Maar zij zijn de veroorzakers van de vertraging, daarom zei ik datquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een andere spoorlijn lieverd![]()
Maar t is geloof ik al gefixt. Waarschijnlijk een of andere josti daar die langs het spoor liep. Doen ze daar vaker.
Ik deed het alleen om te voorkomen dat jij succes had met je ninja actiequote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef DaMart het volgende:
Verrassend zeg, dat MPG alweer de lapo had.
Heerlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef es70 het volgende:
In het zonnetje in slaap vallen op de schommelbank.
En nog maar 1 dag tot het weekend.
quote:
Dankquote:
smoesjesquote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik deed het alleen om te voorkomen dat jij succes had met je ninja actie.
Alsof jij niet per se dit topcie wilde openenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
smoesjes. Jij wilde gewoon per se dit topic openen
.
En ik had je nog wel een naam-tt willen geven.
Dat red ik welquote:
Jij hebt al pizza! Vreetzakjequote:
Pizza is maar klein!! daarom eet ik normaal ook 2quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij hebt al pizza! Vreetzakje
Haarlem
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
Wat een kut TT, fietsen is veeeeeeeel beter
Wat voor pizza's heb je?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Pizza is maar klein!! daarom eet ik normaal ook 2![]()
Ohw gezellig ik heb nog familie in Haarlem wonen haha
lopenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
Ik heb gister voor het eerst mijn fiets weer gezien in twee jaarbanden gepompt en morgen weer fietsen
Ik loop altijd alles..
Casa di mama was het vandaagquote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat voor pizza's heb je?
Kan je daar ook nog eens langs!
Ja, welke smaak? (wat zit er op?)quote:Op donderdag 23 april 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Casa di mama was het vandaag![]()
Maar nee daar hoef ik niet langs, hebben geen contact meer
En lopen is fijn
Kaasquote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, welke smaak? (wat zit er op?)
ow, sorry
Ik ga naar huis, met de auto!
Jij gaat dus niet mee met de KSC-duinwandelmeet?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
lopendaar heb ik nou echt een hekel aan
quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]Ik loop 4x in de week ruim 2 uur, en als ik dat niet doe voel ik me heel erg lui...
Wanneer wordt die gehouden dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat dus niet mee met de KSC-duinwandelmeet?
17 meiquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat dus niet mee met de KSC-duinwandelmeet?
quote:
Van de zomer een keerquote:
Dat was wel mijn oorspronkelijke voorstel, maar KG vond dat te ver reizenquote:
quote:
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassendquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Dat was wel mijn oorspronkelijke voorstel, maar KG vond dat te ver reizen.
Dag laiverdquote:
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Van de zomer een keer.
[..]
Ik dacht dat jij gezonder ging etenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig rijdt mijn trein op tijd, kan ik zo een croissant halen voor ik in de volgende trein stap.
Heb ik vandaag al gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
Wat een kut TT, fietsen is veeeeeeeel beter
Bij Mart, wanneer je maar wilt.quote:
Perenijsjes op broodquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Weekboodschappen zijn trouwens ook in huis... met dit keer perenijsjes en aardbeien voor op brood.
17 mei is in utrecht. Die wandelmeet is in Zandvoortquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassend
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef OA het volgende:
[..]
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.
KG? Who the fuck is KGquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Van de zomer een keer.
[..]
Ah oke dan snap ik het weerquote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef MPG het volgende:
17 mei is in utrecht. Die wandelmeet is in Zandvoort.
Natuurlijk gaat die niet doorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassend
Die Gasthofkapitein.quote:
Die meet is al op zondag, dus eigenlijk is hij dan tegelijk met de meet die niet doorgaatquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef OA het volgende:
[..]
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.
Dan mag ik nog best af en toe iets lekkers hoorquote:
Kan best lekker zijn hoorquote:
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die meet is al op zondag, dus eigenlijk is hij dan tegelijk met de meet die niet doorgaat.
Mjah dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai pop![]()
Over de TT heb ik het dan he
Ik ook, maar dan schijnen er mensen te werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.
quote:
Oeh dat is in theorie ook niet verkeerdquote:Op donderdag 23 april 2009 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Lekker hoor
Ik ga zo maar eens een stoommaaltijd met zalm en dinges warm stomen
Dat is die andere meetquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Werken op zaterdagquote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan schijnen er mensen te werken.
Ah. Dus op zaterdag (en dus ook zondag) hoeft er geen nieuws geschreven te worden?quote:
Je bent niets verplicht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Dus op zaterdag (en dus ook zondag) hoeft er geen nieuws geschreven te worden?
Werken in de slaajfabriek. Want dat staat contractueel vastgelegd.quote:
Dan ben ik op de meet jaquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Idd.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Zandvoortmeet?
O die andere meet die tegelijk is met een andere meet?.
't Is flink traag ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt youtube helemaal op zn reet of zo?
Je mag wel een kusje op je wangquote:
Ja graag of niet hoorquote:
Hey, ze had je ook meteen de deur kunnen wijzen hequote:
Mijn biologische tijdbom tikt ook door hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, ze had je ook meteen de deur kunnen wijzen he.
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet hij die nou nog niet zelf te vinden?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehmm nee. Over een half jaar misschien. Dan BESTAAT die deur. Hopelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben je goed op weg, heb je alleen nog een deurpost, wat muren, ramen en een dak nodig!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Over een half jaar misschien. Dan BESTAAT die deur. Hopelijk.
En een internetaansluiting en honderdvijftien stroompuntenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je goed op weg, heb je alleen nog een deurpost, wat muren, ramen en een dak nodig!
Jij hebt niet veel eisen heh?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een internetaansluiting en honderdvijftien stroompunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |