Maar zij zijn de veroorzakers van de vertraging, daarom zei ik datquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een andere spoorlijn lieverd![]()
Maar t is geloof ik al gefixt. Waarschijnlijk een of andere josti daar die langs het spoor liep. Doen ze daar vaker.
Ik deed het alleen om te voorkomen dat jij succes had met je ninja actiequote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef DaMart het volgende:
Verrassend zeg, dat MPG alweer de lapo had.
Heerlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef es70 het volgende:
In het zonnetje in slaap vallen op de schommelbank.
En nog maar 1 dag tot het weekend.
quote:
Dankquote:
smoesjesquote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik deed het alleen om te voorkomen dat jij succes had met je ninja actie.
Alsof jij niet per se dit topcie wilde openenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
smoesjes. Jij wilde gewoon per se dit topic openen
.
En ik had je nog wel een naam-tt willen geven.
Dat red ik welquote:
Jij hebt al pizza! Vreetzakjequote:
Pizza is maar klein!! daarom eet ik normaal ook 2quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij hebt al pizza! Vreetzakje
Haarlem
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
Wat een kut TT, fietsen is veeeeeeeel beter
Wat voor pizza's heb je?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Pizza is maar klein!! daarom eet ik normaal ook 2![]()
Ohw gezellig ik heb nog familie in Haarlem wonen haha
lopenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
Ik heb gister voor het eerst mijn fiets weer gezien in twee jaarbanden gepompt en morgen weer fietsen
Ik loop altijd alles..
Casa di mama was het vandaagquote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat voor pizza's heb je?
Kan je daar ook nog eens langs!
Ja, welke smaak? (wat zit er op?)quote:Op donderdag 23 april 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Casa di mama was het vandaag![]()
Maar nee daar hoef ik niet langs, hebben geen contact meer
En lopen is fijn
Kaasquote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, welke smaak? (wat zit er op?)
ow, sorry
Ik ga naar huis, met de auto!
Jij gaat dus niet mee met de KSC-duinwandelmeet?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
lopendaar heb ik nou echt een hekel aan
quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]Ik loop 4x in de week ruim 2 uur, en als ik dat niet doe voel ik me heel erg lui...
Wanneer wordt die gehouden dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat dus niet mee met de KSC-duinwandelmeet?
17 meiquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat dus niet mee met de KSC-duinwandelmeet?
quote:
Van de zomer een keerquote:
Dat was wel mijn oorspronkelijke voorstel, maar KG vond dat te ver reizenquote:
quote:
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassendquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Dat was wel mijn oorspronkelijke voorstel, maar KG vond dat te ver reizen.
Dag laiverdquote:
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Van de zomer een keer.
[..]
Ik dacht dat jij gezonder ging etenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig rijdt mijn trein op tijd, kan ik zo een croissant halen voor ik in de volgende trein stap.
Heb ik vandaag al gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
Wat een kut TT, fietsen is veeeeeeeel beter
Bij Mart, wanneer je maar wilt.quote:
Perenijsjes op broodquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Weekboodschappen zijn trouwens ook in huis... met dit keer perenijsjes en aardbeien voor op brood.
17 mei is in utrecht. Die wandelmeet is in Zandvoortquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassend
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef OA het volgende:
[..]
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.
KG? Who the fuck is KGquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Van de zomer een keer.
[..]
Ah oke dan snap ik het weerquote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef MPG het volgende:
17 mei is in utrecht. Die wandelmeet is in Zandvoort.
Natuurlijk gaat die niet doorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassend
Die Gasthofkapitein.quote:
Die meet is al op zondag, dus eigenlijk is hij dan tegelijk met de meet die niet doorgaatquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef OA het volgende:
[..]
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.
Dan mag ik nog best af en toe iets lekkers hoorquote:
Kan best lekker zijn hoorquote:
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die meet is al op zondag, dus eigenlijk is hij dan tegelijk met de meet die niet doorgaat.
Mjah dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai pop![]()
Over de TT heb ik het dan he
Ik ook, maar dan schijnen er mensen te werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.
quote:
Oeh dat is in theorie ook niet verkeerdquote:Op donderdag 23 april 2009 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Lekker hoor
Ik ga zo maar eens een stoommaaltijd met zalm en dinges warm stomen
Dat is die andere meetquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Werken op zaterdagquote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan schijnen er mensen te werken.
Ah. Dus op zaterdag (en dus ook zondag) hoeft er geen nieuws geschreven te worden?quote:
Je bent niets verplicht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Dus op zaterdag (en dus ook zondag) hoeft er geen nieuws geschreven te worden?
Werken in de slaajfabriek. Want dat staat contractueel vastgelegd.quote:
Dan ben ik op de meet jaquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Idd.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Zandvoortmeet?
O die andere meet die tegelijk is met een andere meet?.
't Is flink traag ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt youtube helemaal op zn reet of zo?
Je mag wel een kusje op je wangquote:
Ja graag of niet hoorquote:
Hey, ze had je ook meteen de deur kunnen wijzen hequote:
Mijn biologische tijdbom tikt ook door hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, ze had je ook meteen de deur kunnen wijzen he.
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet hij die nou nog niet zelf te vinden?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehmm nee. Over een half jaar misschien. Dan BESTAAT die deur. Hopelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben je goed op weg, heb je alleen nog een deurpost, wat muren, ramen en een dak nodig!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Over een half jaar misschien. Dan BESTAAT die deur. Hopelijk.
En een internetaansluiting en honderdvijftien stroompuntenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je goed op weg, heb je alleen nog een deurpost, wat muren, ramen en een dak nodig!
Jij hebt niet veel eisen heh?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een internetaansluiting en honderdvijftien stroompunten
Heel goedquote:
Same to you babequote:
quote:
Klinkt eigenlijk wel leukquote:
Whehe das de wiet schuldquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel leukIk stem voor
Ik ook van jou hoor lieve stonerquote:
Ben er wel hoor, alleen de communicatie tussen mn hersenen en diverse lichaamsdelen werkt niet meer zo soepelquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Ohw nu is het de schuld van de blondering?Jij hebt wel veel excuus mogelijkheden vandaag heh?
Fotoquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]daarom rook ik altijd tijdens het blonderen.. 2 vliegen in 1 klap
en ben dus net een uurtje weer vers blond
quote:
Ow gaaf. En ik, als derde wiel aan de wagen, kan weer aan de handkar. Ik ben zo'n beetje de handkar-virtuoos van Fok! inmiddels.quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ow gaaf. En ik, als derde wiel aan de wagen, kan weer aan de handkar. Ik ben zo'n beetje de handkar-virtuoos van Fok! inmiddels.
Houden van gaat niet met kleine stapjes lieve Fhaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoormaar dan moet je wel blij doen als je een kusje op je wang krijgt. Ondankbaar kreng
Ja dat wel, en dan hang ik om je nek en krijg je een kusje op je wangquote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houden van gaat niet met kleine stapjes lieve Fha![]()
Dat gaat van RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK SPRING JE OM JE NEK![]()
![]()
![]()
Dan koop ik dat verloren kwartier wel af met een warme chocomelquote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel, en dan hang ik om je nek en krijg je een kusje op je wang
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan koop ik dat verloren kwartier wel af met een warme chocomel
hihi onze eerste ruzie?quote:
quote:
Haahahahahaquote:
Eigenlijk vind Fles het lekkerquote:
quote:
nou, met "kusje op de wang" neem ik van Es nog niet eens genoegen. Laat staan van LLquote:
Playing hard to getquote:
quote:
Moet je net mij hebben iddquote:
Je wang is blauwquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef Ladylike het volgende:
Truste Muck
mn bijgeverfde haar
[ afbeelding ]
Jeeeejquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef Ladylike het volgende:
Truste Muck
mn bijgeverfde haar
[ afbeelding ]
Dat dus inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je net mij hebben iddMagoe Fha is allang bezet, boeit bij Saturnus geen reet wat ik al of niet zeg
![]()
mn achtergrond van de pc ookquote:
hoeft ook niet, neuken moet jequote:
vullingquote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Fha het volgende:
Dat komt vast door die ontploffende vlaaien. Of wat was het ook alweer..
Beauquote:
Nah... Undquote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Magoe Fha is allang bezet, boeit bij Saturnus geen reet wat ik al of niet zeg![]()
Blauwquote:
voel je niets van iddquote:
Hij is best wel korreligquote:
nee want hij ligt alweer in de tasquote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is best wel korrelig
doe eens hi-res?
Leukquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef Ladylike het volgende:
Truste Muck
mn bijgeverfde haar
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we weer meeten lieveling?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee want hij ligt alweer in de tas
heb dat ding snel aangesloten...
heb nu ff geen zin om dat helemaal scherp te stellen enzo
Blauw wordt ook wel weer eens tijd bij jouquote:Op donderdag 23 april 2009 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik moet er morgen weer 's met de witselkwast doorheen.
Preciesquote:
Die jaquote:
Blauw heb ik al een tijd niet gehad idd... Maar ik heb nog knalroze liggen, dus als er nog iets anders dan wit bij komt is dat rozequote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blauw wordt ook wel weer eens tijd bij jou
Nee getsquote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Blauw heb ik al een tijd niet gehad idd... Maar ik heb nog knalroze liggen, dus als er nog iets anders dan wit bij komt is dat roze.
Vorige keer dat ik het zwart met roze had heeft Nina ook een roze pluk gekregen hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gets
Deel het dan minstens met Nina als je durft
Mn laptop doet nu al raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Wordt hoog tijd om weer eens te meetenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik het zwart met roze had heeft Nina ook een roze pluk gekregen hoor.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd om weer eens te meeten
Daar kan ik zoooooo sagerijnig van wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:40 schreef Ladylike het volgende:
pff mn weekenden voor de komende maanden staan alweer volgeboekt
Het was op zaterdagquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vorig jaar kon je niet bij de BBQ
Neuh, dan werkt Pat...quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
En ik vind het eng, boel mensen die ik niet ken...
zaterdag.. weet ik nog nietquote:
Zaterdag verjaardag vierenquote:
Maar het is wel lastigquote:
Ja dat dan weer welquote:
ja. MSN. Nu.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
En ik vind het eng, boel mensen die ik niet ken...
Tjaquote:
Ik volgende week zaterdagquote:
Djiezzz... Hoe moet ik nou raden dat je mij bedoelde, sloeriequote:
hahahahahhaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiezzz... Hoe moet ik nou raden dat je mij bedoelde, sloerie.
Ja, dat kan ik toch niet ruiken ofzoquote:
Goed idee, fijne dromen pluizebolquote:Op donderdag 23 april 2009 23:06 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook maar naar bed. Slaap lekker laiverds![]()
Ze zei "sloerie" tegen mequote:
Zachtjes! 'T zijn verdorie geen radioknoppenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zei "sloerie" tegen me![]()
* Dr_Flash aan borsten voelt
Wat weet jij van mijn borsten?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Zachtjes! 'T zijn verdorie geen radioknoppen.
NinjaP0wned.quote:
nah, te lui om het volledig te spellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:33 schreef Klonk het volgende:
zijn je letters op ?
efficientquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, te lui om het volledig te spellen.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 072 Fha
02. 065 Ladylike
03. 043 Dr_Flash
04. 037 MPG
05. 034 Pheno
06. 032 DaMart
07. 030 OA
08. 027 Aarti
09. 027 marcb1974
10. 024 Nijns
11. 022 es70
12. 021 Papierversnipperaar
13. 021 PeZu
14. 014 Frutsel
15. 011 cablegunmaster
16. 008 indahnesia.com
17. 005 Sjowhan
18. 004 Pien85
19. 002 Memento-Mori
20. 002 dndiek
Reeks-statistieken!
eerst werken en dan naar schoolquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:46 schreef Klonk het volgende:
dadelijk weer lekker naar school ?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik wist niet dat mijn muil zo wijd open kon. Kolere, gaperdepaap.
ik sta er niet inquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
De koffiie- en theeliefhebbers van gisteren:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik wist niet dat mijn muil zo wijd open kon. Kolere, gaperdepaap.
*zwaaitquote:
Wanneer zit ik aan de ton?quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij 100.000 ongeveer.quote:
Ik wilde zeggen: ik sta er niet inquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
+1 scherp.quote:
Lesbo af?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Nou, dat was een een kort nachtjeIk heb 't licht zien worden vanmorgen
Goed podium welquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem, maar ik krijg er geld voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Zandzakken voor de deurquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
Koffiegevecht hier. Wij hadden hier geen koffie meer in de machine, dus van een andere etage net een pak gejat. Blijkt iemand anders al een pak koffie geregeld te hebben
Dat wordt straks wat
quote:Lesbienne vaker ziek en ongelukkig
Uitgegeven: 24 april 2009 09:13
Laatst gewijzigd: 24 april 2009 09:13
AMSTERDAM - Lesbische vrouwen voelen zich vaak ongelukkiger en ongezonder dan heteroseksuele vrouwen.
Dat concludeert de Stichting OndersteBoven uit een online onderzoek naar de leefstijlen en 'het welbevinden' van lesbiennes in Nederland.
De vrijwilligersorganisatie grijpt het resultaat aan om te pleiten voor meer geld en aandacht voor lesbiennes.
Ongeveer tweeduizend vrouwen deden mee aan het onderzoek, dat is uitgewerkt door studenten van de Universiteit van Amsterdam.
Pesterijen
Zij stellen dat depressies en slapeloosheid vaker de kop opsteken bij lesbiennes dan bij hetero's. Ruim een op de drie lesbiennes wordt geregeld geconfronteerd met geroddel en pesterijen in familiekringen en op de werkvloer. Vooral jonge lesbiennes gaan daaronder gebukt.
De presentatie van het onderzoek, dat in april vorig jaar werd uitgezet via internet, is vrijdagmiddag in de Openbare Bibliotheek Amsterdam.
Depressief
OndersteBoven werd eind 2006 opgericht met als doel het bevorderen van de maatschappelijke positie van vrouwen, en in het bijzonder lesbische en biseksuele vrouwen.
Voor de analyse van het onderzoek is volgens een woordvoerder van de OndersteBoven het resultaat vergeleken met een zogeheten normgroep. Het is volgens haar dus niet zo dat alleen maar depressieve vrouwen de vragenlijst hebben ingevuld.
http://www.nu.nl/overig/1(...)k-en-ongelukkig.html
Waarom slaap je zo slecht?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Chefquote:
quote:
Muckquote:
Martquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Za!quote:
Paaseitjes! Die heb ik nog steedsquote:
Mogguh suikerpopjequote:
Ik nog van dat Paasfruitquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Paaseitjes! Die heb ik nog steedswel lekker
Paasfruit? Is dat van dat mierzoete gesuikerde spul in 'fruitsmaken'?quote:
Boterkoekjequote:
* Nijns geeft koffiequote:
* Muck slikt laatste slokje doorquote:
Ah, een typfout!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef MPG het volgende:
OA, ik ben blij dat je tevreden bent met je werk:
'Ambtenaar is tevreden werknemer'
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef MPG het volgende:
OA, ik ben blij dat je tevreden bent met je werk:
'Ambtenaar is tevreden werknemer'
SpamMartquote:
40.785e post op FOK!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou?
Waar blijft die koffie? En de vlaai? En het bier? En de nootjes?
Broekiequote:
Heb jij de plaatjes nog? Ik ben ingelogd op VPN en dan doet geen enkele site buiten FOK! hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
SpamMart
Nou?
Waar blijft die koffie? En de vlaai? En het bier? En de nootjes?
Kun je nagaan, je spamt al langer!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel gemiddeld 7 posts per dag minder dan spaMPG.
Je hebt een speciale VPN alleen voor fokquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij de plaatjes nog? Ik ben ingelogd op VPN en dan doet geen enkele site buiten FOK! het.
23.000 in anderhalf jaar is niet slecht, lijkt me... daarvoor maakte ik er zo'n 19.000 in 5 jaarquote:
Ik heb geen idee, ik houd het niet bij of zo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
23.000 in anderhalf jaar is niet slecht, lijkt me... daarvoor maakte ik er zo'n 19.000 in 5 jaar.
Ik had een gemiddelde van 11 per dag... anderhalf jaar geledenquote:
Nee, VPN voor werk, en dan werkt internet niet. Maar FOK! staat heel tovallig in mijn hosts-bestand, waardoor dat wel werktquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een speciale VPN alleen voor fok
Feli!quote:
Jep, en om sommige zit ook chocola enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Paasfruit? Is dat van dat mierzoete gesuikerde spul in 'fruitsmaken'?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck slikt laatste slokje door
Hmm, wat?
Fha!quote:
Waar lag die grens ook alweer? Meer dan 15 posts per dag is "no life" ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel gemiddeld 7 posts per dag minder dan spaMPG.
ik sta hier in mijn t-shirt bij de bushalte man, heerlijk weerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aangenaam lenteweer zou worden vandaag. Nu schijnt de zon wel leuk, maar die rotwind maakt het veel te fris buiten.
Dat vind ik dus ook! Maar mijn collega's waren het niet met me eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aangenaam lenteweer zou worden vandaag. Nu schijnt de zon wel leuk, maar die rotwind maakt het veel te fris buiten.
* DaMart is jaloers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sta hier in mijn t-shirt bij de bushalte man, heerlijk weer
Je moet van deventer naar ..... ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Fha het volgende:
Hey Fruts![]()
![]()
Succes Muck!!
En idd Mart.. ik ben het ook niet mee eens![]()
Maar ik ga wel vanmiddag naar mijn vriend fietsen. Ben benieuwd hoe lang ik er over doeMet de auto is het een uur dus ik zal wel even zoet zijn
Lichtenvoordequote:
Das ongeveer 50 km.quote:
Daarom ga ik ook een beetje op tijd wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ongeveer 50 km.
Ik denk dat je een uur of drie moet fietsen!
Heel goed, heel goed.quote:
Ga jij dan zorgen dat het niet spontaan ineens keihard gaat regenen? Want dan is drie uur fietsen niet leuk meer denk ikquote:
Ligt eraan hoe hard ze fietst he. Ik fiets gemiddeld zo'n 20 km per uur, als de wind meewerkt 25, dus dan zou het 2 tot 2,5 uur duren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ongeveer 50 km.
Ik denk dat je een uur of drie moet fietsen!
Ik heb zonnig weer besteldquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij dan zorgen dat het niet spontaan ineens keihard gaat regenen? Want dan is drie uur fietsen niet leuk meer denk ik
En stoplichten, en klapjostis onderweg, en... en... en...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard ze fietst he. Ik fiets gemiddeld zo'n 20 km per uur, als de wind meewerkt 25, dus dan zou het 2 tot 2,5 uur duren.
Maar 3 uur is dan wel weer realistischer, in verband met pauzes om wat te drinken of zo.
Mjah ik stop niet onderweg voor drinken meestal dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard ze fietst he. Ik fiets gemiddeld zo'n 20 km per uur, als de wind meewerkt 25, dus dan zou het 2 tot 2,5 uur duren.
Maar 3 uur is dan wel weer realistischer, in verband met pauzes om wat te drinken of zo.
Als je voor morgenochtend terug bent, kom je waarschijnlijk wel droog overquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij dan zorgen dat het niet spontaan ineens keihard gaat regenen? Want dan is drie uur fietsen niet leuk meer denk ik
Whehe, daar hejje best kans op ja, daar in die ruige achterhoek!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik stop niet onderweg voor drinken meestal dus dat scheeltMaar inderdaad, loslopende schapen enzo moet ik wel rekening mee houden
Verkeerslichten gelden toch niet voor fietsers? Die indruk krijg ik namelijk altijd als ik netjes sta te wachten voor een rood fietserslicht en bijna iedereen gewoon doorrijdtquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En stoplichten, en klapjostis onderweg, en... en... en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |