Gijs ik zou het echt niet weten. Ik zou denken om met je regionale settings te klooien, maar ja,... die staat al op NL of UK ofzo neem ik aan. Kijk eens wat er gebeurd als je via een free online privacy gateway internet. Google even op free proxy ofzo? Weet niet in hoeverre je hier omheen kan,... je surft immers via Cannes naar buiten ofzo!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens, weten jullie waar ik in Firefox de optie kan uitschakelen dat pagina's worden getoond op basis van je IP-adres? Ik wordt nu de hele tijd geredirect naar de Franse versies van sites, en bij Google krijg ik als eerste hits franse pagina's.
Ik denk het niet. Krachtiger apparaat heeft echt geen nut. Ontwikkelaars klagen nu al steen en been over de hoge ontwikkelingskosten. Ik denk ook niet dat mensen in de huidige econische crisis een nieuwe dure console gaan kopen, daar heeft de PS3 bijvoorbeeld al last van. De huidige consoles zijn wat mij betreft ook krachtig zat. Men zou meer in de art style moeten investeren, en minder in foto realisme. Ik verwacht dat ontwikkelaars meer het model van Apple gaat opleveren. Continu kleine aanpassingen in de hardware en functionaliteiten, maar geen totaal nieuw product.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zie ze eerder met een geheel nieuw apparaat gaan komen.
Ik zal eens gaan kijken Gijs.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik zou het echt niet weten. Ik zou denken om met je regionale settings te klooien, maar ja,... die staat al op NL of UK ofzo neem ik aan. Kijk eens wat er gebeurd als je via een free online privacy gateway internet. Google even op free proxy ofzo? Weet niet in hoeverre je hier omheen kan,... je surft immers via Cannes naar buiten ofzo!
Ik gebruik hem alleen voor DLC en demo's. Filmpjes kijk ik op www.gametrailers.comquote:Op maandag 4 mei 2009 08:46 schreef Bastard het volgende:
Dat nieuwe dashboardBen alles kwijt.. "heb je dat en dat filmpje al gezien?" Ga je zoeken, nee ik kan het niet vinden. Tegenwoordig neem ik de moeite niet eens meer om te kijken wat er staat.
Vind My Xbox echt een geweldige straat,.... daar staat alles wat ik nodig heb,... games, achievements, mijn avatar,... films, foto's,... Party mode is ook echt onwijs goed, maar voor de rest gebruik ik het dashboard niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:46 schreef Bastard het volgende:
Dat nieuwe dashboardBen alles kwijt.. "heb je dat en dat filmpje al gezien?" Ga je zoeken, nee ik kan het niet vinden. Tegenwoordig neem ik de moeite niet eens meer om te kijken wat er staat.
Zelf op google is het niet makkelijk vinden,... zou niet eens weten wat de juiste zoekopdracht is. Misschien weet Magneet of B iets?quote:Op maandag 4 mei 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan kijken Gijs.
Op zich is het niet zo heel vervelend.
Ik moet toch iets doen terwijl ik wacht op mijn croissants.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Grootste vraag is waarom aangezien je met je hol in Cannes zit
Vers van een lokaal bakkertje?quote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toch iets doen terwijl ik wacht op mijn croissants.
Ja er staat me iets van bij maar weet niet meer waar het vandaan kwam.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelf op google is het niet makkelijk vinden,... zou niet eens weten wat de juiste zoekopdracht is. Misschien weet Magneet of B iets?
Surf as UK resident while on vacation in France?
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inclusief twee oude vrouwtjes achter de balie (kassa hebben ze niet, alles gaat met een schrift) en een sjagarijnige oude man met beret achterin die het brood bakt.
Maar dat ziet er leuk uit!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Bastard het volgende:
Dat RUSE lijkt me wel intressant moet ik zeggen
http://www.xboxonly.nl/videos/3221/R.U.S.E._-_Walkthrough_Part_II:_Deciphering/
Ja.. soort van Risk op dat ding.. ook heel tactisch, schijnbewegingen maken en dummies plaatsen. Of met radio silence over het bord bewegen naar de vijand.quote:
Van Midway toch? Nee niet geprobeerd.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie die demo van Battlestation Pacific al geprobeerd? Is het wat?
[ afbeelding ]
Eidos.quote:
www.twitter.com/magneetquote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Magneet het volgende:
2 uur en de demo vsn rb6-vegas 2 draait nog steeds toch de scartkabel lijkt het
Kan toch niet eens zomaar kapot zijn? (Sorry ik kreeg niet door wat je nu precies voor melding had maar je beeld is kut zo te lezen?)quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Magneet het volgende:
2 uur en de demo vsn rb6-vegas 2 draait nog steeds toch de scartkabel lijkt het
Heb er wel van gelezen, je kan alle voer en vliegtuigen overnemen meen ik om zelf de actie te bepalen ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eidos.
Maar de slag om Midway komt er ook in voor.
[ afbeelding ]
Vliegtuigen, boten, onderzeeboten. En je kunt zelf de taktiek bepalen. Lijkt me wel cool. Je kunt ook als de Japaners spelen en de oorlog alsnog winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef Bastard het volgende:
Heb er wel van gelezen, je kan alle voer en vliegtuigen overnemen meen ik om zelf de actie te bepalen ofzo?
Kweet niet, zal de demo eens checken eerdaags dan![]()
wordt van onder tot boven helemaal blokkerig ( soort van schaakbord all over zeg maar ) en crasht soms al als hij maar een paar minuten aanstaat. Zaterdag heb ik hem nadat de voeding loslag van het stopcontact 3 kwartier kunnen gebruiken en daarna weer mis. ENige andere nu is is dat ike en andere kabel heb gebruikt, de originele die erbij zat. En ja hij ligt nu ook een stuk koeler maar hij heeft al 2 1/2 jaar zo gewerkt dus dat moet ook niet uitmaken. Zo extreem warm is het niet geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan toch niet eens zomaar kapot zijn? (Sorry ik kreeg niet door wat je nu precies voor melding had maar je beeld is kut zo te lezen?)
Maar wat ik net zag van RUSE was wel water denk ik.. want dit is toch ook een RTS eigenlijk?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vliegtuigen, boten, onderzeeboten. En je kunt zelf de taktiek bepalen. Lijkt me wel cool. Je kunt ook als de Japaners spelen en de oorlog alsnog winnen.
Ik zou toch die support even bellen, kan je voeding misschien ook wel zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
wordt van onder tot boven helemaal blokkerig ( soort van schaakbord all over zeg maar ) en crasht soms al als hij maar een paar minuten aanstaat. Zaterdag heb ik hem nadat de voeding loslag van het stopcontact 3 kwartier kunnen gebruiken en daarna weer mis. ENige andere nu is is dat ike en andere kabel heb gebruikt, de originele die erbij zat. En ja hij ligt nu ook een stuk koeler maar hij heeft al 2 1/2 jaar zo gewerkt dus dat moet ook niet uitmaken. Zo extreem warm is het niet geweest.
RUSE lijkt me een RTS. Battlestations: Pacific is meer een Batllefield 1941 zonder infanterie.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat ik net zag van RUSE was wel water denk ik.. want dit is toch ook een RTS eigenlijk?
ja maar daar zit geen garantie meer opquote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou toch die support even bellen, kan je voeding misschien ook wel zijn.
Word het beeld ook wat groen?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
wordt van onder tot boven helemaal blokkerig ( soort van schaakbord all over zeg maar ) en crasht soms al als hij maar een paar minuten aanstaat. Zaterdag heb ik hem nadat de voeding loslag van het stopcontact 3 kwartier kunnen gebruiken en daarna weer mis. ENige andere nu is is dat ike en andere kabel heb gebruikt, de originele die erbij zat. En ja hij ligt nu ook een stuk koeler maar hij heeft al 2 1/2 jaar zo gewerkt dus dat moet ook niet uitmaken. Zo extreem warm is het niet geweest.
Heel erg stoer inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef gijsje79 het volgende:
Heb zelf Battlestations: Midway gespeeld, vond de game weinig aan.
Deze laat ik wel liggen.
Dit is ook wel een mooie trailer van Ruse.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/311803.html
Staat ook op marktplaats.
Ok.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel erg stoer inderdaad
Ik hoorde vanmiddag dat Jasmijn een beetje verdrietig is.. kreeg haar ook aan de lijn... "ben beetje verdrietig.. papa is werken, ome peter is weg"
En vandaag schijnt hier weer volop de zonquote:Op maandag 4 mei 2009 13:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Ja life sucked, daar komt ze nu al achter.
Was gezellig die halve week, wel getroffen met het goeie weer.
Nu weer trui aan, van de week met blote bast in de zon gezeten. Nederland.
hmmz, zal hem toch maar eens aanmelden dan, gewoonz eggen dat ik rrod's krijg dusquote:Op maandag 4 mei 2009 13:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Word het beeld ook wat groen?
Heb dit ook gehad vorig jaar tijdens GTA.
Heb de support gebeld en aangegeven dat ik een Rrod had.
Kon hem gewoon versturen, nooit meer iets gehoord.
Die Error 74, 79 en daarna 71 werd na een paar keer herstart een Rrod.
Viel bij mij gewoon onder de garantie.
Ja waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
hmmz, zal hem toch maar eens aanmelden dan, gewoonz eggen dat ik rrod's krijg dus
Wat zouden ze er daar uberhaupt mee doen? meteen ander mobo in ofzo? En dan weer naar de volgende klant door?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Magneet het volgende:
360 weer zoals hij stond aangesloten en net 2 uur ofzo een serie zitten kijken op dat ding, beetje vaag dus. Voeding heb ik nu wel uit de kast gehaald en erop gelegd. Ik snap er niks meer van
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, krijg net de mail over Senseo en de reparatie. Morgen sturen ze de doos en dan kan ik 'm inleveren bij één van de DHL punten in Delft. Deze zit echter veel te ver weg, dat ga ik niet doen op de fietsIk laat de reparatie wel lekker zitten
Tis een luie studentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is er dan niemand die je kent die een auto heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |