
Nee je staat niet op tenen, relaxquote:Op donderdag 23 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
box doe ff normaal, dat jou tenen zo lang zijn dat ik er nu weer op sta kan ik ook niks aan doen
ik vond het een meer dan redelijk antwoord van mezelf maar oke
wij kennen dat meisje toch niet? vraag het haar of zo
nee ik verf het in de zomer altijd blonder hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging "net even checken" en jij hebt echt stijl haar liefie_
En blondIs het nu nog zo blond?
kom je ze life aanschouwen?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet te veel kant hebben. Maar kanten randjes zijn altijd wel prima.
Haha, uhu. Nu wil ik natuurlijk wel een voor en na.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tja die geweldige look van mij kost wat werk
Ooo vandaar! Haha. Je hebt inderdaad twee verschillende kleurenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik verf het in de zomer altijd blonder haha
maar ik denk dat ik dat deze zomer niet ga doen
ik ben wel klaar met dat geverf
Heb je wel setjes gekocht dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom je ze life aanschouwen?
ik geef wel een klein modeshowtje voor je
showen !quote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja niet letterlijk
hij was overleden in the process ja
maar ik heb weer kei veel nieuwe!
euh neequote:Op donderdag 23 april 2009 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, uhu. Nu wil ik natuurlijk wel een voor en na.
MNR Hoestie vandaag ?quote:
Sletjes ook soms...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sletjes ook soms...HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
voor jou doe ik het allebeiquote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan mag je wel een modeshow geven. Of een striptease?
Hoi djayzzquote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef djayzz het volgende:
Ik ga kijken voor nieuwe speakers voor mijn cabriootje![]()
van wat voor muziek hou je?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat belooft wat. Op wat voor muziek dan? Langzaam nummer?
Spannend! Wat is het geworden?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben vandaag naar de kapper geweest
Doe es niet zo hetero..quote:
Zo, dan ben je nu weer helemaal knapquote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
En nu hangt het niet meer op je schouders?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
quote:
quote:
Dus de rij wordt nu weer alleen maar langer en langer?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Gewoon weer bijgewerkt, gekortwiekt enzo...
welke rij?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus de rij wordt nu weer alleen maar langer en langer?
haai emmenerretjequote:
ow jeetje daar moet ik even over nadenken hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe snel wil je uit de kleren?![]()
Doe maar lekker langzaam.
ow...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
De rij vrouwen natuurlijk, what else?
Nespresso. Du'h.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
De rij vrouwen natuurlijk, what else?
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jeetje daar moet ik even over nadenken hoor
maar wat is je stijl? top 40? metal? (ik gok van niet maar toch en volgens mij stript metal nogal kut maar ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |