Oh oh, die app is niet van Apple zelf. Die is door derden gemaakt. Momenteel zijn er tien duizenden apps die bij elkaar bijna een miljard keer zijn gedownload. Er komen er per dag een paar honderd bij. Nu vind er controle aan de poort plaats, maar ik kan me voorstellen dat er wel eens eentje doorheen schiet. Na klachten wordt wel meteen ingegrepen (zoals nu het geval is).quote:Op donderdag 23 april 2009 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Ben je een bedrijf als Apple,.... breng je dit uitIk snap dit niet hoor,...........
Ophef over 'Baby Shaker'
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh oh, die app is niet van Apple zelf. Die is door derden gemaakt. Momenteel zijn er tien duizenden apps die bij elkaar bijna een miljard keer zijn gedownload. Er komen er per dag een paar honderd bij. Nu vind er controle aan de poort plaats, maar ik kan me voorstellen dat er wel eens eentje doorheen schiet. Na klachten wordt wel meteen ingegrepen (zoals nu het geval is).
http://www.apple.com/iphone/appstore/
Best knap dat je 'baby shaker' niet even controleert voordat het in je Apple winkel plaatst!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh oh, die app is niet van Apple zelf. Die is door derden gemaakt. Momenteel zijn er tien duizenden apps die bij elkaar bijna een miljard keer zijn gedownload. Er komen er per dag een paar honderd bij. Nu vind er controle aan de poort plaats, maar ik kan me voorstellen dat er wel eens eentje doorheen schiet. Na klachten wordt wel meteen ingegrepen (zoals nu het geval is).
http://www.apple.com/iphone/appstore/
Er is er nog eenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
Twitter! Ik begin het stiekem nog wel tof te vinden!
Haal eens aub weg, ik hoef mijn naam niet op fok.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er is er nog een![]()
xxxxxxxxxx
Maar ik snap het niet,... elke keer voordat je wat gaat doen moet je dat dus eerst aangeven bij Twitter, zodat anderen kunnen zien wat je doet?
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal eens aub weg, ik hoef mijn naam niet op fok.
Ja, het is een soort blog in sms vorm.
Ik had van de week E65, geen idee wat dat was, maar na een reboot geen problemen meer. Xbox hardwarequote:
Gijs, rond die tijd lag ik in bed.quote:
Is ook doodnormaal he,....quote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
En ja hoor...een lastige beslissing wordt WEER uitgesteld. Zoals altijd met dit kabinet. Angst voor verkiezingen houdt ze bij elkaar.Wat een farce.
Kabinet stelt JSF-besluit uit tot 2010
Dacht zou Fallout ff spelen, update en na 5 min liep ie vast.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had van de week E65, geen idee wat dat was, maar na een reboot geen problemen meer. Xbox hardware
Die van mij is net weg eigenlijk, gisterenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dacht zou Fallout ff spelen, update en na 5 min liep ie vast.
Herstart, toen liep ie vast in het xbox menu, dacht al nu krijgen we het. Herstart liep ie al vast bij het xbox logo, nogmaals herstart 1 lampje brand en krijg deze error.
Was dat waar we die demo van speelden samen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Deel 1 vond ik een leuke game.
Dit ziet er ook niet verkeerd uit.
Jep die cowboy game.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was dat waar we die demo van speelden samen?
Ja die vond ik wel geinig, zeker heel andere setting dan gewoonlijk in games. Maar zag er ook aardig uit.quote:
Who cares Gijsquote:
Stap dichter bij je doel, werkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Who cares GijsIk ben zoooo blij dat ik 'm eindelijk heb
Samen met die blaastest de enige twee leuke filmpjes van vandaagquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/480411/ae0be98b/ambush.html![]()
![]()
Je zou toch gieren van het lachen als die wapens ook nog eens synchroon afgaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/480411/ae0be98b/ambush.html![]()
![]()
Giiieren van het lachen inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zou toch gieren van het lachen als die wapens ook nog eens synchroon afgaan![]()
Ik vind hem wel lachen. Echt zo'n Italiaans machomannetje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef Bastard het volgende:
Die Berlusconni is ook een mannetje ook hoor
http://www.telegraaf.nl/b(...)ezingen__.html?p=1,2
Zeker, de clown van europa.. maar geen goeie in zn functiequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lachen. Echt zo'n Italiaans machomannetje.
Baard van gisterochtend Gijsquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Sjezus fucking hell zeg. Wat een stel barbaren. En dan presenteren de VAE/Dubai zich nog als modern Islamitisch land.![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_boer__.html?p=16,1
Staat hier te ruil.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs. Fallout 3.WTF. Hoe goed is die game?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs. Fallout 3.WTF. Hoe goed is die game?
Ik snap je plaatje nietquote:
Ahquote:
Kut maatschappij,... maar geniet Gijsquote:
Tot je in het vliegtuig stapt is het wel relax. Daarna is het veevervoer in de lucht.quote:
Niet eens anderhalf uur vliegen.quote:2.5 uurtjes?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarna is het veevervoer in de lucht.
Uncharted krijgt MP?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo niet hyped. Waarom moet elke game tegenwoordig MP bevatten? Steek die energie liever in het uitbreiden van de SP.
DIe mannen zijn ook een stel watjes. Gamen op een Wiiquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 07:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DIe mannen zijn ook een stel watjes. Gamen op een Wii
Al ziet dit er wel weer erg goed uit:
http://www.gametrailers.com/player/48398.html
Stiekum ben ik erg benieuwd. Het ziet er erg cool uit, maar het voelt nog steeds aan als een gehaaste film game. Ben benieuwd naar de reviews,... als de gameplay goed is en de speelduur langer dan 10 uur dan is het misschien wat. De stijl vind ik best cool eigenlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
Batman Arkham Asylum ziet er ook goed uit zeg! Beetje Splinter Cell/Manhunt achtig.
http://www.gametrailers.com/player/47317.html
Ik weet nog precies dat jij me op een zaterdagochtend op KS, nadat jij nachtdienst had gehad, me vertelde dat je lid was gewordenquote:
Gefeliciteerd met je 9 jaar aanwezig.quote:Op zondag 26 april 2009 07:07 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje, die nieuwe maps zijn inderdaad erg tof in Halo3![]()
Dat zombiekillen ook, leuke gameplay!
Moest wel weer even wennen aan de controls, maar tis net als met fietsen, je hebt het zo weer in de vingers
Oh dat kan wel was in die tijdquote:Op zondag 26 april 2009 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet nog precies dat jij me op een zaterdagochtend op KS, nadat jij nachtdienst had gehad, me vertelde dat je lid was gewordenIk had toen DV1
Die zombies zijn wel lachen, ben je de ene keer 'gewoon' en heb je een BR, en de zombies hebben een hamer en zwaard, hun kunnen veel sneller lopen dan jou en proberen je dood te maken. Als je dan dood bent door een zombie ben je 'infected' en word je ook een zombie, doorgaan tot de laatste dood is.quote:Op zondag 26 april 2009 09:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 9 jaar aanwezig.
Ja die nieuwe maps zijn wel oke he, die zombiekillen heb ik nog niet gespeeld.![]()
Grifball on Sandbox is ook een leuke, iedereen loopt met die hamer door zo'n grote kamer.
Ach je bent er ff tussen uit, wat ook lekker is.quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Het is kutweer aan de Cote d'Azur.
Wel internet.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach je bent er ff tussen uit, wat ook lekker is.
Hier trouwens goed weer.![]()
Vraag is voor hoelang.
Ok druk bezig geweest dus.quote:Op maandag 27 april 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
Weer hoop gedaan het weekend, veel kleine dingetjes aan huis.
Tochtstrip brievenbus
Glasinlood deur naar keuken is geschilderd en glas er in, dus af nu.
Kozijnen en deur van schuur geschilderd
Muur van het huis spartelpoets eraf, verf er op
Was jammer dat het zondag wat regende anders had ik alles af buiten voorzover.
Dat zandveld, ik heb hem gespeeld BR swat. Leuk veld ook!quote:Op maandag 27 april 2009 08:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok druk bezig geweest dus.
Hier ff ombouw gemaakt en wat stopcontacten vast gezet, mag wel es naar 6a 7 jaar.
Vandaag komt er iemand langs om onder het huis te graven, morgen nieuwe riolering.
2 daagjes werken deze week dan een week vrij, leuk vooruitzicht.
Zitten goeie gasten bij he met Halo.
Dat veld al gehad met die bom in dat grote vierkant met al die hammers?
Mooie chaos he.
Neem hem anders maar ff mee van de weekquote:Op maandag 27 april 2009 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Fallout geruild voor Prince of Persia ben benieuwd.
Ja als Paarse Paashaas hem vroeg op de bus doet neem ik hem wel ff mee.quote:Op maandag 27 april 2009 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem hem anders maar ff mee van de week
Een week vrij ook
Lijkt me een spel leuk voor een keer maar die je uit frustratie dan uit doetquote:Op maandag 27 april 2009 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja als Paarse Paashaas hem vroeg op de bus doet neem ik hem wel ff mee.
Review zag er leuk uit.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef kepler het volgende:
Hey Strol, the Shield is een aardig toffe serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Achievements Gijsquote:Op maandag 27 april 2009 08:57 schreef Bastard het volgende:
Ik heb dan altijd zoiets van.. waarom speel ik dit? Ik kan ook live gaan spelen
Mag van geluk spreken, had ff heel wat anders kunnen aflopen.quote:
Whehehequote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef gijsje79 het volgende:
@B.
Net Race Pro gekocht voor 20,-.
Kunnen we samen weer gezellig rondjes rijden als we het met Halo zat zijn.![]()
Die is tofquote:
Woensdag voor het gemak ook maar vrij genomen dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Zo nog een dagje.
Hoop dat het weer wat beter word, hier nu regen.
Ja had nog een ATV dag staan voor april.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woensdag voor het gemak ook maar vrij genomen dus![]()
Hier is het bewolkt, later op de dag zou gaan regenen, ben mn jas natuurlijk vergeten
Als je maar niet nog een xbox slooptquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja had nog een ATV dag staan voor april.
Vanavond nog ff een borrel drinken in de stad, morgen in de loop van de dag richting Alphen.
De jouwe krijg je al bijna terug.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je maar niet nog een xbox sloopt
Lijkt me ook leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef gijsje79 het volgende:
En nog maar wat screens van Operation Flashpoint, zin in deze game.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en dan.. dan ligt de streep van voldoening weer verderop.. dan moet je de 50.000 halen.. en als je die hebt.. tis nog erger dan voetbal. "flink je best doen om een bal te pakken te krijgen, en dan heb je m.. schop je m weer weg"quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De jouwe krijg je al bijna terug.
Vandaag word die van mij opgehaald.
Hoop vandaag PoP binnen te krijgen neem die wel ff mee.
Zal me wel ff inloggen op mijn account kan ik nog ff 26 points halen.
Sta ik eindelijk boven de 40.000 points.
Ik ben blij dat je geniet Gijs!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Nogmaals ten overvloede, maar Chrono Trigger. Godver![]()
![]()
Heb hetzelfde gevoel als bij FFVII, FFX en Skies of Arcadia. Dat gevoel dat je iets heel bijzonders speelt. Het pakt me!Nu in die post-apocalyptische toekomst.
Ik twijfel nog, het vechten is vergelijkbaar met FFXII volgens Deacon die nu de Japanse demo speelt. Bovendien begin ik steeds meer te denken dat ik gewoon lekker old skool RPGs moet blijven spelen, niet meer zulks groots opgezette dramatische en cinematische RPGs, maar gewoon lekker 2D.quote:Ik ben trouwens hyped voor FFXIII. In Edge stond een uitgebreid artikel inclusief interviews met de makers. Het wordt echt gepresenteerd als een evolutie van FFVII en FFX. Veel van dezelfde artiesten/ontwikkelaars werken aan XIII.
[ afbeelding ]
Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je deze hebt gespeeld toen hij net uitkwam! Voor mij voelen de graphics erg retro aan. Maar wel goed! Ik verbaas me erover hoeveel details ze nog in die sprites weten te stoppen! Doet me nog het meeste denken aan The Secret of Monkey Island.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat je geniet Gijs!Het is mijn favoriete game aller tijden. Dat zegt wat.
Volgens Edge is het vechten echt een evolutie van de turn-based gameplay van FFX. Het is zelfs dezelfde battle director als dit deel! Ze gaan terug naar een active turn meter die afloopt. Alleen is deze in stukjes opgedeeld. Elke move kost een aantal "secties". Je kunt dus bijvoorbeeld kiezen om een krachtige move te gebruiken, of een aantal zwakke te chainen. Met je teamgenoten kun je lange combo chains opbouwen. Uit het hele artikel bleek dat er zo'n beetje niemand van FFXII betrokken is bij de ontwikkeling van FFXIII. Het zijn allemaal oudegediende van FFVII, FFX, Chrono Trigger, Kingdom Hearts, etc.quote:Ik twijfel nog, het vechten is vergelijkbaar met FFXII volgens Deacon die nu de Japanse demo speelt. Bovendien begin ik steeds meer te denken dat ik gewoon lekker old skool RPGs moet blijven spelen, niet meer zulks groots opgezette dramatische en cinematische RPGs, maar gewoon lekker 2D.
Het grote aantal details in de game is geweldig. Als je strax vrij kunt reizen door de jaren kom je ook regelmatig dingen tegen die veranderen onder jouw invloed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je deze hebt gespeeld toen hij net uitkwam! Voor mij voelen de graphics erg retro aan. Maar wel goed! Ik verbaas me erover hoeveel details ze nog in die sprites weten te stoppen! Doet me nog het meeste denken aan The Secret of Monkey Island.
Dat klinkt al beter. Ik wacht gewoon af tot de game er ligt. Op 40 uur gameplay maakt een dagje later beginnen ook niet uit en vooralsnog heb ik ook geen (geld voor een) PS3.quote:Volgens Edge is het vechten echt een evolutie van de turn-based gameplay van FFX. Het is zelfs dezelfde battle director als dit deel! Ze gaan terug naar een active turn meter die afloopt. Alleen is deze in stukjes opgedeeld. Elke move kost een aantal "secties". Je kunt dus bijvoorbeeld kiezen om een krachtige move te gebruiken, of een aantal zwakke te chainen. Met je teamgenoten kun je lange combo chains opbouwen. Uit het hele artikel bleek dat er zo'n beetje niemand van FFXII betrokken is bij de ontwikkeling van FFXIII. Het zijn allemaal oudegediende van FFVII, FFX, Chrono Trigger, Kingdom Hearts, etc.
Hij komt ook op de 360 Gijs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat klinkt al beter. Ik wacht gewoon af tot de game er ligt. Op 40 uur gameplay maakt een dagje later beginnen ook niet uit en vooralsnog heb ik ook geen (geld voor een) PS3.
Ja, maar hoe kan de 360 die game nou aan? Serieusquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
Oh ja
http://www.nuvideo.nl/opm(...)eeuws-afgevoerd.html
Nee boven de 20.000.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zag gisteren dat ik over de 15.000 punten ben.. kan ik ze nu inwisselen ergens?
Kreeg bij Halo ergens een achievement zag ik met 0 punten er aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee boven de 20.000.
Je hebt nog ff te gaan.
Mogge Gijs!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:02 schreef Magneet het volgende:
mogguh
niks gehoord dus niet gekregen. Wachtlijst zal wel wat langer zijn dan we verwacht hadden. Huidige huis hadden we binnen een half jaar ofzo. ik kan volgende week bellen hoeveelste ik stond. Ach we overleven het nog wel een tijdje als we in ons huidige hok blijvenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogge Gijs!
Hoest met de nieuwe woning geworden?
Iets kopen is geen optie? Als koper is het nu wel gunstig hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
niks gehoord dus niet gekregen. Wachtlijst zal wel wat langer zijn dan we verwacht hadden. Huidige huis hadden we binnen een half jaar ofzo. ik kan volgende week bellen hoeveelste ik stond. Ach we overleven het nog wel een tijdje als we in ons huidige hok blijven
Oh ja dat denk ik ook wel, vlgs mij is jullie woning echt wel groter dan die van ons en wij redden ons primaquote:Op woensdag 29 april 2009 08:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
niks gehoord dus niet gekregen. Wachtlijst zal wel wat langer zijn dan we verwacht hadden. Huidige huis hadden we binnen een half jaar ofzo. ik kan volgende week bellen hoeveelste ik stond. Ach we overleven het nog wel een tijdje als we in ons huidige hok blijven
Ja halloquote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Oorlogswinter gisteren gehuurd op Tele2.
Voor een nederlandse film is het zeker wel ok gefilmd, maar vond de film toch ergens tegenvallen.
Het is duidelijk gebaseerd op een kinderboek, het is een soort van fantasieverhaal voor jonge rukkertjes "hoe cool zou het niet zijn als".. en gewoon allemaal van die jongensachtige dingetjes die er in zitten.
Vond de film dus eigenlijk te mat, zeker als je films hebt gekeken als "the pianist" of "when trumpets fade" dat zijn oorlogsfilms met schokkende gebeurtenissen. Ook niet zo lang geleden weer de serie BoB gekeken, ja en dan is het daarbij gewoon een slappe film. Maar qua decor zou het wel mee kunnen doen.
Gijs...het is een kinderfilm...quote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Oorlogswinter gisteren gehuurd op Tele2.
Voor een nederlandse film is het zeker wel ok gefilmd, maar vond de film toch ergens tegenvallen.
Het is duidelijk gebaseerd op een kinderboek, het is een soort van fantasieverhaal voor jonge rukkertjes "hoe cool zou het niet zijn als".. en gewoon allemaal van die jongensachtige dingetjes die er in zitten.
Vond de film dus eigenlijk te mat, zeker als je films hebt gekeken als "the pianist" of "when trumpets fade" dat zijn oorlogsfilms met schokkende gebeurtenissen. Ook niet zo lang geleden weer de serie BoB gekeken, ja en dan is het daarbij gewoon een slappe film. Maar qua decor zou het wel mee kunnen doen.
nee, dan zou ik net 2 of 2,4 ton kunnen krijgen en daar krijg je bij ons in de buurt echt geen fatsoenlijk huis voor. Daarnaast zou ik dan ook per maand veeeel meer kwijt zijn, gister kreeg ikd e brief van de huurverhoging binnen. ik ga nu 404 euro per maand betalenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Iets kopen is geen optie? Als koper is het nu wel gunstig hoor.
opzich redden we het wel hoor maar we missen gewoon een studeerkamer en ik haat het om iedere keer die trap weer naar beneden te moeten trekken om op de zolder te kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik ook wel, vlgs mij is jullie woning echt wel groter dan die van ons en wij redden ons prima
Nee wel the neverending story trouwensquote:Op woensdag 29 april 2009 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja halloJe kan Oorlogswinter niet vergelijken met The Pianist. Oorlogswinter is een kinderfilm (een paard met wagen die een auto eruit loopt?) gebaseerd op een kinderboek. Als je 'm zo bekijkt is het een sterke film, maar vergelijken met The Pianist, of andere vergelijkbare films, is niet eerlijk ten opzichte van Oorlogswinter.
The Boy in the Striped Pyjama is trouwens ook een goeie film vond ik, weet niet of je die al gezien hebt?
Vlgs mij heb ik m al ergens liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, ik heb een tip voor je:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)006567182/index.html
Vooral CD 2 is voor jouw
Neem hem wel mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, ik heb een tip voor je:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)006567182/index.html
Vooral CD 2 is voor jouw
Tis geen Qlimax gijs.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij heb ik m al ergens liggen
Het is zeg maar 'energieke muziek' en als ik die dvd bekijk kan ik mij niet voorstellen dat jij het daar zo naar je zin hebt gehad?!![]()
Oh, dan heb ik m zometeenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Neem hem wel mee.
Download staat aan met 500+ kb/sec.
Is prima Gijs, ik heb de nieuwe maps in Halo3 nu ookquote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef gijsje79 het volgende:
Zo es naar de kapper, dat alles weer netjes zit.
Spullen pakken, heb PoP nog niet binnen, gisteren was de post laat.
Ga er niet op wachten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:53 schreef Bastard het volgende:
En maar bang mensen http://www.ad.nl/diagnose(...)s_heel_dichtbij.html
Echt
Meteen die koersen weer naar beneden, goed hoor. Jezus christus waar hebben we nou helemaal over.. er zijn een paar mensen in een van swerelds vervuildste steden overleden aan de COMPLICATIES van die griep. Bijvoorbeeld een longontsteking. Hij is verder gewoon goed te behandelen!
Maar we worden weer met zn allen van de ene hype in de volgende hype gegooid..
Weet je wat je moet doen, aandelen kopen in die firma die de mondkapjes maakt.
Ik krijg nu iedere dag een mail van microsoft dat mn xbox ontvangen is in het servicecenterquote:Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef gijsje79 het volgende:
PoP en Race Pro binnen.
Nu nog een 360.
Zo teringquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef Bastard het volgende:
De dader is inmiddels ook overleden.. zullen we ooit te weten komen wat zijn motieven waren.
Staat dacht ik 30 jaar op een aanslag op koningshuis, ook overdreven hoog als je mij vraagt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Goede straf, maar was beter geweest als we hadden geweten waarom...
30 jaar voor zoiets, maar als je iemand vermoord hoef je 'maar' 5 jaar de cel in... Vreemde straffen altijd in Nederland...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staat dacht ik 30 jaar op een aanslag op koningshuis, ook overdreven hoog als je mij vraagt.
Ontslagen, gescheiden, mocht zijn kinderen niet meer zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef Bastard het volgende:
De dader is inmiddels ook overleden.. zullen we ooit te weten komen wat zijn motieven waren.
Dan zou ik nooit naar Laos gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef Magneet het volgende:
pfff zweten om 9 uur smorgens is niet normaal. maar beter nu in de tuin werken dan straks als het warm is.
ja maar daar stap je voor een afstand van 200m ook op een motor of scooter ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit naar Laos gaanTis hier nu 35 graden met een zonnetje ;')
luchtvochtigheid is hier helaas hetzelfde als in Nederland... Anders was het inderdaad niet zo heel erg geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja maar daar stap je voor een afstand van 200m ook op een motor of scooter ofzoEn de luchtvochtigheid is anders natuurlijk.
Ik kan me indenken dat je toch gekke dingen in staat bent als je je kinderen niet meer mag zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontslagen, gescheiden, mocht zijn kinderen niet meer zien.
In Amerika pakken dit soort labiele figuren een geweer, hier een Suzuki Swift.
In principe wel,... totdat je Xbox in Duitsland aankomt denk ik. Maar heb je al een andere kabel geprobeerd? Kan aan de kabel liggen misschien,... switch eens tussen HD en standaard! Heb je het via component aangesloten of composite?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Magneet het volgende:
zou MS erin trappen als ik zeg dat ik error 74 ( of welke is dat waar die garantie voor was verlengd ) krijg terwijl ik eik een volledig scherm blokkerig krijg continu?
Vreselijk,.... als ik het filmpje op Youtube of Break.com gezien had en het speelde zich af in een ver land hand ik gezegd van jeetje. Dan wordt het zoals gewoonlijk de ver van mijn bed show en besef je de ernst niet zo. Maar dit is wel erg dichtbij ineens,.... je eigen land.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo teringIk werd stil van de beelden en foto's... Ongelofelijk, geen woorden voor.
Waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontslagen, gescheiden, mocht zijn kinderen niet meer zien.
In Amerika pakken dit soort labiele figuren een geweer, hier een Suzuki Swift.
Alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:30 schreef Bastard het volgende:
Zij heeft wel het oranjegevoel:
[ afbeelding ]
Gewoon proberen, ik heb het toentertijd ook gedaan. Gezegd dat ik een RROD had, terwijl ik eigenlijk continu DRE's had. Het is daar in Duitsland lopende band werk. Je krijgt standaard een refurbished console terug. Ze zetten je oorspronkelijke console volgens mij niet eens aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Magneet het volgende:
zou MS erin trappen als ik zeg dat ik error 74 ( of welke is dat waar die garantie voor was verlengd ) krijg terwijl ik eik een volledig scherm blokkerig krijg continu?
Gijs....het is heerlijk! Prachtig weer, lekkere rose, Chrono Trigger en WIFI. Wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Strol geniet je een beetje in Frankrijk? Hoe is het weer? Lekker zo met je laptopje op schoot en s' avonds een verse koude rose in je glas?
Zon,... mooi uitzicht,... kleine wereld door WiFi,.... Gijsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....het is heerlijk! Prachtig weer, lekkere rose, Chrono Trigger en WIFI. Wat wil een mens nog meer?
Voelt meer als "thuis" aan dan als vakantie. Ik denk dat ik hier blijf en een strandtent begin ofzo.
scart en soms komt het pas na een uur ofzo als er een tijd geen spanning op heeft gestaan. beetje vaag dus. Zal vanaaf de originele kabel eens pakken. xbox hangt dan ook compleet met een schemr vol blokjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In principe wel,... totdat je Xbox in Duitsland aankomt denk ik. Maar heb je al een andere kabel geprobeerd? Kan aan de kabel liggen misschien,... switch eens tussen HD en standaard! Heb je het via component aangesloten of composite?
Je kan het uiteindelijk altijd proberen natuurlijk.
redunix, niet de goedkoppste wel super service.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,...welke hostingpartner gebruiken jullie ook alweer?
hosting2go, maar mocht je ooit internationaal willen gaan dan kan ik hem niet aanraden. Vanuit het buitenland is het echt extreeeem traagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,...welke hostingpartner gebruiken jullie ook alweer?
Dus de 2go werkt niet echtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
hosting2go, maar mocht je ooit internationaal willen gaan dan kan ik hem niet aanraden. Vanuit het buitenland is het echt extreeeem traag
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef Magneet het volgende:weer oom geworden, zusje van Miranda is bevallen van een zoontje : Dion
Bizarre Creations' volwassen 'Mario Kart' titel heet Blurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen PGR5 maar wat nieuws dus.
Mijn 360 lag daar ook een paar dagen,... opeens stond er een aflevertijd,... zou op een woensdag zijn stond er,... gek genoeg stond die dinsdag al voor de deur.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Ik mag hopen dat er in utrecht een distributiecentrum zit dan![]()
Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
UTRECHT,
NL 01/05/2009 14:45 AFGELEVERD
UTRECHT,
NL 30/04/2009 6:49 IMPORTSCAN
30/04/2009 5:50 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 30/04/2009 3:16 VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 29/04/2009 23:19 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 29/04/2009 20:23 VERTREKSCAN
29/04/2009 19:34 HERKOMSTSCAN
DE 29/04/2009 1:02 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Oh mooi.. ik had al even zoiets van .. er stond ook "Het doet ons genoegen dat wij u van dienst konden zijn. " Ik denk ok.. maar heb nog niksquote:Op maandag 4 mei 2009 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn 360 lag daar ook een paar dagen,... opeens stond er een aflevertijd,... zou op een woensdag zijn stond er,... gek genoeg stond die dinsdag al voor de deur.
Als mijne nog eens kapot gaat en ik in paniek raak door de release van bv een erg goed spel, dan haal ik mijn broers 360. Die heeft er afgelopen januari een gekocht, maar doet er echt niks mee.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh mooi.. ik had al even zoiets van .. er stond ook "Het doet ons genoegen dat wij u van dienst konden zijn. " Ik denk ok.. maar heb nog niks
Zit nu op een xbox van een maat van me te spelen, die er nog 2 over
Ik hoop dat M$ binnenkort met een "nieuwe" 360 komt. Zoals Sony toentertijd met de PS2 Slim. Stiller en betrouwbaarder graag.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Als mijne nog eens kapot gaat en ik in paniek raak door de release van bv een erg goed spel, dan haal ik mijn broers 360. Die heeft er afgelopen januari een gekocht, maar doet er echt niks mee.
Ik ben er ook wel weer klaar mee,quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Twitteraars haken massaal af
Heb dit ook nooit begrepen. Waarom wil je zo graag laten weten wat je aan het doen bent? Snap de digitale Big Brother wens niet van Twitters!
Ik zie ze eerder met een geheel nieuw apparaat gaan komen.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat M$ binnenkort met een "nieuwe" 360 komt. Zoals Sony toentertijd met de PS2 Slim. Stiller en betrouwbaarder graag.
Gijs ik zou het echt niet weten. Ik zou denken om met je regionale settings te klooien, maar ja,... die staat al op NL of UK ofzo neem ik aan. Kijk eens wat er gebeurd als je via een free online privacy gateway internet. Google even op free proxy ofzo? Weet niet in hoeverre je hier omheen kan,... je surft immers via Cannes naar buiten ofzo!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens, weten jullie waar ik in Firefox de optie kan uitschakelen dat pagina's worden getoond op basis van je IP-adres? Ik wordt nu de hele tijd geredirect naar de Franse versies van sites, en bij Google krijg ik als eerste hits franse pagina's.
Ik denk het niet. Krachtiger apparaat heeft echt geen nut. Ontwikkelaars klagen nu al steen en been over de hoge ontwikkelingskosten. Ik denk ook niet dat mensen in de huidige econische crisis een nieuwe dure console gaan kopen, daar heeft de PS3 bijvoorbeeld al last van. De huidige consoles zijn wat mij betreft ook krachtig zat. Men zou meer in de art style moeten investeren, en minder in foto realisme. Ik verwacht dat ontwikkelaars meer het model van Apple gaat opleveren. Continu kleine aanpassingen in de hardware en functionaliteiten, maar geen totaal nieuw product.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zie ze eerder met een geheel nieuw apparaat gaan komen.
Ik zal eens gaan kijken Gijs.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik zou het echt niet weten. Ik zou denken om met je regionale settings te klooien, maar ja,... die staat al op NL of UK ofzo neem ik aan. Kijk eens wat er gebeurd als je via een free online privacy gateway internet. Google even op free proxy ofzo? Weet niet in hoeverre je hier omheen kan,... je surft immers via Cannes naar buiten ofzo!
Ik gebruik hem alleen voor DLC en demo's. Filmpjes kijk ik op www.gametrailers.comquote:Op maandag 4 mei 2009 08:46 schreef Bastard het volgende:
Dat nieuwe dashboardBen alles kwijt.. "heb je dat en dat filmpje al gezien?" Ga je zoeken, nee ik kan het niet vinden. Tegenwoordig neem ik de moeite niet eens meer om te kijken wat er staat.
Vind My Xbox echt een geweldige straat,.... daar staat alles wat ik nodig heb,... games, achievements, mijn avatar,... films, foto's,... Party mode is ook echt onwijs goed, maar voor de rest gebruik ik het dashboard niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:46 schreef Bastard het volgende:
Dat nieuwe dashboardBen alles kwijt.. "heb je dat en dat filmpje al gezien?" Ga je zoeken, nee ik kan het niet vinden. Tegenwoordig neem ik de moeite niet eens meer om te kijken wat er staat.
Zelf op google is het niet makkelijk vinden,... zou niet eens weten wat de juiste zoekopdracht is. Misschien weet Magneet of B iets?quote:Op maandag 4 mei 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan kijken Gijs.
Op zich is het niet zo heel vervelend.
Ik moet toch iets doen terwijl ik wacht op mijn croissants.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Grootste vraag is waarom aangezien je met je hol in Cannes zit
Vers van een lokaal bakkertje?quote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toch iets doen terwijl ik wacht op mijn croissants.
Ja er staat me iets van bij maar weet niet meer waar het vandaan kwam.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelf op google is het niet makkelijk vinden,... zou niet eens weten wat de juiste zoekopdracht is. Misschien weet Magneet of B iets?
Surf as UK resident while on vacation in France?
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inclusief twee oude vrouwtjes achter de balie (kassa hebben ze niet, alles gaat met een schrift) en een sjagarijnige oude man met beret achterin die het brood bakt.
Maar dat ziet er leuk uit!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Bastard het volgende:
Dat RUSE lijkt me wel intressant moet ik zeggen
http://www.xboxonly.nl/videos/3221/R.U.S.E._-_Walkthrough_Part_II:_Deciphering/
Ja.. soort van Risk op dat ding.. ook heel tactisch, schijnbewegingen maken en dummies plaatsen. Of met radio silence over het bord bewegen naar de vijand.quote:
Van Midway toch? Nee niet geprobeerd.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie die demo van Battlestation Pacific al geprobeerd? Is het wat?
[ afbeelding ]
Eidos.quote:
www.twitter.com/magneetquote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Magneet het volgende:
2 uur en de demo vsn rb6-vegas 2 draait nog steeds toch de scartkabel lijkt het
Kan toch niet eens zomaar kapot zijn? (Sorry ik kreeg niet door wat je nu precies voor melding had maar je beeld is kut zo te lezen?)quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Magneet het volgende:
2 uur en de demo vsn rb6-vegas 2 draait nog steeds toch de scartkabel lijkt het
Heb er wel van gelezen, je kan alle voer en vliegtuigen overnemen meen ik om zelf de actie te bepalen ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eidos.
Maar de slag om Midway komt er ook in voor.
[ afbeelding ]
Vliegtuigen, boten, onderzeeboten. En je kunt zelf de taktiek bepalen. Lijkt me wel cool. Je kunt ook als de Japaners spelen en de oorlog alsnog winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef Bastard het volgende:
Heb er wel van gelezen, je kan alle voer en vliegtuigen overnemen meen ik om zelf de actie te bepalen ofzo?
Kweet niet, zal de demo eens checken eerdaags dan![]()
wordt van onder tot boven helemaal blokkerig ( soort van schaakbord all over zeg maar ) en crasht soms al als hij maar een paar minuten aanstaat. Zaterdag heb ik hem nadat de voeding loslag van het stopcontact 3 kwartier kunnen gebruiken en daarna weer mis. ENige andere nu is is dat ike en andere kabel heb gebruikt, de originele die erbij zat. En ja hij ligt nu ook een stuk koeler maar hij heeft al 2 1/2 jaar zo gewerkt dus dat moet ook niet uitmaken. Zo extreem warm is het niet geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan toch niet eens zomaar kapot zijn? (Sorry ik kreeg niet door wat je nu precies voor melding had maar je beeld is kut zo te lezen?)
Maar wat ik net zag van RUSE was wel water denk ik.. want dit is toch ook een RTS eigenlijk?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vliegtuigen, boten, onderzeeboten. En je kunt zelf de taktiek bepalen. Lijkt me wel cool. Je kunt ook als de Japaners spelen en de oorlog alsnog winnen.
Ik zou toch die support even bellen, kan je voeding misschien ook wel zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
wordt van onder tot boven helemaal blokkerig ( soort van schaakbord all over zeg maar ) en crasht soms al als hij maar een paar minuten aanstaat. Zaterdag heb ik hem nadat de voeding loslag van het stopcontact 3 kwartier kunnen gebruiken en daarna weer mis. ENige andere nu is is dat ike en andere kabel heb gebruikt, de originele die erbij zat. En ja hij ligt nu ook een stuk koeler maar hij heeft al 2 1/2 jaar zo gewerkt dus dat moet ook niet uitmaken. Zo extreem warm is het niet geweest.
RUSE lijkt me een RTS. Battlestations: Pacific is meer een Batllefield 1941 zonder infanterie.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat ik net zag van RUSE was wel water denk ik.. want dit is toch ook een RTS eigenlijk?
ja maar daar zit geen garantie meer opquote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou toch die support even bellen, kan je voeding misschien ook wel zijn.
Word het beeld ook wat groen?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
wordt van onder tot boven helemaal blokkerig ( soort van schaakbord all over zeg maar ) en crasht soms al als hij maar een paar minuten aanstaat. Zaterdag heb ik hem nadat de voeding loslag van het stopcontact 3 kwartier kunnen gebruiken en daarna weer mis. ENige andere nu is is dat ike en andere kabel heb gebruikt, de originele die erbij zat. En ja hij ligt nu ook een stuk koeler maar hij heeft al 2 1/2 jaar zo gewerkt dus dat moet ook niet uitmaken. Zo extreem warm is het niet geweest.
Heel erg stoer inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef gijsje79 het volgende:
Heb zelf Battlestations: Midway gespeeld, vond de game weinig aan.
Deze laat ik wel liggen.
Dit is ook wel een mooie trailer van Ruse.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/311803.html
Staat ook op marktplaats.
Ok.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel erg stoer inderdaad
Ik hoorde vanmiddag dat Jasmijn een beetje verdrietig is.. kreeg haar ook aan de lijn... "ben beetje verdrietig.. papa is werken, ome peter is weg"
En vandaag schijnt hier weer volop de zonquote:Op maandag 4 mei 2009 13:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Ja life sucked, daar komt ze nu al achter.
Was gezellig die halve week, wel getroffen met het goeie weer.
Nu weer trui aan, van de week met blote bast in de zon gezeten. Nederland.
hmmz, zal hem toch maar eens aanmelden dan, gewoonz eggen dat ik rrod's krijg dusquote:Op maandag 4 mei 2009 13:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Word het beeld ook wat groen?
Heb dit ook gehad vorig jaar tijdens GTA.
Heb de support gebeld en aangegeven dat ik een Rrod had.
Kon hem gewoon versturen, nooit meer iets gehoord.
Die Error 74, 79 en daarna 71 werd na een paar keer herstart een Rrod.
Viel bij mij gewoon onder de garantie.
Ja waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
hmmz, zal hem toch maar eens aanmelden dan, gewoonz eggen dat ik rrod's krijg dus
Wat zouden ze er daar uberhaupt mee doen? meteen ander mobo in ofzo? En dan weer naar de volgende klant door?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Magneet het volgende:
360 weer zoals hij stond aangesloten en net 2 uur ofzo een serie zitten kijken op dat ding, beetje vaag dus. Voeding heb ik nu wel uit de kast gehaald en erop gelegd. Ik snap er niks meer van
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, krijg net de mail over Senseo en de reparatie. Morgen sturen ze de doos en dan kan ik 'm inleveren bij één van de DHL punten in Delft. Deze zit echter veel te ver weg, dat ga ik niet doen op de fietsIk laat de reparatie wel lekker zitten
Tis een luie studentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is er dan niemand die je kent die een auto heeft?
In Brugesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:19 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag In Bruges gezien leuke en goeie film.
Belgisch bier.[ afbeelding ]
Goeie humor hoor.quote:
Planet Terrorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Goeie humor hoor.
Film afgelopen zaterdag gekocht 2 voor 12,- bij de FRS, Planet terror special ook meteen meegenomen.
Death Proof bedoel je nee die zit er niet in, gewoon de special van Planet terror (dubbel disc).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Planet TerrorZit die andere film ook in die box,... die met Kurt Russel,.. Death Car of zoiets,... die is ook zo goed. Grind box ofzo
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Chocobo het volgende:![]()
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3022
De strijd gaat dus tussen 3 cm en 3,2 cm?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Chocobo het volgende:![]()
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3022
Ik niet,... ik haal het spel zelf ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, hou me tegen. Ik raak hyped!
[ afbeelding ]
Ik werd 2equote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De strijd gaat dus tussen 3 cm en 3,2 cm?
Serieus, klinkt als Ninja Gaiden2quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik niet,... ik haal het spel zelf ookHou deze al een tijd in de gaten,... schijnt waanzinnig te zijn!!
Ik speel de game al een week ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, klinkt als Ninja Gaiden2
Doodgaan betekent nog een keer proberen met 1/2 helft. Nog een keer doodgaan is opnieuw proberen!Klinkt als een spel voor Roy.
Ja vond ik ook, maar de besturing is zo natuurlijk, net als fietsen heb je zo weer door.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Magneet het volgende:
men wat is Halo weer ff wennen, ging wel weer lekker net
absoluut, deed eerst alleen de controls van rb6-lv2 gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar de besturing is zo natuurlijk, net als fietsen heb je zo weer door.
Ow, dan is het goed. Zo speel ik namelijk al mijn (J)RPG's. Ik heb hem besteld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel de game al een week ofzoHij is helemaal niet moeilijk als je de level-up exploit gebruikt in level 1-1. Zit je zo op level 80 en dan is de game een cake-walk!
Filmpjes zien er wel waanzinnend meh uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, hou me tegen. Ik raak hyped!
[ afbeelding ]
Zijn er gameplay filmpjes die goed laten zien hoe het spel precies speelt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Filmpjes zien er wel waanzinnend meh uit.
Toch nog interesse
Ik hoor ook NIKS van je he,.... je gamed Demon's Souls???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel de game al een week ofzoHij is helemaal niet moeilijk als je de level-up exploit gebruikt in level 1-1. Zit je zo op level 80 en dan is de game een cake-walk!
Gijs...hij maakt een garpje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoor ook NIKS van je he,.... je gamed Demon's Souls???![]()
![]()
Je hebt niet eens een PS3 Gijs?
Ik lees op NeoGAF prachtige hype-verhalen Gijs.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er gameplay filmpjes die goed laten zien hoe het spel precies speelt?
Ah ik snap het,... hij dissed je met je LO exploitquote:
Heb me begin Februari aangemeld,... nog steeds geen wachtwoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees op NeoGAF prachtige hype-verhalen Gijs.
Naja op gametrailers van de Tokyo show, is ook een tijd geleden. Het is wachten op een video review...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn er gameplay filmpjes die goed laten zien hoe het spel precies speelt?
Troost je, ik tegen de release van Forza 2, ook geen antwoord gehad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb me begin Februari aangemeld,... nog steeds geen wachtwoord
OMGquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Troost je, ik tegen de release van Forza 2, ook geen antwoord gehad.
quote:
quote:Aurelius
Member
Dat heet optimaal gebruik maken van de geboden mogelijkheden. Net als bij belastingaangifte exploits.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef Chocobo het volgende:
Ah ik snap het,... hij dissed je met je LO exploit
Dat heet gamefaq-en midden in het spel,.... maar ja,... Noot en ik zijn geen anus beter. Wij checken eventuele achievements die te halen zijn zodat je in een keer spelen de meeste achievements haaltquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heet optimaal gebruik maken van de geboden mogelijkheden. Net als bij belastingaangifte exploits.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Plants vs Zombies.
Schijnt erg leuk te zijn! Zo eens de mac demo downloaden.
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/articles/plants-vs-zombies-review
http://www.popcap.com
Die exploit in LO heb ik niet gegamefaqed maar ben ik zelf achter gekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef Chocobo het volgende:
Dat heet gamefaq-en midden in het spel,.... maar ja,... Noot en ik zijn geen anus beter. Wij checken eventuele achievements die te halen zijn zodat je in een keer spelen de meeste achievements haalt
Gijs, zet Zombie in de titel en ik ben hyped! Maar een 9/10 van zowel Edge als Eurogamer zegt mij in dit geval genoeg.quote:
1984 belde, ze willen hun spel terug.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Plants vs Zombies.
Schijnt erg leuk te zijn! Zo eens de mac demo downloaden.
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/articles/plants-vs-zombies-review
http://www.popcap.com
Wow, zitten een paar mooie tussenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Strol http://demonicious.com/20090210/wwii-in-pictures/
Achievementsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heet gamefaq-en midden in het spel,.... maar ja,... Noot en ik zijn geen anus beter. Wij checken eventuele achievements die te halen zijn zodat je in een keer spelen de meeste achievements haalt
Red Faction was erg cool om te spelen, en hoewel dit er leuk uit ziet omdat alles kapot kan had ik het gevoel dat ik zat te kijken naar een onaf spel, de levelopbouw lijkt zo kaal. Alles is hoekig..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Red Faction: Guerrilla.
http://www.gametrailers.com/player/48293.html
Ziet er grappig uit. Leuke setting ook.
Alles kan stuk!
Owned! Alhoewel ik ook in 2 uur kan bepalen of een game sucked of nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer ook niet altijd heilig: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=360734
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |