bommelquote:
OMG WTF.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik zat al te twijfelen
ik denk laat ik kiezen wat het beste klinkt
Misschien heeft hij/zij wel jullie leven gered en zat er echt een bom op school!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef denkjedat het volgende:
maar even ot
watvoor zieke geest zou je moeten hebben om zo'n melding te maken?
ik zou zeggen tel tot 10.. en denk na of emigreer ..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG WTF.
WAAR GAAT HET POTVERDORIE HEEN MET DE TAALBEHEERSING VAN DE JEUGD!!!![]()
Hier kan ik me zo kwaad om maken. sorry.
maar het was niet echt een melding maar eerder een dreigingquote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien heeft hij/zij wel jullie leven gered en zat er echt een bom op school!
Denk daar maar eens over na.
Ja zegt dat dan, kneus.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef denkjedat het volgende:
[..]
maar het was niet echt een melding maar eerder een dreiging
Men noemt dat soort figuren "scholieren" die een dagje vrij willen hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef denkjedat het volgende:
maar even ot
tentamen niet geleerd? dan gewoon een bommelding, heb je nog ff tijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef denkjedat het volgende:
maar even ot
Is het alweer examenperiode dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef denkjedat het volgende:
[..]
maar het was niet echt een melding maar eerder een dreiging
zou een goeie verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
tentamen niet geleerd? dan gewoon een bommelding, heb je nog ff tijd.
De straten hebben status.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Kemperveen het volgende:
Wat moet je nou met school![]()
Ga du straat op
Is dat een cryptische omschrijving voor een grote hoeveelheid tegelijk verzonden mailtjes?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is het alweer examenperiode dan?
Dan is er toch altijd dreiging van bom-meldingen? (ja, da's een handig koppelstreepje)
Dank je man, doet me goed om dit van me fans te horenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De straten hebben status.
ps: je was te gek vanmorgen bij Giel op 3FM!
Neuh, da's een mailbom, geen bom-melding.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Is dat een cryptische omschrijving voor een grote hoeveelheid tegelijk verzonden mailtjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |