bommelquote:
OMG WTF.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik zat al te twijfelen
ik denk laat ik kiezen wat het beste klinkt
Misschien heeft hij/zij wel jullie leven gered en zat er echt een bom op school!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef denkjedat het volgende:
maar even ot
watvoor zieke geest zou je moeten hebben om zo'n melding te maken?
ik zou zeggen tel tot 10.. en denk na of emigreer ..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG WTF.
WAAR GAAT HET POTVERDORIE HEEN MET DE TAALBEHEERSING VAN DE JEUGD!!!![]()
Hier kan ik me zo kwaad om maken. sorry.
maar het was niet echt een melding maar eerder een dreigingquote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien heeft hij/zij wel jullie leven gered en zat er echt een bom op school!
Denk daar maar eens over na.
Ja zegt dat dan, kneus.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef denkjedat het volgende:
[..]
maar het was niet echt een melding maar eerder een dreiging
Men noemt dat soort figuren "scholieren" die een dagje vrij willen hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef denkjedat het volgende:
maar even ot
tentamen niet geleerd? dan gewoon een bommelding, heb je nog ff tijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef denkjedat het volgende:
maar even ot
Is het alweer examenperiode dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef denkjedat het volgende:
[..]
maar het was niet echt een melding maar eerder een dreiging
zou een goeie verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
tentamen niet geleerd? dan gewoon een bommelding, heb je nog ff tijd.
De straten hebben status.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Kemperveen het volgende:
Wat moet je nou met school![]()
Ga du straat op
Is dat een cryptische omschrijving voor een grote hoeveelheid tegelijk verzonden mailtjes?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is het alweer examenperiode dan?
Dan is er toch altijd dreiging van bom-meldingen? (ja, da's een handig koppelstreepje)
Dank je man, doet me goed om dit van me fans te horenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De straten hebben status.
ps: je was te gek vanmorgen bij Giel op 3FM!
Neuh, da's een mailbom, geen bom-melding.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Is dat een cryptische omschrijving voor een grote hoeveelheid tegelijk verzonden mailtjes?
Daarom dat 'cryptische', dramaquote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neuh, da's een mailbom, geen bom-melding.
neuh... bommelding is correct, maar om de leesbaarheid te vergroten (en de halfgare pogingen tot humor een beetje binnen de perken te houden), mag je er voor kiezen om een tactisch geplaatst koppelteken te gebruiken.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:27 schreef denkjedat het volgende:
faal ik nu alweer omdat het een bom-melding is en geen bommelding?
da's wel heel cryptisch...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:28 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Daarom dat 'cryptische', drama
jepquote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef Susi het volgende:
Romeroschool of iets, TS ? Dat was op het nieuws.
Zegt meer iets over jou danquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja en mn lul ook als je moeder komt blijf nou maar on topic
ik ben wesley uit vmbo klas 1Bquote:Op donderdag 23 april 2009 16:40 schreef denkjedat het volgende:
[..]
mag ik vragen wie jij ben?:)
wist niet dat er een fok! er op onze school zat
Dank ju man, doet me goet om dit van mu vens te horenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:25 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dank je man, doet me goed om dit van me fans te horen
okee ik geloof je bijnaquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:43 schreef Gupje het volgende:
Wie luisterde net 538????![]()
Daar deed iemand een anonieme melding dat hij dit had gedaan![]()
hoe pauper is datquote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef denkjedat het volgende:
[..]
okee ik geloof je bijna![]()
aangezien alle eerste klassen nog gemengd zijn trap ik daar niet in haha
Hier bloeit iets moois op.quote:
Toen ik op de middelbare school zat was dat een keer de reden.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zou een goeie verklaring kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |