nou dealquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil het je op metal wel zien proberen.
Top 40.
Doe dat maar. De foto's zien we wel verschijnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow...![]()
Geen idee, ben net thuis, zal zo eens buiten kijken
Gekortwiektquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Gewoon weer bijgewerkt, gekortwiekt enzo...
Mannen met 'praktische' kapsels. Die zijn nog erger dan vrouwen met praktische kapsels...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Ludootje het volgende:
Gekortwiekt![]()
Ik moet het binnenkort weer een beetje bij laten knippen aan de zijkanten en in de nek. Maar bovenop mag het lekker aaibaar blijven.
Finally? Mag ik ook eerst eten en zo? En nu de kids naar bed doen.quote:
Vooruit dan. En ik heb nog geen pm. Inmiddels is er al een week voorbij.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Finally? Mag ik ook eerst eten en zo? En nu de kids naar bed doen.
quote:
ik wou er niks over zeggen, maar dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen met 'praktische' kapsels. Die zijn nog erger dan vrouwen met praktische kapsels...
Ik zou jou ook helemaal niet pm'en!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Vooruit dan. En ik heb nog geen pm. Inmiddels is er al een week voorbij.
Hey, het staat mij gewoon goed!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen met 'praktische' kapsels. Die zijn nog erger dan vrouwen met praktische kapsels...
quote:
Uhuh. Latente hetero.quote:
Van strippen op metal word ik nietquote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had minstens een
verwacht! minstens
Is er dan een andere verklaring dat je structureel single bent?quote:
jij wilde het!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Van strippen op metal word ik niet. Eerder
of
Er staat toch top 40 onder?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij wilde het!
je wil me alleen maar uitlachen
dan ga ik wel voor iemand anders strippen
Mijn beschadigde jeugd in combinatie met een Oedipuscomplex, m'n moeder heeft me laten vallen toen ik een baby was, gescheiden ouders en een ongezonde relatie met mijn nichtje denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er dan een andere verklaring dat je structureel single bent?
er staat!quote:
dus dan wil ik dat doen en dan is het nog niet goedquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil het je op metal wel zien proberen.
* AirwiN noteert: Gebrek aan zelfreflectie. Geeft voortdurend anderen de schuld.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
Mijn beschadigde jeugd in combinatie met een Oedipuscomplex, m'n moeder heeft me laten vallen toen ik een baby was, gescheiden ouders en een ongezonde relatie met mijn nichtje denk ik.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn beschadigde jeugd in combinatie met een Oedipuscomplex, m'n moeder heeft me laten vallen toen ik een baby was, gescheiden ouders en een ongezonde relatie met mijn nichtje denk ik.
Externaliseren? Dat doe ik nooit! Andere mensen zeggen de hele tijd dat ik dat doe maar dat slaat nergens op!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: Gebrek aan zelfreflectie. Geeft voortdurend anderen de schuld.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou jou ook helemaal niet pm'en!
Zijn dat die happy couples uit je sig toevallig?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef Ludootje het volgende:
Externaliseren? Dat doe ik nooit! Andere mensen zeggen de hele tijd dat ik dat doe maar dat slaat nergens op!
En de modeshow?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er staat!
[..]
dus dan wil ik dat doen en dan is het nog niet goed
Nee je hebt je kansen verspeelt dame, geen stripact voor jou
Zo scherp ken ik je weer!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn dat die happy couples uit je sig toevallig?
quote:
quote:
Jij begon met niet pm'en!quote:
Af en toe wil je eerst dat iemand comfortabel zit voor je de poten onder zijn stoel vandaan zaagt...quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En de modeshow?
Kan ik 't anders goed maken met een striptease voor jou?
Het helpt als die persoon de stoel ook even voor je vasthoud en je de zaag aanreikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe wil je eerst dat iemand comfortabel zit voor je de poten onder zijn stoel vandaan zaagt...
Heb je het nou al weer over PM'en? Jij bent echt een PM sloerie he?quote:
Vanavond niet, morgenochtend tentamen. Morgen?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat doe je vanavond?
hiervoor ga ik wel uren in de trein zitten hoor!
Samenwerken! Allemaal geleerd van Bert en Ernie. En dat moeten de kindertjes van tegenwoordig missen door de veranderde uitzendtijd...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef Ludootje het volgende:
Het helpt als die persoon de stoel ook even voor je vasthoud en je de zaag aanreikt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vanavond niet, morgenochtend tentamen. Morgen?
Nope. Ik doe er maar eentje tegelijk. Nu staat de jouwe openquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je het nou al weer over PM'en? Jij bent echt een PM sloerie he?
Ik heb een praktisch kapselquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, en kijk waar dat toe leidt? In mijn tijd waren er nog geen breezermeisjes (helaas...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samenwerken! Allemaal geleerd van Bert en Ernie. En dat moeten de kindertjes van tegenwoordig missen door de veranderde uitzendtijd...
ga je mee? ik ga de stad in denk ikquote:
Mijn PM box is voorbehouden aan één vrouw. Bij jou zie ik er al drie. Als ik als man drie vrouwen aan het lijntje zou houden dan werd ik echt wel een sloerie genoemd.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Nope. Ik doe er maar eentje tegelijk. Nu staat de jouwe open
En verder met MNR (ja sorry, ook die is belangrijk voor mijn pm-gehalte) , en pien en JB hebben mijn inbox volgespamd gisteren en eergisteren, maar die stroom is ook gestopt inmiddels. Nou. Dat valt toch best mee?
Maar wel studenten. Zoals Ofresca bijvoorbeeld. Of rhu.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, en kijk waar dat toe leidt? In mijn tijd waren er nog geen breezermeisjes (helaas...)!
Prima, als ik voor morgen 8 uur maar thuis ben vind ik alles bestquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je mee? ik ga de stad in denk ik
als mn beentjes mee werken
Vooralsnog laat je fotoboek mij in de waan dat dat niet zo is...quote:
Da's dan weer wel zo!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar wel studenten. Zoals Ofresca bijvoorbeeld. Of rhu.
Dat kan ze veranderen wanneer ze wil! Zij is Mistique!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog laat je fotoboek mij in de waan dat dat niet zo is...
Ik doe er niks aan... was het eens in de 2 dagen, meer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog laat je fotoboek mij in de waan dat dat niet zo is...
Je bent al de 100ste die t zegtquote:Op donderdag 23 april 2009 19:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat kan ze veranderen wanneer ze wil! Zij is Mistique!
Het is lang en dat maakt het al niet praktisch voor mij. Je beautytips vergeet ik gemakshalve maar even.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik doe er niks aan... was het eens in de 2 dagen, meer nietBorstel het negen van de tien keer niet eens uit 's ochtends
't Is voor mij anders wel heul praktischquote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is lang en dat maakt het al niet praktisch voor mij. Je beautytips vergeet ik gemakshalve maar even.
Wel typisch dat zoveel mensen die link leggen dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je bent al de 100ste die t zegtMaar dat was niet het idee er achter
vriendinnetje van mij precies het zelfde en toch zit haar haar altijd prachtigquote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe er niks aan... was het eens in de 2 dagen, meer nietBorstel het negen van de tien keer niet eens uit 's ochtends
Komt door de kleurquote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel typisch dat zoveel mensen die link leggen dan...
Wat haat je nou niet echt? Haar als in je vriendin of haar als in haren?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vriendinnetje van mij precies het zelfde en toch zit haar haar altijd prachtig
ik haat haar
(niet echt hoor mannen, ik dacht leg het meteen maar even uit)
allebei nietquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat haat je nou niet echt? Haar als in je vriendin of haar als in haren?
In 't begin vond ik 'm nog wel redelijk. Toen kwam die bontkraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
KF in de echte take me out!
Een kerel die zich zelf het mannetje noemt
(zijn special talent is op het achterwiel van zn scooter rijden)
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
KF in de echte take me out!
Een kerel die zich zelf het mannetje noemt
(zijn special talent is op het achterwiel van zn scooter rijden)
Oh... en dan ik heb het nog niet eens over mijn msn gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn PM box is voorbehouden aan één vrouw. Bij jou zie ik er al drie. Als ik als man drie vrouwen aan het lijntje zou houden dan werd ik echt wel een sloerie genoemd.
erg he die bontkraagjesquote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In 't begin vond ik 'm nog wel redelijk. Toen kwam die bontkraag.
Kijk mij niet verbaasd zijn...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
Oh... en dan ik heb het nog niet eens over mijn msn gehad
Vanavond!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef liefie_ het volgende:
ow people! jullie moeten vanavond echt the notebook kijken
die is zo
en waar lul ik over heen?
Al gezien. Moet bekennen dat ik een zwak heb voor romantische films.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef liefie_ het volgende:
ow people! jullie moeten vanavond echt the notebook kijken
die is zo
en waar lul ik over heen?
maar deze is wel super zeg maar zo in zn genre en zoquote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Al gezien. Moet bekennen dat ik een zwak heb voor romantische films.
Mij een beetje blij maken met een dooie mus!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef liefie_ het volgende:
owja
ik ga niet
ik ben een burgertrut, ik wilde net ook al enthousiast posten dat mn zonnebloem aan het ontkiemen is
ik heb gezapt, kijk nu DWDD over martin brilquote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oohh, die die nu is.Hij's sjielugh!
mezelf ookquote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mij een beetje blij maken met een dooie mus!
Ik weet nog steeds niet of ik hun muziek nou wel of niet leuk vind. Het was in ieder geval wel aangenaam om ze te zien spelen als voorprogramma van Radiohead.quote:
Klote bonnen ook elke keer hoeveel KM nu ?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Nouk84 het volgende:
Nog een cadeautje van het CJIB!!
Maar wel een cd met allemaal oude foto's![]()
![]()
En ik ga zo mijn haar verven
Alweer? Dat gaat goed met je! Ik wacht nog steeds braaf bij mijn brievenbus op de 2 die ik verwacht, maar misschien komen ze wel niet meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Ik vind beide cd's erg mooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik hun muziek nou wel of niet leuk vind. Het was in ieder geval wel aangenaam om ze te zien spelen als voorprogramma van Radiohead.
waar moet je vandaan komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind beide cd's erg mooi.
Waren ze live goed?
Ik wil er eigenlijk 19 mei heen in de Melkweg
maar da's een dinsdag
Ja, ik vond het prima te verteren. Denk overigens dat ze in de Melkweg stukken beter tot hun recht komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind beide cd's erg mooi.
Waren ze live goed?
Ik wil er eigenlijk 19 mei heen in de Melkweg
maar da's een dinsdag
14 km te hard...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klote bonnen ook elke keer hoeveel KM nu ?
welke kleur ?
Ja had ik wel verwacht hoor, aangezien het op dezelfde route als de vorige boetes was..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alweer? Dat gaat goed met je! Ik wacht nog steeds braaf bij mijn brievenbus op de 2 die ik verwacht, maar misschien komen ze wel niet meer.
Ik, maar niet dagelijks.quote:
ik was even nieuwsgierigquote:
Wat, de boete, of blonder?quote:
Ja, hij kon zeer goed schrijven.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was even nieuwsgierig
ik vond hem tof
die stukken vanuit zn hondje waren tof
nou ja niet tof want het ging over zn ziek zijn en zo maar toch
Serieus...? Haha. Waar nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |