Koop ik een mooi tweedehands autotje voorquote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
900 euri voor een laptop is best veel geld...
das 2000 gulden
Als je katten aankijkt voelen ze zich bedreigd. Als je ze niet leuk vind kijk je juist niet naar ze, dus vinden ze je veilig, dus gaan ze juist op je schoot zitten hihiquote:Op donderdag 23 april 2009 11:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom gaan ze dan altijd op mijn schoot zitten?
rotbeesten.
terugrekenen naar gulden na al die jarenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das 2000 gulden
maar ik hou ze juist altijd goed in de gaten om te voorkomen dat ze een schoot-aanval doenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je katten aankijkt voelen ze zich bedreigd. Als je ze niet leuk vind kijk je juist niet naar ze, dus vinden ze je veilig, dus gaan ze juist op je schoot zitten hihi
daarom worden ze ook ziekquote:
die tot aan Twente komtquote:Op donderdag 23 april 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koop ik een mooi tweedehands autotje voor
Was vorige week een leuk topic over in NWS... en ja, ik doe het nog steedsquote:Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
terugrekenen naar gulden na al die jaren
Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn Compaq 1,66GHz dualcore 3Gb/160Gb voor 444 euro.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das 2000 gulden
Je kijkt gewoon te liefquote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar ik hou ze juist altijd goed in de gaten om te voorkomen dat ze een schoot-aanval doen
quote:
Klinkt goed... 17" scherm? Videokaart?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn Compaq 1,66GHz dualcore 3Gb/160Gb voor 444 euro.
Dat voelt veel prettiger aan dan kattenagelsquote:Op donderdag 23 april 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
Gewoon prikkeldraad op je schoot leggen.
Ik krijg over 4 maanden weer een nieuwe van dez aak. Ik geloof een IBM ding.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn Compaq 1,66GHz dualcore 3Gb/160Gb voor 444 euro.
Kaart zit er inquote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt goed... 17" scherm? Videokaart?
quote:Bewijs gevonden dat vissen zeeziek kunnen worden
Uitgegeven: 23 april 2009 10:44
Laatst gewijzigd: 23 april 2009 10:47
AMSTERDAM - Het klinkt onwaarschijnlijk, maar Duits onderzoek wijst uit dat vissen zeeziek kunnen worden. Bij een test in een vliegtuig werden enkele vissen groen van misselijkheid.
Dat meldt de Daily Telegraph. De Duitse wetenschapper Reinhold Hilbig plaatste 49 visjes in een vliegtuig. In een groot aquarium hadden de beestjes het zwaar te verduren.
Het vliegtuig maakte een scherpe duikvlucht om de vissen flink door elkaar te schudden. Hilbig vertelt aan de Britse krant dat acht vissen groen vlekken kregen rond hun kieuwen.
Gedesoriënteerd
Hilbig: "Ze verloren hun gevoel voor balans en gedroegen zich als mensen die zeeziek worden. Ze raakten gedesoriënteerd en waren volledig in de war. Ze zagen eruit alsof ze elk moment konden gaan overgeven."
De wetenschapper vervolgt: "Het lijkt erop dat de visjes ziek werden omdat ze de beweging van het water niet meer konden waarnemen."
Het onderzoek is geïnitieerd door de Universiteit van Hohenheim.
Heeft ze niet op de juiste parkeerplaatsen gezocht dusquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, sappige tv.. meidje zoekt haar vriendje omdat hij regelmatig weg is.. blijkt dat die knul een vriendje heeft.
Geweldige tv, dat leedvermaak...
Yepquote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt zeker van NU.nl af dat stukje, zoals gewoonlijk staat er een tyefout in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |