quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs. Fallout 3.WTF. Hoe goed is die game?
Ik snap je plaatje nietquote:
Ahquote:
Kut maatschappij,... maar geniet Gijsquote:
Tot je in het vliegtuig stapt is het wel relax. Daarna is het veevervoer in de lucht.quote:
Niet eens anderhalf uur vliegen.quote:2.5 uurtjes?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarna is het veevervoer in de lucht.
Uncharted krijgt MP?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo niet hyped. Waarom moet elke game tegenwoordig MP bevatten? Steek die energie liever in het uitbreiden van de SP.
DIe mannen zijn ook een stel watjes. Gamen op een Wiiquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 07:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DIe mannen zijn ook een stel watjes. Gamen op een Wii
Al ziet dit er wel weer erg goed uit:
http://www.gametrailers.com/player/48398.html
Stiekum ben ik erg benieuwd. Het ziet er erg cool uit, maar het voelt nog steeds aan als een gehaaste film game. Ben benieuwd naar de reviews,... als de gameplay goed is en de speelduur langer dan 10 uur dan is het misschien wat. De stijl vind ik best cool eigenlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
Batman Arkham Asylum ziet er ook goed uit zeg! Beetje Splinter Cell/Manhunt achtig.
http://www.gametrailers.com/player/47317.html
Ik weet nog precies dat jij me op een zaterdagochtend op KS, nadat jij nachtdienst had gehad, me vertelde dat je lid was gewordenquote:
Gefeliciteerd met je 9 jaar aanwezig.quote:Op zondag 26 april 2009 07:07 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje, die nieuwe maps zijn inderdaad erg tof in Halo3![]()
Dat zombiekillen ook, leuke gameplay!
Moest wel weer even wennen aan de controls, maar tis net als met fietsen, je hebt het zo weer in de vingers
Oh dat kan wel was in die tijdquote:Op zondag 26 april 2009 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet nog precies dat jij me op een zaterdagochtend op KS, nadat jij nachtdienst had gehad, me vertelde dat je lid was gewordenIk had toen DV1
Die zombies zijn wel lachen, ben je de ene keer 'gewoon' en heb je een BR, en de zombies hebben een hamer en zwaard, hun kunnen veel sneller lopen dan jou en proberen je dood te maken. Als je dan dood bent door een zombie ben je 'infected' en word je ook een zombie, doorgaan tot de laatste dood is.quote:Op zondag 26 april 2009 09:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 9 jaar aanwezig.
Ja die nieuwe maps zijn wel oke he, die zombiekillen heb ik nog niet gespeeld.![]()
Grifball on Sandbox is ook een leuke, iedereen loopt met die hamer door zo'n grote kamer.
Ach je bent er ff tussen uit, wat ook lekker is.quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Het is kutweer aan de Cote d'Azur.
Wel internet.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach je bent er ff tussen uit, wat ook lekker is.
Hier trouwens goed weer.![]()
Vraag is voor hoelang.
Ok druk bezig geweest dus.quote:Op maandag 27 april 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
Weer hoop gedaan het weekend, veel kleine dingetjes aan huis.
Tochtstrip brievenbus
Glasinlood deur naar keuken is geschilderd en glas er in, dus af nu.
Kozijnen en deur van schuur geschilderd
Muur van het huis spartelpoets eraf, verf er op
Was jammer dat het zondag wat regende anders had ik alles af buiten voorzover.
Dat zandveld, ik heb hem gespeeld BR swat. Leuk veld ook!quote:Op maandag 27 april 2009 08:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok druk bezig geweest dus.
Hier ff ombouw gemaakt en wat stopcontacten vast gezet, mag wel es naar 6a 7 jaar.
Vandaag komt er iemand langs om onder het huis te graven, morgen nieuwe riolering.
2 daagjes werken deze week dan een week vrij, leuk vooruitzicht.
Zitten goeie gasten bij he met Halo.
Dat veld al gehad met die bom in dat grote vierkant met al die hammers?
Mooie chaos he.
Neem hem anders maar ff mee van de weekquote:Op maandag 27 april 2009 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Fallout geruild voor Prince of Persia ben benieuwd.
Ja als Paarse Paashaas hem vroeg op de bus doet neem ik hem wel ff mee.quote:Op maandag 27 april 2009 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem hem anders maar ff mee van de week
Een week vrij ook
Lijkt me een spel leuk voor een keer maar die je uit frustratie dan uit doetquote:Op maandag 27 april 2009 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja als Paarse Paashaas hem vroeg op de bus doet neem ik hem wel ff mee.
Review zag er leuk uit.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef kepler het volgende:
Hey Strol, the Shield is een aardig toffe serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Achievements Gijsquote:Op maandag 27 april 2009 08:57 schreef Bastard het volgende:
Ik heb dan altijd zoiets van.. waarom speel ik dit? Ik kan ook live gaan spelen
Mag van geluk spreken, had ff heel wat anders kunnen aflopen.quote:
Whehehequote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef gijsje79 het volgende:
@B.
Net Race Pro gekocht voor 20,-.
Kunnen we samen weer gezellig rondjes rijden als we het met Halo zat zijn.![]()
Die is tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |