heb je bijgehouden hoeveel je overgewerkt hebt? Dan is het toch geen vakantiedag die je inlevert?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, vroeg me even af of mijn verontwaardiging terecht was. Ik heb mijn studie namelijk tijdens mijn stage min of meer aan de kant gezet voor hen. Dat ik een zogenaamde 'compensatiedag' aanvraag kan in eerste instantie niet maar als ik er een vrije dag ervoor inlever, dan kon het wel
quote:
Over die verschrikkelijke dt fout?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Over die verschrikkelijke dt fout?
gvd hoe is die t daar terecht gekomenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Over die verschrikkelijke dt fout?
Punt is gewoon: ik kan dus wel een vrije dag opnemen, maar geen uren voor uren. En of ik aub wilde zorgen dat ik geen overuren meer opbouwquote:Op donderdag 23 april 2009 13:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
heb je bijgehouden hoeveel je overgewerkt hebt? Dan is het toch geen vakantiedag die je inlevert?
Als een bedrijf de optie tijd voor tijd heeft, zijn ze verplicht je die ruimte te geven. Als het niet op een bepaalde dag kan, moeten ze met een compromisvoorstel komen
wat gebeurt er dan met de overuren die je al hebt opgebouwd?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Punt is gewoon: ik kan dus wel een vrije dag opnemen, maar geen uren voor uren. En of ik aub wilde zorgen dat ik geen overuren meer opbouw
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat gebeurt er dan met de overuren die je al hebt opgebouwd?
dus voortaan laatjij om 5 uur je pen vallen, ook al stort de tent in?
Ik werk niet in tent, ik ben geen indiaanquote:Op donderdag 23 april 2009 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als de tent in zou storten was ik al lang weg
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk niet in tent, ik ben geen indiaan
dat zijn derhalve ook tipi'squote:Op donderdag 23 april 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk niet in tent, ik ben geen indiaan
Half 6quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat gebeurt er dan met de overuren die je al hebt opgebouwd?
dus voortaan laatjij om 5 uur je pen vallen, ook al stort de tent in?
ik las tepels.quote:
Uiteraard las jij datquote:
ja, dan snapt je leidinggevende ook meteen dat het geen hele slimme aanpak is van haar. wat ze nu juist niet kan gebruiken is gedemotiveerde medewerkersquote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Half 6Die overuren blijven staan voor als het 'beter gaat', naja, als dat dus nooit meer gaat gebeuren is het wel zo fijn als ik mijn diploma dan heb. Maar de volgende keer als ik om 5 uur een 'spoedklus voor morgen' in mijn mik krijg geduwd, dan haal ik degene er wel bij die vindt dat ik geen overuren meer mag maken, dan blijft zij maar lekker zitten tot het af is, kom nou!
Ik heb wel genoeg overuren om 2 weken vrij te vragen maar doe nooit ergens moeilijk over en nu vraag ik 1 dag en dan moet je bijna smeken.
Naja, het is niet zo dat ik gedemotiveerd ben (naja, nu eigenlijk wel een beetje) maar dan denk ik: dit is een relatief klein bedrijf, je ziet hoe het gaat en hoeveel uren ik maak: waarom moeten we dan opeens zo zakelijk doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, dan snapt je leidinggevende ook meteen dat het geen hele slimme aanpak is van haar. wat ze nu juist niet kan gebruiken is gedemotiveerde medewerkers
Heb ik hulp nodig?quote:
Een manager die wat snapt?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, dan snapt je leidinggevende ook meteen dat het geen hele slimme aanpak is van haar. wat ze nu juist niet kan gebruiken is gedemotiveerde medewerkers
Herinnert zich een aflevering married with children waar Al en buurman gaan zoeken waar een lichtknop voor dient: uiteindelijk blijkt het het hondehok te zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een manager die wat snapt?
Sorry hoor, maar de gemiddelde manager is echt te stom om de lichtknop maar te kunnen, en als de die dan per ongeluk vinden weten ze nog niet wat dat ding doet.
quote:Bewoners Venlo moeten binnen blijven na sirene
Uitgegeven: 23 april 2009 14:45
Laatst gewijzigd: 23 april 2009 14:49
AMSTERDAM - Aan de Grubbenvorsterweg in Venlo zijn woensdagmiddag een aantal lekkende vaten ontdekt op het terrein van van DSM Pharma Chemicals.
De sirenes gingen af in de Limburgse plaats, omwonenden moeten deuren en ramen sluiten.
Dat meldt de lokale zender L1. Er zouden diverse brandweerkorpsen aanwezig zijn bij het terrein van DSM.
ja dat is lullig inderdaad. wel vragen van jou dat je je tijd inlevert voor het bedrijf, maar andersom niet thuisgeven.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het is niet zo dat ik gedemotiveerd ben (naja, nu eigenlijk wel een beetje) maar dan denk ik: dit is een relatief klein bedrijf, je ziet hoe het gaat en hoeveel uren ik maak: waarom moeten we dan opeens zo zakelijk doen?
Weet Amsterdam wel waar Venlo ligt?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
MPGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG,
leef je nog?
[..]
en buck helemaal gek worden van het geknipperquote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herinnert zich een aflevering married with children waar Al en buurman gaan zoeken waar een lichtknop voor dient: uiteindelijk blijkt het het hondehok te zijn
Die ja! En Al of buurman vast zit in de muur!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
en buck helemaal gek worden van het geknipper
Gelukkig heeft DSM "eigen" brandweerquote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
leef je nog?
[..]
Ja, ik zit in Eindhovenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
leef je nog?
[..]
DSM Andeno in Blerick nietquote:Op donderdag 23 april 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heeft DSM "eigen" brandweer
Nee hoor, je bent gewoon een gezond jungske!quote:
Preciesquote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dat is lullig inderdaad. wel vragen van jou dat je je tijd inlevert voor het bedrijf, maar andersom niet thuisgeven.
met als consequentie dat jij minder snel zult lopen, en dus demotivatie.
Meestal valt het wel mee ja. Maar het kan natuurlijk altijd een keer echt fout gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik zit in Eindhoven.
Zal allemaal wel meevallen daar bij Andeno.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal valt het wel mee ja. Maar het kan natuurlijk altijd een keer echt fout gaan
Fha! Wat een goed nieuws!! Feliquote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef Fha het volgende:
En weer een vak gehaaldman.. op deze manier haal ik nog eens alle punten die ik nodig heb
helluh
Feliquote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef Fha het volgende:
En weer een vak gehaaldman.. op deze manier haal ik nog eens alle punten die ik nodig heb
helluh
*proest,.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent gewoon een gezond jungske!
[..]
Dankquote:
Hoiquote:
laat je de ramen wel heelquote:
Waaaroooooom?quote:
Oh ja, moet die van Sittard-Geleen voor komen hequote:
Spuit 11quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef Fha het volgende:
helluh
Dank!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Feli!
Thuiskoffie![]()
Croissantje met ossenworst en sjalotje![]()
Strakjes hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |