Woensdag voor het gemak ook maar vrij genomen dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Zo nog een dagje.
Hoop dat het weer wat beter word, hier nu regen.
Ja had nog een ATV dag staan voor april.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woensdag voor het gemak ook maar vrij genomen dus![]()
Hier is het bewolkt, later op de dag zou gaan regenen, ben mn jas natuurlijk vergeten
Als je maar niet nog een xbox slooptquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja had nog een ATV dag staan voor april.
Vanavond nog ff een borrel drinken in de stad, morgen in de loop van de dag richting Alphen.
De jouwe krijg je al bijna terug.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je maar niet nog een xbox sloopt
Lijkt me ook leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef gijsje79 het volgende:
En nog maar wat screens van Operation Flashpoint, zin in deze game.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en dan.. dan ligt de streep van voldoening weer verderop.. dan moet je de 50.000 halen.. en als je die hebt.. tis nog erger dan voetbal. "flink je best doen om een bal te pakken te krijgen, en dan heb je m.. schop je m weer weg"quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De jouwe krijg je al bijna terug.
Vandaag word die van mij opgehaald.
Hoop vandaag PoP binnen te krijgen neem die wel ff mee.
Zal me wel ff inloggen op mijn account kan ik nog ff 26 points halen.
Sta ik eindelijk boven de 40.000 points.
Ik ben blij dat je geniet Gijs!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Nogmaals ten overvloede, maar Chrono Trigger. Godver![]()
![]()
Heb hetzelfde gevoel als bij FFVII, FFX en Skies of Arcadia. Dat gevoel dat je iets heel bijzonders speelt. Het pakt me!Nu in die post-apocalyptische toekomst.
Ik twijfel nog, het vechten is vergelijkbaar met FFXII volgens Deacon die nu de Japanse demo speelt. Bovendien begin ik steeds meer te denken dat ik gewoon lekker old skool RPGs moet blijven spelen, niet meer zulks groots opgezette dramatische en cinematische RPGs, maar gewoon lekker 2D.quote:Ik ben trouwens hyped voor FFXIII. In Edge stond een uitgebreid artikel inclusief interviews met de makers. Het wordt echt gepresenteerd als een evolutie van FFVII en FFX. Veel van dezelfde artiesten/ontwikkelaars werken aan XIII.
[ afbeelding ]
Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je deze hebt gespeeld toen hij net uitkwam! Voor mij voelen de graphics erg retro aan. Maar wel goed! Ik verbaas me erover hoeveel details ze nog in die sprites weten te stoppen! Doet me nog het meeste denken aan The Secret of Monkey Island.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat je geniet Gijs!Het is mijn favoriete game aller tijden. Dat zegt wat.
Volgens Edge is het vechten echt een evolutie van de turn-based gameplay van FFX. Het is zelfs dezelfde battle director als dit deel! Ze gaan terug naar een active turn meter die afloopt. Alleen is deze in stukjes opgedeeld. Elke move kost een aantal "secties". Je kunt dus bijvoorbeeld kiezen om een krachtige move te gebruiken, of een aantal zwakke te chainen. Met je teamgenoten kun je lange combo chains opbouwen. Uit het hele artikel bleek dat er zo'n beetje niemand van FFXII betrokken is bij de ontwikkeling van FFXIII. Het zijn allemaal oudegediende van FFVII, FFX, Chrono Trigger, Kingdom Hearts, etc.quote:Ik twijfel nog, het vechten is vergelijkbaar met FFXII volgens Deacon die nu de Japanse demo speelt. Bovendien begin ik steeds meer te denken dat ik gewoon lekker old skool RPGs moet blijven spelen, niet meer zulks groots opgezette dramatische en cinematische RPGs, maar gewoon lekker 2D.
Het grote aantal details in de game is geweldig. Als je strax vrij kunt reizen door de jaren kom je ook regelmatig dingen tegen die veranderen onder jouw invloed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je deze hebt gespeeld toen hij net uitkwam! Voor mij voelen de graphics erg retro aan. Maar wel goed! Ik verbaas me erover hoeveel details ze nog in die sprites weten te stoppen! Doet me nog het meeste denken aan The Secret of Monkey Island.
Dat klinkt al beter. Ik wacht gewoon af tot de game er ligt. Op 40 uur gameplay maakt een dagje later beginnen ook niet uit en vooralsnog heb ik ook geen (geld voor een) PS3.quote:Volgens Edge is het vechten echt een evolutie van de turn-based gameplay van FFX. Het is zelfs dezelfde battle director als dit deel! Ze gaan terug naar een active turn meter die afloopt. Alleen is deze in stukjes opgedeeld. Elke move kost een aantal "secties". Je kunt dus bijvoorbeeld kiezen om een krachtige move te gebruiken, of een aantal zwakke te chainen. Met je teamgenoten kun je lange combo chains opbouwen. Uit het hele artikel bleek dat er zo'n beetje niemand van FFXII betrokken is bij de ontwikkeling van FFXIII. Het zijn allemaal oudegediende van FFVII, FFX, Chrono Trigger, Kingdom Hearts, etc.
Hij komt ook op de 360 Gijs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat klinkt al beter. Ik wacht gewoon af tot de game er ligt. Op 40 uur gameplay maakt een dagje later beginnen ook niet uit en vooralsnog heb ik ook geen (geld voor een) PS3.
Ja, maar hoe kan de 360 die game nou aan? Serieusquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
Oh ja
http://www.nuvideo.nl/opm(...)eeuws-afgevoerd.html
Nee boven de 20.000.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zag gisteren dat ik over de 15.000 punten ben.. kan ik ze nu inwisselen ergens?
Kreeg bij Halo ergens een achievement zag ik met 0 punten er aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee boven de 20.000.
Je hebt nog ff te gaan.
Mogge Gijs!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:02 schreef Magneet het volgende:
mogguh
niks gehoord dus niet gekregen. Wachtlijst zal wel wat langer zijn dan we verwacht hadden. Huidige huis hadden we binnen een half jaar ofzo. ik kan volgende week bellen hoeveelste ik stond. Ach we overleven het nog wel een tijdje als we in ons huidige hok blijvenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogge Gijs!
Hoest met de nieuwe woning geworden?
Iets kopen is geen optie? Als koper is het nu wel gunstig hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
niks gehoord dus niet gekregen. Wachtlijst zal wel wat langer zijn dan we verwacht hadden. Huidige huis hadden we binnen een half jaar ofzo. ik kan volgende week bellen hoeveelste ik stond. Ach we overleven het nog wel een tijdje als we in ons huidige hok blijven
Oh ja dat denk ik ook wel, vlgs mij is jullie woning echt wel groter dan die van ons en wij redden ons primaquote:Op woensdag 29 april 2009 08:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
niks gehoord dus niet gekregen. Wachtlijst zal wel wat langer zijn dan we verwacht hadden. Huidige huis hadden we binnen een half jaar ofzo. ik kan volgende week bellen hoeveelste ik stond. Ach we overleven het nog wel een tijdje als we in ons huidige hok blijven
Ja halloquote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Oorlogswinter gisteren gehuurd op Tele2.
Voor een nederlandse film is het zeker wel ok gefilmd, maar vond de film toch ergens tegenvallen.
Het is duidelijk gebaseerd op een kinderboek, het is een soort van fantasieverhaal voor jonge rukkertjes "hoe cool zou het niet zijn als".. en gewoon allemaal van die jongensachtige dingetjes die er in zitten.
Vond de film dus eigenlijk te mat, zeker als je films hebt gekeken als "the pianist" of "when trumpets fade" dat zijn oorlogsfilms met schokkende gebeurtenissen. Ook niet zo lang geleden weer de serie BoB gekeken, ja en dan is het daarbij gewoon een slappe film. Maar qua decor zou het wel mee kunnen doen.
Gijs...het is een kinderfilm...quote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Oorlogswinter gisteren gehuurd op Tele2.
Voor een nederlandse film is het zeker wel ok gefilmd, maar vond de film toch ergens tegenvallen.
Het is duidelijk gebaseerd op een kinderboek, het is een soort van fantasieverhaal voor jonge rukkertjes "hoe cool zou het niet zijn als".. en gewoon allemaal van die jongensachtige dingetjes die er in zitten.
Vond de film dus eigenlijk te mat, zeker als je films hebt gekeken als "the pianist" of "when trumpets fade" dat zijn oorlogsfilms met schokkende gebeurtenissen. Ook niet zo lang geleden weer de serie BoB gekeken, ja en dan is het daarbij gewoon een slappe film. Maar qua decor zou het wel mee kunnen doen.
nee, dan zou ik net 2 of 2,4 ton kunnen krijgen en daar krijg je bij ons in de buurt echt geen fatsoenlijk huis voor. Daarnaast zou ik dan ook per maand veeeel meer kwijt zijn, gister kreeg ikd e brief van de huurverhoging binnen. ik ga nu 404 euro per maand betalenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Iets kopen is geen optie? Als koper is het nu wel gunstig hoor.
opzich redden we het wel hoor maar we missen gewoon een studeerkamer en ik haat het om iedere keer die trap weer naar beneden te moeten trekken om op de zolder te kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik ook wel, vlgs mij is jullie woning echt wel groter dan die van ons en wij redden ons prima
Nee wel the neverending story trouwensquote:Op woensdag 29 april 2009 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja halloJe kan Oorlogswinter niet vergelijken met The Pianist. Oorlogswinter is een kinderfilm (een paard met wagen die een auto eruit loopt?) gebaseerd op een kinderboek. Als je 'm zo bekijkt is het een sterke film, maar vergelijken met The Pianist, of andere vergelijkbare films, is niet eerlijk ten opzichte van Oorlogswinter.
The Boy in the Striped Pyjama is trouwens ook een goeie film vond ik, weet niet of je die al gezien hebt?
Vlgs mij heb ik m al ergens liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, ik heb een tip voor je:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)006567182/index.html
Vooral CD 2 is voor jouw
Neem hem wel mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, ik heb een tip voor je:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)006567182/index.html
Vooral CD 2 is voor jouw
Tis geen Qlimax gijs.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij heb ik m al ergens liggen
Het is zeg maar 'energieke muziek' en als ik die dvd bekijk kan ik mij niet voorstellen dat jij het daar zo naar je zin hebt gehad?!![]()
Oh, dan heb ik m zometeenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Neem hem wel mee.
Download staat aan met 500+ kb/sec.
Is prima Gijs, ik heb de nieuwe maps in Halo3 nu ookquote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef gijsje79 het volgende:
Zo es naar de kapper, dat alles weer netjes zit.
Spullen pakken, heb PoP nog niet binnen, gisteren was de post laat.
Ga er niet op wachten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:53 schreef Bastard het volgende:
En maar bang mensen http://www.ad.nl/diagnose(...)s_heel_dichtbij.html
Echt
Meteen die koersen weer naar beneden, goed hoor. Jezus christus waar hebben we nou helemaal over.. er zijn een paar mensen in een van swerelds vervuildste steden overleden aan de COMPLICATIES van die griep. Bijvoorbeeld een longontsteking. Hij is verder gewoon goed te behandelen!
Maar we worden weer met zn allen van de ene hype in de volgende hype gegooid..
Weet je wat je moet doen, aandelen kopen in die firma die de mondkapjes maakt.
Ik krijg nu iedere dag een mail van microsoft dat mn xbox ontvangen is in het servicecenterquote:Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef gijsje79 het volgende:
PoP en Race Pro binnen.
Nu nog een 360.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |