Zon,... mooi uitzicht,... kleine wereld door WiFi,.... Gijsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....het is heerlijk! Prachtig weer, lekkere rose, Chrono Trigger en WIFI. Wat wil een mens nog meer?
Voelt meer als "thuis" aan dan als vakantie. Ik denk dat ik hier blijf en een strandtent begin ofzo.
scart en soms komt het pas na een uur ofzo als er een tijd geen spanning op heeft gestaan. beetje vaag dus. Zal vanaaf de originele kabel eens pakken. xbox hangt dan ook compleet met een schemr vol blokjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In principe wel,... totdat je Xbox in Duitsland aankomt denk ik. Maar heb je al een andere kabel geprobeerd? Kan aan de kabel liggen misschien,... switch eens tussen HD en standaard! Heb je het via component aangesloten of composite?
Je kan het uiteindelijk altijd proberen natuurlijk.
redunix, niet de goedkoppste wel super service.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,...welke hostingpartner gebruiken jullie ook alweer?
hosting2go, maar mocht je ooit internationaal willen gaan dan kan ik hem niet aanraden. Vanuit het buitenland is het echt extreeeem traagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,...welke hostingpartner gebruiken jullie ook alweer?
Dus de 2go werkt niet echtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
hosting2go, maar mocht je ooit internationaal willen gaan dan kan ik hem niet aanraden. Vanuit het buitenland is het echt extreeeem traag
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef Magneet het volgende:weer oom geworden, zusje van Miranda is bevallen van een zoontje : Dion
Bizarre Creations' volwassen 'Mario Kart' titel heet Blurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen PGR5 maar wat nieuws dus.
Mijn 360 lag daar ook een paar dagen,... opeens stond er een aflevertijd,... zou op een woensdag zijn stond er,... gek genoeg stond die dinsdag al voor de deur.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Ik mag hopen dat er in utrecht een distributiecentrum zit dan![]()
Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
UTRECHT,
NL 01/05/2009 14:45 AFGELEVERD
UTRECHT,
NL 30/04/2009 6:49 IMPORTSCAN
30/04/2009 5:50 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 30/04/2009 3:16 VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 29/04/2009 23:19 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 29/04/2009 20:23 VERTREKSCAN
29/04/2009 19:34 HERKOMSTSCAN
DE 29/04/2009 1:02 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Oh mooi.. ik had al even zoiets van .. er stond ook "Het doet ons genoegen dat wij u van dienst konden zijn. " Ik denk ok.. maar heb nog niksquote:Op maandag 4 mei 2009 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn 360 lag daar ook een paar dagen,... opeens stond er een aflevertijd,... zou op een woensdag zijn stond er,... gek genoeg stond die dinsdag al voor de deur.
Als mijne nog eens kapot gaat en ik in paniek raak door de release van bv een erg goed spel, dan haal ik mijn broers 360. Die heeft er afgelopen januari een gekocht, maar doet er echt niks mee.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh mooi.. ik had al even zoiets van .. er stond ook "Het doet ons genoegen dat wij u van dienst konden zijn. " Ik denk ok.. maar heb nog niks
Zit nu op een xbox van een maat van me te spelen, die er nog 2 over
Ik hoop dat M$ binnenkort met een "nieuwe" 360 komt. Zoals Sony toentertijd met de PS2 Slim. Stiller en betrouwbaarder graag.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Als mijne nog eens kapot gaat en ik in paniek raak door de release van bv een erg goed spel, dan haal ik mijn broers 360. Die heeft er afgelopen januari een gekocht, maar doet er echt niks mee.
Ik ben er ook wel weer klaar mee,quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Twitteraars haken massaal af
Heb dit ook nooit begrepen. Waarom wil je zo graag laten weten wat je aan het doen bent? Snap de digitale Big Brother wens niet van Twitters!
Ik zie ze eerder met een geheel nieuw apparaat gaan komen.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat M$ binnenkort met een "nieuwe" 360 komt. Zoals Sony toentertijd met de PS2 Slim. Stiller en betrouwbaarder graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |