Same herequote:Op donderdag 23 april 2009 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Een ideaal plantje dus.![]()
Planten water geven is niet bepaald mijn sterkste punt...
Wij hebben wel wat meer planten, maar het is sowieso niet eenvoudig om ze in leven te houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
Same here
Ik heb 1 plant, een bananenplant, en die is niet dood te krijgen
Ik weet het niet. Ik geloof dat mijn vrouw al had gekeken naar Dr. Martens schoenen.quote:
Het lijken wel KSC meets.quote:
Heerlijk, een vrouw die jouw bonus direct opeistquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik geloof dat mijn vrouw al had gekeken naar Dr. Martens schoenen.
Geef bonus aan mij, probleem opgelost.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een bonus gekregen en heb spontaan koopzin. Kut.
Katten zijn leukquote:Op donderdag 23 april 2009 10:18 schreef Aarti het volgende:
Alweer een reden om geen katten te hebben
Nah. die wilde ze toch al hebben. Ik ga wel een keer op gadget jacht ofzo. Ik heb nu een Nokia 6021, die is wel erg poepquote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heerlijk, een vrouw die jouw bonus direct opeist
quote:
ik vond het wel meevallenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe... makkelijk gezegd... tis best veel geld...
ik kijk nog ff de kat uit de boom...
KATTEN
ik denk dat ik straks ook een bak geld ga uitgevenquote:
Ze mogen jou nietquote:
Zoetwatervissen welquote:
waarom gaan ze dan altijd op mijn schoot zitten?quote:
waaraanquote:Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ik straks ook een bak geld ga uitgeven
Ligt aan de kwaliteit van het zeewaterquote:
maar de zee is niet zoet dus is het eigenlijkquote:
Koop ik een mooi tweedehands autotje voorquote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
900 euri voor een laptop is best veel geld...
das 2000 gulden
Als je katten aankijkt voelen ze zich bedreigd. Als je ze niet leuk vind kijk je juist niet naar ze, dus vinden ze je veilig, dus gaan ze juist op je schoot zitten hihiquote:Op donderdag 23 april 2009 11:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom gaan ze dan altijd op mijn schoot zitten?
rotbeesten.
terugrekenen naar gulden na al die jarenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das 2000 gulden
maar ik hou ze juist altijd goed in de gaten om te voorkomen dat ze een schoot-aanval doenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je katten aankijkt voelen ze zich bedreigd. Als je ze niet leuk vind kijk je juist niet naar ze, dus vinden ze je veilig, dus gaan ze juist op je schoot zitten hihi
daarom worden ze ook ziekquote:
die tot aan Twente komtquote:Op donderdag 23 april 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koop ik een mooi tweedehands autotje voor
Was vorige week een leuk topic over in NWS... en ja, ik doe het nog steedsquote:Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
terugrekenen naar gulden na al die jaren
Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn Compaq 1,66GHz dualcore 3Gb/160Gb voor 444 euro.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das 2000 gulden
Je kijkt gewoon te liefquote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar ik hou ze juist altijd goed in de gaten om te voorkomen dat ze een schoot-aanval doen
quote:
Klinkt goed... 17" scherm? Videokaart?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn Compaq 1,66GHz dualcore 3Gb/160Gb voor 444 euro.
Dat voelt veel prettiger aan dan kattenagelsquote:Op donderdag 23 april 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
Gewoon prikkeldraad op je schoot leggen.
Ik krijg over 4 maanden weer een nieuwe van dez aak. Ik geloof een IBM ding.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn Compaq 1,66GHz dualcore 3Gb/160Gb voor 444 euro.
Kaart zit er inquote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt goed... 17" scherm? Videokaart?
quote:Bewijs gevonden dat vissen zeeziek kunnen worden
Uitgegeven: 23 april 2009 10:44
Laatst gewijzigd: 23 april 2009 10:47
AMSTERDAM - Het klinkt onwaarschijnlijk, maar Duits onderzoek wijst uit dat vissen zeeziek kunnen worden. Bij een test in een vliegtuig werden enkele vissen groen van misselijkheid.
Dat meldt de Daily Telegraph. De Duitse wetenschapper Reinhold Hilbig plaatste 49 visjes in een vliegtuig. In een groot aquarium hadden de beestjes het zwaar te verduren.
Het vliegtuig maakte een scherpe duikvlucht om de vissen flink door elkaar te schudden. Hilbig vertelt aan de Britse krant dat acht vissen groen vlekken kregen rond hun kieuwen.
Gedesoriënteerd
Hilbig: "Ze verloren hun gevoel voor balans en gedroegen zich als mensen die zeeziek worden. Ze raakten gedesoriënteerd en waren volledig in de war. Ze zagen eruit alsof ze elk moment konden gaan overgeven."
De wetenschapper vervolgt: "Het lijkt erop dat de visjes ziek werden omdat ze de beweging van het water niet meer konden waarnemen."
Het onderzoek is geïnitieerd door de Universiteit van Hohenheim.
Heeft ze niet op de juiste parkeerplaatsen gezocht dusquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, sappige tv.. meidje zoekt haar vriendje omdat hij regelmatig weg is.. blijkt dat die knul een vriendje heeft.
Geweldige tv, dat leedvermaak...
Yepquote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt zeker van NU.nl af dat stukje, zoals gewoonlijk staat er een tyefout in.
whehe..quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey Indah
[..]
Heeft ze niet op de juiste parkeerplaatsen gezocht dus
ow ik ken hetquote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen, ik werd heel vrolijk wakker. Binnen 5 minuten was ik stront chagrijnig... Sommige mensen...![]()
quote:
quote:
Aparte videokaart? wat voor kaartje zit er in dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kaart zit er in
15,4" beeld, was een aanbieding van Paradigit.
Soms doe je er niets aanquote:
Vertel..quote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen, ik werd heel vrolijk wakker. Binnen 5 minuten was ik stront chagrijnig... Sommige mensen...![]()
Ik kon vanmorgen voor 't eerst sinds tijden weer eens uitslapen, hoef pas om kwart voor 4 de deur uit, ik slaap al weken slecht, mijn moeder weet dat, ik heb dr gisteren verteld dat ik ging proberen uit te slapen, dus of ze me niet wakker wilde maken... zo gezegd zo gedaan. Half 6 vanmorgen viel ik eindelijk in slaap.quote:
Weet ik niet. Ik heb m vandaag niet mee naar mn werk.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aparte videokaart? wat voor kaartje zit er in dan?
Ik wil liever ook een aparte en dus geen shared videomem
hmmm dan baal je idd behoorlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen voor 't eerst sinds tijden weer eens uitslapen, hoef pas om kwart voor 4 de deur uit, ik slaap al weken slecht, mijn moeder weet dat, ik heb dr gisteren verteld dat ik ging proberen uit te slapen, dus of ze me niet wakker wilde maken... zo gezegd zo gedaan. Half 6 vanmorgen viel ik eindelijk in slaap.
12 uur was ik wakker, kom mn bed uit, zeg goeiemorgen, en ze wordt boos... Het is toch niet normaal dat ik tot 12 uur slaap, ik had in de tijd dat ik sliep ook de afwas kunnen doen en kunnen stofzuigen en nu moest ze het allemaal zelf doen (leuk feitje, vanmiddag komt de hulp).
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef OA het volgende:
Muck, MPG, waar is die smilie met stampend voetje en deegroller?
Chefquote:
Ik sta erinquote:Op donderdag 23 april 2009 06:43 schreef DaMart het volgende:
Het was gisteren een rustig dagje voor de KSC, wat wel blijkt uit de top 20 koffie- en theedrinkers:
[..]
shared videomemquote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je doet aan SM? TMI!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was geslaagd deze ochtend idd.
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen voor 't eerst sinds tijden weer eens uitslapen, hoef pas om kwart voor 4 de deur uit, ik slaap al weken slecht, mijn moeder weet dat, ik heb dr gisteren verteld dat ik ging proberen uit te slapen, dus of ze me niet wakker wilde maken... zo gezegd zo gedaan. Half 6 vanmorgen viel ik eindelijk in slaap.
12 uur was ik wakker, kom mn bed uit, zeg goeiemorgen, en ze wordt boos... Het is toch niet normaal dat ik tot 12 uur slaap, ik had in de tijd dat ik sliep ook de afwas kunnen doen en kunnen stofzuigen en nu moest ze het allemaal zelf doen (leuk feitje, vanmiddag komt de hulp).
Fruit met groen haarquote:
Mooie Nieuw Zeelandse dames, met rood haarquote:
Ja en dan in combinatie met dezequote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben wel wat meer planten, maar het is sowieso niet eenvoudig om ze in leven te houden.
Of ze krijgen te weinig water of de katten eten er van en/of ze graven de plant uit...
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:18 schreef Aarti het volgende:
Alweer een reden om geen katten PLANTEN te hebben
Guldens zijn waardeloos.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das 2000 gulden
Dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
terugrekenen naar gulden na al die jaren
Even verder zoeken danquote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ja en dan in combinatie met deze [ afbeelding ]
Ik heb een GF Quadro FX 520 in mn laptopquote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:
Waar?quote:
quote:
Voor me!quote:
Het bedrijf zeurt en zou beter de mensen meer waarderen die bereid zijn over te werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
Ok, even jullie mening:
In het bedrijf waar ik werk krijg je uren voor uren. Nu ben ik nog aan het afstuderen en heb een hele berg overuren staan. Ik moet voor mijn scriptie nog een onderzoek doen wat ik alleen onder kantooruren kan uitvoeren, welke ik normaliter dus gewoon werk. Nu heb ik zoveel uren staan aan overuren dat ik daarvan vraag 1 dag vrij te krijgen zodat ik dit onderzoek binnenkort kan uitvoeren.
Ik dien mijn verzoek aan en ze geven aan dat dit 'niet de tijd is om de uren op te nemen' zoals ieder ander bedrijf hebben we last van de crisis en zullen we er dus hard voor moeten werken. Dat snap ik wel, maar ik heb al heel veel overuren gemaakt, mijn studiedagen tijdens mijn stage nooit opgenomen (bij dit bedrijf) om andere functies op te vangen enz. Nu snap ik mijn bedrijf heel goed, maar als zij dadelijk over de kop gaan, wil ik wel mijn diploma hebben.
Ik heb mijn vrije dag nu wel gekregen hoor, maar vinden jullie het reeel dat ik een beetje pissig ben over de gang van zaken?
Naja, vroeg me even af of mijn verontwaardiging terecht was. Ik heb mijn studie namelijk tijdens mijn stage min of meer aan de kant gezet voor hen. Dat ik een zogenaamde 'compensatiedag' aanvraag kan in eerste instantie niet maar als ik er een vrije dag ervoor inlever, dan kon het welquote:Op donderdag 23 april 2009 13:26 schreef Aarti het volgende:
Dat vind ik heel reeel, het is niet zo dat je 3 weken op vakantie wil of zo. Het is maar 1 dagje, en het is ook nog eens voor je studie.
maar goed, je hebt het wel gekregen dus erover bitchen maakt niet veel uit toch?
quote:
nou moet ik meteen aan Kim Holland denken, die zegt dat ook altijdquote:
wordt je uitgehuwelijktquote:
Lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |