quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
WTF...dat die foto.
Teek op mijn aarsch
Nog steeds lid van die toko dusquote:Op woensdag 22 april 2009 17:18 schreef gijsje79 het volgende:
Net Star Wars Trilogy 4-6 - DVD gekocht voor ¤ 4,65 en dat bij de ECI.
De film Pride and Glory ook maar aangeschaft.
Hoe staat de PVV tegenover de JSF?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
Zou het kabinet nu dan eindelijk eens gaan vallen?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oestellen-kopen.html
Welnee, onkruid vergaat niet.. balkenende is het zn eer te na om het kabinet te laten vallen, vast ook om de een of andere nichtere rede.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
Zou het kabinet nu dan eindelijk eens gaan vallen?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oestellen-kopen.html
Tegen. Ze investeren liever in binnelandse veiligheid, willen de krijgsmacht in verhouding brengen tot de groote van Nederland en willen een toestel waarme ze beter de huidige vijanden kunnen bestrijden. Ben ik op zich allemaal wel mee eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe staat de PVV tegenover de JSF?
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee, onkruid vergaat niet.. balkenende is het zn eer te na om het kabinet te laten vallen, vast ook om de een of andere nichtere rede.
We're stuck.
Gewoon uitstellen die beslissing naar volgend kabinetquote:Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Het rode pluche lijkt meer op klittenband.
Ik snap niet dat dit zo aan slaat. Waarom zou je willen dat iedereen weet wat je doet op dit moment of waar je bent?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een twitter account aangemaakt.
https://twitter.com/Strolie
Geen idee wat ik ermee moet verder.
Zinloze internet-technologie![]()
Ja, ik heb eigenlijk ook geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap niet dat dit zo aan slaat. Waarom zou je willen dat iedereen weet wat je doet op dit moment of waar je bent?
Ja ik volg dat dus ook niet.. maar snap blogs ook niet, al die persoonlijke meningen over onderwerpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit zo aan slaat. Waarom zou je willen dat iedereen weet wat je doet op dit moment of waar je bent?
Het is momenteel wel in ja. Het neerstorten van dat Turkse vliegtuig was bijvoorbeeld het eerst via Twitter gemeld, CNN nam dat toen over. Hyves snap ik niet. Mijn vriendenkring volg ik wel op de normale manier. Linkedin.com vind ik wel handig aangezien ik niet zo goed in zakelijk netwerken ben.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:32 schreef Bastard het volgende:
Nee
Dat hyves snap ik nog wel, je hebt al je vrienden en bekende bij elkaar, maakt leuke nieuwe contacten maar dat twitter
Worden we te oud? Het Twitteren schijnt toch een hype te zijn![]()
Haal The War nou maar gewoon Gijs. Ies fantastisch!quote:Op donderdag 23 april 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:
Hoewel de doosjes vaak wel mooi zijn, kijk ik zelf eigenlijk nooit de extra's.. tenzij bloopers ofzo.. koop wel de gewone film een keer. Oorlogswinter film schijnt verrassend goed te zijn toch?
Viel mee. 39,95 euro bij de FRS dacht ik in het voorbijgaan te zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:56 schreef Magneet het volgende:
ziet eruit als een goeie, alleen nog ene beetje duur volgens mij
De FRS gaat ECHT geen R1 DVD's in de schappen zetten Gijs.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:58 schreef Magneet het volgende:
kans is groot dta het bij de frs ook een r1 is geweest, die willen ngo wel eens wat importeren.
ik heb ze anders in het verleden regelmatig gezienquote:Op donderdag 23 april 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De FRS gaat ECHT geen R1 DVD's in de schappen zetten Gijs.![]()
![]()
![]()
Nou, dan zullen ze die toch wel regelmatig weer terug krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Magneet het volgende:
ik heb ze anders in het verleden regelmatig gezien
Is serieus geen geld voor een van de beste reeks WW2-documentaires. Een originele invalshoek, zeer indrukwekkende verhalen en veel beelden die ik nog nooit eerder in andere documentaires had gezien. Ken Burns staat sowieso bekend om de hoge kwaliteit van zijn documentaires. Hij is geloof ik elke keer een jaar of 5 bezig. Ik heb ook de boxset van zijn documentairrereeks over de Amerikaanse Burgeroorlog.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:01 schreef Magneet het volgende:
35 euro bij bol.com trouwens
http://www.bol.com/nl/p/dvd/war-the/1002004006500855/index.html
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb ze anders in het verleden regelmatig gezien
nee stond duidelijk bij vermeld dat het import was, regio 1 en dat het niet op alle dvd spelers zou werken. het was geen sneuky gedoe ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, dan zullen ze die toch wel regelmatig weer terug krijgen.
Hier, eigenwijze piemel.
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=pZ5.YYJaNkNSR0Q3TuNJBAoa0000MyeOJQwc?fh_Params=fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_start_index%3D100%26method%3DgetAll%26method%3DgetAll%26method%3DgetAll%26method%3DgetAll%26method%3DgetAll%26method%3DgetAll%26method%3DgetAll%26fh_search%3Dthe%2Bwar%26fh_secondid%3D10417644%26fh_lister_pos%3D107%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%252fcategories%253c%257bfrs_02%257d%26fh_refview%3Dsearch%26fh_reftheme%3D10&SubCat=02
Is dat genaaid worden zonder dat je het in de gaten hebt?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef Magneet het volgende:
nee stond duidelijk bij vermeld dat het import was, regio 1 en dat het niet op alle dvd spelers zou werken. het was geen sneuky gedoe ofzo
was een typefouterror combi van verneuken en sneaky denk ikquote:Op donderdag 23 april 2009 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat genaaid worden zonder dat je het in de gaten hebt?
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:26 schreef Magneet het volgende:
was een typefouterror combi van verneuken en sneaky denk ik
Echt ezels op management-niveau als er geen belletje bij je gaat rinkelen,... "Hmmmm,.. misschien is dit toch niet zo geschikt om te verspreiden,... "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |